Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(4)
Autor
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Baran Michał
(1)
Janasz Władysław
(1)
Johnson Mark W
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Olko Sławomir
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sinfield Joseph V
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(5)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przemysł
(3)
Innowacje
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Produkcja
(2)
Przemysły kreatywne
(2)
Analiza PEST
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Ekorozwój
(1)
Farmacja
(1)
Gospodarka
(1)
Handel
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Polityka cenowa
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Sieć handlowa
(1)
Start-up
(1)
Strefa czasowa
(1)
Służba celna
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 136)
Strategia konkurencji jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw; Przesłanki konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw; Pojęcie strategii konkurencji; Istota dobrej strategii konkurencji; Metoda tworzenia strategii konkurencji; Podstawy informacyjne strategii konkurencji; Sposób opracowania informacji o konkurentach; Typy strategii konkurencji; Wybór obszaru działań konkurencyjnych; Wybór typu relacji z konkurentami; Wybór rodzaju przewagi konkurencyjnej; Sytuacyjne strategie konkurencji; Strategia konkurencji badanych przedsiębiorstw przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka oraz rodzaje strategii, 2. Wpływ otoczenia na strategię, 3. Formułowanie założeń strategii sfery produkcji, 4. Strategiczna zmiana pozycji konkurencyjnej, 5. Strategie restrukturyzacyjne a sukces przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys strategii rozwoju przemysłu / pod red. nauk. Władysław Janasz. - Warszawa : Difin, 2006. - 576 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Mezoekonomia przemyslu w systemie nauk ekonomicznych 2. Struktury rynkowe w przemyśle 3. Istota, zakres i clele działalności przemysłowej 4. Struktury przemysłu 5. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle 6. Strategie organizacji procesów wytwarzania 7 Markieting dóbr przemysłowych 8. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle 10. Metodyka oceny postępu technicznego w przemyśle 11. Decyzje inwestycyjne 12. Koszty, techniczna efektywność i rentowność produkcji w działalności przemysłowej 13. Polityka przemysłowa w Polsce na tle procesu przekształceń systemowych oraz wobec wyzwań rozwojowych (globalizacyjnych) 14. Polityka przemysłowa w Unii Europejskiej 15. Problemy lokalizacji działalności przemysłowej 16. Rozówj zrównoważnowy jako podstawa aplikacyjnych założeń rozwoju przemysłu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Podejście sieciowe w zarządzaniu strategicznym: 1.1. Wyłanianie się podejścia sieciowego; 1.2. Sieci działań; 1.3. Klastry i klastry kreatywne jako podmioty badań; 1.4. Klaster kreatywny – ujęcie przedmiotowe. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy zarządzania wiedzą w sieciach i klastrach kreatywnych: 2.1. Koncepcje i modele zarządzania wiedzą; 2.2. Kreatywność w procesie zarządzania wiedzą; 2.3. Podejście sieciowe w zarządzaniu wiedzą – koncepcja i analiza; 2.4. Wyniki dotychczasowych badań dotyczących zarządzania wiedzą w klastrach i sieciach; 2.5. Zarządzanie wiedzą w klastrze – założenia dla modelu. Rozdział 3. Metodyka badań klastrów kreatywnych: 3.1. Cele i proces badawczy; 3.2. Metodyka badań pogłębionych – studia przypadków identyfikujące sieci działań. Rozdział 4. Klastry i sieci kreatywne w Unii Europejskiej: 4.1. Potencjał sektorów kreatywnych i kultury w UE; 4.2. Klastry w sektorach kreatywnych i kultury w UE; 4.3. Przykłady klastrów kreatywnych w EU; 4.4. Przykłady sieci w sektorach kreatywnych i kultury w Unii Europejskiej. Rozdział 5. Praktyka zarządzania wiedza w sieciach i klastrach kreatywnych w Polsce: 5.1. Rozwój klastrów w sektorach kreatywnych w Polsce; 5.2. Infrastruktura zarządzania wiedzą klastrów kreatywnych; 5.3. Praktyka zarządzania wiedzą w klastrach – wyniki badań bezpośrednich wśród koordynatorów klastrów. Rozdział 6. Pogłębione studia przypadków – zarządzanie wiedzą w wybranych sieciach i klastrach kreatywnych: 6.1. Krakowski Klaster Filmowy; 6.2. Dobroteka – sieć producentów mebli w Dobrodzieniu; 6.3. Śląski Klaster ICT i Multimediów Hub Club; 6.4. Dyskusja uzyskanych wyników. Rozdział 7. Podsumowanie i wnioski – sieciowy model zarządzania wiedzą w klastrze kreatywnym: 7.1. Weryfikacja hipotez badawczych; 7.2. Wnioski poznawcze; 7.3. Wnioski w obszarze metodologii badań; 7.4. Wnioski praktyczne. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki. Streszczenie. Abstract.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej