Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(62)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(20)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(44)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Czytelnia
(48)
Autor
Opolski Krzysztof (1948- )
(6)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Johnston Robert
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(2)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bank John
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Clark Graham
(1)
Czekirda Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dolata Stanisław
(1)
Drong Leszek
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dymyt Małgorzata
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gajda Waldema
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gralak Henryk
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Harry Mikel
(1)
Holecki Tomasz
(1)
Hollins Bill
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janusz Anna
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Klimczok Monika
(1)
Kluska-Nowicka Małgorzata
(1)
Knapik Alina
(1)
Koczuba-Sobieraj Magdalena
(1)
Korczak Jerzy
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kwietniewska-Sobstyl Małgorzata
(1)
Leist Ralph
(1)
Lis Marcin
(1)
Losa-Jonczyk Anna
(1)
Madyda Aneta
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matuszczak Agnieszka Ewa
(1)
Michalik Damian
(1)
Michałek Janusz
(1)
Mielcarz Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(60)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(61)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(46)
Jakość produktu
(16)
Przedsiębiorstwo
(13)
Jakość usług
(11)
Zarządzanie
(10)
Banki
(9)
Jakość
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Certyfikacja zgodności
(6)
Normalizacja
(6)
Normy ISO 9000
(5)
Organizacja
(5)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(5)
Usługi
(4)
Kadry
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing
(3)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Public relations
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Czas pracy
(2)
Decyzje
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Hotelarstwo
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość życia
(2)
Konsumenci
(2)
Koszty jakości
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Optymalizacja
(2)
Reklama
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Teoria organizacji
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza PEST
(1)
Analiza rynku
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Autorytet
(1)
BHP
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Controlling
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
ERP (system informatyczny)
(1)
Ekonomika przemysłu
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Grupa kapitałowa
(1)
Historia literatury
(1)
Holdingi
(1)
Hutnictwo
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kaizen
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kontrola jakości
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Koszty
(1)
Kryzys
(1)
Kultura
(1)
Las
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(15)
Praca zbiorowa
(8)
Monografia
(4)
Poradnik
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(55)
Zarządzanie i marketing
(47)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Organizacja jako system otwarty orientowany na otoczenie: Pojęcie systemu; Systemowe ujęcie organizacji; Otoczenie organizacji - ogólna ch-ka; Powinności organizacji względem grup interesariuszy i ich oczekiwania; Fundamentalne elementy składowe organizacji; 2.Systemowe zarządzanie jakością funkcjonowania organizacji: Ewolucja systemowego zarządzania jakością; Próba zdefiniowania pojęcia jakość obiektu; Podejście jakościowe do zarządzania organizacją; Istota i zasady projakościowego zarządzania organizacją; Wybrane znormalizowane systemy zarządzania organizacją i ich integracja; 3. Rozwój organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie rozwoju organizacji; Projakościowe zarządzanie a zdolność rozwojowa organizacji; Trwały i zrównoważony rozwój organizacji efektem projakościowego zarządzania; Społeczna odpowiedzialność organizacji projakościowo zarządzanej; 4. Dojrzałość organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie i istota dojrzałości organizacji; Dojrzałość jakościowa organizacji; Kluczowe kompetencje dojrzałej jakościowo organizacji; Poziom dojrzałości jakościowej organizacji; 5. Ch-ka badanej branży: Branża kruszyw w Polsce; Funkcjonowanie organizacji wydobywczej; Kierunki rozwoju obszarów poeksploatacyjnych; 6. Dojrzałość jakościowa organizacji i projakościowe zarządzanie w praktyce jej funkcjonowania: Poziom dojrzałości jakościowej organizacji funkcjonujących w branży kruszyw (badania ankietowe); Proces kształtowania dojrzałości organizacji projakościowo zarządzanej; Dojrzałość jakościowa organizacji - przykład empiryczny; Symptomy doskonałości projakościowego zarządzania organizacją; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doskonalenie jakości w bankach / red. Krzysztof Opolski. - Warszawa : CeDeWu, 2002. - 163 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Jakość jako podstawa reorganizacji firmy; Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne; Zarządzanie jakością; Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości; Procesowe zarządzanie organizacją; Statystyczne metody kontroli procesu; Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i modele doskonalenia jakości procesów i produktów; 2. Metody doskonalenia jakości produktów i procesów; 3. Narzędzia doskonalenia jakości produktów i procesów; 4. Przykłady zastosowania narzędzi doskonalenia zarządzania jakością; 5. Propozycje doboru modeli i narzędzi doskonalenia jakości procesów i produktów. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Formalne rozpoczęcie; Przygotowanie dokumentacji systemu jakości; Audit i działania poauditowe; Procedura certyfikacyjna; Certyfikat i co dalej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Ekonomia i Humanistyka ; Vol. I nr 1/2001)
Restrukturyzacja w procesie zarządzania rozwojem organizacji; Zmiany postaw pracowniczych czynnikiem wdrażania koncepcji TQM; Środki public relations; Strukturalizacja systemu "biblioteka" jako obiektu badań marketingowych Konkurencja oligopolistyczna na rynku Otwartych Funduszy Emerytalnych; Wspieranie małych prywatnych form przedsiębiorczości; Socjologiczne-prawne aspekty bezpieczeństwa pracy; Rzut oka na rozwój literatury amerykańskiej od czasów kolonialnych do końca 20 wieku; Estetyczny aromat literatury i kultury w nowym milenium; Neopragmatyzm jako alternatywa dla literaturoznawstwa metodologicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Struktury instytucjonalnego otoczenia firm. Karta praw konsumenta. Dyrektywa techniczna. Normalizacja. Certyfikaty techniczne. Styl zarządzania jakością w europejskich firmach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawo samorządowe i administracyjne: Polskie reformy wojewódzkie w świetle europejskiego prawa o regionach; Koncepcja nadzoru w projektach ustaw o samorządzie powiatowym oraz samorządzie województwa; Zagadnienia regionalizacji w Polsce; Przesłanki koncepcji podziału terytorialnego państwa na siedemnaście województw; Formy prawno-organizacyjne wykonywania usług publicznych przez projektowane powiaty; Samodzielność finansowa gmin w orzecznictwie Naczelnego Sądu Administracyjnego; Polskie sądownictwo administracyjne i jego wpływ na funkcjonowanie samorządu terytorialnego (wybrane zagadnienia oparte na przykładzie orzecznictwa Naczelnego Sądu Administracyjnego w sprawach zagospodarowania przestrzennego); Organy gminy - próba oceny dotychczasowych osiągnięć w zakresie regulacji prawnej ich statusu; Polski samorząd terytorialny a konstytucyjna zasada demokratycznego państwa prawa realizującego zasadę sprawiedliwości społecznej; Ordynacja wyborcza do rad gmin - realizacja prawa jednostki do udziału w sprawowaniu władzy; Korporacyjny charakter samorządu terytorialnego; Instrumenty nadzoru nad samorządem terytorialnym (na przykładzie wybranych państw europejskich); Zakres przedmiotowy skargi z art. 101 ust. 1 ustawy samorządowej (zarys problemu); Samorząd terytorialny a ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego na szczeblu lokalnym; Pomoc społeczna jako zadanie gminy; Zaspokajanie niematerialnych zbiorowych potrzeb lokalnych - aspekty prawne publicznej działalności samorządu terytorialnego; Rola samorządu terytorialnego w zakresie wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi w świetle nowych regulacji prawnych; Współpraca samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi; Uwagi o niektórych aspektach porozumienia komunalnego; Status pracownika administracji samorządowej; Funkcjonariusz publiczny, jego ochrona oraz odpowiedzialność za czyny w świetle nowego Kodeksu karnego; Zatrudnienie pracowników samorządowych a planowane zmiany struktury samorządu terytorialnego. Uwagi de lege ferenda; Regionalne systemy przedstawicielskie w państwach Unii Europejskiej; Samorząd miejski w Finlandii; Administracja i samorząd gmin w Szwajcarii; Zasada subsydiarności w prawie Unii Europejskiej. 2. Działalność samorządów w zakresie gospodarki i usług społecznych: Gospodarcze funkcje samorządu terytorialnego w nowym systemie administracji publicznej; Zarządzanie sfera usług społecznych przez samorząd terytorialny w świetle planowanych reform; Strefy ekonomiczne instrumentem rozwoju lokalnego; Zarządzanie rozwojem lokalnym (gminy); Struktura programów lokalnej polityki gospodarczej małych gmin; Rola samorządu lokalnego w rozwoju przedsiębiorczości (w świetle badań); Znaczenie agroturystyki w wielofunkcyjnym rozwoju terenów wiejskich; Działalność wiejskich organizacji samorządowych; Zarządzanie w samorządzie terytorialnym. Sformułowanie problemu; Doświadczenia gminy Opole w zakresie zmian rozmiarów zadań własnych oraz struktur organizacyjnych; Wdrażanie Total Quality Management (TQM) na bazie norm EN-ISO 9000 w urzędach administracji samorządowej - doświadczenia Małopolskiego Programu Promocji Jakości; Kontrakt menedżerski warunkiem efektywnego zarządzania w zakładach budżetowych; Wybrane instrumenty nowoczesnego zarządzania podmiotami gospodarczymi; Możliwość wspomagania pracy jednostek samorządu terytorialnego za pomocą systemów informacji przestrzennej; Wybrane problemy niedoskonałości informacji w działalności gmin; Potencjał umiejętności menedżerskich liderów samorządowych; Samorząd terytorialny jako podmiot pozyskiwania zagranicznych inwestycji bezpośrednich; Zagospodarowanie infrastrukturalne i potrzeby inwestycyjne gmin w Polsce; Realizacja przez gminę zadań w zakresie opieki zdrowotnej - stan obecny i programy reform; Wymogi środowiska naturalnego w kontekście zadań samorządów terytorialnych; Zadania gmin w zakresie utrzymania porządku i czystości oraz postępowania z odpadami komunalnymi w świetle nowych rozwiązań prawnych; System zarządzania odpadami przez władze lokalne (aspekty społeczne); Ekonomiczno-organizacyjne aspekty wdrażania systemu zbiórki odpadów komunalnych na przykładzie gmin: Namysłów; Świerczów; Wilków i Domaszowice; Stan techniczny i sprawność instalacji urządzeń służących do ochrony środowiska w Opolu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Grupy kapitałowe : tworzenie i funkcjonowanie / Michał Trocki. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2004. - 322, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Cz. I Podstawy tworzenia i funkcjonowania grup kapitałowych: 1. Struktury działalności gospodarczej, 2. Perspektywy postrzegania struktur kapitałowych, 3. Grupy kapitałowe, 4. Powiązania uczestników grupy kapitałowej, 5. Typowe formy grup kapitałowych. Cz. II Tworzenie grup kapitałowych: 6. Drogi tworzenia grup kapitałowych, 7. Tworzenie grup kapitałowych drogą przejęć, 8. Tworzenie grup kapitałowych drogą outsourcingu, 9. Tworzenie grup kapitałowych drogą zakładania nowych spółek dla nowych działalności, 10. Tworzenie grup kapitałowych droga konsolidacji właścicielskiej, 11. Rozwój polskich grup kapitałowych. Cz. III Funkcjonowanie grup kapitałowych: 12. Zarządzanie grupami kapitałowymi, 13. Strategie grup kapitałowych, 14. Kształtowanie tożsamości w grupach kapitałowych, 15. Restrukturyzacja grup kapitałowych, 16. Inwestowanie i finansowanie rozwoju w grupach kapitałowych, 17. Współdziałanie uczestników grupy kapitałowej w zakresie marketingu, 18. Współdziałanie uczestników grupy kapitałowej w zakresie rachunkowości i finansów, 19. Współdziałanie kadrowe uczestników grup kapitałowych, 20. Zarządzanie jakością w grupach kapitałowych, 21. Corporate governance i nadzór właścicielski w grupach kapitałowych, 22. Organizacja współdziałania w grupach kapitałowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacyjnośc i jakość - wyzwania współczesnych organizacji; 2. Wiedza w procesie innowacyjnym organizacji; 3. System transferu technologii i komercjalizacji wiedzy w Polsce; 4. System zarządzania jakością w organizacji i jego certyfikacja; 5. Podnoszenie poziomu innowacyjności organizacji za pomocą metod i zasad projakościowych; 6. Zarządzanie projektem innowacyjnym i jakościowym w organizacji; 7. Kapitał w finansowaniu działalności innowacyjnej w organizacji; 8. Działalność innowacyjna w przedsiębiorstwach przemysłowych w województwie zachodniopomorskim - wybrane charakterystyki; 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych; 10. Standardy jakości w bankach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Rozwój instrumentarium polityki społecznej na ziemiach polskich do połowy XX wieku; 2. Normatywne i organizacyjne uwarunkowania polityki społecznej; 3. Patologika społeczna jako naukowy instrument polityki społecznej; 4. Edukacja kulturowa narzędziem polityki profilaktyki społecznej; 5. Instrumenty monitorowania i controllingu w uczelniach publicznych; 6. Instrumenty finansowania polityki społecznej; 7. Raportowanie spółek w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu; 8. Reklama zamknięta w okowach prawa; 9. Policja instrumentem polityki społecznej państwa (na przykładzie problemów nieletnich w powiecie zgierskim); 10. Środki prawne zwalczania przemocy w rodzinie; 11. Między sein a sollen. Tryb określania dóbr chronionych prawem na przykładzie przestępstw i wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 12. Polityka karna państwa w aspekcie zwalczania przestępczości przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 13. Prawnoadministracyjne instrumenty przeciwdziałania zjawisku niealimentacji; 14. Postępowanie w przedmiocie przymusowego leczenia osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków; 15. Instrumenty wspierania zdrowia a polityka społeczne - wybrane problemy; 16. Potrzeba instytucjonalnego wsparcia wobec ludzi z otyłością; 17. Doradztwo i pośrednictwo zawodowe jako instrumenty polityki społecznej; 18. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w kontekście projektowania karier na współczesnym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISO : system zarządzania jakością / Wieńczysława Sokołowicz, Andrzej Srzednicki. - Wyd. 2 uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 157, [3] s. : tab. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
Cz.I System zarządzania jakością: R.1 Normy dot. systemów zarządzania: Wprowadzenie; Normy serii ISO 9000 dot. systemu zarządzania jakością; Podstawowe zmiany w znowelizowanej rodzinie norm ISO 9000:2000; Normy dot. innych systemów zarządzania. R.2 Podjęcie decyzji o wdrożeniu systemu zarządzania opartego na normach ISO: Identyfikacja potrzeb wdrożenia systemu zarządzania jakością; Wybór sposobu opracowania i wdrożenia systemu; Biznes plan inwestycji (przedsięwzięcia) polegającej na wdrożeniu systemu zarządzania jakością; Specyfika małych i średnich przedsiębiorstw. R.3 Proces opracowania i wdrożenia systemu zarządzania opartego na normach ISO: Organizacja i harmonogram procesu opracowania i wdrożenia systemu; Zdefiniowanie polityki i strategii; Zdefiniowanie polityki jakości i sformułowanie celów; Przygotowanie pracowników oraz Pełnomocnika ds. Systemu Jakości; Inwentaryzacja i analiza funkcjonującego w przedsiębiorstwie systemu zarządzania; Opracowanie zasad sporządzania; wdrażania i zarządzania dokumentacja systemową; Zagrożenia i problemy występujące w procesie opracowywania i wdrażania systemu zarządzania. R.4 Wymagania normy ISO 9001:2000 i praktyczne wskazówki dot. wdrożenia systemu zarządzania jakością oraz certyfikacja: Wymagania ogólne; Wymagania dot. dokumentacji; Odpowiedzialność kierownictwa; Zarządzanie zasobami; Realizacja wyrobu; Nadzorowanie wyposażenia do monitorowania i pomiarów; Pomiary, analiza i doskonalenie; Certyfikacja. Cz.II Wzory dokumentów: Polityka jakości; Procedura - Audit wewnętrzny; Procedura - Nadzór nad dokumentami i zapisami; Procedura - Działania korygujące; Procedura - Wykonanie usługi; Sprawozdanie Pełnomocnika ds. Systemu Jakości dot. funkcjonowania i możliwości systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Postrzeganie integracji przedsiębiorstwa: Potrzeba integracji zarządzania przedsiębiorstwem; Sposoby i etapy integracji przedsiębiorstwa; Światowe i europejskie rozwiązania doskonalenia zarządzania poprzez jego systemową integrację; Specyfika integracji małych firm; Konkurencyjny produkt efektem integracji procesów wytwórczych przedsiębiorstwa; Rola integracyjna technologii; Komputerowa integracja przygotowania i nadzoru realizacji produkcji; Uwarunkowania motywacyjne integrowania pracowników; 2. Uwarunkowania rozwoju integracji zarządzania polskimi przedsiębiorstwami: Jakość jako determinanta integracji działań wytwórczych przedsiębiorstwa w ujęciu procesowym; Polskie uwarunkowania integracji zarządzania przedsiębiorstwami przez zarządzanie przez jakość; Modele integracji zarządzania przedsiębiorstwa oparte na wdrożeniu ZSZ/ZpJ; Uwarunkowania programowo-organizacyjne wdrażania ZSZ/ZpJ; Uwarunkowania ekonomiczno-kosztowe wdrożenia ZSZ/ZpJ w przedsiębiorstwie; 3. Uwarunkowania skuteczności wdrożenia zintegrowanych systemów zarządzania w polskich przedsiębiorstwach: Cele i metodyka „Badania oddziaływania zintegrowanego systemu zarządzania na doskonalenie zarządzania przedsiębiorstwem” w aspekcie jego integracji; Uwarunkowania programowo-organizacyjne pracy zespołu wdrażającego; Kryteria oceny skuteczności kształtowania ZSZ w przedsiębiorstwie; Czynniki dezintegrujące - dlaczego TQM zawodzi? 4. Badanie skuteczności wdrożenia ZSZ: Weryfikacja praktyczna przyjętych hipotez i opracowanych modeli rozwiązań problematyki pracy - studia przypadków; Opracowania statystyczne case study; Wnioski analityczne z badania case study; Zakończenie: Podsumowanie i wnioski; Kierunki dalszych badań naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakość w zarządzaniu bankiem; Normy ISO w banku detalicznym; Metoda target costing w analizie jakości w banku; Jakość w procesach finansowych banku; Marketing w zarządzaniu przez jakość; Total Quality Management (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koszty jakości : wybrane aspekty / Grażyna Paulina Wójcik. - Warszawa : Difin , 2014. - 233 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania kosztami jakości; 2. Analiza ekonomiczno-organizacyjna kosztów jakości; 3. Koszty jakości jako element wartości dla organizacji; 4. Wybrane narzędzia analizy kosztów jakości w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Jakość i kultura jakości: 1.1. Pojęcie jakości i jej znaczenie dla satysfakcji oraz lojalności interesariuszy; 1.2. Istota i rozwój koncepcji kompleksowego zarządzania jakością TQM; 1.3. Koncepcja Lean; 1.4. Six Sigma; 1.5. Lean Six Sigma; 1.6. Kultura jakości w organizacji. Rozdział 2. Doskonałość i kultura doskonałości: 2.1. Pojęcie i znaczenie doskonałości w organizacji; 2.2. Istota modeli doskonałości; 2.3. Prestiżowe modele premiujące doskonałość organizacji; 2.4. Inne modele i podejścia służące rozwojowi koncepcji doskonałości organizacyjnej; 2.5. Kultura doskonałości i ciągłe doskonalenie. Rozdział 3. Cykl doskonalenia PDCA oraz zarządzanie ryzykiem jako podstawa zarządzania systemowego: 3.1. Istota systemu zarządzania oraz cyklu PDCA; 3.2. Podejście normatywne do zarządzania jakością; 3.3. Inne normatywne systemy zarządzania i ich integracja; 3.4. Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a krzewienie kultury jakości opartej na orientacji procesowej; 3.5. Zarządzanie ryzykiem i jego istota; 3.6. Systemowe zarządzanie ryzykiem wg normy ISO 31000:2018. Rozdział 4. Bezpieczeństwo jako kluczowy aspekt jakości i doskonałości: 4.1. Znaczenie i pojęcie bezpieczeństwa; 4.2. Wybrane aspekty bezpieczeństwa produktów, usług, podmiotów i procesów; 4.3. Kultura bezpieczeństwa jako element kultury jakości i doskonałości; 4.4. Just culture. Rozdział 5. Przykłady narzędzi i metod służących rozpoznaniu oraz kształtowaniu kultury jakości i doskonałości: 5.1. Rola narzędzi i metod w zarządzaniu jakością oraz zjawisko samooceny; 5.2. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury jakości; 5.3. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury doskonałości; 5.4. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa oraz just culture; 5.5. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa pacjenta; 5.6. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa żywności; 5.7. Metoda oceny skuteczności działań doskonalących; 5.8. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem. Podsumowanie - ku Jakości 4.0. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tradycyjne i nowoczesne postrzeganie logistyki: Logistyka w ujęciu koncepcyjnym; Logistyka w ujęciu pragmatycznym; Współczesne rozumienie paradygmatu; Logistyka w ujęciu paradygmatycznym; ROZDZIAŁ 2. Istota i wymiary dobrostanu: Mieć czy być? Zagadnienie filozoficzne; Wzrost gospodarczy i produkt krajowy; Negatywne skutki ekonomii opartej na wzroście i zalecenie odwzrostowienia; Arkadia dobrostanu, czyli od mieć do być; ROZDZIAŁ 3. Wymiar dostępności: logistyka w tworzeniu użyteczności miejsca i czasu: Dostępność produktów jako wyznacznik dobrostanu subiektywnego; Rola mobilności w kreowaniu dobrostanu; Konsumeryzm czy współdzielenie – co daje szczęście?; ROZDZIAŁ 4. Wymiar finansowy: rola logistyki: Finanse łańcucha dostaw; Wpływ finansów łańcucha dostaw na satysfakcję nabywcy i dobrostan subiektywny; Sprawne zarządzanie finansami łańcucha dostaw jako kluczowy determinant dobrostanu subiektywnego; ROZDZIAŁ 5. Logistyka a gospodarka pętli zamkniętej: Ekonomia cyrkularna a gospodarka pętli zamkniętej; Logistyka a kryzys środowiskowy; Logistyka zwrotna w łańcuchach dostaw; Użyteczność logistyki zwrotnej w zarządzaniu łańcuchami dostaw; Logistyka zwrotna a dobrostan; Zakończenie; Spis rysunków i tabel; Indeks nazwisk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej