Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(6)
Autor
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bilska Ewa
(1)
Hajdas Monika
(1)
Jeznach Maria
(1)
Kall Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Znaki towarowe
(6)
Marketing
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Banki
(1)
Ceny
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Opakowania
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Swobodny przepływ osób
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Terroryzm
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Żywność
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
PiM ISM 36 / red. nauk. Ewa Bilska. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2008. - 159, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 36)
1. Międzykulturowe public relations jako szczególna forma międzynarodowych działań komunikacyjnych korporacji transnarodowych; 2. Prasowe relacje kampanii lobbingowej na rzecz dyrektywy usługowej; 3. Dylematy zarządzania strategicznego w mediach; 4. Marka, konsument, kultura. Nowe realia procesów budowania świadomości marki (brandingu); 5. Wartość użytkowa portalu internetowego analiza porównawcza portali Onet.pl i Allegro.pl; 6. Coolhunting jako postmodernistyczna jakościowa metoda badawcza- definicja i geneza pojęcia; 7. Marka religią? Społeczności markowe na przykładzie firmy Apple
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwerystetu Jagiellońskiego ; Z.83)
1. Dzieło multimedialne w świetle polskiego prawa autorskiego, 2. Problemy prawne związane z wystawieniem utworu w miejscu dostępnym dla publiczności, 3. Zasada jednolitej ochrony praw osobistych twórcy na tle komercjalizacji prawa autorskiego, 4. Wokół zagadnień dóbr osobistych artysty wykonawcy, 5. Ochrona patentowa programów komputerowych na gruncie regulacji prawnych i dotychczasowej praktyki patentowej oraz w świetle wspólnotowej inicjatywy legislacyjnej, 6. Wspólne prawo z rejestracji znaku towarowego (na tle konwencji paryskiej), 7. Wyłączność danych w procesie dopuszczania do obrotu produktów leczniczych w prawie polskim na tle porównawczym, 8. Teleturniej w świetle przepisów Kodeksu cywilnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok 2 (2004). - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2004. - 214 s. ; 20 cm.
(Problemy współczesnego prawa międzynarodowego, europejskiego i porównawczego / Katedra Europeistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego ; red. prowadzący Paweł Czubik ISSN 1730-4504 ; Rok 2 (2004))
1. Pozycja prawna domu aukcyjnego, 2. Ochrona znaków towarowych w Internecie w amerykańskim prawie federalnym, 3. Unijna zasada równego traktowania i swoboda przepływu pracowników w odniesieniu do sytuacji mniejszości seksualnych w zatrudnieniu, 4. Wybrane problemy procedury przedsądowej w postępowaniu przed ETS. O naruszenie zobowiązań członkowskich, 5. Czynność legalizacyjna dokonywana przez konsula zaprzyjaźnionego państwa (nacion amiga) w praktyce i regulacjach prawnych państw ameryki łacińskiej, 6. Kwestia terroryzmu w konflikcie rosyjsko-czeczeńskim a prawo międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie zarządzania portfelem marek; 2. Role marek w portfelu. Warianty markowania; 3. Konstruowanie portfela marek; 4. Komunikacja marek w portfelu firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej