Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(9)
Autor
Abramowicz Witold
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cisek Sabina
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Frączek Renata
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Jakubczyc Janina A
(1)
Jakubowska Wioletta
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Jaworski Tadeusz B
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kobyliński Władysław
(1)
Korowicki Antoni
(1)
Kowalczyk Adam
(1)
Kubiak Bernard F
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Owoc Mieczysław L
(1)
Pietruch-Reizes Diana
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Tudrej Jerzy
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Zacher Lech W
(1)
Zieliński Jerzy S
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Zarządzanie wiedzą
(13)
Kadry
(4)
Przedsiębiorstwo
(3)
Badania marketingowe
(2)
Infobrokerzy
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Praca
(2)
Wiedza
(2)
Ekonomia społeczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja naukowa
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Ocena pracowników
(1)
Outplacement
(1)
Polityka regionalna
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiortswo
(1)
Płaca
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Specjaliści informacji naukowej, technicznej i ekonomicznej
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Społeczeństwo wiedzy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technologia
(1)
Transmisja danych
(1)
Uczucia
(1)
Usługi informacyjne
(1)
Web 2.0
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
17 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi konkurencyjnej. W książce opisano rolę informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badań marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Wyjaśniono istotę informacji i jej znaczenia w zarządzaniu modelem biznesowym przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem relacji potrzeby informacyjne – decyzje marketingowe. Zebrano wyniki szeroko zakrojonych badań empirycznych wśród przedsiębiorstw. Poza diagnozą stanu i uwarunkowań badań marketingowych, dokonano oceny użyteczności tychże badań w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw. Zawarto ocenę wykorzystania wyników badań marketingowych w rozwiązywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczące negocjacji biznesowych. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Treści pracy mogą być inspirujące dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania informacjami (głównie marketingiem). Poruszono w niej także wiele wątków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów ekonomii i zarządzania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace PTIN ; nr 9)
Accessible information in the knowledge society; Dynamics and stability in multilevel thematic network; The contemporary knowledge worker. Comprehensive and exciting challenges; Information policies from the republic of sciences to the realm of innovation; SME information sharing in emerging economies; A qualitative analysis of the factors influencing findability of the website of Slovak libraries; Information products in the electronic environment: from user experience to information ecology; Library data in higher education institution management. Publishing behavior research as factor of academic assessment; Nowe urządzenia organizacji wiedzy a jakość usług informacyjnych; Słowa kluczowe narzędziem promocji informacji i wiedzy; Aktywni odbiorcy usług informacyjnych w społeczeństwie wiedzy; Indeksy w serwisach www; Wykorzystanie Web 2.0 oraz architektury i informacji w pracy brokera informacji; Wyszukiwanie pełnotekstowe w zasobach bibliotek cyfrowych; Nauka o informacji a naukoznawstwo: siła powiązań; Warsztat naukowca a problem formatu informacji bibliograficznej generowanej przez systemy informacyjne; Źródła informacji prawniczej w Bibliotece Sejmowej; Współczesne bazodanowe systemy informacyjne o sztuce; Innowacja geoinformacyjna; Dostęp do informacji archiwalnej w społeczeństwie wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał intelektualny w polskich powiatach / Jan Fazlagić. - Poznań : Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , 2018. - 496 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Część I Narracje o kapitale intelektualnym powiatów. Rozdział I. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania powiatu w Polsce Wprowadzenie: 1.1. Kontekst historyczny polskich powiatów; 1.2. Powiat jako jednostka administracyjna; 1.3. Typy powiatów; 1.4. Definicja kapitału intelektualnego powiatu. Rozdział II. Funkcjonowanie powiatu z perspektywy procesów gospodarczych Wprowadzenie: 2.1. Powiat jako system innowacji - innowacyjność na terenie powiatu; 2.2. Aktywność naukowa na terenie powiatu; 2.3. Konkurencyjność i produktywność; 2.4. Przedsiębiorczość na terenie powiatu; 2.5. Dostępność komunikacyjna i transportowa; 2.6. Rynek pracy. Rozdział III. Funkcjonowanie powiatu z perspektywy procesów społecznych Wprowadzenie: 3.1. Kapitał społeczny i aktorzy powiatowi; 3.2. Jakość życia i dobrobyt; 3.3. Znaczenie tolerancji dla rozwoju społeczno-gospodarczego; 3.4. Sektory (branże) kreatywne; 3.5. Kapitał kreatywny i pomiar kreatywności na poziomie jednostek terytorialnych; 3.6. Kultura w jednostkach terytorialnych; 3.7. Edukacja; 3.8. Wizerunek i tożsamość powiatu. Część II Pomiar i rozwój kapitału intelektualnego powiatów. Rozdział IV. Problematyka definiowania i pomiaru kapitału intelektualnego jednostek terytorialnych: 4.1. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa a kapitał intelektualny jednostki terytorialnej; 4.2. Kapitał intelektualny a kapitał materialny powiatu; 4.3. Przegląd modeli pomiaru kapitału intelektualnego w jednostkach terytorialnych; 4.5. Specyfika kapitału intelektualnego powiatów. Rozdział V. Determinanty rozwoju powiatów Wprowadzenie: 5.1. Ogólne uwarunkowania rozwoju powiatów; 5.2. Uwarunkowania historyczne i geograficzne rozwoju kapitału intelektualnego powiatu; 5.3. Inwestycje zagraniczne jako determinanty rozwoju powiatów; 5.4. Dostępność kultury a migracje; 5.5. Determinanty rozwoju powiatów z perspektywy kapitału intelektualnego; 5.6. Potencjał społeczno-gospodarczy i kulturowy powiatów - studia przypadków. Rozdział VI. Kapitał intelektualny polskich powiatów w świetle badań ankietowych Wprowadzenie: 6.1. Konstrukcja badania i opis próby badawczej; 6.2. Kapitał intelektualny jako czynnik prorozwojowy w przeszłości i przyszłości; 6.3. Nastawienie PNTL/PTW a znaczenie czynników rozwoju powiatu w przeszłości; 6.4. Deficyty kapitału intelektualnego - hamulce wzrostu; 6.5. Środowisko dla biznesu i ludzi kreatywnych jako komponent kapitału intelektualnego; 6.6. Zarządzanie sprawami samorządowymi na terenie miasta na prawach powiatu i przywództwo lokalne jako komponenty kapitału intelektualnego. Rozdział VII. Model pomiaru kapitału intelektualnego powiatu: Wprowadzenie 7.1. Rozważania wstępne związane z opracowaniem modelu opisowego; 7.2. Raport o kapitale intelektualnym powiatu - podstawy teoretyczne; 7.3. Kwestia dostępności i obiektywności danych źródłowych; 7.4. Wzorzec pomiaru kapitału intelektualnego powiatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. zarządzanie wiedzą, 2. Problematyka wiedzy, zarządzania wiedzą oraz uczenia się organizacji w optyce różnych dyscyplin naukowych, 3. Zachowania organizacyjne kluczowe dla zarządzania wiedzą, 4. Kultura narodowa i kultura organizacyjna jako czynniki kształtujące zachowania organizacyjne, 5. Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 6. Kultura organizacyjna sprzyjająca zarządzaniu wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Komunikacja społeczna, 3. Ocena, 4. Dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, 5. Wiedza, 6. Sposoby i efekty kierowania personelem, 7. Społeczne tło kierowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Koncepcja badania. 1. Sformułowanie problemu badawczego. 2. Model badawczy i hipotezy. 3. Metoda badawcza. Część II: Wyniki badania empirycznego. 1. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę. 2. Orientacja przedsiębiorstw na wiedzę. 3. Poziom orientacji menedżerów a poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę. 4. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw. 5. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonoimczne. 6. Poziomy orientacji nenedżerów na wiedzę oraz poziomy orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w segmentach przedsiębiorstw a wyniki ekonomiczne. 7. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w wyróżnionych zakresach a wyniki ekonomiczne. 8. Struktura orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonomiczne. 9. Łączna orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę. Część III: Interpretacja wyników badania empirycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
1. Przedsiębiorstwo oparte na wiedzy pracowników; 2. Realizacja strategii zarządzania wiedzą pracowników w przedsiębiorstwach; 3. Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą; Pracowników; 4. Wykorzystanie platform e-learningowych w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badania; 5. Studium przypadku - model wdrożenia platformy e-learningowej jako trzonu systemu zarządzania wiedzą pracowników na przykładzie Orange Polska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przewaga konkurencyjna; R.2 Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.3 Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.4 Problematyka pomiaru kapitału intelektualnego w literaturze przedmiotu; R.5 Podstawowy model pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.6 Dodatkowe kryteria pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw w wybranych sektorach; R.7 Znaczenie kapitału intelektualnego dla uczelni wyższych. Analiza rankingów szkół wyższych; R.8 Kryteria pomiaru kapitału intelektualnego wyższych uczelni o profilu ekonomicznym w Polsce wynikające z uwarunkowań sektorowych; R.9 Pomiar kapitału intelektualnego Szkoły Głównej Handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Opis projekty; 2. Praca; 3. Przedsiębiorstwo wiedzy; 4. Pracownik wiedzy; 5. Uwagi o metodzie; 6. Nowoczesne biurokracje; 7. Czas pracy; 8. Zaufanie; 9. HRM u pracowników wiedzy; 10. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
OD REDAKCJI "Zaczęła się wprawdzie przed 30 laty, ale wiek XXI przynosi jej wyraźną intensyfikację i konkretyzację. Chodzi o debatę na temat znaczenia wiedzy dla gospodarki i życia społecznego. Debata jest tym bardziej potrzebna, że problem nie jest jednoznaczny, a rozmaite perspektywy badawcze i praktyczne, niekiedy bardzo różniące się między sobą, wzbogacają argumentację. Niniejszy zeszyt „Przeglądu Socjologicznego” poświęcamy zagadnieniu „społeczeństwa wiedzy” (knowledge-based society) w zróżnicowanym interdyscyplinarnie i analitycznie ujęciu".(fragment)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historyczne źródła polskiej kultury organizacyjnej, 2. Modele motywacyjne, 3. Koszt psychiczny a inicjatywa i innowacyjność, 4. Style kierowania, 5. Sztywność i elastyczność w doborze stylu kierowania, 6. Metody kierowania ludźmi a efektywność przedsiębiorstw czy podręcznikowe zasady kierowania są skuteczne w polskich warunkach, 7. Dlaczego przedsiębiorstwa prywatne i publiczne stosują rożne metody kierowania? Dwie perspektywy analityczne: konfliktowa i funkcjonalna, 8. Alienacja, kultura i stosunki klasowe w badanych przedsiębiorstwach, 9. Przeszkody osobowościowe we współdziałaniu i decydowaniu zbiorowym, 10. Gospodarka oparta na wiedzy i organizacje "uczące się", 11. Czynniki sprzyjające i niesprzyjające adaptacji do gospodarki opartej na wiedzy. Optymalny dobór stylu kierowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents]: Wstęp [Introduction], s. 7–8; Jerzy Hausner: Tworzenie i rodzaje wiedzy społecznej [The development and types of social knowledge], s. 9–18; Jarosław Górniak: Badanie społeczeństwa z perspektywy podmiotu działającego [Analysis of society from the point of view of an acting subject], s. 19–32; Stanisław Mazur: Poznanie, wiedza i działanie społeczne w paradygmacie wielości [Cognition, knowledge and social action in the multiplicity paradigm], s. 33–42; Jan Hartman: Co po socjologii? [What will replace sociology? ], s. 43–52; Anna Giza: Społeczeństwo jako problem koordynacji: rola wiedzy w stanowieniu bytu społecznego [Society as a coordination problem: The role of knowledge in establishing social entities], s. 53–70; Bob Jessop: Social imaginaries, structuration, learning, and ‘collibration’: Their role and limitations in governing complexity, s. 71–84; Robert Delorme: Głęboka Kompleksowość a ujęcie krytyczności w wyjaśnianiu kompleksowości przez Morina i Le Moigne’a [Deep Complexity and the problem of criticality in Morin’s and Le Moigne’s accouts of complexity], s. 85–108; John L. Campbell, Owe K. Pedersen: Reżimy wiedzy: jak Stany Zjednoczone i Dania interpretowały kryzys stagflacji [Knowledge regimes: How America and Denmark made sense of the stagflation crisis], s. 109–124; Barbara Worek: Kiedy poznający podmiot jest działającą kobietą: przypadek badań feministycznych [When the cognitive subject is an active woman: The case of feminist studies], s. 125–136; Robert Chrabąszcz: Lingwistyka a współczesne paradygmaty nauki [Linguistics vs. the contemporary research paradigms], s. 137–146; Bartosz Józefowski: Evidence-based policy – nowa koncepcja dotykająca starych problemów [Evidence-based policy: A new approach to old problems], s. 147˜–152; Magdalena Jelonek: Niezamierzone efekty działań ludzkich, czyli o tym, czy może się udać reforma systemu szkolnictwa wyższego [Unintended effects of human action and reforms of the higher education system], s. 153–164; Marek Ćwiklicki: Tworzenie się wiedzy społecznej według teorii CRP [Social knowledge creation in the complex responsive processes theory ], s. 165–172; Miłowit Kuniński: Wyjaśnianie powstawania norm [Explaining the emergence of norms], s. 173–184; Jerzy Hausner: Tworzenie i rodzaje wiedzy społecznej – ciąg dalszy [The development and types of social knowledge – continued.], s. 185–194.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Zarządzanie wiedzą : koncepcja i narzędzia / Adam Kowalczyk, Bogdan Nogalski. - Warszawa : Difin, 2007. - 222 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; R.1 Wiedza jako fundament skutecznego konkurowania; R.2 Proces zarządzania wiedzą - ujęcie ogólne; R.3 Proces zarządzania wiedzą. Koncepcja i narzędzia realizacji; R.4 Proces zarządzania wiedzą. Narzędzie diagnozujące; R.5 Proces zarządzania wiedzą. Weryfikacja poprawności koncepcji i skuteczności narzędzia; Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ; 4)
I. Podstawowe problemy zarządzania wiedzą: System pozyskiwania i zarządzanie wiedzą we współczesnych organizacjach; Społeczeństwo wiedzy in statu nascendi: Niektóre problemy i hipotezy; Budowanie strategii zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach; Zarządzanie wiedzą w procesie zmian. II. Wybrane elementy procesu zarządzania wiedzą: Systemy klasy business intelligence w zarządzaniu biznesem; Rola kierownika w rozwoju wiedzy członków personelu organizacji; Kilka uwag o zarządzaniu wiedzą; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce. III. Technologiczne problemy zarządzania wiedzą: Mobilne filtrowanie informacji; Zarządzanie wiedzą korporacyjną; Technologiczne aspekty pozyskiwania wiedzy; Gry decyzyjne jako metoda pozyskiwania wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do infobrokeringu. Wybrane aspekty; Etyka w firmie infobrokerskiej; Prawo w działalności infobrokerskiej; Jak zostać brokerem informacji? Wybrane aspekty praktyczne; Klient agencji infobrokerskiej - informacje praktyczne; Mediacyjny wymiar dialogu infobrokera z klientem; Infobrokerstwo systemowe - kontekst niezbędności infobrokerskiej roboty; Kwant wiedzy jako optymalny komunikat. Metodologiczna geneza infobrokerstwa systemowego; Audyt Wstępny Zarządzania Wiedzą. Studium przypadku; Jakość informacji; Architektura informacji - krótki przewodnik; Informacja tworzywem przekazów infobrokerskich. Wybrane zagadnienia; Raporty, analizy, bazy danych, prezentacje - czyli jak opakować informację; Podstawy poszukiwania informacji w Internecie. Wybrane aspekty; Praktyczny OSINT z wykorzystaniem technologii internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej