Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Cadle James
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Yeates Donald
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Zarządzanie jakością
(3)
Jakość
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Normy ISO 9000
(1)
Optymalizacja
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przywództwo
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie danymi dotyczącymi jakości: 1. Strumienie informacji w przedsiębiorstwie, 2. Informatyczne systemy zarządzania. II. Umiejętności społeczne pełnomocnika jakości: 1. Komunikacja interpersonalna, 2. Motywowanie pracowników, 3. Komuniacja grupowa, 4. Zarządzanie zasobami personalnymi. III. Metody statystyczne: 1. Statystyka w zarządzaniu jakością procesów, 2. Statystyczne sterowanie procesem (SPC), 3. Karty kontrolne, 4. Kontrole i badania odbiorcze, 5. Metodyka doświadczeń według G. Tagucjiego. IV. Koszty jakości: 1. Podział kosztów jakości, 2. Wdrażanie rachunku kosztów jakości, 3. Ewidencja kosztów jakości, 4. Obliczanie i analiza kosztów jakości. V. Promocja jakości: 1. Znaczenie promocji jakości, 2. Zdolność jakościowa przedsiębiorstwa, 3. Wytyczanie i realizacje celów, 4. Nagrody jakości, 5. Program zarządzania. VI Informacja jakościowa: 1. Pojęcie informacji jakościowej, 2. System informacji jakościowej. VII Zintegrowane systemy zarządzania: 1. System zarządzania środowiskowego, 2. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, 3. Płaszczyzny integracji systemów zarządzania, 4. Systemy zarządzania w wybranych branżach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jakością w ujęciu procesowym, 2. Efektywność gospodarowania a zarządzania jakością, 3. Koszty jakości w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie kosztami jakości a efektywność gospodarowania - ujęcie modelowe, 5. Weryfikacja modeli rachunku kosztów jakości na podstawie badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zmianami, 2. Strategia firmy a systemy informacyjne, 3. Ramy organizacyjne, 4. Różne podejścia do cyklu tworzenia systemu, 5. Profil przedsięwzięcia, 6. Planowanie przedsięwzięcia: rozumienie pracy, 7. Planowanie przedsięwzięcia: szacowanie, 8. Planowanie przedsięwzięcia: harmonogram i przydział zasobów, 9. Monitorowanie postępów, 10. Wykonywanie kontroli, 11. Raportowanie postępów prac, 12. Jakość, 13. Zarządzanie ryzykiem, 14. Inżynieria wartości i zarządzanie wartością, 15. Sprzedaż przedsięwzięcia, 16. Problemy związane z zarządzaniem klientami, 17. Zarządzanie dostawcami, 18. Przywództwo, 19. Zarządzanie wydajnością, 20. Zespoły realizujące przedsięwzięcie, 21. Środowisko pracy, 22. Kierownik przedsięwzięcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej