Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
tylko na miejscu
(47)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(49)
Czytelnia
(48)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Gierszewska Grażyna
(6)
Banaszyk Piotr
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Floyd Steven W
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Galata Stanisław
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halama Henryk
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Hutt Michael D
(1)
Ingram Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kassay Stefan
(1)
Klin Lidia
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malek William
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Mayo Andrew
(1)
Morgan Mark
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Popławska Wanda
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Sasenko Lucjan
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sherman Hugh D
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Speh Thomas W
(1)
Stankiewicz Marek Jacek (1948- )
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Terjesen Siri
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Trocki Michał (1945- )
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Wind Yoram (Jerry)
(1)
Zawisza Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(66)
Rosja
(1)
Język
polski
(66)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(59)
Zarządzanie strategiczne
(54)
Analiza strategiczna
(18)
Planowanie strategiczne
(18)
Zarządzanie
(11)
Marketing strategiczny
(10)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Analiza SWOT
(6)
Marketing
(5)
Organizacja
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Konkurencja
(4)
Konkurencyjność
(4)
Strategia organizacyjna
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Controlling
(3)
Innowacje
(3)
Kadry
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Teoria organizacji
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Jakość
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Towar
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza wartości
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Biznesplan
(1)
Decyzje
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Holdingi
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Kapitalizm
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kooperacja przemysłowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing-mix
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopol
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje społeczne
(1)
Partnerstwo strategiczne
(1)
Plan marketingowy
(1)
Polityka cenowa
(1)
Praca
(1)
Produkcja
(1)
Produkt (prawo)
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Spożycie
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologia
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wiedza
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zawód
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(40)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(29)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Transport i logistyka
(1)
67 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Istota analizy i jej rola w procesie podejmowania decyzji, 2. Analiza zasobów i produkcji w przedsiębiorstwach, 3. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 4. Wybrane metody analizy strategicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Struktura biznesplanu, 2. Analiza rynku, sektora i przedsiębiorstwa, 3. Analiza i badanie rynku, 4. Plan marketingowy, 5. Zasoby ludzkie w biznesplanie, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa, 7. Ocena biznesplanu przez banki, 8. Uwarunkowania współfinansowania projektu inwestycyjnego gminy ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013, 9. Ocena zdolności kredytowej gminy przez bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 313, [4] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Finansowanie strategii przedsiębiorstwa; 2. Finansowanie działań marketingowych z własnych źródeł przedsiębiorstwa; 3. Finansowanie działań marketingowych przedsiębiorstwa z obcych źródeł; 4. Budżet działań marketingowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Foresihgt w zarządzaniu strategicznym / Krzysztof Borodako. - Warszawa : C.H.Beck, 2009. - 150 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Wprowadzenie do problematyki foresightu; 2. Klasyfikacja foresightu; 3. Organizacja procesu foresightu (na przykładzie foresightu regionalnego); 4. Metody stosowane w procesach foresightu; 5. Charakterystyka przedsięwzięć foresightu w Europie i w Polsce; 6. Zarządzanie strategiczne w regionach; 7. Zastosowanie foresightu w firmach- foresight korporacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Konkurowanie w płaskim świecie; 1. Imperatyw orkiestracji; Przedmiot uwagi: firma i sieć; Orkiestruj sieć; Konkuruj z sieciami; 2.Zarządzanie: sprawowanie kontroli i upełnomocnianie: Przyjmuj odpowiedzialność za całą sieć- niezależnie od tego, czy jest Twoją własnością czy nie; Upełnomocnij "małych Jonów Wayne'ów" do tworzenia dużych-małych firm; Wprowadź napięte plany trzyletnie, aby doprowadzić do równowagi między stabilizacją i odnową; Buduj firmę wokół klienta; Stosuj regułę 30/70, aby tworzyć organizacje luźno-ścisłe; 3. Tworzenie wartości- specjalizacja i integracja; Przechwyć "3 miękkie dolary" dzięki spojrzeniu poza fabrykę; Sprzedawaj u źródła, budując mosty między marketingiem marketingiem operacjami; 4. Wnioski dotyczące polityki i praktyki: Polityka: budowanie biznesu bez granic w świecie państw narodowych; Praktyka: dźwignia do poruszania ziemi; Zakończenie: czy jesteś gotów iść na całość w konkurowaniu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy kontrolingu, 2. Kontroling pierwszej generacji, czyli nawigacja na zysk, 3. Zarządzanie dynamiczne a kontroling, 4. Planowanie - ważnym składnikiem kontrolingu, 5. Kontrola w kontrolingu, 6. Kompetencje kontrolera, 7. Kontroling wobec nowych wyzwań, 8. Rola kontrolingu w tworzeniu systemów wczesnego ostrzegania, 9. Rola kontrolingu w zarządzaniu wartością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Myślenie strategiczne, Determinanty strategii rozwoju zasobów ludzkich, Strategie profesjonalnego zarządzania rozwojem zasobów ludzkich, Tworzenie podstaw polityki organizacji w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich, Hierarchizacja potrzeb i pozyskiwanie zasobów, Marketing i polityka, Dokumenty Rady Hrabstwa Hertfordshire.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój marketingu w teorii i w praktyce, 2. System marketingu i jego otoczenie, 3. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Marketingowe systemy informacyjne, 5. Kształtowanie mowego produktu, 6. Elementy polityki cenowej, 7. Polityka dystrybucji produktów i usług, 8. Podstawy promocji produktu firmy, 9. Ogranizacja działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Konwencja rozwoju zarządzania i marketingu, 2.Zarys systematyzacji strategii działalności gospodarczej, 3.Strategia marketingowa korporacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja organizacyjnego uczenia się, 2. Metody zarządzania procesami biznesowymi, 3. Metody zarządzania informacją, 4. Metody zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej