Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(104)
IBUK Libra
(15)
ebookpoint BIBLIO
(8)
Forma i typ
Książki
(103)
E-booki
(23)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje naukowe
(15)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(75)
tylko na miejscu
(69)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(78)
Czytelnia
(72)
Autor
Praca zbiorowa
(6)
Grucza Bartosz
(4)
Brandenburg Henryk
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Bednarska-Wnuk Izabela
(2)
Drobniak Adam
(2)
Dylewski Marek (1965- )
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Flasiński Mariusz
(2)
Gontar Zbigniew
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Krawiec Frank
(2)
Lipa Michał
(2)
Lock Dennis
(2)
Ogonek Krzysztof
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Sikora-Fernandez Dorota
(2)
Sońta-Drączkowska Ewa
(2)
Wróblewski Piotr
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Ewa
(1)
Betts Alan
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Biedrońska Paulina
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Brobst Stephen
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Burton Celia
(1)
Cadle James
(1)
Carboni Joel
(1)
Chmielewski Jacek M
(1)
Chong Yen Yee
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coplien James O
(1)
Czopek Jakub
(1)
Darnall Russell W
(1)
Detyna Beata
(1)
Diks Filip
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Domański Tomasz
(1)
Domiter Małgorzata
(1)
Duducz Helena
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Duncan William
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Dzikowski Damian
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Fowler Martin
(1)
Frame J. Davidson
(1)
Francik Kamila
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gałoński Józef
(1)
Glinka Beata
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gontar Beata
(1)
Gontarz Beata
(1)
Gonzalez Mónica
(1)
Gorzałczyńska-Koczkodaj Małgorzata
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Greene Jennifer (1971- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grzelewska Małgorzata
(1)
Grzeszczyk Tadeusz A
(1)
Guranowski Adrian
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górecka Dorota
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Haffer Joanna
(1)
Hallada Marek
(1)
Heasman Lachlan
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Hollander Mark den
(1)
Hormess Markus
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(126)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(125)
angielski
(2)
Temat
Zarządzanie projektami
(88)
Przedsiębiorstwo
(26)
Zarządzanie
(14)
Fundusze strukturalne UE
(12)
Organizacja
(12)
Projektowanie
(12)
Zarządzanie jakością
(11)
Systemy informatyczne
(9)
Praca zespołowa
(8)
Inwestycje
(7)
Informatyka
(6)
Innowacje
(6)
Projekty
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Decyzje
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Programowanie zwinne
(4)
Projekt informatyczny
(4)
Unia Europejska (UE)
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zespół projektowy
(4)
Badania naukowe
(3)
Benchmarking
(3)
Controlling
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Scrum
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Baza danych
(2)
Coaching
(2)
Erasmus+ (program)
(2)
Europejski Fundusz Społeczny
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Marka*
(2)
Menedżerowie
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Prace badawczo-rozwojowe
(2)
Produkcja
(2)
Programy pomocowe UE
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Strategia rozwoju
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Unia Europejska
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Absolwenci
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Budżety gminne
(1)
COVID-19
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Cele kształcenia
(1)
Centra handlowe
(1)
Ceny
(1)
Copywriting
(1)
Czas
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Design thinking
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Europejski Korpus Solidarności
(1)
Faktoring
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fonoholizm
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusz inwestycyjny
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Hurtownia danych
(1)
IKEA
(1)
Informacja
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(23)
Poradnik
(16)
Praca zbiorowa
(8)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Nauka i badania
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
127 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. 1. Poznaj Agile. Czym jest Agile? Kto powinien przeczytać tę książkę? Cele do osiągnięcia. Wpakujemy Ci Agile do głowy wszelkimi możliwymi sposobami. Struktura książki. 2. Wartości Agile. Lider zespołu, architekt i kierownik projektu wchodzą do baru... Uniwersalne rozwiązania nie istnieją. Podejście zwinne nas uratuje! Prawda? Niespójna perspektywa. Manifest Agile pomaga zespołom zrozumieć cel stosowania poszczególnych technik. Jak zrozumieć słonia? Od czego zacząć wprowadzanie nowej metodyki? 3. Zasady Agile. Dwanaście zasad podejścia zwinnego. Klient ma zawsze rację, prawda? Dostarczanie projektu. Komunikacja i współpraca. Przebieg projektu - posuwanie się do przodu. Nieustanne ulepszanie projektów i zespołu. Projekt w podejściu zwinnym - łączenie wszystkich zasad. 4. Scrum i samoorganizujące się zespoły. Zasady podejścia Scrum. Akt I. Ja móc Scrum? W zespole stosującym podejście Scrum wszyscy są właścicielami projektu. Akt II. Aktualizacje stanu są dobre w sieciach społecznościowych! Codzienne spotkania są dla całego zespołu. Akt III. Sprintem prosto w mur. Sprinty, plany i retrospekcje. Akt IV. Pies goniący samochód. 5. Planowanie w Scrumie i wspólne zobowiązanie. Akt V. Nie do końca przygotowani na nieoczekiwane. Historie użytkowników, szybkość i ogólnie przyjęte praktyki w podejściu Scrum. Akt VI. Runda honorowa. Jeszcze o wartościach w Scrumie. 6. XP i otwartość na zmiany. Akt I. Nadgodziny. Podstawowe techniki XP. Akt II. Zmieniliśmy strategię, ale ciągle przegrywamy. Wartości XP pomagają zespołom zmienić nastawienie. Budowanie właściwego nastawienia zaczyna się od wartości XP. Akt III. Zmiana sytuacji. Zrozumienie zasad XP pomaga otworzyć się na zmiany. 7. Prostota i projektowanie przyrostowe w XP. Akt IV. Nadgodziny, część II - znów to samo. Kod i projekt. Decyzje związane z kodem i projektem podejmuj w ostatnim sensownym momencie. Projektowanie przyrostowe i holistyczne techniki XP. Akt V. Ostateczny wynik. 8. Lean, unikanie marnotrawstwa i spojrzenie na całość. Myślenie odchudzone. Akt I. I jeszcze jedna sprawa... Kreowanie herosów i myślenie magiczne. Eliminowanie marnotrawstwa. Lepsze zrozumienie produktu. Dostarczanie tak wcześnie, jak to możliwe. 9. Kanban, przepływ i nieustanne doskonalenie. Akt II. Ciągły wyścig. Zasady podejścia Kanban. Doskonalenie procesu za pomocą podejścia Kanban. Pomiar przepływu i zarządzanie nim. Zachowania emergentne w Kanbanie. 10. Coach metodyk zwinnych. Akt III. I jeszcze jedna sprawa (znów?)... Coachowie rozumieją, dlaczego ludzie nie zawsze chcą się zmieniać. Coachowie rozumieją proces uczenia się. Coach rozumie, dzięki czemu metodyka działa. Zasady coachingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. ABC retrospektyw. 1.1. Czym jest retrospektywa? 1.2. Retrospektywa sylwestrowa. 1.3. Model fazowy retrospektywy. 1.4. Wybór zajęć dla każdej fazy. 1.5. Pierwsza Dyrektywa. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 2. Przygotowywanie retrospektyw. 2.1. Przygotowania. 2.2. Właściwy czas, właściwe miejsce. 2.3. Odpowiednie materiały. 2.4. Jedzenie. 2.5. Agenda. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 3. Pierwsza retrospektywa. 3.1. Przygotowania. 3.2. Ustawienie sceny. Porównanie do samochodów. 3.3. Zbieranie danych. 3.4. Generowanie spostrzeżeń: "5 razy >>dlaczego<<". 3.5. Zdefiniowanie kolejnych eksperymentów: burza mózgów. 3.6. Zamknięcie: ROTI. Podsumowanie. Rozdział 4. Facylitator retrospektywy. 4.1. Jak zostać dobrym facylitatorem? 4.2. Ułatwienia wizualne. 4.3. Retrospektywy wizualne. 4.4. Facylitator z wewnątrz czy z zewnątrz? 4.5. Czas po retrospektywie to także czas przed retrospektywą. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 5. Od metafory do retrospektywy. 5.1. Retrospektywa "orkiestra". 5.2. Retrospektywa piłkarska. 5.3. Retrospektywa "pociąg". 5.4. Retrospektywa kuchenna. 5.5. Retrospektywa "piraci". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 6. Retrospektywy systemowe. 6.1. Systemy. 6.2. Myślenie systemowe. 6.3. Myślenie o złożoności. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 7. Retrospektywy skoncentrowane na rozwiązaniach. 7.1. Podejście ukierunkowane na rozwiązania. 7.2. Retrospektywa skoncentrowana na rozwiązaniach w pięciu krokach. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 8. Retrospektywy w zespołach rozproszonych. 8.1. Formy rozproszonych retrospektyw. 8.2. Odpowiednie narzędzia. 8.3. Ogólne porady dotyczące prowadzenia rozproszonych retrospektyw. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 9. Inne podejścia. 9.1. Retrospektywa pracy. 9.2. Retrospektywa ciasteczek z wróżbą. 9.3. Mocne pytania. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 10. Typowe problemy i pułapki. 10.1. Słabe przygotowanie. 10.2. Dużo dyskusji, ale bez rezultatów. 10.3. Za dużo wyników. 10.4. Brak zainteresowania (dalszym) doskonaleniem. 10.5. Koncentracja na negatywach. 10.6. Koncentracja na tematach "materialnych". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 11. Zarządzanie zmianami. 11.1. Zwinne zarządzanie zmianami. 11.2. Rozpoczęcie procesów zmian. 11.3. Procesy towarzyszące zmianom. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie : 1. Warstwy aplikacji, 2. Porządkowanie logiki dziedziny, 3. Mapowanie do relacyjnych baz danych, 4. Prezentacja w sieci www, 5. Przetwarzanie współbieżne, 6. Stan sesji, 7. Obiekty rozproszone, 8. Podsumowanie. Cz.II Wzorce : 9. Wzorce logiki dziedziny, 10. Wzorce architektury źródła danych, 11. Wzorce zachowań dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 12. Wzorce struktury dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 13.Wzorce odwzorowań obiektów i relacyjnych metadanych, 14.Wzorce prezentacji internetowych, 15. Wzorce dystrybucji, 16. Wzorce współbieżności autonomicznej, 17. Wzorce stanu sesji, 18. Wzorce podstawowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny, można w niej wyróżnić trzy części. W pierwszej części, na podstawie naukowej literatury polskiej i zagranicznej, przedstawiono badania nad centrami handlowymi oraz nad zachowaniami nabywczymi i przestrzennymi.
W drugiej części zaprezentowano etapy rozwoju łódzkich centrów handlowych, czynniki ich lokalizacji, dostępność przestrzenną oraz ofertę. Ponadto w tym fragmencie przedstawiono strukturę użytkowania terenów, typy zabudowy, potencjał ludnościowy otoczenia centrów handlowych oraz zagospodarowanie pod względem usługowym terenów przyległych. Na podstawie danych inwentaryzacyjnych dokonano również wyróżnienia typów ofertowych centrów handlowych, przedstawiono obiektywną ocenę ich atrakcyjności oraz typy „pulsujących biegunów” nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej.
Część trzecia w dużej mierze została oparta na badaniach ankietowych, dzięki którym opracowano profile nabywcze klientów poszczególnych typów centrów handlowych, a także zidentyfikowano czynniki warunkujące ich zachowania nabywcze i przestrzenne.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD CIEBIE. Rozdział 1. Czy będę dobrym coachem? Dlaczego praca Agile Coacha jest ważna? Kontekst pracy Agile Coacha. Wyjaśnienie podstawowych terminów. Dążenie do roli Agile Coacha. Narodziny Agile Coacha. Naturalne predyspozycje. Niech bycie Agile Coachem Cię wyraża. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Rozdział 2. Oczekuj efektywności. Powiedz, czego oczekujesz. Wprowadź metaforę doskonałości. Nigdy nie dochodzimy do celu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 3. Naucz się zarządzać sobą. Zacznij od samoświadomości. Wylecz się ze skłonności do zarządzania i kontroli. Przygotuj się na nadchodzący dzień. Codzienna praktyka. Pracuj nad sobą w każdym momencie. Bądź dla nich wzorem. Bądź dla siebie wsparciem. Zawsze nad sobą pracuj. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 4. Pozwól, aby Twój styl się zmieniał. Etapy rozwoju zwinnych zespołów. Style Agile Coachów. Swobodnie zmieniaj style. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ II. JAK POMAGAĆ ZESPOŁOWI OSIĄGAĆ WIĘCEJ. Rozdział 5. Coach jako mentor. Czym jest agile coaching? Na czym zależy Agile Coachom? Coaching na dwóch poziomach. Coaching indywidualny. Praca z Właścicielami Produktu. Praca z Agile Coachami. Praca z menedżerami zwinnych zespołów. Jak pracować z menedżerami jako coach? Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 6. Coach jako facylitator. Działaj dyskretnie. Facylitacja codziennego Scruma. Facylitacja planowania sprintu. Facylitacja przeglądu sprintu. Facylitacja retrospektywy. Facylitacja podczas rozmów wewnątrz zespołu. Profesjonalny facylitator a Agile Coach. Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 7. Coach jako nauczyciel. Nauka we wstępnej fazie istnienia zespołu. Edukacja nowych członków zespołu. Wykorzystuj nadarzające się okazje do nauki. Przez cały czas edukuj w zakresie ról w zwinnym zespole. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 8. Coach jako osoba rozwiązująca problemy. Schemat rozwiązywania problemów w podejściu zwinnym. Problemy się pojawiają i tak ma być. Jasne spojrzenie na problem. Rozwiązuj problemy. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 9. Coach jako nawigator konfliktu. Rola Agile Coacha w konflikcie. Pięć poziomów konfliktu. Na jakim poziomie jest konflikt? Co powinieneś z tym zrobić? Jak postępować ze skargami? Nierozwiązywalny konflikt. Ostatnie słowo na temat konfliktu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 10. Coach jako dyrygent współdziałania. Współdziałanie czy współpraca? Od współpracy do współdziałania. Pracuj z pojedynczymi osobami. Potrzebny jest nadmiar pomysłów. Buduj umiejętność współdziałania w zespole. Odkryj istotę współdziałania. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ III. JAK ZYSKAĆ WIĘCEJ DLA SIEBIE. Rozdział 11. Błędy, ich naprawianie oraz sukces Agile Coacha. Typowe błędy Agile Coachów. Skąd się biorą błędy? Naprawianie błędów. Korzystne postawy Agile Coacha. Ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 12. Kiedy dotrę do celu? Umiejętności Agile Coacha. Nie tylko lista umiejętności. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 13. To Twoja droga. Drogi Agile Coachów. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje controllingu w przedsiębiorstwie, 2. Controlling działalności badawczo-rozwojowej, 3. Controlling projektów, 4. Controlling logistyki, 5. Controlling produkcji, 6. Controlling kosztów produkcji, 7. Controlling personalny, 8. Controlling marketingu i sprzedaży, 9. Eko-controlling przedsiębiorstwa, 10. Controlling finansowy, 11. Controlling inwestycji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i obowiązki Scrum mastera. Samoorganizujący się zespół. Cel Scrum mastera. Obowiązki Scrum mastera. Pułapki związane z łączeniem ról. 2. Model stanu umysłu. Nauczanie i mentoring. Usuwanie przeszkód. Facylitacja. Coaching. Przykład: początki pracy z Agile'em. Przykład: przeszkody. Przykład: marazm. Przykład: odpowiedzialność. Ćwiczenie: stan umysłu – teraz. Brakujący element układanki. Ćwiczenie: stan umysłu – przyszłość. 3. ScrumMasterWay. Ćwiczenie: #scrummasterway. Poziom 1 - mój zespół. Poziom 2 – relacje. Poziom 3 - cały system. Grupa Scrum masterów. Organizacja jako system. Ramy postępowania Cynefin. 4. Metaumiejętności i kompetencje. Metaumiejętności. Kompetencje. Podstawowe kompetencje. 5. Budowanie zespołów. Model Tuckmana dotyczący faz rozwoju zespołów. Pięć dysfunkcji zespołu. Toksyny zespołowe. Koncentracja na odpowiedzialności. Organizacja jako plemię. Wybierz właściwy styl przywództwa. Stosowanie decentralizacji. 6. Wdrażanie zmiany. Dążenie do zmian. Zmiana zachowania. Osiem kroków na drodze do udanej zmiany. 7. Zestaw narzędzi Scrum mastera. Opanowanie shu ha ri. Zasada systemowa. Pozytywność. Facylitacja. Coaching. Analiza przyczyn źródłowych. Mapowanie wpływu. Skalowanie Scruma. Wgląd Kanbana i scrumowa lista kontrolna. Lista kontrolna praktyk XP. Lista kontrolna dla właściciela produktu. 8. Wierzę. Prawdziwy Scrum master. Nie wiesz, czy Agile i Scrum są dla Ciebie? Chcesz przekształcić swoją organizację w organizację agile'ową? Nie wiesz, jak zbudować dobry rejestr produktu? Szukasz sposobu na doskonalenie swojego zespołu? Chcesz zostać prawdziwym Scrum masterem? Chcesz zostać prawdziwym właścicielem produktu? Chcesz rozwiązać konflikty? Chcesz mieć nowoczesną organizację działającą w duchu Agile'a? Chcesz przenieść swoją organizację na wyższy poziom? Zuzana Šochová - sochova.com. Trener Agile'a. Trener.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – PODSTAWY. Rozdział 1. Czym jest projekt? Definicja projektu. Sekwencja działań. Niepowtarzalne działania. Złożone działania. Powiązane działania. Jeden cel. Określony czas realizacji. Bez przekraczania budżetu. Zgodnie z wymaganiami. Biznesowa definicja projektu. Intuicyjne ujęcie wachlarza projektowego. Czym jest program? Czym jest portfel projektów? Poziom przedsiębiorstwa. Trójkąt zakresu projektu. Klasyfikowanie projektów i jego znaczenie. Współczesne otoczenie projektowe. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 2. Czym jest zarządzanie projektami? Podstawy zarządzania projektami. Wyzwania związane ze skutecznym zarządzaniem projektami. Zarządzanie chochlikami. Czym tak naprawdę są wymagania projektu? Modele cyklu zarządzania projektami – wprowadzenie. Wybór najlepiej dopasowanego modelu PMLC. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 3. Grupy procesów w ramach zarządzania projektami. Definiowanie pięciu grup procesów. Definiowanie dziesięciu obszarów wiedzy. Mapowanie obszarów wiedzy na grupy procesów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ II. TRADYCYJNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI. Rozdział 4. Wyznaczanie zakresu projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy stosowane w wyznaczaniu zakresu projektu. Zarządzanie oczekiwaniami klienta. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 5. Planowanie projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy w planowaniu projektu. Znaczenie planowania. Pakiety oprogramowania w planowaniu projektów. Wspólne sesje planowania projektowego. Tworzenie struktury podziału pracy. Szacowanie. Tworzenie diagramu sieci projektu. Pisanie skutecznej propozycji projektu. Zgoda na uruchomienie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 6. Uruchamianie realizacji projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne do rozpoczęcia prac projektowych. Rekrutacja zespołu projektowego. Prowadzenie spotkania inicjującego. Ustalanie zasad pracy w zespole. Zarządzanie zmianami zakresu projektu. Zarządzanie komunikacją w zespole Alokacja zasobów. Strategie poziomowania zasobów. Finalizacja harmonogramu projektu. Pakiety robocze. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 7. Monitorowanie i kontrola postępów prac nad projektem TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. System raportowania o postępach. Stosowanie graficznych narzędzi raportowania. Zarządzanie bankiem zakresów. Tworzenie i prowadzenie rejestru problemów. Spotkania monitorujące postępy prac. Zarządzanie eskalacją problemów. Zgoda na zakończenie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 8. Zamykanie projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. Procedury akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Zamykanie projektu. Uzyskanie akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Dostarczanie zamówionych elementów. Kompletowanie dokumentacji projektu. Zgromadzone informacje będą pomocne przy wprowadzaniu późniejszych zmian do produktu. Na podstawie zapisów historycznych możemy dokładniej i szybciej prognozować czasy trwania działań i zadań oraz koszty przyszłych projektów. Dokumentację możemy wykorzystywać jako materiały szkoleniowe dla przyszłych menedżerów projektów. W dokumentacji mogą poszukiwać wskazówek zespoły pracujące nad przyszłymi projektami. Na podstawie dokumentacji kierownicy liniowi mogą udoskonalać metody oceny pracy członków zespołów projektowych. Audyt powdrożeniowy. Raport zamykający. Świętowanie sukcesu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ZŁOŻONYMI. Rozdział 9. Ogólny obraz projektu a jego stopień skomplikowania i niepewność. Stopień skomplikowania i niepewność a zarządzanie projektami. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 10. Zwinne zarządzanie projektami. Na czym polega zwinne zarządzanie projektami? Zwinne zarządzanie projektami w wydaniu lean. Iteracyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacja i integracja narzędzi, szablonów i procesów APM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 11. Ekstremalne zarządzanie projektami. Na czym polega ekstremalne zarządzanie projektami? Na czym polega zarządzanie projektami emertxe? Stosowanie narzędzi, szablonów i procesów w celu maksymalnie efektywnego wykorzystania modelu xPM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 12. Porównanie liniowych, stopniowych, iteracyjnych, adaptacyjnych i ekstremalnych modeli PMLC. Liniowy model cyklu zarządzania projektem Stopniowy model cyklu zarządzania projektem. Iteracyjne modele PMLC. Adaptacyjny model PMLC. Ekstremalny model PMLC. Wyzwania związane z przygotowaniem i wykonaniem projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji, CZĘŚĆ IV. ZARZĄDZANIE REALIAMI PROJEKTÓW. Rozdział 13. Strategie prewencyjne i interwencyjne w przypadku projektów zagrożonych. Definicja projektu zagrożonego. Zarządzanie zagrożonymi projektami. Role i obowiązki PSO w odniesieniu do zagrożonych projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 14. Organizacja projektów wielozespołowych. Definicja projektu wielozespołowego. Wyzwania związane z zarządzaniem projektami wielozespołowymi. Klasyfikacja projektów wielozespołowych. Struktura biura projektu. Struktura zespołu głównego. Struktura superzespołu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 15. Biuro wsparcia projektów. Przesłanki tworzenia biur zarządzania projektami. Czym jest biuro wsparcia projektów? Nazewnictwo biur wsparcia projektów. Definiowanie misji biura wsparcia projektów. Formułowanie celów PSO. Funkcje PSO. Struktura organizacyjna PSO. Miejsce PSO w organizacji. Jak zorientować się, że PSO jest nam potrzebne? Tworzenie PSO. Trudności związane z tworzeniem PSO. Biuro wsparcia projektów przyszłości. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 16. Tworzenie programu ciągłego doskonalenia procesów i zarządzanie nim. Praktyki i procesy w zarządzaniu projektami. Dojrzałość procesów i praktyk. Ocena dojrzałości procesu i praktyki zarządzania projektami. Macierz jakości procesów i mapa strefowa. Jakie procesy zdefiniowano dotychczas? Stosowanie modelu ciągłego doskonalenia procesów (CPIM). Rola i zakres obowiązków PSO. Narzędzia, szablony i procesy w doskonaleniu procesów biznesowych. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ V. STAN DOCELOWY: MODEL ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI NA POZIOMIE CAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA. Rozdział 17. Zarządzanie portfelem projektów. Wprowadzenie do zarządzania portfelem projektów. Główne etapy zarządzania portfelem projektów. Rola i funkcje PSO w zarządzaniu portfelem projektów Przygotowanie projektu do zgłoszenia go do portfela. Zwinne zarządzanie portfelem projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 18. Praktyczny model przedsiębiorstwa opartego na projekcie. Otoczenie biznesowe - spojrzenie odgórne. Proces decyzyjny dotyczący portfela projektów w modelu EPPM. Analiza przypadku. Tworzenie centrum rozwoju pracowniczego i biznesowego. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Słowniczek skrótów. Strona internetowa książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest projekt?; 2. Czym jest tradycyjne zarządzanie projektami?; 3. Zakres projektu; 4. Działania w ramach projektu; 5. Prognozowanie czasu, zasobów, wymagań i kosztów projektu; 6. Diagram sieci projektu; 7. Dostępność zasobów i koszty projektu a zmiany w harmonogramie; 8. Wspólne sesje planowania projektowego: organizowanie i prowadzenie; 9. Rekrutacja, organizowanie i zarządzanie zespołem projektowym; 10. monitorowanie i kontrola postępów prac nad projektem; 11. Zamykanie projektu; 12. Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego; 13. Adaptacyjna struktura projektu - wprowadzenie; 14. Zakres wersji; 15. Plan cyklu; 16. Budowanie cyklu; 17. Punkt kontrolny klienta; 18. Przegląd rezultatów wersji; 19. Odmiany APF; 20. Zarządzanie portfelem projektów; 21. Biuro wsparcia projektów; Podsumowanie i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Miasto jest szczególnym, cennym systemem wymagającym właściwej interpretacji i zrozumienia przez podmioty kształtujące jego obraz oraz determinujące procesy rozwoju zrównoważonego. Publikacja EkoMiasto#Zarządzanie koncentruje się na metodach i narzędziach zarządzania, które pozwalają efektywnie wzmacniać atrakcyjność i konkurencyjność zgodnie z postulatami nowej polityki miejskiej. Stanowi propozycję odpowiedzi na wyzwania dotyczące zintegrowanego i skutecznego oddziaływania na zachowania użytkowników miast. Zawiera katalog instrumentów oddziałujących na rzecz wykorzystywania szans oraz dyskontowania wartości zasobów przestrzeni silnie zurbanizowanych.
W pierwszych rozdziałach książki autorzy koncentrują uwagę na identyfikacji warunków i filozofii współczesnego podejścia do zarządzania miastami, aby następnie przejść do rozdziałów identyfikujących instrumenty strategicznego i zintegrowanego planowania rozwoju. Kolejne części pracy poświęcone są charakterystyce operacyjnego wykorzystania narzędzi zarządzania strategicznego w procesach zarządczych obejmujących m.in: marketingowe podejście do zarządzania miastem, zarządzanie projektami miejskimi oraz metody i narzędzia wzorowane na organizacjach działających na otwartym rynku. Odrębną część pracy poświęcono charakterystyce procesów i narzędzi rewitalizacji w szczególny sposób oddziałujących na uruchamianie procesów rozwoju w centrach miast. Ostatni rozdział ma charakter uniwersalny wobec poprzednich, bowiem traktuje o potencjale nowoczesnych informatycznych narzędzi zarządzania, wykorzystujących przestrzeń wirtualną.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Finanse)
1. Finanse publiczne a gospodarka; 2. Formalnoprawne podstawy funkcjonowania sektora finansów publicznych; 3. Aktywność sektora publicznego w aspekcie gospodarowania środkami publicznymi; 4. Problemy stanowienia danin publicznych; 5. Procesy decyzyjne w sektorze publicznym; 6. Redystrybucja budżetowa; 7. Ewaluacja zadań i odpowiedzialności w sektorze publicznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Prezentowany numer, jak wszystkie wcześniejsze zeszyty serii Informatyka Ekonomiczna, ma unikatowy charakter. Autorami tekstów w nim zamieszczonych są bowiem zarówno doświadczeni pracownicy naukowi, szanowani i poważani profesorowie, jak i początkujący adepci praktyki gospodarczej i nauki, zajmujący się problematyką szeroko rozumianych systemów informacyjnych zarządzania.Główną przesłanką przygotowania numeru była chęć ukazania szerokiego spektrum poglądów autorów i ich przemyśleń wynikających z doświadczeń zdobytych w trakcie wieloletniej praktyki związanej z tworzeniem, doskonaleniem i implementacją nowoczesnych technologii w organizacjach.Wszystkie artykuły znajdujące się w niniejszym zeszycie otrzymały dwie pozytywne recenzje. Redaktor prezentowanego wydania pragnie podziękować wszystkim autorom,którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami i poglądami, składa ponadto podziękowania recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Tematyka ośmiu artykułów zawartych w prezentowanym zeszycie odzwierciedla główne obszary będące w kręgu zainteresowań badawczych ich autorów. Na uwagę zasługuje aktualność podejmowanych zagadnień. W zeszycie omówiono takie kwestie, jak: możliwości i zagrożenia wynikające z użycia ChatGPT w zarządzaniu wiedzą, porównanie działania sieci neuronowych w Pythonie oraz C#, obszary zastosowania technologii i technik do rekonstrukcji obrazów, wdrożenie systemu ERP jako decyzja o znaczeniu strategicznym w przedsiębiorstwie z sektora MŚP w Polsce, prognoza cen nieruchomości mieszkalnych z wykorzystaniem uczenia maszynowego, cyfrowy model biznesu instytucji kulturalnych i rozrywkowych w czasie pandemii COVID-19, ocena platformy ePortal z uwzględnieniem modelu Normana, metody resamplingu danych w rozwiązaniu problemu nierównowagi danych przy wykrywaniu oszustw związanych z kartami kredytowymi

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi projektu / Marcin Żmigrodzki. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2021. - 317, [3] s. : il. ; 19x24 cm.
(Onepress)
Zawiera: WSTĘP: Jak czytać niniejszą książkę?; Czym jest projekt, portfel, program; Odniesienie do PMBOK Guide 6; Typowe procesy projektowe; Indeks typowych problemów w projektach; Indeks technik i metod według ważności; 1. ZMIANY I UZASADNIENIE PROJEKTÓW: Wprowadzenie; Typowe procesy projektowe; Opracuj kartę projektu; Zaplanuj projekt; Analizuj zmiany; Kontroluj projekt; Techniki, metody i zagadnienia; Plan bazowy (ważna); Inicjacja projektu (ważna); Definiowanie celów (przydatna); Kryteria sukcesu projektu (przydatna); Karta projektu (ważna); MoSCoW (przydatna); Business canvas (rzadziej stosowana); Analiza SWOT (rzadziej stosowana); Spotkanie kick-off (przydatna); Monitorowanie projektu (ważna); Rejestr zmian (ważna); Raport statusu (ważna); Rejestr decyzji (rzadko stosowana); 2. ZARZĄDZANIE ZAKRESEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zbierz wymagania; Zaplanuj zakres; Dokonaj odbiorów; Techniki, metody i zagadnienia; Mapa procesu (ważna); Historyjka użytkownika (przydatna); Planowanie oparte na produktach (rzadko stosowana); Struktura podziału prac (ważna); Rejestr produktu (przydatna); Lista kontrolna (rzadko stosowana); Informacja zwrotna od użytkownika (przydatna); Wykres wypalania (rzadko stosowana); 3. ZARZĄDZANIE CZASEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj harmonogram; Kontroluj harmonogram; Techniki, metody i zagadnienia; Ścieżka krytyczna (ważna); Wykres Gantta (ważna); Iteracja/sprint (ważna); Scrum (ważna); Tablica Kanban (przydatna); Kompresja harmonogramu (przydatna); Zespołowe szacowanie czasu (przydatna); Trend kamieni milowych (rzadko stosowana); 4. ZARZĄDZANIE KOSZTEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj koszty; Uzyskaj finansowanie; Kontroluj koszty; Techniki, metody i zagadnienia; Budżet projektu (ważna); Lean budget (rzadko stosowana); Wartość wypracowana (ważna); Wskaźniki finansowe - NPV, IRR, okres zwrotu (przydatne); 5. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj jakość; Kontroluj jakość; Techniki, metody i zagadnienia; Model Kano (przydatna); SIPOC (przydatna); CTQ - zmienne krytyczne dla jakości (rzadziej stosowana); Rybia ość (przydatna); Źródła marnotrawstwa - muda (ważna); 5S (ważna); Definition of done (przydatna); 6. STRUKTURA ORGANIZACYJNA: Typowe procesy projektowe; Zidentyfikuj interesariuszy; Rozsyłaj raporty; Techniki, metody i zagadnienia; Diagram struktury organizacyjnej (ważna); Sponsor i komitet sterujący (ważna); Kierownik projektu (ważna); Właściciel produktu (ważna); Macierz RACI (przydatna); Mapa udziałowców (rzadko stosowana); Plan komunikacji (przydatna); Mapa pola sił (rzadko stosowana); 7. ZESPÓŁ I PRZYWÓDZTWO: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj zasoby; Zarządzaj ludźmi; Techniki, metody i zagadnienia; Zespół autonomiczny (ważna); Burza mózgów (przydatna); Model pełnej ekspresji (rzadko stosowana); Motywacja (ważna); Nieformalne relacje (przydatne); Spotkania w projekcie (ważne); Zarządzanie konfliktem (przydatna); Źródła autorytetu (przydatne); 8. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM I UCZENIE SIĘ W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj ryzyka; Obserwuj ryzyka; Gromadź doświadczenia; Techniki, metody i zagadnienia; Obieg wiedzy w organizacji (ważne); Strategie wobec ryzyk (ważne); Rejestr ryzyk (przydatna); Risk board (rzadko stosowana); Spotkanie retrospektywne (ważna); Analiza ilościowa ryzyk (rzadko stosowana); Monte Carlo (rzadko stosowana); 9. KONTRAKTY W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Przeprowadź przetarg; Sprzedaj projekt; Techniki, metody i zagadnienia; Typy kontraktów (ważne); Organizacja przetargów (przydatne); Negocjowanie (przydatne); Typowe dokumenty w przetargach (ważne); Literatura do dalszej lektury; Indeks kluczowych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podstawowe zasady funkcjonowania funduszy unijnych : Rodzaje funduszy unijnych, Beneficjenci, Przeznaczenie programów operacyjnych. 2.Przedsięwzięcia i projekty : Elementy wniosku o dofinansowanie z funduszy strukturalnych, Przedsięwzięcie i projekt - podstawowe definicje, Typy projektów, Procedura składania wniosków, Zarządzanie projektami, Zasady konstrukcji biznesplanu (studium wykonalności), Plan finansowy jako istotny element biznesplanu (studium wykonalności), Ocena efektywności projektów inwestycyjnych, Dostosowanie wzorcowego biznesplanu do wymogów SPO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. DLACZEGO PROJEKTOWANIE USŁUG?: 1.1. Czego pragną klienci?; 1.2. Wyzwania dla organizacji; 1.3. Dlaczego projektowanie usług jest najlepszą odpowiedzią?; 2. CZYM JEST PROJEKTOWANIE USŁUG?: 2.1. Definicje projektowania usług; 2.2. Różne spojrzenia; 2.3. Korzenie i rozwój; 2.4. Czym nie jest projektowanie usług?; 2.5. Zasady projektowania usług - nowe spojrzenie; 3. PODSTAWOWE NARZĘDZIA DO PROJEKTOWANIA USŁUG: 3.1. Dane badawcze; 3.2. Persony; 3.3. Mapy podróży; 3.4. Mapy systemów; 3.5. Prototypy usług; 3.6. Szablon modelu biznesowego; 4. GŁÓWNE CZYNNOŚCI W RAMACH PROJEKTOWANIA USŁUG: 4.1. W poszukiwaniu procesu projektowania usługi; 4.2. Główne schematy w procesie projektowania; 4.3. Prezentacja najważniejszych czynności w metodach projektowania usług TiSDD; 5. BADANIA: 5.1. Proces badawczy w projektowaniu usług; 5.2. Metody zbierania danych; 5.3. Metody wizualizacji, syntezy i analizy danych; 5.4. Studia przypadków; 6. IDEACJA: 6.1. Pomysły; 6.2. Decyzje; 6.3. Proces ideacji; 6.4. Metody ideacji; 6.5. Studia przypadków; 7. PROTOTYPOWANIE: 7.1. Proces prototypowania usług; 7.2. Metody prototypowania; 7.3. Studia przypadków; 8. IMPLEMENTACJA: 8.1. Od prototypu do produkcji; 8.2. Projektowanie usług a zarządzanie zmianami; 8.3. Projektowanie usług a tworzenie oprogramowania; 8.4. Projektowanie usług a zarządzanie produktem; 8.5. Projektowanie usług a architektura; 8.6. Studia przypadków; 9. PROCES PROJEKTOWANIA USŁUG I ZARZĄDZANIE NIM: 9.1. Zrozumieć proces projektowania usług: przyspieszony przegląd; 9.2. Planowanie pod kątem procesu projektowania usług; 9.3. Zarządzanie procesem projektowania usług; 9.4. Przykłady: szablony procesów; 9.5. Studia przypadków; 10. PROWADZENIE WARSZTATÓW: 10.1. Najważniejsze pojęcia związane z facylitacją; 10.2. Style i role w facylitacji; 10.3. Czynniki sukcesu; 10.4. Najważniejsze techniki facylitacji; 10.5. Metody prowadzenia warsztatów; 10.6. Studia przypadków; 11. TWORZENIE PRZESTRZENI DLA PROJEKTOWANIA USŁUG: 11.1. Rodzaje przestrzeni; 11.2. Organizowanie przestrzeni; 11.3. Przestrzeń - potrzebna czy niepotrzebna?; 11.4. Studia przypadków; 12. OSADZANIE PROJEKTOWANIA USŁUG W ORGANIZACJACH: 12.1. Pierwsze kroki; 12.2. Skalowanie; 12.3. Dążenie do biegłości; 12.4. Sprinty projektowe; 12.5. Studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie projektem, 2. Kierownik zespołu projektowego, 3. Budowanie zespołu projektowego, 4. Funkcjonowanie zespołu projektowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wdrożenie jako transfer wiedzy w kontekście komercjalizacji innowacji; 2. Zarządzanie projektami; 3. Finansowanie projektów wdrożeniowych; 4. Pomiar efektów realizowanych projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej