Form of Work
Książki
(31)
Czasopisma
(7)
Status
only on-site
(31)
available
(25)
unknown
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(35)
Author
Borkowski Stanisław
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Hamrol Adam (1952- )
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Huczek Marian
(3)
Rosak Joanna
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Juraszek Marian
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Wnuk Jan
(2)
Żołędowska Beata
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Campbell Ian
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Deszczyński Przemysław
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Gajda Waldema
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Godala Magdalena
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Guzik Paweł
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Janasz Władysław
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kałowski Adam
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Kopel Anna
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kożuch Barbara
(1)
Kuszlin W.I
(1)
Kwatera Anna
(1)
Kwietniewska-Sobstyl Małgorzata
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Levin Eyal
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Madyda Aneta
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marczak Mariusz
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Markowski Tadeusz
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matuszczak Agnieszka Ewa
(1)
Małgorzata Pietrzyk
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(33)
Country
Poland
(38)
Language
Polish
(38)
Subject
Zarządzanie jakością
(32)
Zarządzanie
(11)
Przedsiębiorstwo
(9)
Jakość
(8)
Jakość produktu
(8)
Normy ISO 9000
(6)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Innowacje
(4)
Normy ISO 9001
(4)
Certyfikacja zgodności
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja
(3)
Public relations
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Służba zdrowia
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Administracja
(2)
Banki
(2)
Bhp
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
Normalizacja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Automatyzacja
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biopaliwa
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy
(1)
Dyrektor
(1)
Dziecko
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leasing
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Miasta
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Normalizacja -- dokumentacja -- podręcznik
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Odlewnictwo
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otwarte fundusze emerytalne
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polska
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Rodzice
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd gminny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sekurytyzacja
(1)
Spożycie
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Unia Europejska
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Wiedza
(1)
Wojsko
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zakład pracy
(1)
Subject: time
1901-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(7)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(1)
38 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89696-10-X
1. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością, 2. Czynniki wpływające na skuteczność i efektywność systemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 3. Zarządzanie procesowe i monitorowanie skuteczności systemu zarządzania jakością w świetle wymagań międzynarodowej normy ISO 9001:2000, 4. Audit narzędziem oceny skuteczności systemów zarządzania, 5. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw w województwie wielkopolskim, 6. Wspomaganie informatyczne w utrzymaniu systemu zarządzania jakością, 7. Koszty zintegrowanego systemu zarządzania podstawą oceny efektywności jego funkcjonowania, 8. Wpływ systemu HACCP na skuteczność wdrażania systemów zarządzania w firmie produkującej opakowania, 9. Możliwość dofinansowania wdrażania systemów zarządzania ze środków krajowych i unijnych, 10. Efektywność zarządzania ochroną środowiska - egzekwowanie wymagań prawnych w tej dziedzinie, 11. Systemy wspomagania komputerowego w efektywnym zarządzaniu gospodarką odpadami niebezpiecznymi, 12. Wielokryterialność podejmowania decyzji przesłanką zintegrowanego systemu zarządzania, 13. Instytucjonalne uwarunkowania wyboru i realizacji strategii przedsiębiorstwa, 14. Profile kultury a skuteczność systemów zarządzania jakością
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-01-12699-X
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 44)
ISBN: 83-7417-004-2
Wstęp; Makroekonomiczne tendencje w krajach OECD w latach 1960-1999; Handel wewnątrzgałęziowy w przepływach globalnych; Państwa ASEAN wobec procesów globalizacji; Wybrane przejawy globalizacji polskiego rynku kapitałowego; Proces internacjonalizacji polskiego sektora bankowego w latach 1993-2002; Polityka pieniężna NBP w obliczu procesów globalizacyjnych; Rozwój systemów informacyjnych a globalizacja gospodarki; Systemy pozyskiwania informacji gospodarczej w Internecie w procesie globalizacji; Globalny wymiar zarządzania jakością; Globalizacja konsumpcji; Customer Relationship Management konsekwencją globalizacji; Różnicowanie miejsca recepcji turystycznej poprzez image. Polsko-austriackie studium przypadku; Zapewnienie jakości kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym na tle procesu integracji europejskiej; Płaszczyzny międzynarodowej współpracy jednostek samorządu terytorialnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-924215-1-5
1. Procesy degradacji powierzchni toczonej chodu kół kolejowych; 2. Rodzaje struktury zniszczenia szyn kolejowych; 2. Wybrane własności koła kolejowego ze stali węglowych i mikroskopowych; 4. Plastyczna deformacja stali austenitycznej; 5. Procesy degradacji form szklarskich; 6. Wykorzystanie aplikacji CAGE COTE PLATRE, 7. Wykorzystanie modelowania komputerowego do projektowania kompozytów; 8. Spawanie zbiorników ciśnieniowych; 9. Zastosowanie specjalnych metod spawania zespołów przesyłowych; 10. Charakterystyczne parametry procesu mielenia i ich monitorowania; 11. Monitorowanie procesu mielenia; 12. Modelowanie obliczeniowe opony- historia; 13. Kierunki w procesach obróbki mechanicznej; 14. System HACCAP w odniesieniu do produkcji chleba; 15. Determinanty jakości wyrobów staliwnych; 16. Funkcjonowanie systemu dbałości o klienta kluczowego; 17. Efektywność eksploatacji maszyny do odlewania gąsek cynkowych; 18. Uzyskiwanie jakościowych powłok ocynkowanych; 19. Ocena skuteczności wdrożenia systemu zarządzania jakością; 20. Analiza poziomu jakości produkcji butów męskich; 21. Ocena przydatności wybranych narzędzi jakości do oceny trudności w budowie domów; 22. Problem jakości życia przy chorobach przewlekłych na przykładzie dializ; 23. Zastosowanie instrumentów zarządzania jakością do oceny wypadkowości w hucie; 24. Reklamacja jako instrument oceny jakości mebli; 25. Wykorzystanie techniki incydentów krytycznych do oceny jakości stacjonarnej opieki medycznej w Polsce; 26. Problemy produkcyjne druków personalizowanych; 27. Ocena technologii wytwarzania wyrobów ceramicznych; 28. Zarządzanie produkcją i jakością wyrobów galanteryjnych; 29. Doskonalenia jakości wyrobów z PCV dla budownictwa; 30. Jakość usług bankowych determinantem satysfakcji klientów; 31. Problemy jakościowe szyn kolejowych; 32. Determinanty jakości mebli
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88690-69-8
1. Jakość i system jakości - podstawowe terminy, 2. Dlaczego warto wdrażać system zarządzania jakością (SZJ) w przedsiębiorstwie turystycznym?, 3. ISOS czyli sens normalizacji, 4. Działalność ISO a normalizacja systemów zarządzania, 5. Czy istnieje certyfikat jakości? Czy warto o niego zabiegać?, 6. W kierunku TQM, czyli 8 zasad zarządzania jakością, 7. Narzędzia jakości, 8. Rola audytorów w doskonaleniu systemu, 9. Działania poprzedzające procedurę certyfikacyjną, 10. Przebieg procedury certyfikacyjnej, 11. ISO 9001 w małej i średniej firmie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.143)
ISBN: 83-7204-571-2
I. Systemy kształcenia, klasyfikacje zawodów i standardy kwalifikacji zawodowych, II. Teoretyczne aspekty jakości, III. Technologie informacyjne w doskonaleniu zarządzania jakością, IV Praktyka zarządzania jakością kształcenia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem / Marcin Żemigała. - Warszawa : PLACET, 2008. - 222, [2] s. : rys. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7488-127-2
1. Jakość życia w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Filozofia Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM, 3. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 4. Rola wiedzy w systemie zarządzania jakością, 5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - szersze ujęcie jakości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7252-233-2
I. Referaty plenarne: samoocena a świadomość jakości; walidacje jako narzędzia zapewnienia jakości; nowa metoda oceny systemu zarządzania jakością i jej walidacja; akredytacja jako narzędzie doskonalenia kompetencji; znaczenie certyfikacji dobrowolnej w systemie oceny zgodności; narzędzia jakości w doskonaleniu systemów zarządzania na przykładzie PPH Transsystem S.A.; w kierunku integrowania systemów zarządzania organizacją; narzędzia jakości stosowane w Toyota Production System; Six Sigma jako narzędzie doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; Techniki statystyczne w systemie zarządzania jakością według ISO 9001:2000; Zastosowanie metody FMEA w zarządzaniu uczelnią. II. Komunikaty naukowe: koszty jakości jako narzędzie zarządzania jakością; nadzór właścicielski a jakość produkcji w przemyśle mięsnym; System HACCP w przedsiębiorstwach branży mięsnej; pozamedyczne determinanty jakości usług stomatologicznych; jakość w sektorze usług medycznych; metody zarządzania jakością jako instrumenty zintegrowanego systemu tworzenia nabywcy usług lotniczych; wykorzystanie ocen skuteczności i efektywności w doskonaleniu systemów zarządzania jakością; zastosowanie metody QFD w projektowaniu stron WWW; ocena jakości obsługi w biurach turystycznych z wykorzystaniem metody FMEA; wyznaczniki jakości usług w administracji samorządowej; organizacja szkoleń w przedsiębiorstwie przemysłowym; implementacja narzędzi doskonalenia jakości w zarządzaniu systemowym; parametryzacja jakości dynamicznej; praca zespołowa w systemie zarządzania jakością (funkcje - zadania - korzyści); GHP, GMP,HACCP jako obligatoryjne narzędzia zarządzania jakością w przemyśle żywnościowym; wykorzystanie elektronicznego systemu monitorowania krytycznych punktów kontrolnych w zakładzie produkcyjnym jako narzędzie zarządzania jakością zdrowotną; systemy klasy CRM jako narzędzie doskonalenia systemów zarządzania jakością; wybrane narzędzia zarządzania jakością wyrobów emaliowanych w Polsce; diagram Ishikawy a jakość kształcenia; wybrane metody analizy wartości w doskonaleniu jakości ergonomicznej wyrobów; badania satysfakcji pracowników narzędziem poprawy funkcjonowania organizacji; japońskie normy dotyczące systemów zarządzania w warunkach zrównoważonego rozwoju; audit narzędziem weryfikującym system zarządzania jakością; dobór wyposażenia pomiarowego do oceny jakości wyrobów i procesów; doskonalenie jakości pracy laboratoriów analitycznych; zastosowanie metod kwalimetrycznych w doskonaleniu jakości wyrobów; Praktyczne wykorzystanie wybranych narzędzi jakości dla uzyskania oczekiwanego poziomu jakości wyrobu z tworzywa sztucznego; marketingowe aspekty jakości i systemy zarządzania jakością w przemyśle spożywczym; ekologiczne aspekty jakości usług hotelarskich; Zastosowanie narzędzi sterowania jakością w ocenie szkód ładunkowych w transporcie morskim; narzędzia zarządzania jakością w polskim budownictwie; statystyczne narzędzia kontroli i poprawy jakości; wpływ wdrożenia wymaganego przez prawo systemu zapewniania jakości na doskonalenie jakości badań skuteczności działania środków ochrony roślin; wykorzystanie narzędzi projakościowych przy podejmowaniu działań zapobiegawczych w przedsiębiorstwach przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy jako skuteczne narzędzie podnoszenia jakości produktu w przedsiębiorstwie branży opakowaniowej; samoocena przedsiębiorstw przemysłu spożywczego według standardu AIB; analiza działań doskonalących funkcjonowanie systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem drzewa decyzyjnego; zarządzanie relacjami z klientem; możliwości wykorzystania metody Servqual do badania jakości wyrobów; wykorzystanie diagramu systematyki do analizy niezgodności rur zgrzewanych; zastosowanie narzędzi jakości do ograniczania poziomu niezgodności w produkcji wyrobów odlewanych; rola i miejsce narzędzi jakości w zarządzaniu wiedzą zespołową; Strategiczna karta wyników we wspomaganiu zarządzania jakością; system zapewnienia jakości w przemyśle spożywczym i narzędzia analizy na przykładzie Hortino Leżajsk; Znaczenie koncepcji "Just in time" dla optymalizacji działalności przedsiębiorstwa; podejście procesowe - wyznacznik integracji systemów; pomiar zadowolenia zainteresowanych stron jako element doskonalenia systemu zarządzania; system HACCP - narzędzie zapewnienia jakości zbiorowej żywności; wykorzystanie narzędzi zapewnienia jakości w odlewni żeliwa; System ISO 9000 a funkcjonowanie strategii w przedsiębiorstwie; rola wspomagania komputerowego w zarządzaniu projektami; wpływ kompetencji technicznych pracowników na konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy jako metoda graficznego przedstawiania powiązań między skutkami i czynnikami działającymi na proces; doskonalenie planowania procesów realizacyjnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 20/2019)
Zawiera: I. Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych - dyskusje i polemiki: Człowiek w zwierciadle przemian kultury - wyzwania dla ludzi zatrwożonych; Nauczyciel - system - badania naukowe; Praca domowa ucznia - konieczność versus zbędność; Kształtowanie tożsamość w epoce nowoczesnych technologii informacyjnych; Dydaktyka szkoły wyższej wobec zmiany cywilizacyjnej - nowa formuła wykładu; Kompetencje medialne wyznacznikiem konstruktywnego seniora w przestrzeni medialnej; Rola uniwersytetów trzeciego wieku w kształtowaniu jakości życia seniorów i zarządzaniu czasem; Jakość kształcenia w uczelni wojskowej - szanse i dylematy; Szkoła branżowa w opałach. Rzecz o kondycji szkolnictwa zawodowego w kontekście wyborów edukacyjnych młodzieży; Niepowodzenia szkolne z matematyki pedagogicznym wyzwaniem dla edukacji. II. Praktyczne zastosowanie efektów badań pedagogicznych: Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli i rodziców - problem czy syndrom czasu?; Profilaktyka systemowa zachowań ryzykownych młodzieży. Raport z badań efektywności programu profilaktycznego „Mówimy nie uzależnieniom”; Mediacje jako narzędzia rozwiązywania konfliktów szkolnych i rodzinnych z perspektywy młodzieży studenckiej; Good behawior game - alternatywa dla tradycyjnych metod zarządzania klasą. III. Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym: Factors impacting the improvement of hermeneuatic competences during academic education preparing for social professions; The role of new media in medical students’ acquisition of cognitive and social skills. An introduction to some fundamental considerations; Expectations of parents towards school in the context of responsibility for the upbringing and eduactional achievements of the child; Evaluation of the eduaction-related achievements of primary school pupils - between supporting and exclusion; A kindergarten teacher in students’ creative motor expression development; Positive and negative parental attitudes facing of child’s distability; Two perspectives on modern art. Education - between marginalization and globalization; The role of shared historical memory in Israeli and Polish education systems. Issues and trends; Determinants and dilemmas impacting the cooperation of family and school in conveying community values from the perspective of the literary output of Teresa Śliwińska, a teacher from Poznań. Bibliogaphical research; In the circle of the social and pedagogical significance of folk tradition and culture. The cult of saint roch - a patron saint of plague victims.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 410)
ISBN: 83-7241-218-9
Wprowadzenie; 1. Proces kształtowania jakości produktów; 2. Ekonomiczne stymulatory kształtowania jakości produktów; 3. Metody zarządzania jakością i wartościowania jakości; 4. Przejawy polityki projakościowej w wybranych przedsiębiorstwach; 5. Długofalowa strategia jakości przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88018-33-7
Sesja plenarna. Przywództwo w systemie opieki zdrowotnej; Polityka finansowa Zakładu Opieki Zdrowotnej; Odpowiedzialność menedżerów za koszty w zarządzaniu opieką zdrowotną; Komercjalizacja i prywatyzacja ZOZ - kluczowe warunki do osiągnięcia sukcesu. Sesja I: Jakość w usługach medycznych. Zintegrowany system komunikacji w budowaniu jakości zakładu opieki zdrowotnej; Sposoby budowania marki na rynku usług zdrowotnych; Jakość, środowisko, bhp - integracja systemów zarządzania w zakładach opieki zdrowotnej; Jakość w usługach medycznych z punktu widzenia pacjenta - próba oceny niektórych jej aspektów; Audyt jako narzędzie doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością w Wielkopolskim Centrum Onkologii; Wpływ zmian legislacyjnych na jakość i koszty w radioterapii; Uwagi na temat szkolenia menedżerów systemu ochrony zdrowia w Polsce; Kontrola zakażeń miejsca operowanego w Oddziale Chirurgii Ogólnej Szpitala ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim elementem zarządzania jakością. Sesja II: Koszty i finansowanie. Rachunek kosztów i jego optymalizacja w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej; Prywatyzacja szpitali w Polsce - perspektywy i przeszkody; Rachunek kosztów działań w zarządzaniu zakładami opieki medycznej; Doświadczenie Wielkopolskiego Centrum Onkologii w zakresie opracowania projektu o dofinansowanie w ramach ZPORR; Zarządzanie płynnością finansową w opiece zdrowotnej; Badanie sytuacji ekonomicznej ZOZ metodą macierzy EFE; Wykorzystanie metod ekonometrycznych do optymalizacji działalności ZOZ; Zarządzanie finansami w zakładzie opieki zdrowotnej. Leasing jako forma finansowania majątku trwałego; Recepty z kodem kreskowym - sposób poprawy zarządzania refundacją leków; Instrumenty promocji na rynku farmaceutycznym. Sesja III: Zarządzanie operacyjne, motywowanie kadr, wprowadzanie zmian. Rola odpowiedzialności społecznej firmy (w opinii kadry kierowniczej i pracowników wykonawczych w Polsce i we Francji); Diagnoza kultury organizacyjnej w ochronie zdrowia; Kształcenie i samodoskonalenie instrumentami motywacji personelu na przykładzie doświadczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii; Palny emigracji zarobkowej studentów medycyny - kto i dlaczego zamierza wyjechać?; Tworzenie ośrodków odpowiedzialności w zakładach opieki zdrowotnej; Niektóre czynniki wspomagające i utrudniające proces komunikowania się; Rola położnej w koordynowaniu i zarządzanie wdrażaniem programu WHO UNICEF "Szpital Przyjazny Dziecku" w PZOZ w Inowrocławiu; Zarządzanie czasem - przybliżenie zagadnienia. Sesja IV: Promocja pożądanych zachowań zdrowotnych. Profilaktyka w pracy pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej; Animacja środowisk lokalnych w edukacji zdrowotnej dzieci i młodzieży; Jakość życia i poczucie koherencji u osób starszych - wyniki wstępne; Wybrane aspekty edukacji zdrowotnej pacjentów w starszym wieku po leczeniu operacyjnym; Wspieranie zdrowego psychicznie starzenia się; Analiza jakości życia osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu zatrudnionych w zakładzie pracy chronionej; Zachowania zdrowotne kobiet zamieszkałych na wsi na podstawie badań środowiskowych; Promowanie pożądanych zachowań zdrowotnych w tekstowej warstwie polskiej muzyki rozrywkowej; Reklama społeczna w promocji zdrowia w Polsce. Czy reklama społeczna jest dobrym nośnikiem informacji promocji spraw istotnych społecznie? Media a kształtowanie wizerunku instytucji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
Systemy zarządzania w praktyce gospodarczej / Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 375 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-7251-593-X
1. Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000; 2. System zarządzania środowiskowego; 3. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 4. Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87885-90-8
Wprowadzenie; R.1 Zarządzanie organizacja wg norm ISO serii 9000; R.2 Procesowy system zarządzania; R.3 Kierownictwo firmy w systemie zarządzania wg normy ISO 9001:2000; R.4 Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością - rola kierownictwa; R.5 Od systemu ISO do filozofii TQM i Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM; R.6 Od kierownika do przywódcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-9182218-5-4
Cz. I Koncepcje i teorie zarządzania publicznego; 1. Kapitał społeczny a sprawność sfery publicznej, 2. Specyficzne cechy organizacji publicznej, 3. Nauka administracji, zarządzanie publiczne w paradygmat rządzenia publicznego, 4. Stare i nowe koncepcje zarządzania publicznego w strukturach samorządu terytorialnego, 5. Model zarządzania terytorialnego. Cz. II Zarządzanie publiczne w świetle badań empirycznych: 6. Innowacyjność w samorządzie terytorialnym, 7. Monitoring publicznych usług kultury w systemie analiz samorządowych, 8. Doświadczenia urzędów administracji publicznej we wprowadzaniu nowoczesnych metod zarządzania, 9. Istota zarządzania jakością, wydajnością i działalnością operacyjną organizacji publicznej, 10. Potrzeby pacjenta wyznacznikiem zarządzania jakością w placówkach medycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1274-7
Wstęp; R.1 Zarządzanie strategiczne bankiem; R.2 Marketing bankowy; R.3 Zarządzanie kadrami w banku; R.4 Zarządzanie jakością w banku; R.5 Kontrola wewnętrzna w banku; R.6 Systemy informatyczne w zarządzaniu bankiem; R.7 Struktury organizacyjne banków.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88787-28-4
1. Od zarządzania jakością (ISO 9001:2000) do zarządzania bezpieczeństwem informacji (BS 7799, ISO/IEC 17799), 2. Zagrożenia bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie wynikające ze stosowania techniki komputerowej, 3. Od standardów korporacyjnych do BS 7799, 4. Klasyfikacja informacji i szacownie ryzyka bezpieczeństwa informacji, 5. Kontrola dostępu w normie ISO/IEC 17799, 6. "Standardowe" zarządzanie bezpieczeństwem systemu informatycznego, 7. Certyfikacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, 8.Ochrona wymagana i zalecana w jednostkach administracji publicznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 5 (1/2004))
Standardy pomiaru działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty OECD, 2. System edukacji w Polsce wobec perspektywy tworzenia gospodarki opartej na wiedzy, 3. Dynamika organizacji opartej na wiedzy, 4. Rozwój public relations w Europie, 5. Coaching jako metoda budowania wiedzy w organizacji, 6. Kultura organizacji a strategia jakości, 7. Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków, 8. Zastosowania diagramu macierzowego i wykresu Ishikawy w procesie doskonalenia poziomu jakości produktów, 9. Doskonalenie poziomu jakości usług medycznych w oparciu o metodę Space, 10. Jakość usług w sieciach firm hotelarskich, 11. Marketing i jakość usług bankowych, 12. Konkurencyjność wyrobu branży obuwniczej w aspekcie analizy prognoz oceny poziomu jakości, 13. Analiza zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, 14. Wykorzystanie narzędzi jakości do wyeliminowania niezgodności w procesie zgrzewania rur, 15. Strumień wartości przy wytwarzaniu okien jako jedna ze składowych metody Lean Managment, 16. QRCM sposobem na zwiększenie lojalności klientów a kontekście jakości wyrobów, 17. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie, Specyfika wizerunku biblioteki publicznej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 6-2/2004)
1. Sekurytyzacja - przyszłościowa metoda finansowania przedsiębiorstwa, 2. Badania skuteczności public relations, 3. Wykorzystanie baz wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich, 5. Modelowanie procesów dla ograniczenia poziomu niezgodności na przykładzie odlewni, 6. System zarządzania środowiskowego elementem poprawy konkurencyjności firmy, 7. Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych, 8. Analiza poziomu jakości wyrobów odlewanych, 9. Zarządzanie czasem pracy maszyn w ramach TPM,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again