Form of Work
Książki
(44)
Czasopisma
(3)
Status
only on-site
(36)
available
(34)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(34)
Czytelnia
(39)
Author
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Borkowski Stanisław
(2)
Bugdol Marek
(2)
Czermiński Jerzy
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Rusiński Michał
(2)
Szczepańska Katarzyna
(2)
Bank John
(1)
Becht Adam
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Corejowa Tatiana
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Gajewski Andrzej S
(1)
Godala Magdalena
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Guzik Paweł
(1)
Hajduová Zuzana
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kasiewicz Stanisław
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kończak Grzegorz
(1)
Kwatera Anna
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Levin Eyal
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Mańka Aleksander
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Morańska Danuta
(1)
Nycz Edward
(1)
Obora Hubert
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Oleśniewicz Piotr
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Ostasiewicz Walenty
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Remża Piotr
(1)
Rosak Joanna
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Schauz Ewa
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Sikora Rafał
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Skotnicka Bożena
(1)
Skrzypek Elżbieta
(1)
Skórska Anna
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szwabe Michał
(1)
Teodorowicz Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(47)
Language
Polish
(47)
Subject
Zarządzanie jakością
(43)
Jakość
(17)
Przedsiębiorstwo
(13)
Zarządzanie
(10)
Jakość produktu
(8)
Organizacja
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Produkcja
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Kadry
(3)
Motywacja pracy
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Administracja
(2)
Bhp
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Decyzje
(2)
Kontrola
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Metodologia
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Oznaczenie CE
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przywództwo
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dokumenty
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dziecko
(1)
Ekonomia
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Górnictwo
(1)
Informacja
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje -- projekty -- podręcznik akademicki
(1)
Jakość wyrobów
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komputery
(1)
Kultura
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Ludzie starzy
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Metody statystyczne w analizie działalności przedsiębiorstwa
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Optymalizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Popyt
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- prognozy
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Rodzice
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life
(1)
Sektor publiczny
(1)
Statystyka
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wiedza
(1)
Subject: time
1901-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
47 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-7378-140-4
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2218-2
Zawiera: 1. Organizacja jako system otwarty orientowany na otoczenie: Pojęcie systemu; Systemowe ujęcie organizacji; Otoczenie organizacji - ogólna ch-ka; Powinności organizacji względem grup interesariuszy i ich oczekiwania; Fundamentalne elementy składowe organizacji; 2. Systemowe zarządzanie jakością funkcjonowania organizacji: Ewolucja systemowego zarządzania jakością; Próba zdefiniowania pojęcia jakość obiektu; Podejście jakościowe do zarządzania organizacją; Istota i zasady projakościowego zarządzania organizacją; Wybrane znormalizowane systemy zarządzania organizacją i ich integracja; 3. Rozwój organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie rozwoju organizacji; Projakościowe zarządzanie a zdolność rozwojowa organizacji; Trwały i zrównoważony rozwój organizacji efektem projakościowego zarządzania; Społeczna odpowiedzialność organizacji projakościowo zarządzanej; 4. Dojrzałość organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie i istota dojrzałości organizacji; Dojrzałość jakościowa organizacji; Kluczowe kompetencje dojrzałej jakościowo organizacji; Poziom dojrzałości jakościowej organizacji; 5. Ch-ka badanej branży: Branża kruszyw w Polsce; Funkcjonowanie organizacji wydobywczej; Kierunki rozwoju obszarów poeksploatacyjnych; 6. Dojrzałość jakościowa organizacji i projakościowe zarządzanie w praktyce jej funkcjonowania: Poziom dojrzałości jakościowej organizacji funkcjonujących w branży kruszyw (badania ankietowe); Proces kształtowania dojrzałości organizacji projakościowo zarządzanej; Dojrzałość jakościowa organizacji - przykład empiryczny; Symptomy doskonałości projakościowego zarządzania organizacją; Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
Book
In basket
ISBN: 978-83-7695-513-1
1. Istota i modele doskonalenia jakości procesów i produktów; 2. Metody doskonalenia jakości produktów i procesów; 3. Narzędzia doskonalenia jakości produktów i procesów; 4. Przykłady zastosowania narzędzi doskonalenia zarządzania jakością; 5. Propozycje doboru modeli i narzędzi doskonalenia jakości procesów i produktów. Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-01-12699-X
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-59-5
1. The current state of the solving problems AT Home and abroad; 2. Methodology and research methods; 3. Results.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89275-46-5
1. Diagram planowania procesu podejmowania decyzji, 2. Matrycowa analiza danych, 3. Diagram pokrewieństwa, 4. Diagram relacji, 5. Diagram systematyki, 6. Diagram macierzowy, 7. Diagram strzałkowy, 8. Zespołowe rozwiązywanie problemów, 9. Analiza i rozwiązywanie problemów zarządzania w usługach
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1690-7
Cz. I Wspomaganie logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zarządzania łańcuchem dostaw: 1. Wprowadzenie, 2. Logistyka przedsiębiorstwa przemysłowego, 3. Metoda wspomagania decyzji w konfigurowaniu zaopatrzeniowo-dystrybucyjnego systemu logistycznego przedsiębiorstwa, 4. Komputerowy system wspomagania logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zaopatrzenia i dystrybucji, R. II Planowanie produkcji wspomagane komputerowo: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane metody planowania produkcji, 3. Zastosowanie nowych technik planowania produkcji i ich implementacja komputerowa. R.III Zastosowania nowych metod zarządzania jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstw produkcyjnych: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością, 3. Implementacja w praktyce modelu luk do pomiaru jakości usług przemysłowych, 4. Praktyczne aspekty zarządzania jakością w ujęciu teoretycznym, 5. Rachunek kosztów działań w zarządzaniu jakością. R.IV Operacyjne prognozowanie popytu na wyroby gotowe uwzględniające determinanty rynku: 1.Wprowadzenie, 2. Znaczenie prognozowania popytu i jego funkcje w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Przegląd metod operacyjnego prognozowania popytu na wyroby gotowe, 4. Determinanty rynku w metodach operacyjnego prognozowania popytu, 5. Metoda ARIMA-MLP jako narzędzie operacyjnego prognozowania popytu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Menedżer jakości. Podejście procesowe / pod red. Krystyna Lisiecka. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2010. - 259 s. ; tabele ; wykresy ; rysunki ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7246-487-3
Część pierwsza : Procesy i ich odwzorowanie w wybranych sektorach działalności gospodarczej : Projekty mapy procesów świadczeń medycznych - odwzorowanie procesów placówki medycznej , Podejście procesowe w organizacji administracji publicznej , Karta procesu elementem operacyjnego systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym , Wykorzystanie informatycznego narzędzia w procesowym zarządzaniu przedsiębiorstwem usługowym ; Część druga : Strategiczna karta wyników narzędziem zarządzania organizacją w podejściu procesowym : Balanced scorecard narzędziem zarządzania procesami świadczenia usług konsultingowych w firmie X , Wdrożenie zrównoważonej karty wyników w organizacji non - profit (na przykładzie izby rzemieślniczej ora małej i średniej przedsiębiorczości w Katowicach ) ; Część trzecia : zaangażowanie pracowników a doskonalenie procesów w systemie : Rola przedstawiciela kierownictwa ds. systemu zarządzania jakością produktów na podstawie badań , Pracownicy przedsiębiorstwa uzdrowiskowego "Ustroń" SA - bariera czy siła napędowa w doskonaleniu systemu zarządzania jakością ? ; Część czwarta : Audity wewnętrzne metodą odkrywania potencjału doskonalenia systemu : Uwarunkowania skutecznych auditów wewnętrznych systemu zarządzania jakością , Layered process audit ( LPA ) wewnętrznym auditem procesów w firmach branży motoryzacyjnej , Audit ryzyka jako narzędzie strategicznego zarządzania w organizacji na przykładzie przedsiębiorstwa sektora spożywczego ; Część piąta : Rachunek kosztów działań wyrazem logiki podejścia procesowego : Kalkulacja jednostkowego kosztu wytworzenia produktu według rachunku kosztów działań (rachunku abc) , Rachunek kosztów procesu ( ABC ) . Analiza przypadku dla przedsiębiorstwa branży metalowej ; Część szósta : Metody oceny obiektów stosowane w podejściu procesowym : Okresowa ocena dostawców metodą wzmocnienia konkurencyjności przedsiębiorstwa , Ocena zgodności wyrobów medycznych na przykładzie wyrobu klasy IIB firmy Demend , Samoocena metodą oceny dojrzałości systemu zarządzania jakością
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-227-1835-7
Cz. I Problemy dot. narzędzi i instrumentów doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie: Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; Systemy Zarządzania Środowiskowego - nowe podejście do ochrony środowiska w organizacji; Przepływ informacji w TQM; Kaizen jako strategia doskonalenia jakości i klucz Japonii do sukcesu na międzynarodowych rynkach; Normy ISO-9000 w bankach; Efekt wdrożenia certyfikowanego systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie; Systemy informatyczne jako instrument wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem. Cz. II Zagadnienia restrukturyzacji przedsiębiorstw - narzędzia doskonalenia zarządzania: Restrukturyzacja przedsiębiorstwa a lean management; Restrukturyzacja organizacyjna przedsiębiorstwa; Kultura organizacyjna jako przedmiot badań w nauce o organizacji i zarządzaniu. Studium literatury; Kierunki zmian w systemie zarządzania w małych i średnich firmach w Polsce w latach 90-tych; Rola kadry kierowniczej w procesie kształtowania kultury uczących się organizacji; Komunikacja społeczna w przedsiębiorstwie; Elementy polityki innowacyjnej polskich przedsiębiorstw przemysłowych; Zarządzanie w aspekcie ryzyka; Specyfika marketingu w zakładach opieki zdrowotnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7335-310-0
Ćwiczenie 1. Metoda Pareto-ABC Ćwiczenie 2. Metoda Ishikawy Ćwiczenie 3. Metoda FMEA Ćwiczenie 4. Metoda QFD Ćwiczenie 5. Kwestionariusz Kano Ćwiczenie 6. Metoda SERVQUAL
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-911169-1-3
1. Dlaczego metody i techniki zarządzania jakością? 2. Metody kreowania pomysłów i planowania. 3. Metody wykorzystywane na etapie wdrażania. 4. Metody służące do sprawdzania i kontroli. 5. Metody wykorzystywane na etapie oceny działań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-440-2
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 978-83-7346-956-4
Cz.I Podstawy stosowania metod statystycznych w sterowaniu jakością: 1. Rys historyczny, 2. Metody statystyczne w zarządzaniu jakością, 3. Podstawowe metody statystyczno-logiczne opisu jakości. Cz.II Sterowanie jakością w toku produkcji: 4. Karty kontrolne, 5. Modyfikacje klasycznych kart kontrolnych, 6. Karta kontrolna Y/X, 7. Karty kontroli wielowymiarowej, 8. Metody nieparametryczne w sterowaniu jakością, 9. Analiza zdolności procesu. Cz.III Kontrola odbiorcza: 10. Charakterystyka planów kontroli odbiorczej, 11. Wybrane plany odbiorcze, 12. Kontrola odbiorcza według liczbowej oceny własności, 13. Kontrola odbiorcza - występowania asymetrii, 14. Plany kontroli ciągłej, 15. Wykorzystanie metod wnioskowania bayesowskiego w kontroli jakości. Cz.IV Inne wybrane zagadnienia statystycznej kontroli jakości: 16. Planowanie eksperymentów, 17. Problemy jakości danych w procedurach kontroli odbiorczej, 18. Koszty kontroli jakości, 19. Procesy stochastyczne w kontroli jakości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 311 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
ISBN: 978-83-7561-049-9
1. Przegląd zastosowań wybranych metod TQM: Doskonalenie organizacji; Rozwiązywanie problemów; Zarządzanie strategiczne; Normy ISO 9000; 2. Siedem klasycznych metod TQM: Wprowadzenie; Wykres Ishikawy; Arkusz kontrolny; Wykres Pareto; Histogram; Wykres rozrzutu; Flowchart; karta kontrolna; Wykresy; Stratyfikacja; 3. Siedem nowych metod TQM: Wprowadzenie; Metoda KJ: wykres pokrewieństwa; Wykres realcji; Wykres systematyki; Wykres macierzowy; Macierzowa analiza danych; Wykres programowania procesu decyzyjnego PCDC; Wykres strzałkowy; Kompleksowe wykorzystanie 7 nowych metod TQM: 4. Inne metody opracowane w ramach TQM: Wykres radarowy; Metoda flagi; Macierz celów i środków; Catchball; Metoda QFD
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7351-058-3
1. Kultura i przedmiot doskonalenia; Pojęcie doskonałości i istota doskonalenia; Współczesne podejście do doskonalenia; Materia doskonalenia; Proces doskonalenia 2. Techniki i narzędzia doskonalenia; Definiowanie i klasyfikacja; Techniki pomocnicze; Narzędzia analityczne; Narzędzia deyzyjne; Efekt doskonalenia 3. Metody doskonalenia; Metody projektowania jakości; Metody sterowania jakością 4. Doskonalenie procesów realizacyjnych; Narzędzia statystyczne wspomagające zarządzanie; Planowanie realizacji wyrobu; Badanie rynku - określenie wymagań; Projektowanie i rozwój wyrobów; Zakupy; Przygotowanie produkcji; Realizacja produkcji; Magazynowanie i transport; Sprzedaż wyrobów; Usługi serwisowe; Zagadnienia likwidacji wyrobów; Rola informacji w procesach realizacyjnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7252-233-2
I. Referaty plenarne: samoocena a świadomość jakości; walidacje jako narzędzia zapewnienia jakości; nowa metoda oceny systemu zarządzania jakością i jej walidacja; akredytacja jako narzędzie doskonalenia kompetencji; znaczenie certyfikacji dobrowolnej w systemie oceny zgodności; narzędzia jakości w doskonaleniu systemów zarządzania na przykładzie PPH Transsystem S.A.; w kierunku integrowania systemów zarządzania organizacją; narzędzia jakości stosowane w Toyota Production System; Six Sigma jako narzędzie doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; Techniki statystyczne w systemie zarządzania jakością według ISO 9001:2000; Zastosowanie metody FMEA w zarządzaniu uczelnią. II. Komunikaty naukowe: koszty jakości jako narzędzie zarządzania jakością; nadzór właścicielski a jakość produkcji w przemyśle mięsnym; System HACCP w przedsiębiorstwach branży mięsnej; pozamedyczne determinanty jakości usług stomatologicznych; jakość w sektorze usług medycznych; metody zarządzania jakością jako instrumenty zintegrowanego systemu tworzenia nabywcy usług lotniczych; wykorzystanie ocen skuteczności i efektywności w doskonaleniu systemów zarządzania jakością; zastosowanie metody QFD w projektowaniu stron WWW; ocena jakości obsługi w biurach turystycznych z wykorzystaniem metody FMEA; wyznaczniki jakości usług w administracji samorządowej; organizacja szkoleń w przedsiębiorstwie przemysłowym; implementacja narzędzi doskonalenia jakości w zarządzaniu systemowym; parametryzacja jakości dynamicznej; praca zespołowa w systemie zarządzania jakością (funkcje - zadania - korzyści); GHP, GMP,HACCP jako obligatoryjne narzędzia zarządzania jakością w przemyśle żywnościowym; wykorzystanie elektronicznego systemu monitorowania krytycznych punktów kontrolnych w zakładzie produkcyjnym jako narzędzie zarządzania jakością zdrowotną; systemy klasy CRM jako narzędzie doskonalenia systemów zarządzania jakością; wybrane narzędzia zarządzania jakością wyrobów emaliowanych w Polsce; diagram Ishikawy a jakość kształcenia; wybrane metody analizy wartości w doskonaleniu jakości ergonomicznej wyrobów; badania satysfakcji pracowników narzędziem poprawy funkcjonowania organizacji; japońskie normy dotyczące systemów zarządzania w warunkach zrównoważonego rozwoju; audit narzędziem weryfikującym system zarządzania jakością; dobór wyposażenia pomiarowego do oceny jakości wyrobów i procesów; doskonalenie jakości pracy laboratoriów analitycznych; zastosowanie metod kwalimetrycznych w doskonaleniu jakości wyrobów; Praktyczne wykorzystanie wybranych narzędzi jakości dla uzyskania oczekiwanego poziomu jakości wyrobu z tworzywa sztucznego; marketingowe aspekty jakości i systemy zarządzania jakością w przemyśle spożywczym; ekologiczne aspekty jakości usług hotelarskich; Zastosowanie narzędzi sterowania jakością w ocenie szkód ładunkowych w transporcie morskim; narzędzia zarządzania jakością w polskim budownictwie; statystyczne narzędzia kontroli i poprawy jakości; wpływ wdrożenia wymaganego przez prawo systemu zapewniania jakości na doskonalenie jakości badań skuteczności działania środków ochrony roślin; wykorzystanie narzędzi projakościowych przy podejmowaniu działań zapobiegawczych w przedsiębiorstwach przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy jako skuteczne narzędzie podnoszenia jakości produktu w przedsiębiorstwie branży opakowaniowej; samoocena przedsiębiorstw przemysłu spożywczego według standardu AIB; analiza działań doskonalących funkcjonowanie systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem drzewa decyzyjnego; zarządzanie relacjami z klientem; możliwości wykorzystania metody Servqual do badania jakości wyrobów; wykorzystanie diagramu systematyki do analizy niezgodności rur zgrzewanych; zastosowanie narzędzi jakości do ograniczania poziomu niezgodności w produkcji wyrobów odlewanych; rola i miejsce narzędzi jakości w zarządzaniu wiedzą zespołową; Strategiczna karta wyników we wspomaganiu zarządzania jakością; system zapewnienia jakości w przemyśle spożywczym i narzędzia analizy na przykładzie Hortino Leżajsk; Znaczenie koncepcji "Just in time" dla optymalizacji działalności przedsiębiorstwa; podejście procesowe - wyznacznik integracji systemów; pomiar zadowolenia zainteresowanych stron jako element doskonalenia systemu zarządzania; system HACCP - narzędzie zapewnienia jakości zbiorowej żywności; wykorzystanie narzędzi zapewnienia jakości w odlewni żeliwa; System ISO 9000 a funkcjonowanie strategii w przedsiębiorstwie; rola wspomagania komputerowego w zarządzaniu projektami; wpływ kompetencji technicznych pracowników na konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy jako metoda graficznego przedstawiania powiązań między skutkami i czynnikami działającymi na proces; doskonalenie planowania procesów realizacyjnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-286-1
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-286-1
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Statystyka i Ryzyko)
ISBN: 83-7011-682-5
1.Badanie jakości życia z perspektywy historycznej, 2. Jakość, jakość życia oraz pojęcia i relacje pochodne, 3.Dobrobyt ekonomiczny, 4.Zarządzanie jakością, 5.Do brobyt ekonomiczny gospodarstw domowych, 6.Problemy ba dań sondażowych, 7.Analiza niepełnych danych w bada niach ankietowych, 8.LISREL w analizie jakości życia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-2379-2
1. Znormalizowany system zarządzania jakością jako zasób przedsiębiorstwa. 2. Determinanty i kierunki oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 3. Obligatoryjne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 4. Fakultatywne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 5. Metodyka badań empirycznych. 6. Uwarunkowania i wartość oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach. 7. Związki pomiędzy zmiennymi określającymi przesłanki wprowadzania oraz uwarunkowania i efekty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again