Form of Work
Książki
(13)
Czasopisma
(3)
Status
only on-site
(14)
available
(12)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(15)
Author
Griffin Ricky W
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Rusiński Michał
(2)
Bank John
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Godala Magdalena
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Guzik Paweł
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kwatera Anna
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Levin Eyal
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Mańka Aleksander
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Morańska Danuta
(1)
Nycz Edward
(1)
Obora Hubert
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Oleśniewicz Piotr
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Remża Piotr
(1)
Rosak Joanna
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Schauz Ewa
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Sikora Rafał
(1)
Skrzypek Elżbieta
(1)
Skórska Anna
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Teodorowicz Andrzej
(1)
Tyszkiewicz Rafał
(1)
Ulewicz Małgorzata
(1)
Ulewicz Rafał
(1)
Urbańska Magda
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wnuk Jan
(1)
Wojciechowska Katarzyna
(1)
Wrońska Marta
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Zbierzchowska Anna
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łukasiński Wiesław
(1)
Świerk Małgorzata
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Subject
Zarządzanie jakością
(14)
Przedsiębiorstwo
(8)
Organizacja
(6)
Jakość
(5)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Kadry
(3)
Motywacja pracy
(3)
Zarządzanie
(3)
Decyzje
(2)
Kontrola
(2)
Menedżerowie
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przywództwo
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Benchmarking
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dziecko
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Informacja
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kultura
(1)
Ludzie starzy
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metodologia
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nieruchomości
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Rodzice
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Wiedza
(1)
Wojsko
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zaufanie
(1)
Zawody medyczne
(1)
Śliwińska, Teresa
(1)
Subject: time
1901-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
16 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2218-2
Zawiera: 1. Organizacja jako system otwarty orientowany na otoczenie: Pojęcie systemu; Systemowe ujęcie organizacji; Otoczenie organizacji - ogólna ch-ka; Powinności organizacji względem grup interesariuszy i ich oczekiwania; Fundamentalne elementy składowe organizacji; 2. Systemowe zarządzanie jakością funkcjonowania organizacji: Ewolucja systemowego zarządzania jakością; Próba zdefiniowania pojęcia jakość obiektu; Podejście jakościowe do zarządzania organizacją; Istota i zasady projakościowego zarządzania organizacją; Wybrane znormalizowane systemy zarządzania organizacją i ich integracja; 3. Rozwój organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie rozwoju organizacji; Projakościowe zarządzanie a zdolność rozwojowa organizacji; Trwały i zrównoważony rozwój organizacji efektem projakościowego zarządzania; Społeczna odpowiedzialność organizacji projakościowo zarządzanej; 4. Dojrzałość organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie i istota dojrzałości organizacji; Dojrzałość jakościowa organizacji; Kluczowe kompetencje dojrzałej jakościowo organizacji; Poziom dojrzałości jakościowej organizacji; 5. Ch-ka badanej branży: Branża kruszyw w Polsce; Funkcjonowanie organizacji wydobywczej; Kierunki rozwoju obszarów poeksploatacyjnych; 6. Dojrzałość jakościowa organizacji i projakościowe zarządzanie w praktyce jej funkcjonowania: Poziom dojrzałości jakościowej organizacji funkcjonujących w branży kruszyw (badania ankietowe); Proces kształtowania dojrzałości organizacji projakościowo zarządzanej; Dojrzałość jakościowa organizacji - przykład empiryczny; Symptomy doskonałości projakościowego zarządzania organizacją; Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
Book
In basket
ISBN: 978-83-7695-513-1
1. Istota i modele doskonalenia jakości procesów i produktów; 2. Metody doskonalenia jakości produktów i procesów; 3. Narzędzia doskonalenia jakości produktów i procesów; 4. Przykłady zastosowania narzędzi doskonalenia zarządzania jakością; 5. Propozycje doboru modeli i narzędzi doskonalenia jakości procesów i produktów. Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-227-1835-7
Cz. I Problemy dot. narzędzi i instrumentów doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie: Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; Systemy Zarządzania Środowiskowego - nowe podejście do ochrony środowiska w organizacji; Przepływ informacji w TQM; Kaizen jako strategia doskonalenia jakości i klucz Japonii do sukcesu na międzynarodowych rynkach; Normy ISO-9000 w bankach; Efekt wdrożenia certyfikowanego systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie; Systemy informatyczne jako instrument wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem. Cz. II Zagadnienia restrukturyzacji przedsiębiorstw - narzędzia doskonalenia zarządzania: Restrukturyzacja przedsiębiorstwa a lean management; Restrukturyzacja organizacyjna przedsiębiorstwa; Kultura organizacyjna jako przedmiot badań w nauce o organizacji i zarządzaniu. Studium literatury; Kierunki zmian w systemie zarządzania w małych i średnich firmach w Polsce w latach 90-tych; Rola kadry kierowniczej w procesie kształtowania kultury uczących się organizacji; Komunikacja społeczna w przedsiębiorstwie; Elementy polityki innowacyjnej polskich przedsiębiorstw przemysłowych; Zarządzanie w aspekcie ryzyka; Specyfika marketingu w zakładach opieki zdrowotnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-440-2
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
ISBN: 978-83-7561-049-9
1. Przegląd zastosowań wybranych metod TQM: Doskonalenie organizacji; Rozwiązywanie problemów; Zarządzanie strategiczne; Normy ISO 9000; 2. Siedem klasycznych metod TQM: Wprowadzenie; Wykres Ishikawy; Arkusz kontrolny; Wykres Pareto; Histogram; Wykres rozrzutu; Flowchart; karta kontrolna; Wykresy; Stratyfikacja; 3. Siedem nowych metod TQM: Wprowadzenie; Metoda KJ: wykres pokrewieństwa; Wykres realcji; Wykres systematyki; Wykres macierzowy; Macierzowa analiza danych; Wykres programowania procesu decyzyjnego PCDC; Wykres strzałkowy; Kompleksowe wykorzystanie 7 nowych metod TQM: 4. Inne metody opracowane w ramach TQM: Wykres radarowy; Metoda flagi; Macierz celów i środków; Catchball; Metoda QFD
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 20/2019)
Zawiera: I. Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych - dyskusje i polemiki: Człowiek w zwierciadle przemian kultury - wyzwania dla ludzi zatrwożonych; Nauczyciel - system - badania naukowe; Praca domowa ucznia - konieczność versus zbędność; Kształtowanie tożsamość w epoce nowoczesnych technologii informacyjnych; Dydaktyka szkoły wyższej wobec zmiany cywilizacyjnej - nowa formuła wykładu; Kompetencje medialne wyznacznikiem konstruktywnego seniora w przestrzeni medialnej; Rola uniwersytetów trzeciego wieku w kształtowaniu jakości życia seniorów i zarządzaniu czasem; Jakość kształcenia w uczelni wojskowej - szanse i dylematy; Szkoła branżowa w opałach. Rzecz o kondycji szkolnictwa zawodowego w kontekście wyborów edukacyjnych młodzieży; Niepowodzenia szkolne z matematyki pedagogicznym wyzwaniem dla edukacji. II. Praktyczne zastosowanie efektów badań pedagogicznych: Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli i rodziców - problem czy syndrom czasu?; Profilaktyka systemowa zachowań ryzykownych młodzieży. Raport z badań efektywności programu profilaktycznego „Mówimy nie uzależnieniom”; Mediacje jako narzędzia rozwiązywania konfliktów szkolnych i rodzinnych z perspektywy młodzieży studenckiej; Good behawior game - alternatywa dla tradycyjnych metod zarządzania klasą. III. Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym: Factors impacting the improvement of hermeneuatic competences during academic education preparing for social professions; The role of new media in medical students’ acquisition of cognitive and social skills. An introduction to some fundamental considerations; Expectations of parents towards school in the context of responsibility for the upbringing and eduactional achievements of the child; Evaluation of the eduaction-related achievements of primary school pupils - between supporting and exclusion; A kindergarten teacher in students’ creative motor expression development; Positive and negative parental attitudes facing of child’s distability; Two perspectives on modern art. Education - between marginalization and globalization; The role of shared historical memory in Israeli and Polish education systems. Issues and trends; Determinants and dilemmas impacting the cooperation of family and school in conveying community values from the perspective of the literary output of Teresa Śliwińska, a teacher from Poznań. Bibliogaphical research; In the circle of the social and pedagogical significance of folk tradition and culture. The cult of saint roch - a patron saint of plague victims.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-01-12019-3
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16471-3
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86929-51-0
Upowszechnianie kompleksowego systemu sterowania jakością (Total Quality Controla - TQC) w przedsiębiorstwach japońskich oraz analiza możliwości wykorzystania tych doświadczeń w polskim przemyśle. Przykłady z przemysłu japońskiego: -Działania na rzecz zapewnienia jakości urządzeń energetyki jądrowej (Mitsubisi Ltd); -Wdrożenia i rozwój TQC (Iseki Co. Ltd); -Diagnoza sterowania jakością w Komatsu Ltd; -Weryfikacja projektów wyrobów w przedsiębiorstwie OMRON; -Działalność TQC w Isuzu Motors; -Działania w zakresie zapewnienia jakości w Amada Wasion Co. Ltd; Procedura propagowania TQC w firmie TOTO; -Sterowania jakością w korporacji Ushito; -Propagowanie działań w zakresie kompleksowego sterowania jakością w PENTEL Co. Ltd; -Działalność w zakresie sterowania jakością w przemy śle hotelarskim i rekreacyjnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-85428-36-4
Zawiera: Wprowadzenie; Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM); Pracownicy i wyznaczanie celów; Program "zero błędów"; System TQM; Koszty; Realizacja praktyczna; Co nastąpi po TQM?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-53-1
I. Teorie organizacji i zarządzania: 1. Geneza nauki o organizacji i zarządzaniu, 2. Klasyczne teorie zarządzania, 3. Klasyczne teorie zarządzania, 4. Nurt behawioralny, 5. Nurt neoklasyczny, 6. Szkoła systemowa, 7. Teoria chaosu. II. Podstawy zarządzania organizacjami: 1. Tworzenie organizacji, 2. Zarządzanie kompetencjami, 3. Zarządzanie pertycypacyjne, 4. Zarządzanie projektami, 5. Zarządzanie jakością. III. Wybrane metody zarządzania przedsiębiorstwem; 1. Reenginiering, 2. Benchmarking, 3. Outsourcing, 4. Zarządzanie wiedzą
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 5 (1/2004))
Standardy pomiaru działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty OECD, 2. System edukacji w Polsce wobec perspektywy tworzenia gospodarki opartej na wiedzy, 3. Dynamika organizacji opartej na wiedzy, 4. Rozwój public relations w Europie, 5. Coaching jako metoda budowania wiedzy w organizacji, 6. Kultura organizacji a strategia jakości, 7. Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków, 8. Zastosowania diagramu macierzowego i wykresu Ishikawy w procesie doskonalenia poziomu jakości produktów, 9. Doskonalenie poziomu jakości usług medycznych w oparciu o metodę Space, 10. Jakość usług w sieciach firm hotelarskich, 11. Marketing i jakość usług bankowych, 12. Konkurencyjność wyrobu branży obuwniczej w aspekcie analizy prognoz oceny poziomu jakości, 13. Analiza zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, 14. Wykorzystanie narzędzi jakości do wyeliminowania niezgodności w procesie zgrzewania rur, 15. Strumień wartości przy wytwarzaniu okien jako jedna ze składowych metody Lean Managment, 16. QRCM sposobem na zwiększenie lojalności klientów a kontekście jakości wyrobów, 17. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie, Specyfika wizerunku biblioteki publicznej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86210-95-8
1. Jakość w gospodarce rynkowej: Co oznacza pojęcie "jakość"; Przegląd koncepcji zarządzania jakością; Podstawowe założenia strategii jakości. 2. TQM- kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management): Rola menedżerów; Praca zespołowa- zmiana postaw pracowniczych; Przegląd stosowanych technik; Wdrażanie koncepcji TQM w przedsiębiorstwie; TQM a nor my ISO serii 9000. 3. Normy ISO 9000 w zarządzaniu jakością w firmie: Dlaczego powstały normy ISO serii 9000; Stosowana terminologia; Zarządzanie jakością wg normy ISO 9004; Modele systemów zapewnienia jakości i kryteria wyboru do wdrażania w firmie; Zintegrowane systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 4. Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie: Procedura wdrażania; Problemy przedsiębiorstw z wdrażaniem systemów zarządzania jakością. 5. Jakość w marketingu: Znaczenie jakości w marketingu Jakość w marketingu wg normy PN-ISO 9004-1; Rynek dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych; Jakość na rynku przemysłowym; Certyfikaty jakościowe w marketingu przemysłowym; Jakość na rynku dóbr konsumpcyjnych; Niezawodność wyrobów; Właściwości organoleptyczne; Opakowania w marketingu; Informacyjne sprzężenie zwrotne od klienta; Określenie jakości oczekiwanej i sformułowanej modelu poziomu jakości produktów. 6. Wybieramy dostawców: Jakość dostaw w systemach zapewnienia jakości; Przykład zapewnienia jakości dostaw (ZJD). 7. Dokumentacja systemu jakości: Księga jakości; Plany jakości; Opracowujemy procedury; Dokumenty robocze. 8. Audity jakości: Procedura auditu systemu jakości; Współpraca firmy z auditorami i przebieg auditu; Wymagania stawiane auditorowi. 9. Koszty jakości: Ekonomiczne aspekty jakości; Rodzaje kosztów jakości; Liczenie kosztów jakości. 10. Zarządzanie jakością w organizacjach usługowych: Jakość usług; Klasyfikacja usług; Wymagania normy PNISO 9004-2 "Zarządzanie jakością i elementy jakości. Wytyczne dotyczące usług"; Jak uzyskać certyfikat na system jakości w przedsiębiorstwie usługowym. 11. Akredytacja i certyfikacja: Akredytacja; Certyfikacja; Akredytacja, certyfikacja i badania - rozwiązania krajowe; Certyfikacja systemów jakości w Polsce; Współ praca jednostek certyfikujących i wzajemne uznawanie certyfikatów; Efekty posiadania certyfikatów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 978-83-7011-942-3
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zarządzanie przez jakość / John Bank ; tł. Andrzej Teodorowicz. - Warszawa : FELBERG SJA, 1999. - 236 S. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Podstawy Zarządzania / Adrian Buckley ; red. nauk. wyd. pol. Grażyna Gierszewska)
ISBN: 83-911465-1-0
Zawiera: Wstęp; Orientacja na klienta (Klient nasz pan, Potęga konsumentów, Obsługa klienta w amerykańskim stylu, Lekceważenie klienta, Relacje międzyludzkie w marketingu); Kluczowe aspekty zarządzania przez jakość (Jakość dla zysku, Dobrze za pierwszym razem, Koszt jakości, Porównanie z konkurencją- benchmarking, Wszyscy są zaangażowani, Efekt synergii w pracy zespołowej, Własność i elementy współzarządzania, Menedżerowie jako modele ról, Uznanie i nagroda, Proces tworzenia jakości); Co mówią autorytety (W. Edwards Deming, Joseph M. Juran, Karoru Ishikawa, Philip B. Crosby, William E. Conway); Obniżanie kosztu jakości (Studium katastrofy promu kosmicznego Challenger, Koszt jakości, Przykłady kosztów jakości); Studium zarządzania przez jakość (Zmiana kultury organizacyjnej firmy, British Airways - nowe podejście do obsługi klienta, IBM - tworzenie polityki i planu jakości, Korporacja Xerox -ZPJ jako strategia konkurencyjna, Paul Revere Insurance Group - ZPJ w firmie ubezpieczeniowej, Royal Mail); Narzędzia i techniki zarządzania przez jakość (Techniki analizowania procesów jakościowych, Statystyczna kontrola procesów, Zorganizowane rozwiązywanie procesów); Jak uniknąć przesady.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Temat: Szkolnictwo wyższe - marketing ; Turystyka - marketing - Ukraina ; Informcja turystyczna - organizacja - Ukraina ; Satysfakcja zawodowa ; Przedsiębiorstwa małe i średnie - polityka - kadry ; Przedsiębiorstwo komunalne - a kadry - zarządzanie ; Motywacja pracy - organizacja - zarządzanie ; Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa - przedsiębiorstwo - zarządzanie ; Społeczna odpowiedzialność biznesu ; Kadry - odpowiedzialność społeczna ; Zarządzanie kryzysowe - samorząd - Polska ; Zarządzanie wiedzą - metody ; Sektor publiczny - innowacje - zarządzanie ; Budżety obywatelskie - organizacja - prawo ; Samorząd terytorialny - a budżety obywatelskie ; Klastry (ekon.) - a przedsiębiorstwo ; Klastry (ekon.) - innowacje ; Współpraca gospodarcza - a sieci innowacji ; Ubezpieczenia - a innowacje - organizacja ; Ubezpieczenia - konkurencyjność ; Studenci - jakość życia - Katowice ; Studenci - jakość życia - Polska ; Studenci - image - Polska ; Przedsiębiorstwo - wartość ekonomiczna ; Górnictwo - reforma - Polska ; Zaufanie - a przedsiębiorstwo wirtualne - stosowanie ; Przedsiębiorstwo wirtualne - a zarządzanie zaufaniem ; Gry komputerowe - a promocja handlowa - stosowanie ; Second Life ; Gry komputerowe - product placement ; Nieruchomości - wycena - prawo - Polska ; Operat szacunkowy - organizacja - prawo ; Rzeczoznawcy majątkowi ; Katowice (woj. śląskie) - wizerunek miasta ; Śląskie, województwo (od 1999) - szkolnictwo wyższe - organizacja ; Czasopismo ekonomiczne ; Czasopismo naukowe
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again