Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(1)
Author
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Public relations
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Informacja
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kryzys
(1)
Media społecznościowe
(1)
Public realtions
(1)
Public reltions
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
5 results Filter
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-933-5
Zawiera: R. 1 Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia: Definicje public relations, Rola i cele public relations; Grupy docelowe działań public relations; Arsenał środków i działania public relations; Public relations jako proces komunikacyjny; Czym public relations nie jest; Prawidła public relations. R. 2 Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy: Definicje sytuacji kryzysowej; Typy sytuacji kryzysowych; Etapy sytuacji kryzysowych; Udziałowcy sytuacji kryzysowych; Konflikt medialny. R. 3 Public relations w sytuacjach kryzysowych: Rola opinii publicznej; Public relations w czasach spokoju; Plany działań w sytuacjach kryzysowych; Działania w trakcie sytuacji kryzysowej; Reguły działań public relations w zależności od typy sytuacji kryzysowej; Działania po opanowaniu kryzysu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7545-602-8
1. Definiowanie i kreacja wizerunku; 2. Wpływ mediów masowych na odbiorcę; 3.Szkoła wyższa jako nietypowy podmiot rynkowy; 4. Media studenckie jako przykład działalności kulturotwórczej; 5. Media studenckie w Polsce - próba charakterystyki i oceny ich wpływu na kreowanie wizerunku uczelni.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14866-9
Część I: Podstawy public relations. 1. Public relations w komunikacji społecznej. 2. Psychospołeczne podstawy public relations. 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych. 4. Relacje wewnętrzne. 5. Pomiar efektywności działań public relations. 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne. Część II: Public relations w komunikacji marketingowej. 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe. 8. Marka a public relations. Część III: Public relations - implikacja w praktyce. 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna. 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych. 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych. 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie. 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again