Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Petz Jarosław
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Zarządzanie projektami
(2)
Cele kształcenia
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Europejski Korpus Solidarności
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Inwestycje
(1)
Planowanie
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Unia Europejska
(1)
Wnioski i podania
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podstawowe zasady funkcjonowania funduszy unijnych : Rodzaje funduszy unijnych, Beneficjenci, Przeznaczenie programów operacyjnych. 2.Przedsięwzięcia i projekty : Elementy wniosku o dofinansowanie z funduszy strukturalnych, Przedsięwzięcie i projekt - podstawowe definicje, Typy projektów, Procedura składania wniosków, Zarządzanie projektami, Zasady konstrukcji biznesplanu (studium wykonalności), Plan finansowy jako istotny element biznesplanu (studium wykonalności), Ocena efektywności projektów inwestycyjnych, Dostosowanie wzorcowego biznesplanu do wymogów SPO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Dokąd płyniemy (Po co? Jak tam dotrzemy? Z kim?); 1.1. Mapa interesariuszy – z kim rozmawiać (poza uczestnikami projektu)?; 1.1.1. Czym jest mapa interesariuszy?; 1.1.2. W jaki sposób przygotować mapę?; 1.1.3. Identyfikacja interesariuszy projektu – metoda cebuli; 1.1.4. Mapa służy do pracy, a nie do zdobienia naszych ścian. W jaki sposób z nią pracować?; 1.1.5. Ludzie się zmieniają, a mapa razem z nimi; 1.1.6. Materiał do pracy; Identyfikacja interesariuszy projektu – model warstwowy; Mapa interesariuszy projektu; 1.2. Wyznaczanie celów na podstawie zdefiniowanych potrzeb; 1.2.1. SMART – każdy to zna, nie każdy stosuje; 1.2.2. HARD – nikt nie zna, ale wszyscy stosują; 1.2.3. Materiał do pracy – lista sprawdzająca poprawność formułowania celów; Macierz wyznaczania celów; 1.3. Świata nie zbawisz, ale możesz go poukładać - matryca logiczna projektu; 1.3.1. Tylko to, co niezbędne; Jak sprawdzić, czy nie jesteśmy zbyt ambitni w wyznaczaniu celów?; 1.3.2. Identyfikacja tego, o czym zapomnieliśmy; 1.3.3. Przełożenie celów na rezultaty; 1.3.4. Przełożenie rezultatów na działania; 1.3.5. Materiały do pracy; Macierz logiczna projektu; Macierz MoSCoW; 2. Trwałość rezultatów – trwałość celów; 2.1. Czym jest trwałość w projektach edukacyjnych?; 2.2. Trwałość celów a trwałość rezultatów; Typy rezultatów; Cykl życia i ryzyka z nim związane; 2.3. Materiał do pracy – listy kontrolne do zarządzania trwałością rezultatów projektu; Tablica planowania działań w cyklu życia rezultatu; Macierz ryzyka trwałości rezultatów projektu; Zamiast podsumowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej