Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(19)
Autor
Jemielniak Dariusz
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Zimniewicz Kazimierz
(2)
Baruk Jerzy
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kobyłko Grzegorz
(1)
Kostera Monika
(1)
Kłak Marcin
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Zarządzanie wiedzą
(22)
Przedsiębiorstwo
(12)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(8)
Organizacja ucząca się
(7)
Zarządzanie
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Innowacje
(3)
Outsourcing
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Benchmarking
(2)
Kadry
(2)
Organizacja
(2)
Wiedza
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Produkt*
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiedza jako przedmiot zarządzania w przedsiębiorstwie. 2. Koncepcje zarządzania wiedzą i narzędzia ich implementacji. 3. Model przedsiębiorstwa zorientowanego na systemowe wykorzystanie wiedzy. 4. Zarządzanie wiedzą w przekroju klasycznych funkcji zarządzania. 5. Zarządzanie wiedzą w ramach podstawowych procesów przedsiębiorstwa. 6. Zarządzanie wiedzą a wybrane koncepcje zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowoczesne metody zarządzania organizację: ABM w systemach logistycznych jako sposób na optymalizację procesów wytwarzania; Dylematy projektowania wielopłaszczyznowej metody oceny procesów podejmowania decyzji kierowniczych; Istota oraz uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw; Rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstwa poprzez zarządzanie wartością; Ryzyko efektywnościowe a jakość strategii personalnej; Umiejętności menedżerskie związane z przeciwdziałaniem patologiom organizacyjnym i kształtowaniem efektywnych zespołów pracowniczych; 2. Perspektywy i kierunki rozwoju przedsiębiorstw: Działalność badawczo-rozwojowa a innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw wytwórczych; Wybrane aspekty monitoringu małych przedsiębiorstw; Uwarunkowania i kierunki rozwoju sektora przedsiębiorstw w Polsce; Koncepcja procesowego i systemowego zarządzania bezpieczeństwem przedsiębiorstwa; Badania literaturowe wybranych aspektów funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Wpływ technologii informacyjnej na funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstw: Konkurencyjność firmy i zarządzanie relacjami z klientem; Infrastruktura negocjacyjna w biznesie elektronicznym; Rynek kart płatniczych w Polsce w latach 2005-2009; Rekrutacja i selekcja pracowników w przedsiębiorstwach przemysłu elektronicznego w województwie śląskim- wybrane aspekty; Systemy informatyczne wspierające działalność przedsiębiorstw dystrybucyjnych sektora energetycznego; Model funkcjonalny platformy e-usług dedykowanej świadczeniom medycznym; 4. Rola zarządzania wiedzą w rozwoju przedsiębiorstw: Postrzeganie informacji i wiedzy w organizacjach gospodarczych; Pomiar wiedzy jako źródło informacji o przebiegu procesów przedsiębiorstwa; Koncepcja Zarządzania Wiedzą a zarządzanie strategiczne; Współpraca międzyuczelniana w transferze wiedzy do biznesu; Przegląd nadziei i systemów wspierających zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; Organizacje oparte na wiedzy a umiejętności współczesnego menedżera; Determinanty decyzyjne menedżerów wiedzy; Doskonalenie umiejętności menedżerskich jako determinanta rozwoju przedsiębiorstw; 5. Innowacje w przedsiębiorstwie: Transfer technologii i informacji w przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych; Źródła pomysłów i możliwości innowacyjnych w działalności przedsiębiorstw; Presumpcja jako innowacja współczesnego przedsiębiorstwa; Innowacyjność drugiego filara wytwarzania energii elektrycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie wiedzą)
1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach - przegląd badań, 2. Profile strategiczne a profile zarządzania wiedzą, 3. Procesy zarządzania wiedzą - badania pogłębione, 4. Modele polityki personalnej a zarządzanie wiedzą, 5. Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą - badania pogłębione, 6. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą w rozwoju przedsiębiorstwa, 2. Wiedza i kompetencje a proces uczenia się organizacji, 3. Strategie zarządzania wiedzą oparte o kapitał intelektualny, 4. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o czynnik ekologiczny, 5. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o kompetencje ekologiczne a zarządzanie wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Cz. Pierwsza : Podstawy doskonałości : 1. Doskonalenie zarządzania jakością , 2. Podejścia w zarządzaniu jakością , 3. Procesy w zarządzaniu jakością ; Cz. Druga : Współczesne koncepcje w zarządzaniu jakością : 4. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa , 5. Zarządzanie wiedzą , 6. Zarządzanie projektami , 7. Zarządzanie wartością, 8. Nowe zarządzanie publiczne , Aneks.Modele nagród jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Znaczenie kapitału intelektualnego: Współczesne wyzwania wobec organizacji; Globalizacja i jej konsekwencje; Rozwój informatyki i jej zastosowań; Zamiany teorii procesu zarządzania. 2. Istota i formy kapitału intelektualnego: Kapitał intelektualny - próba definicji; Zarządzanie kapitałem intelektualnym z poziomu pracownika; Problemy szkolenia i doskonalenia zawodowego pracownika; Charakterystyka stosowanych metod i technik szkolenia; Ocena procesu szkolenia; Audyt personalny. 3. Zarządzanie kapitałem intelektualnym z poziomu zespołów pracowniczych i organizacji: Funkcje zespołu i charakterystyka współczesnej kultury organizacyjnej; Kultura organizacyjna profesjonalizmu; Zarządzanie kapitałem intelektualnym z poziomu organizacji; Podstawowe błędy w zarządzaniu kapitałem intelektualnym. 4. Wartościowanie kapitału intelektualnego i jego pomiar: Wizualizacja aktywów niematerialnych; Pomiar kapitału intelektualnego; Wskaźniki pomiaru szwedzkiej Skanii; zrównoważona Karta Wyników - BSC; Polskie propozycje wartościowania kapitału intelektualnego; Z doświadczeń przedsiębiorstw w zarządzaniu kapitałem intelektualnym; Wartość kapitału intelektualnego w przedsiębiorczości; Tesco - walczymy o szacunek; Zarządzanie przez wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą - pojęcia podstawowe; 2. Społeczeństwo wiedzy - rys historyczny; 3. Cele zarządzania wiedzą; 4. Transfer technologii i wiedza utajona; 5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą; 6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy; 7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy; 8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy; 9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą; 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą; 11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą; 12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy; 13. wiedza i refleksja - podejście "action research"; 14. Wyzwania zarządzania wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą - pojęcia podstawowe; 2. Społeczeństwo wiedzy - rys historyczny; 3. Cele zarządzania wiedzą; 4. Transfer technologii i wiedza utajona; 5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą; 6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy; 7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy; 8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy; 9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą; 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą; 11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą; 12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy; 13. wiedza i refleksja - podejście "action research"; 14. Wyzwania zarządzania wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1146)
1. Podstawy nowoczesnych koncepcji zarządzania, 2. Organizacje oparte na wiedzy, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą, 4. Praktyka zarządzania wiedzą w wybrnaych przedsiębiorstwach w Polsce, 5. System zarządzania wiedzą, 6. Pracownicy wiedzy - nowa generacja profesjonalistów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza i zarządzanie wiedzą. 2. Działalność badawczo- rozwojowa jako źródło wiedzy. 3. Wiedza, kreatywność, działalność innowacyjna. 4. Zarządzanie działalnością innowacyjną. 5. Zarządzanie ukierunkowane na rozwój pracowników. 6. Istota kapitału intelektualnego i jego struktura. 7. Odnawianie modelu działalności przedsiębiorstwa szansą na sukces. 8. Organizacyjne aspekty zarządzania działalnością innowacyjną w przedsiębiorstwie. 9. Problem czasu w tworzeniu innowacji i jej komercjalizacji. 10. Innowacyjność polskich i unijnych przedsiębiorstw oraz jej utrudnienia. 11. Znaczenie innowacji w przedsiębiorstwach państw członkowskich byłej 15 Unii Europejskiej. 12. Czynniki kształtujące silne i słabe strony przedsiębiorstw państw członkowskich dawnej 15 UE w zakresie innowacji. 13. Szkolenie i edukacja instrumentami wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw funkcjonujących w byłej 15 Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólna charakterystyka współczesnej konkurencji międzynarodowej. 2. Zasoby wiedzy jako strategiczny czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa. 3. Istota i główne problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach. 4. Metody i narzędzia pomiaru zasobów wiedzy i oceny poziomu zarządzania w przedsiębiorstwach. 5. Pomiar zasobów wiedzy i ocena poziomu zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 6. Uwarunkowania zewnętrzne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 7. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 8. Kultura organizacyjna a procesy zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 9. Zarządzanie wiedzą - stan w przedsiębiorstwach działających w Polsce na tle osiągnięć największych korporacji świata. 10. Próba modelowania procesów zarządzania konkurencyjnym potencjałem wiedzy w polskich przedsiębiorstwach. 11. Rola konsultingu w racjonalizacji zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza, przesłanki i istota zarządzania wiedzą, 2. Jakościowe kreowanie wiedzy - podejście japońskie, 3. Ilościowe zarządzanie wiedzą - podejście zachodnie, 4. Kreowanie wiedzy na tle współczesnych koncepcji zarządzania, 5. Wiedza jako podstawa efektywnego zarządzania kapitałem intelektualnym, 6. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym w małych firmach, 7. Zarządzanie wiedzą w perspektywie personalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej