Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(8)
Autor
Baran Arkadiusz
(1)
Barć-Krupińska Anna
(1)
Błotnicki Maciej
(1)
Chlebny Julia
(1)
Chodorowski Maciej
(1)
Golat Rafał
(1)
Gęba Karolina
(1)
Jakimczuk Ewa
(1)
Juściński Paweł
(1)
Juściński Przemysław
(1)
Kobylańska Anna
(1)
Krzyżowska Katarzyna
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miksza Paulina
(1)
Niewęgłowska Klaudia
(1)
Niewęgłowski Adrian
(1)
Nowak Iwona
(1)
Promińska Urszula
(1)
Skubisz Ryszard (1950- )
(1)
Smoczyńska Joanna
(1)
Szwed Małgorzata
(1)
Tischner Anna
(1)
Tomasiak Natalia
(1)
Ucherek Marzena
(1)
Wacław Adamczyk
(1)
Waliszko Eugeniusz
(1)
Wójcik Kamil
(1)
Ściuba Natalia
(1)
Żywicka Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Znaki towarowe
(9)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Własność przemysłowa
(3)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Internet
(2)
Opakowania
(2)
Prawo autorskie
(2)
Adresy domenowe
(1)
Alkohol
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Baza danych
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobra osobiste pracowników
(1)
Domeny internetowe
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry hazardowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Jakość produktu
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Marketing
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Odszkodowanie
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Programy komputerowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Skóry
(1)
Tytoń
(1)
Wolne zawody
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Bezpieczeństwo produktów dla konsumentów i dla środowiska a odpowiedzialność za produkt; II. Aspekty środowiskowe związane z produkcją i konsumpcja żywności; III. Ekologiczne aspekty produkcji i oceny jakości wyrobów przemysłu skórzanego; IV. Systemy znakowania ekologicznego wyrobów; V. Kryteria oceny ekologicznej opakowań; VI. Ekologiczne funkcje jakości w projektowaniu wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Formy naruszeń prawa do znaku towarowego w Internecie, 2. Ochrona znaków towarowych w Internecie w prawie zagranicznym, 3. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 4. Ochrona znaków towarowych w Internecie w prawie polskim, 5. Rozwiązywanie sporów o domeny internetowe zawierające znaki towarowe w drodze arbitrażu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Specyfika prawa do znaku towarowego i jego naruszeń: Fenomen znaku; Powstanie, funkcje i treść prawa do znaku towarowego; Naruszenie prawa do znaku towarowego; model ochrony prawa do znaku towarowego; "Wyrównanie" następstw naruszenia prawa do znaku towarowego w ramach odpowiedzialności majątkowej. 2. Następstwa naruszenia prawa do znaku towarowego w majątku uprawnionego i środki realizacji odpowiedzialności majątkowej naruszyciela: Zarys problematyki; Klasyczna dogmatyka odpowiedzialności odszkodowawczej; Pojęcie szkody; Specyfika szkody w prawie znaków towarowych; Zasady prawa odszkodowawczego - pełne wynagrodzenie szkód oraz zakaz wzbogacenia się poszkodowanego; Postacie szkody; Wina naruszyciela prawa do znaku towarowego; Związek przyczynowy; Ustalenie istnienia i wysokości szkody; Sposoby naprawienia szkody; Współodpowiedzialność wielu naruszycieli; Odstępstwa od klasycznej dogmatyki odpowiedzialności odszkodowawczej w prawie znaków towarowych. 3. Następstwa naruszenia prawa do znaku towarowego w majątku naruszyciela i środki realizacji odpowiedzialności majątkowej naruszyciela: Zarys problematyki; Odpowiedzialność z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia w systemie roszczeń majątkowych za naruszenia prawa do znaku towarowego; Roszczenie o wydanie bezpodstawne uzyskanych korzyści z naruszenia prawa do znaku towarowego; Miejsce roszczenia o wydanie zysków w wybranych porządkach prawnych; Ustalanie wielkości korzyści osiągniętych z naruszenia prawa do znaku towarowego. 4. Następstwa naruszenia prawa do znaku towarowego w majątku odbiorców (konsumentów) i środki realizacji odpowiedzialności majątkowej naruszyciela: zarys problematyki; Następstwa drobne i rozproszone; Kwalifikacja prawna następstw naruszenia w majątku klientów; Bezpodstawne wzbogacenie; Niemiecka propozycja - roszczenie o wydanie zysków; Ocena kierunku zmian. 5. Informacje o naruszeniu prawa do znaku towarowego jako czynnik poprawiający efektywność odpowiedzialności majątkowej: Potrzeba informacji w prawie własności intelektualnej; Obowiązek udzielania informacji w różnych systemach prawnych; Roszczenie informacyjne w prawie polskim własności intelektualnej przed nowelizacją z 2007 r.; Prawo do informacji w dyrektywie 2004/48/WE; Regulacja prawa do informacji w art. 286 p.w.p. 6. Odpowiedzialność majątkowa za naruszenie prawa do znaku towarowego w prawie polskim w świetle prawa wspólnotowego - uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola opakowań w komunikacji rynkowej. 2. Konsumeryzm i polityka wobec konsumentów. 3. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia konsumentów. 4. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w realizacji prawa konsumentów do rzetelnej informacji. 5. Wymagania stawiane opakowaniom w zakresie ochrony środowiska naturalnego. 6. Rola opakowań w procesie doskonalenia edukacji konsumentów. 7. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. 8. Kierunki działań w polityce konsumenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 30)
Zawiera: 1.Wprowadzenie; 2. Sytuacja prawna oznaczeń przedsiębiorstwa w prawie Wspólnot Europejskich (Unii Europejskiej); 3. Pojęcie i ochrona oznaczeń przedsiębiorstwa w wybranych krajach członkowskich Unii Europejskiej; 4. Pojecie i ochrona oznaczeń przedsiębiorstwa w prawie polskim; 5. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zawieranie umów przez Internet, 2. Podpis elektroniczny, 3. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 4. Uprawnienia konsumentów przy zawieraniu umów za pośrednictwem Internetu, 5. Aukcje internetowe - wybrane zagadnienia prawne, 6. Płatność w Internecie, 7. Reklama w Internecie, 8. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 9. Prawa autorskie do programu komputerowego, 10. Ochrona baz danych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 28)
Zawiera: Wstęp; I. Źródła prawa europejskiego w dziedzinie prawa o znakach towarowych: Prawotwórcza rola Trybunału Sprawiedliwości (Zastosowanie art. 85 i 86 Traktatu Rzymskiego do porozumień między uprawnionymi do znaku towarowego; Prawo do znaku towarowego a postanowienia Traktatu Rzymskiego o wolnym handlu; Doktryna wyczerpania; Doktryna wspólnotowego pochodzenia); II. Regulacje znaków towarowych w prawie polskim; III. Problem zgodności ustawodawstwa polskiego dotyczącego znaków towarowych z prawem europejskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
Renoma jako dobro niematerialne ze szczególnym uwzględnieniem problematyki znaków towarowych; Dochodzenie roszczeń z tytułu naruszenia autorskich praw osobistych w działalności prasowej; Ochrona znaków towarowych w działalności gospodarczej - prawnokarne ujęcie i konsekwencje; Ochrona materiału naukowego zawartego w utworze naukowym; Unijna reforma ochrony danych osobowych - największe wyzwania dla polskiego przedsiębiorcy; Zastaw i użytkowanie praw własności; Komercyjne wykorzystanie sztuki ulicznej (murale) w kontekście wolności panoramy; Przedsiębiorca a prawa do wytworu intelektualnego stworzonego przez jego pracownika; Zakres pojęcia przedsiębiorcy w Prawie własności przemysłowej; Autor utworu jako konsument; Niedozwolone naśladownictwo produktów w działalności gospodarczej; Komercjalizacja wizerunku. Aspekty prawne; Jurysdykcja krajowa w zakresie czynów nieuczciwej konkurencji naruszających prawa własności intelektualnej na gruncie prawa polskiego oraz prawa Unii Europejskiej; Ochrona ras zwierząt w prawie własności intelektualnej; Informacja o Stowarzyszeniu KOPIPOL - organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi do utworów naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaki towarowe / Eugeniusz Waliszko, Rafał Golat. - Bydgoszcz, Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 435 s. : tab. ; 21 cm.
Część I: Postępowanie przy rejestracji znaków towarowych w systemach: krajowym, wspólnotowym i międzynarodowym. 1. Postępowanie rejestracyjne i ochrona znaków towarowych na obszarze RP. 2. Procedura zgłoszeniowa wspólnotowego znaku towarowego. 3. Międzynarodowa ochrona znaków towarowych. Część II: Uwarunkowania prawne i podatkowe korzystania ze znaków towarowych. 1. Czym jest znak towarowy? 2. Zróżnicowany charakter znaków towarowych. 3. Znaki towarowe a inne dobra prawne. 4. Status prawny znaku towarowego w układzie czasowym. 5. Procedura rejestracji znaków towarowych. 6. Prawa ochronne na znaki towarowe. 7. Obrót umowny znakami towarowymi. 8. Znaki towarowe (prawa ochronne) a majątek przedsiębiorstwa. 9. Ochrona znaków towarowych. 10. Kontekst podatkowy znaków towarowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej