Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(21)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(24)
Autor
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Jasiński Zdzisław
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Cadle James
(1)
Fereniec Jan
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Frąś Józef
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Gralak Henryk
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Martin William B
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Sitkiewicz Franciszek
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Yeates Donald
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Zarządzanie jakością
(21)
Przedsiębiorstwo
(19)
Jakość
(10)
Zarządzanie
(8)
Normy ISO 9000
(4)
Produkcja
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Jakość produktu
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Bhp
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Jakość usług
(2)
Kadry
(2)
Logistyka
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Technologia
(2)
Towar
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Certyfikacja zgodności
(1)
Decyzje
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franczyza
(1)
Gastronomia
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Majątek trwały
(1)
Motywacja pracy
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opakowania
(1)
Optymalizacja
(1)
Praca zespołowa
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przywództwo
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Venture capital
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zakres nauki o zarządzaniu, 2. Rozwój nauki o zarządzaniu, 3. Planowanie jako funkcja zarządzania, 4. Organizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 5. Organizacja jako struktura, 6. Problem wzrostu gospodarczego, 7. Układ władzy w organizacji, 8. Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania, 10. Zarządzanie zasobami, 11. Zarządzanie produkcją, 12. Zarządzanie jakością, 13. Kontrola w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 625)
1. Jakość - zagadnienia podstawowe. 2. Charakterystyka norm ISO 9000. 3. Zarządzanie jakością w procesie wytwarzania. 4. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 5. Certyfikacja systemu zarządzania jakością. 6. Koszty jakości w przedsiębiorstwie. 7. Instrumentarium zarządzania jakością. 8. koncepcja i wdrażanie komleksowego zarządzania jakością - TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Czas wytwarzania produktów, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Logistyka procesów wytwarzania, 8. Dobór ludzi i organizacji pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocena pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ekonomika przedsiębiorstw turystycznych (ujęcie statyczne): 1. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, 2. Zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4. Oddziaływanie na przedsiębiorstwo turystyczne, 5. Organizacja i finanse przedsiębiorstw turystycznych. Cz.II Zarządzanie operacyjne i strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym (ujęcie dynamiczne) : 6. Kształtowanie jakości w przedsiębiorstwie turystycznym, 7. Cykl obsługi klient a w hotelach, 8. Planowanie zysku wq przedsiębiorstwie turystycznym, 9. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym, 10. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstwa turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo usługowe w aspekcie historycznym: Wprowadzenie; Zarys ewolucji przedsiębiorstwa usługowego; Podsumowanie. 2. Wstęp do ekonomiki przedsiębiorstwa usługowego: Definicja usług; Cechy usług; Klasyfikacja i typizacja usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Ekonomika przedsiębiorstwa usługowego jako dyscyplina badawcza. 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego: Przesłanki tworzenia i działalności przedsiębiorstwa na rynku usług; Istota, cechy i kryteria klasyfikacji przedsiębiorstw usługowych; Funkcje przedsiębiorstwa usługowego; Zasady działania przedsiębiorstwa usługowego; Struktura celów przedsiębiorstwa na rynku usług. 4. Otoczenie przedsiębiorstwa usługowego: Pojęcie i klasyfikacja otoczenia; Otoczenie prawne; Otoczenie państwowe i samorządowe; Otoczenia międzynarodowe; Otoczenia bankowo-finansowe; Otoczenie konsumenckie; Otoczenie konkurencyjne; Otoczenie rynku pracy. 5. Czynniki produkcji w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie; Praca jako czynnik produkcji; Ziemia jako czynnik produkcji; Kapitał jako czynnik produkcji; Informacja i wiedza jako czynnik produkcji. 6. Przedsiębiorstwo usługowe a środowisko: Znaczenie środowiska dla przedsiębiorstwa usługowego; Ograniczenia środowiskowe funkcjonowania przedsiębiorstw usługowych; Zarządzenia środowiskowe. 7. Przedsiębiorstwo usługowe w gospodarce regionalnej: Gospodarka regionalna; Znaczenie polityki regionalnej dla przedsiębiorstwa usługowego; wizerunek regionu a przedsiębiorstwo usługowe. 8. Rachunkowość finansowa w przedsiębiorstwach usługowych: Powiązania między rachunkowością finansową a rachunkowością zarządczą; Funkcje rachunkowości finansowej; Księgi rachunkowe; Obszary zastosowania informacji ze sprawozdawczości finansowej. 9. Opodatkowanie przedsiębiorstw usługowych: Opodatkowanie dochodów; Opodatkowanie usług podatkiem VAT; Opodatkowanie majątku i czynności cywilnoprawnych; pozostałe obowiązki pomadkowe; Strategie podatkowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo - istota, typologia, rozwój; R.2 Restrukturyzacja przedsiębiorstwa; R.3 Sytuacja prawno-własnościowa przedsiębiorstwa; R.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem; R.5 Zatrudnienie - gospodarka zasobami ludzkimi; R.6 Potencjał techniczny i innowacje; R.7 Działalność produkcyjna; R.8 Produkt i usługi; R.9 Marketing i sprzedaż; R.10 Model ekonomiczny przedsiębiorstwa; R.11 Jakość zarządzania przedsiębiorstwem; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Tworzenie wartości za pomocą operacji i łańcuchów dostaw. 1. Wprowadzenie do zarządzania operacjami oraz łańcuchami dostaw. 2. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw. 3. Procesy biznesowe. 4. Zarządzanie jakością. Część II: Tworzenie środowiska operacyjnego. 5. Zarządzanie projektami. 6. Rozwój produktów i usług. 7. Wybór procesu oraz decyzje dotyczące organizacji produkcji i usług. 8. Zarządzanie mocą produkcyjną. Część III: Tworzenie powiązań w ramach łańcucha dostaw. 9. Prognozowanie. 10. Decyzje dotyczące pozyskiwania produktów i usług oraz proces zaopatrzenia. 11. Logistyka. Część IV: Planowanie oraz kontrola operacji i łańcuchów dostaw. 12. Planowanie sprzedaży i operacji (planowanie zagregowane). 13. Zarządzanie zapasami w ramach łańcucha dostaw. 14. Zarządzanie produkcją w ramach łańcucha dostaw. 15. Just-in-time - produkcja odchudzona. 16. Zarządzanie technologiami informatycznymi w ramach łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pojęcia podstawowe w zarządzaniu jakością; 2. Koszty jakości; 3. Jakość i dochód; 4. Marketing jakości; 5. Problematyka zapewnienia jakości w procesach wytwarzania; 6. Uregulowania normatywne w zakresie zarządzania jakością; 7. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; 8. Wdrażanie, certyfikacja i doskonalenie systemu jakości; 9. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Systemowe zarządzanie jakością; 2. Skuteczność systemu zarządzania jakością; 3. Zewnętrzny kontekst funkcjonowania systemu zarządzania jakością; 4. Identyfikacja i klasyfikacja wewnętrznych czynników skuteczności systemu zarządzania jakością; 5. Branżowość w systemowym zarządzaniu jakością; 6. Ocena wpływu czynników wewnętrznych na skuteczność systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstw budowlanych; 7. Relacje zachodzące pomiędzy czynnikami wewnętrznymi a rezultatami funkcjonowania systemu zarządzania jakością;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Wprowadzenie do zagadnień jakości. 2. Postępy wiedzy o jakości. 3. Koncepcja Total Quality Management. 4. Normalizacja i normy w zarządzaniu jakością. 5. Planowanie jakości, koszty jakości. 6. Normy serii ISO 9000 jako podstawa budowy systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 7. Dokumentacja systemu jakości w przedsiębiorstwie.8. Certyfikacja systemu jakości. 9. Audyt systemu jakości. 10. Systemy zarządzania środowiskiem i bezpieczeństwem pracy w przedsiębiorstwie. 11. Wybrane branżowe standardy zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Podstawy terminologii i klasyfikacji wyrobów w zarządzaniu jakością. 2. Ochrona konsumenta a jakość wyrobów. 3. System ochrony zgodności wyrobów. 4. Kształtowanie jakości w cyklu życia wyrobu. 5. Opakowania i ich funkcje w ochronie jakości towarów. 6. Transport i jednostki ładunkowe w ochronie jakości towarów. 7. Zachowanie jakości towarów w magazynowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jakością w ujęciu procesowym, 2. Efektywność gospodarowania a zarządzania jakością, 3. Koszty jakości w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie kosztami jakości a efektywność gospodarowania - ujęcie modelowe, 5. Weryfikacja modeli rachunku kosztów jakości na podstawie badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji / Stanisław Kasiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 265, [6] s. : rys., tabele ; 23 cm.
R.1 Istota zarządzania operacyjnego: Operacyjne funkcje w biznesie; Zakres przedmiotowy; Krótka historia zarządzania operacyjnego; Kariery w sferze zarządzania operacyjnego; Zarządzanie operacyjne w procesie trans formacji polskiej gospodarki; Zarządzanie operacyjne w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność: Rola operacji w kształtowaniu konkurencyjności; Globalna konkurencja i jej atrybuty; Miary konkurencyjności w sferze operacyjnej; Budowanie przewagi konkurencyjnej; Konkurowanie firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy: Strategie operacyjne a strategie firmy; Elementy modelu strategii operacyjnej; Ewolucja operacyjnych priorytetów; Zapewnienie zgodności powiązania produktów z procesami Proces budowania strategii operacyjnej; Globalny wy miar strategii operacyjnej; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.4 Zarządzanie przez jakość: Strategiczne znaczenie jakości; Istota jakości; Tradycyjny model zarządzania jakością; Nowoczesny model zarządzania jakością; Tworzenie standardów jakości; Ocena TQM; Programy jakości w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.5 Projektowanie produktu: Współczesne wyzwania w sferze projektowania; Etapy projektowania produktu; Selekcja procesów produkcyjnych; Projektowanie usług; Projektowanie zorientowane na klienta; Projektowanie zorientowane na produkcję; Globalne aspekty projektowania produktów; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.6 Projektowanie procesu: Atrybuty procesu; Miary procesów; Narzędzia analizy procesów; Zarządzanie procesem udoskonaleń; Zarządzanie procesami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.7 Projektowanie lokalizacji: System podaż/dystrybucja; Modele lokalizacji; Lokalizacja punktów usługowych; Przesłanki wyborów lokalizacyjnych firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.8 Prognozowanie: Rola prognozowania w zarządzaniu operacyjnym; Zakres przedmiotowy prognozowania; Metody prognozowania; Metody jakościowe; Metody ilościowe; Skuteczny system prognozowania; Prognozowanie w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.9 Planowanie zdolności produkcyjnej (ZP): Rola planowania ZP; Koncepcja ZP i jej miary; Planowanie ZP; Współczynniki wykorzystania ZP; Planowanie ZP w usługach; Aspekty czasowe powiększenia wolumenu ZP; Planowanie ZP przez firmy globalne; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.10 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami: Etapy rozwojowe produkcji przemysłowej; Przejście z systemu produkcji tradycyjnej do systemów elastycznych; Problemy zarządzania nowymi technologiami; Przegląd najważniejszych technologii; Technologie w usługach; Zarządzanie technologiami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej