Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Filipiak Ewa
(1)
Giza Teresa
(1)
Suświłło Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Zdolności
(3)
Bruner, Jerome Seymour
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie słuchu muzycznego
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczyciele
(1)
Uczenie się
(1)
Vygotskij, Lev Semenovič
(1)
3 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7611-253-4
1. Pozalekcyjna i pozaszkolna edukacja artystyczna perspektywą wszechstronnego rozwoju dziecka; 2. Uczestnictwo w zespole kameralnym sposobem wspierania rozwoju muzycznego i psychospołecznego dzieci klas I-III; 3. Możliwości rozwijania zdolności i kształcenia muzycznego w Niemczech; 4. Rozwój muzyczny dziecka od poczęcia do 3 roku życia- studium przypadku; 5. Autystyk to wielki twórca; 6. "Nie widzę, nie słyszę, mimo wszystko tworzę"- o twórczości osób głuchoniemych; 7. Rozwój zdolności człowieka- przykład zajęć edukacyjnych w kontekście teorii inteligencji wielorakich; 8. Androgyniczny profil inteligencji- zarys problemu; 9. Rozwój zdolności w ujęciu ekologii człowieka
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7489-365-7
Zawiera: Wstęp: Dlaczego koncepcja Wygotskiego?; Dlaczego koncepcja Brunera? Cz. I Co wnoszą teorie socjokulturowe Wygotskiego i Brunera do myślenia o zmianie i rozwoju w edukacji?: Założenia dotyczące uczenia się i tworzenia wiedzy; Strategie pracy nauczyciela z uczniem: w kierunku budowania rusztowania i wrażliwej kontroli nauczania, negocjowania wiedzy i konstruowania znaczeń; Dziecko-uczeń w teorii socjokulturowej; Nauczyciel i jego rola w perspektywie socjokulturowej; Motywacja uczenia się – kontekst socjokulturowy; Szkolne środowisko uczenia się, reguły kierowania klasą i proces „uczenia się”; Planowanie i organizacja pracy ucznia. Od działania ze wsparciem do działania samodzielnego; Ocenianie i monitorowanie pracy ucznia. Cz. II Rozwijanie zdolności uczenia się – metoda naukowego poznania i narzędzia uczenia: Narzędzia ogólne – strategie generujące uczenie się i umożliwiające opanowanie metody naukowego poznania; Rola i znaczenie strategii rozwiązywania problemów w rozwijaniu samodzielności myślenia i działania; pytania – ich znaczenie dla rozwijania zdolności uczenia i myślenia; Budowanie rusztowania dla myślenia i uczenia się – mapy mentalne; Budowanie rusztowania dla interpretacji i rozumienia tekstu; Strategie pracy samokształceniowej. Zamiast zakończenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7133-295-5
Cz. I Analiza wybranych zagadnień teoretycznych z pedagogiki zdolności: 1. Zdolności jako przedmiot pedagogiki, 2. Stanowiska teoretyczne wobec problematyki zdolności, 3. Kształcenie uczniów zdolnych, 4. Rozwijanie zdolności uczniów, 5. Społeczne konteksty edukacji szkolnej, 4. Szkoła jako środowisko rozwoju ucznia. Cz. II Badania własne: 7. Metodologia badań własnych, 8. Analiza wyników badań sondażowych, 9. Procesy rozpoznawania i wspierania rozwoju zdolności uczniów na podstawie opisu indywidualnych przypadków, 10. Wnioski z badań
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again