Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(173)
IBUK Libra
(8)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(171)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(9)
Publikacje informacyjne
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(132)
dostępne
(120)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(122)
Czytelnia
(133)
Autor
Gierszewska Grażyna
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Banaszyk Piotr
(5)
Lewandowska Adrianna
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Cyfert Szymon
(3)
Kaplan Robert S
(3)
Rokita Jerzy
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Cygler Joanna
(2)
Friedag Herwig R
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Jaksa Michael
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jańska Regina
(2)
Jędralska Krystyna
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Likierski Marcin
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Norton David P
(2)
Olszewska Barbara
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Shmidt Walter
(2)
Sudoł Stanisław
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Witczak Hubert
(2)
Zook Chris
(2)
Żelazko Beata
(2)
Allaire Yvan
(1)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andreson Steven R
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Anthony Scott D
(1)
Anusz Jan
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Baran Michał
(1)
Barrow Colin
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Białas Tomasz
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Cichy Diana
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dymek Arkadiusz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Edvinsson L
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Filar Ewa
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Floyd Steven W
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grant Robert G
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(130)
1990 - 1999
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(180)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(180)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(143)
Zarządzanie strategiczne
(135)
Analiza strategiczna
(24)
Marketing strategiczny
(23)
Planowanie strategiczne
(23)
Zarządzanie
(19)
Organizacja
(14)
Zarządzanie jakością
(13)
Innowacje
(11)
Konkurencja
(11)
Marketing
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Analiza SWOT
(9)
Kadry
(9)
Otoczenie firmy
(9)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Organizacja ucząca się
(6)
Usługi
(6)
Controlling
(5)
Gospodarka
(5)
Konkurencyjność
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(5)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(5)
Decyzje
(4)
Kompleksowa karta wyników
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Współdziałanie
(4)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Produkcja
(3)
Regionalizacja gospodarcza
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Towar
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Biznesplan
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekologia
(2)
Ekorozwój
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Kooperacja przemysłowa
(2)
Kultura
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Ocena pracowników
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przemysł
(2)
Rynek
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza wartości
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Budżety gminne
(1)
Ceny
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma Roleski (Zgłobice)
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Holdingi
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(37)
Praca zbiorowa
(12)
Opracowanie
(10)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(61)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(43)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
182 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Model biznesu jako motor sukcesu firmy, 2. Model biznesu wykorzystujący różnicowanie produktów, 3. Model biznesu wykorzystujący niskie ceny, 4. Model biznesu wykorzystujący czas, 5. Model biznesu z wykorzystaniem barier przy wchodzeniu na rynek, 6. Model biznesu wykorzystujący szczególny rodzaj produktów, 7. Model biznesu wykorzystujący integrację z klientami, 8. Model biznesu wykorzystujący szczególną strukturę przedsiębiorstwa, 9. Analiza strategiczna, 10. CEO - symulator strategiczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alianse strategiczne / Joanna Cygler. - Warszawa : Difin, 2002. - 206 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw jako przesłanka aliansów strategicznych; Uwarunkowania i motywy zawierania aliansów strategicznych; Zarządzanie aliansami strategicznymi; Alianse wielostronne - powiązania sieciowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Światowe trendy w nawiązywaniu aliansów strategicznych: Współdziałanie strategiczne przedsiębiorstw a alianse strategiczne; Granice menedżerskiego myślenia o granicach organizacji. Pytania dla zaawansowanych; Alianse jako forma realizacji strategii dywersyfikacji; Fuzja lub przejęcie jako jedna z form zakończenia aliansów strategicznych; Przygotowanie aliansu strategicznego - klucz do sukcesu przyszłego porozumienia; Alianse technologiczne - kilka refleksji nad powodami ich powstawania; Przesłanki powstawania aliansów polskich przedsiębiorstw: Transakcje typu fuzje i przejęcia firm budowlanych w Polsce jako przejaw aliansów strategicznych; Fuzje i alianse strategiczne w branży hutniczej; Formy konsolidacji przedsiębiorstw w sektorze paliwowo-energetycznym; Logika aliansów strategicznych w sektorze telekomunikacyjnym w Polsce; Przesłanki tworzenia grup kapitałowych w węglu brunatnym; Grupy kapitałowe; Konsolidowanie przedsiębiorstw w celu zwiększenia siły finansowej i pozycji rynkowych; Alianse strategiczne małych przedsiębiorstw - źródło szans i zagrożeń; Partnerstwo społeczne przedsiębiorstw w dobie tworzenia aliansów strategicznych: Kadry dla aliansów; Partnerstwo społeczne wyzwaniem dla aktywnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota analizy i jej rola w procesie podejmowania decyzji, 2. Analiza zasobów i produkcji w przedsiębiorstwach, 3. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 4. Wybrane metody analizy strategicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna w przemyśle / Andrzej Kaleta. - Wyd. 2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 238, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Cz. I: STRATEGIA WE WSPÓŁCZESNYM PRZEMYŚLE (Rola strategii w przemyśle, Cechy dobrej strategii, Ogólna procedura budowy strategii w przemyśle); Cz. II: ANALIZA STRATEGICZNA (Metoda analizy konkurencji, Techniki analizy konkurencji, Strategie konkurencji w przemyśle
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.I Rola analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem i procedura jej przeprowadzania: Pojęcie i cele analizy strategicznej; Procedura przeprowadzania analizy strategicznej. R.II Analiza otoczenia przedsiębiorstwa: Zakres analizy otoczenia; Podstawowe sposoby zbierania informacji; Ch-ka i rodzaje otoczenia; Analiza czynników otoczenia ogólnego; Scenariusz otoczenia; Analiza interesariuszy Profil szans i zagrożeń; Analiza sektora działania firmy; Metoda benchmarkingu i analiza kluczowych czynników sukcesu w benchmarkingu. R.III Analiza potencjału przedsiębiorstwa: Analiza zasobów; Analiza łańcucha wartości; Cykl życia produktu (strategicznej jednostki biznesu); Metody portfelowe. R.IV Analiza SWOT: Założenia i rodzaje analizy SWOT; Przykład przeprowadzania strategicznej analizy TWOS/ SWOT; Prezentacja zaleceń strategicznych wynikających z analizy SWOT i analiz szczegółowych. R.V Strategia jako element zarządzania strategicznego: Istota i cechy zarządzania strategicznego; Pojęcie i istota strategii w zarządzaniu; Orientacja rynkowa w strategicznym zarządzaniu firmą; Strategia a misja i wizja przedsiębiorstwa. R.6 Pozyskiwanie informacji dla potrzeb budowy strategii: Znaczenie informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; System informacyjny przedsiębiorstwa. R.7 Formułowanie strategii przedsiębiorstwa: Procedura budowy strategii; Metody wspomagające wybór wariantu strategii. R.8 Przegląd podstawowych strategii rynkowych: Strategie konkurowania; Strategie współpracy; Strategie przetrwania i wycofywania się; Ocena klasyfikacji strategii z punktu widzenia praktyki zarządzania. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Proces strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, R.II Ewolucyjne aspekty analiz sektorowych, R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze, R.IV Diagnoza stanu rozwoju sektora
3.Charakterystyka wybranych modeli procesu zarządza nia strategicznego, 4.Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego. R.II Ewoulcyjne aspekty analiz sektorowych : 1.Pojęcie
i ewolucja cyklu życia sektora, 2.Czynniki charaktery zujące fazy cyklu życia sektora, 3.Podstawowe zależnoś ci w ewolucji sektora, 4.Strategiczne zachowania firm w czasie ewolucji sektora, 5.Struktura sektora konkure ncyjnego. R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze : 1.Metoda pięciu sił Potera, 2.Analiza grup strategicznych, 3.Wywiad gospodarczy, 4.Prognozow anie rozwoju rynkowego, 5.Punktowa ocena atrakcyjności
sektora, 6.Krzywa doświadczeń. R.IV Diadnoza stanu rozwoju sektora : 1.Metodyka diagn ozowania faz rozwojowych sektora, 2.Metoda list kontro lnych w diagnozowaniu faz rozwoju sektora, 3.Identyfi kacja faz rozwoju sektora, 4.Możliwości wnioskowania diagnostycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Poltext, 1999. - 213, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm + dyskietka.
Wstęp; Czy planowanie może być czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa?; Jak planować w przedsiębiorstwie; Co to jest biznes plan?; Proponowany wzór biznes planu; Plan finansowy; Biznes plan firmy "CEGBUD"; Plan restrukturyzacji; Komputerowy program BPLAN-2. Aneksy: 1. Lista potencjalnych szans, zagrożeń oraz słabych i silnych stron; 2. Przeciętne wartości wskaźników finansowych; 3. Program multimedialnego treningu menedżerskiego "Zasady konstrukcji planu działania firmy symulacje komputerowe".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Struktura biznesplanu, 2. Analiza rynku, sektora i przedsiębiorstwa, 3. Analiza i badanie rynku, 4. Plan marketingowy, 5. Zasoby ludzkie w biznesplanie, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa, 7. Ocena biznesplanu przez banki, 8. Uwarunkowania współfinansowania projektu inwestycyjnego gminy ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013, 9. Ocena zdolności kredytowej gminy przez bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Dydaktyczna / Wyższa Szkoła Komunikacji i Zarządzania ; 1)
Cz. I Zarządzanie strategiczne: Istota, obszary i funkcje zarządzania w przedsiębiorstwie; Menedżerowie jako podmioty zarządzania w przedsiębiorstwie; Relacje przedsiębiorstwo - otoczenie w zarządzaniu; Decyzje strategiczne i główne koncepcje strategii przedsiębiorstwa; Ogólny model strategii przedsiębiorstwa; Modele, główne składowe i etapy zarządzania strategicznego; Podstawowe klasyfikacje strategii przedsiębiorstw. Cz. II Tworzenie biznesplanu przedsiębiorstwa: Biznes plan jako strategiczny plan rozwoju przedsiębiorstwa; Analiza strategiczna sporządzona na potrzeby biznes planu; Plan finansowy przedsięwzięcia inwestycyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku ISSN 1899-9867 ; Tom 3/2009)
1. Cele współczesnych przedsiębiorstw: Cele i uwarunkowania strategiczne dealerów samochodów osobowych w województwie pomorskim; Paradygmat celu zagregowanego w funkcjonowaniu przedsiębiorstw; Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem przez cele; 2. Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw: Aspekty ontologiczne odpowiedzialności kierowniczej; Controlling w odniesieniu do systemu produkcyjnego; Ewolucja modelu biznesu na przykładzie Zoho.com; Restrukturyzacja przedsiębiorstw połowowych; Rola długofalowego planowania w nieprzewidywalnej współczesnej gospodarce; Strategia "Rzeczpospolitej"- w sprzecznościach misji, celów i otoczenia marketingowego; Struktura firm wiedzy; Teorie motywacji i postaw; Wielowariantowe strategie rozwoju- przykład fabryki mebli FORTE SA; Wykorzystanie pozycjonowania w procesie budowy strategii konkurencyjności firm; Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie- alians jako sposób na przetrwanie i rozwój; Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach jako kryterium przetrwania w warunkach globalnych; 3. Uwarunkowania rynkowe funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw: Analiza porównawcza efektywności powszechnych towarzystw emerytalnych na przykładach firm z grup kapitałowych PZU i AIG; Klastry morskie jako czynnik konkurencyjności polskiej gospodarki morskiej; Nowe kanały dystrybucji kart kredytowych jako innowacje marketingowe współczesnych przedsiębiorstw handlowych; Oddziaływanie inwestycji publicznych na inwestycje przedsiębiorstw prywatnych w Polsce w latach 1995-2007; Rynkowe uwarunkowania lokalizacji centrum logistycznego w Gdańsku; Udział instytucji rządowej w działaniach na rzecz rozwoju regionu innowacyjnego na przykładzie Wschodniej Anglii; Zmiany w gospodarce jako przesłanki tworzenia organizacji sieciowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej