Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(34)
Autor
Karaszewski Robert
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Berdowski Filip J
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Bielawa Anna
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Frąś Józef
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Handfield Robert B
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Lipa Michał
(1)
Luning P.A
(1)
Marcelis W.J
(1)
Martin William B
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rogala Piotr
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Łagowski Edmund
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Źródłowski Zdzisław
(1)
Żuchowski Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
Zarządzanie jakością
(29)
Jakość
(15)
Jakość produktu
(11)
Przedsiębiorstwo
(9)
Zarządzanie
(9)
Produkcja
(6)
Normy ISO 9000
(5)
Bhp
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Certyfikacja zgodności
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
HACCP
(2)
Kadry
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Logistyka
(2)
Marketing
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Ocena pracowników
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Żywność
(2)
Agrobiznes
(1)
Controlling
(1)
GHP/GMP
(1)
Gastronomia
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpady medyczne
(1)
Opakowania
(1)
Outsourcing
(1)
Praca
(1)
Produkt*
(1)
Przemysł
(1)
Rolnictwo
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rynek
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Szpitale
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologia
(1)
Transport
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zawód
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy znormalizowanego systemu zarządzania, 2. Systemy zarządzania jakością - podstawy terminologiczne, 3. Polityka jakości, 4. Mapa procesów, 5. Księga jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiadomości ogólne: Jakość a systemy zarządzania jakością; Czy w Polsce konieczne jest wdrażanie systemów zarządzania jakością mających na celu bezpieczeństwo zdrowotne żywności?; Nadzór nad bezpieczeństwem i jakością zdrowotną żywności w Polsce; Sytuacja epidemiologiczna w zakresie zatruć i zakażeń pokarmowych; Zarys ogólnych wiadomości niezbędnych do wdrożenia systemu HACCAP; Krótka charakterystyka systemu HACCAP; Regulacje prawne dotyczące HACCAP; Zasady wdrażania HACCAP w przedsiębiorstwie przemysłu spożywczego; Najistotniejsze zalety i wady systemu HACCAP; Podsumowanie ogólnych informacji o systemie HACCAP; Certyfikacja wyrobów; 2. HACCAP w praktyce: Wprowadzenie do zasad wdrażania systemu HACCAP; Dokumentacja systemu HACCAP; Wdrażanie systemu; Dokumentacja operacyjna sytemu HACCAP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość i konkurencyjność w rolnictwie ekologicznym / Aleksandra Kowalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 295, [1] s. : rys. , tab. ; 23 cm.
1. Jakość żywności i czynniki kształtujące; 2. Systemy zarządzania jakością stosowane przez polskich producentów rolnych; 3. Konkurencyjność polskich producentów owoców i warzyw; 4. Ocena wpływu systemu rolnictwa ekologicznego na konkurencyjność producentów owoców i warzyw- wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ćwiczenie 1. Metoda Pareto-ABC Ćwiczenie 2. Metoda Ishikawy Ćwiczenie 3. Metoda FMEA Ćwiczenie 4. Metoda QFD Ćwiczenie 5. Kwestionariusz Kano Ćwiczenie 6. Metoda SERVQUAL
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i przedmiot doskonalenia; Pojęcie doskonałości i istota doskonalenia; Współczesne podejście do doskonalenia; Materia doskonalenia; Proces doskonalenia 2. Techniki i narzędzia doskonalenia; Definiowanie i klasyfikacja; Techniki pomocnicze; Narzędzia analityczne; Narzędzia deyzyjne; Efekt doskonalenia 3. Metody doskonalenia; Metody projektowania jakości; Metody sterowania jakością 4. Doskonalenie procesów realizacyjnych; Narzędzia statystyczne wspomagające zarządzanie; Planowanie realizacji wyrobu; Badanie rynku - określenie wymagań; Projektowanie i rozwój wyrobów; Zakupy; Przygotowanie produkcji; Realizacja produkcji; Magazynowanie i transport; Sprzedaż wyrobów; Usługi serwisowe; Zagadnienia likwidacji wyrobów; Rola informacji w procesach realizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zasady biznesowe i polityki jakości w fir mie Matsushita. 2. Podstawy Sterowania i Zarządzania ja kością (QC-Quality Control). 3. Praktyczne elementy QC i QM-Sterowania i zarządzania jakością. 4. Zapewnienie jakości a kontrola. 5. Zastosowanie 7 narzędzi w sterowaniu i zarządzaniu jakością (tzw. klasycznych 7 Q). 6. QC- Sterowanie i zarządzanie jakością w projektowaniu i rozwoju nowych wyrobów, 7. Działania związane z QA czyli z zapewnianiem jakości w halach i w warsztatach produkcyjnych, 8. Działanie Kół Jakości (czyli małych grup usprawniających), 9. Podsumowanie.
rozwoju nowych wyrobów, 7.Działania związane z QA (Quality Assurance) czyli z zapewnieniem jakości w ha lach i warsztatach produkcyjnych. 8.Działanie Kół Jako ści (czyli małych grup usprawniających)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I: Wybrane problemy zarządzania produkcją: 1. Proces produkcyjny, 2. Struktury produkcyjne jednostek wytwórczych, 3. Organizacja produkcji, 4. Cykl produkcyjny, 5. Przygotowanie produkcji, 6. Jakość produkcji, 7. Gospodarstwa wspomagające podstawową działalność produkcyjną, 8. Wybrane aspekty kosztowe decyzji w obszarze produkcji, 9. Planowanie przebiegu produkcji i sterowania nim, Cz.II: Przykłady i zadania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I: Wybrane problemy zarządzania produkcją: 1. Proces produkcyjny, 2. Struktury produkcyjne jednostek wytwórczych, 3. Organizacja produkcji, 4. Cykl produkcyjny, 5. Przygotowanie produkcji, 6. Jakość produkcji, 7. Gospodarstwa wspomagające podstawową działalność produkcyjną, 8. Wybrane aspekty kosztowe decyzji w obszarze produkcji, 9. Planowanie przebiegu produkcji i sterowania nim, Cz.II: Przykłady i zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zakres nauki o zarządzaniu, 2. Rozwój nauki o zarządzaniu, 3. Planowanie jako funkcja zarządzania, 4. Organizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 5. Organizacja jako struktura, 6. Problem wzrostu gospodarczego, 7. Układ władzy w organizacji, 8. Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania, 10. Zarządzanie zasobami, 11. Zarządzanie produkcją, 12. Zarządzanie jakością, 13. Kontrola w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 625)
1. Jakość - zagadnienia podstawowe. 2. Charakterystyka norm ISO 9000. 3. Zarządzanie jakością w procesie wytwarzania. 4. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 5. Certyfikacja systemu zarządzania jakością. 6. Koszty jakości w przedsiębiorstwie. 7. Instrumentarium zarządzania jakością. 8. koncepcja i wdrażanie komleksowego zarządzania jakością - TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Czas wytwarzania produktów, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Logistyka procesów wytwarzania, 8. Dobór ludzi i organizacji pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocena pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ekonomika przedsiębiorstw turystycznych (ujęcie statyczne): 1. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, 2. Zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4. Oddziaływanie na przedsiębiorstwo turystyczne, 5. Organizacja i finanse przedsiębiorstw turystycznych. Cz.II Zarządzanie operacyjne i strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym (ujęcie dynamiczne) : 6. Kształtowanie jakości w przedsiębiorstwie turystycznym, 7. Cykl obsługi klient a w hotelach, 8. Planowanie zysku wq przedsiębiorstwie turystycznym, 9. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym, 10. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstwa turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia pracy i organizacji / Zofia Ratajczak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 234, [1] s. ; 22 cm.
(Krótkie wykłady z psychologii)
1. Psycholgia pracy i organizacji w okresie transformacji systemowej, 2. Nowe formy pracy, 3. Adekwatność funkcjonalna między człowiekiem a pracą, 4. Cehcy człowieka a wykonywanie pracy, 5. Mechanizmy regulacyjne zachowania się człowieka w środowisku pracy i ich związek z samoregulacją, 6. Kryzysy i dysfunkcje w organizacji, 7. Jakość życia, 8. Psychologiczne koszty zaradności człowieka, 9. Psychologia pracy i organizacji jako system działań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Statystyczne uregulowanie procesów produkcyjnych; 2. Zdolność jakościowa procesów produkcyjnych; 3. Statystyczna kontrola odbiorcza; 4. Wybrane metody statystyki opisowej wykorzystywane w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 5. Plan jakości procesu produkcyjnego; 6.Nadzór metrologiczny nad wyposażeniem do kontroli, pomiarów i badań procesów produkcyjnych; 7. Audity i przeglądy procesów produkcyjnych; 8. Zarządzanie konfiguracją w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 9. Zarządzanie ryzykiem w procesach produkcyjnych; 10. Eksploatacyjna weryfikacja jakości produkcyjnej wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wprowadzające 2. Normalizacja i ocena zgodności 3. System zarządzania jakością 4. System zarządzania środowiskowego 5. Certyfikacja i doskonalenie systemów zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej