Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(137)
IBUK Libra
(14)
Forma i typ
Książki
(124)
Publikacje naukowe
(22)
E-booki
(14)
Czasopisma
(13)
Publikacje fachowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(99)
tylko na miejscu
(91)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(99)
Czytelnia
(95)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(11)
Bakonyi Jadwiga
(8)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(8)
Chodyński Andrzej
(7)
Huczek Marian (1939-2023)
(7)
Dzieńdziora Joanna
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Janasz Władysław
(3)
Malinowska Ewa
(3)
Nowacki Robert
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Siciński Jędrzej
(3)
Sipa Monika
(3)
Sitek Marcin
(3)
Sosnowska Alicja
(3)
Staszewska Jolanta (1960- )
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Bobińska Krystyna
(2)
Brdulak Jakub J
(2)
Chovancová Miloslava
(2)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Czajka Kamil
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Juchniewicz Ryszard
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Kassay Štefan (1941- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kondak Anna
(2)
Korombel Anna
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krawiec Frank
(2)
Madyda Aneta
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Malátek Vojtěch
(2)
Regulski Lech
(2)
Skórska Anna
(2)
Stajniak Maciej
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Widera Wiktor
(2)
Widera Zbigniew
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Zaremba Ulyana
(2)
Čemerková Šárka
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baran Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Bera Milena
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bessant John
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bodo Monika
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Borkiewicz Łukasz
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Bryx Marek
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(63)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(151)
Język
polski
(149)
angielski
(2)
Temat
Innowacje
(114)
Przedsiębiorstwo
(67)
Zarządzanie
(33)
Zarządzanie wiedzą
(23)
Organizacja
(15)
Gospodarka oparta na wiedzy
(14)
Kadry
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Organizacja ucząca się
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Innowacje organizacyjne
(9)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Marketing
(8)
Menedżerowie
(8)
Kultura organizacyjna
(7)
Przywództwo
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Motywacja pracy
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Bibliotekarstwo
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Internet
(4)
Konkurencja
(4)
Konkurencyjność
(4)
Motywacja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Zastosowanie i wykorzystanie
(4)
Banki
(3)
Decyzje
(3)
Ekologia
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Postęp techniczny
(3)
Produkcja
(3)
Przemysł
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Technologia
(3)
Usługi
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Blogi
(2)
Controlling
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Górnictwo
(2)
Inkubatory przedsiębiorczości
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Kreatywność
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Model biznesowy
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Parki technologiczne
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Polityka regionalna
(2)
Polska
(2)
Private equity
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorstwo komunalne
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przemysły kreatywne
(2)
Reklama
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Sektor publiczny
(2)
Siła robocza
(2)
Sport
(2)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1989-2000
(5)
1989-
(3)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Praca zbiorowa
(17)
Opracowanie
(15)
Czasopismo naukowe
(13)
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Monografia
(6)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuły
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(68)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(38)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
151 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(E-marketing)
1. Kuchnia. Wstęp do content marketingu; 2. Przedpokój. Budowanie persony; 3. Gabinet. Webwriting - jak pisać teksty do internetu; 4. Jadalnia. Strategia content marketingowa; 5. Warsztat. Narzędzia content marketingu; 6. Blogi firmowe; 7. Ogród. Dystrybucja treści; 8. Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet; 9. Poddasze. Przyszłość content marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cykl popularności: Zwycięzcy i przegrani cyklu popularności; Za kulisami cyklu popularności; Pułapki i wyzwania; Okazji i wnioski. 2. Program STREET: Co jest potrzebne do opanowania cyklu popularności; Zakres: określenie kontekstu dla innowacji; Śledzenie: gromadzenie propozycji innowacji; Rangowanie: szeregowanie propozycji innowacji; Ocena: rozumienie nagród i ryzyka; Ewangelizacja i transfer: wieńczenie dzieła; Przyszłe cykle
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospsodarki Narodowej / Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej ; T.85)
1. Koncepcje myślenia strategicznego w firmie, 2. Zarządzanie wiedzą w procesie innowacyjnym, 3. Systemy informacyjne w procesie zarządzania wiedzą, 4. Transfer wiedzy ze sfery nauki do przedsiębiorstw, 5. Identyfikacja i wycena zasobów ludzkich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Generatory wartości przedsiębiorstwa w różnych fazach cyklu koniunkturalnego Rozdział II. Rozwój start-upu – uwarunkowania legislacyjne i prawne Rozdział III. Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw funkcjonujących w specjalnych strefach ekonomicznych w Polsce Rozdział IV. Kondycja finansowa polskich przedsiębiorstw handlowych Rozdział V. Teoria agencji i polityka wypłat dywidend na przykładzie spółek indeksu WIG20 Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Rozdział VI. Zintegrowany controlling finansowy w grupie kapitałowej Rozdział VII. Ujawnienia niefinansowe w obszarze pracowniczym na przykładzie sprawozdań spółek Respect Index Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział VIII. Polskie modele dyskryminacyjne w prognozowaniu zagrożenia upadłością spółek z rynku New Connect Rozdział IX. Ocena skuteczności modeli dyskryminacyjnych w prognozowaniu upadłości polskich sieci marketów i delikatesów Rozdział X. Zarządzanie przedsiębiorstwem komunalnym w warunkach kryzysowych Rozdział XI. Motywacja do służby publicznej pracowników organizacji publicznych na przykładzie urzędów gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Rozdział XII. Innowacje w komunikacji miejskiej – rozwiązania w polskich miastach Rozdział XIII. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw branży numizmatycznej w Polsce Rozdział XIV. Wpływ wdrażania innowacyjnych systemów bikesharingowych na przedsiębiorstwo na przykładzie Nextbike Polska Rozdział XV. Agile jako metoda tworzenia innowacyjnych projektów w banku - przykład ING Banku Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział XVI. Wykorzystanie zielonych obligacji przez przedsiębiorstwa w Polsce i we Francji Rozdział XVII. Ocena kontroli jakości instrumentem nadzoru realizacji projektów ERASMUS+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Firma w niedostatecznym stopniu skupia sie na rynku i nastawia na klinetów, 2. Firma nie w pełni rozumie swoich klientów docelowych, 3. Firma powinna lepiej definiować i obesrwować swoich klientów, 4. Firma nieskutecznie kieruje swoimi relacjami z zainteresowanymi stronami, 5. Firma nie umie wyszukiwać nowych okazji, 6. Planowanie marketingowe w firmie jest niewystarczające, 7. Polityka wyrobów i usług wymaga uściślenia, 8. Firma ma niewielkie umiejętności budowania marki i komunikacji, 9. Firma nie jest należycie zorganizowana, żeby prowadzić skuteczny marketing, 10. Firma nie wykorzystuje w maksymalnym stopniu techniki informacyjnej, Epilog: Dziesięć przykazań skutecznego marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Ekonomia i Humanistyka ; Vol I nr 3/2000)
Światopogląd - polityka - szkoła wyższa; Charakterystyka ogólna opieki; Zarządzanie marketingowe jako realizacja rynkowej opcji rozwoju firmy; Innowacyjność usług; Realizacja strategii rozwojowej poprzez inwestycje; Zespoły we współczesnym przedsiębiorstwie; Wzrost przedsiębiorstwa według modelu SOC; Specjalne strefy ekonomiczne narzędziem restrukturyzacji gospodarczej regionów; Opodatkowanie dochodu a aktywność gospodarcza przedsiębiorstw; Przemiany polskiego rynku nowych samochodów pod koniec lat 90-tych XX w.; Charakter prawny umowy przewłaszczenia na zabezpieczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Firma 2.0: Problemy i niewykorzystane szanse w pracy grupowej; Web 2.0 i pojawienie się nowego; Nowe podejście do starych problemów; Wyjątkowa wartość; 2. Osiągnąć sukces z firmą 2.0: Tematy zastępcze i projekty długoterminowe; Podążając głównym nurtem; Spojrzenie w przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Kluczowe problemy na drodze do stabilnej przyszłości; 3. Pomysły rozwiązań; 4. W kierunku przedsiębiorczości i innowacji społecznej; 5. Społeczna odpowiedzialność biznesu; 6. Czas działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Innovation is a complex, multi-aspect, global, regional and industry process. It is a consequence of the interaction of creativity, entrepreneurship, competitiveness, knowledge, management and economic growth. A competitive position of countries and companies is the outcome of their capacity and predisposition for innovations, shaped by their sizes, resources at their disposal (including human), system of management and relations with the environment. This volume, painting a diverse and versatile picture of innovation, co-existing together with creativity and entrepreneurship, is an effect of authors common interest in this subject matter.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Innowacyjnośc i jakość - wyzwania współczesnych organizacji; 2. Wiedza w procesie innowacyjnym organizacji; 3. System transferu technologii i komercjalizacji wiedzy w Polsce; 4. System zarządzania jakością w organizacji i jego certyfikacja; 5. Podnoszenie poziomu innowacyjności organizacji za pomocą metod i zasad projakościowych; 6. Zarządzanie projektem innowacyjnym i jakościowym w organizacji; 7. Kapitał w finansowaniu działalności innowacyjnej w organizacji; 8. Działalność innowacyjna w przedsiębiorstwach przemysłowych w województwie zachodniopomorskim - wybrane charakterystyki; 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych; 10. Standardy jakości w bankach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dylematy kreatywności w rozwoju współczesnej innowacyjnej organizacji; 2. Wiedza w rozwoju kreatywnej i innowacyjnej organizacji; 3. Nowy wymiar innowacji we współczesnej gospodarce; 4. Strategie innowacyjne organizacji; 5. Ryzyko innowacyjne w strategii funkcjonowania organizacji; 6. Technologia jako strategiczny czynnik innowacyjności organizacji; 7. Procesy transferu technologii w modelu otwartej innowacji; 8. Standardy zarządzania jakością w procesach innowacyjnych w organizacji; 9. Kooperacja w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce; 10. Innowacyjność sektora MSP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 3)
1.Najnowsze tendencje w zarządzaniu bankiem, 2.Innowacyjność produktowa na rynku ubezpieczeniowym, 3.Polski rynek kapitałowy w obliczu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Szkolnictwo wyższe w procesie zmiany- wstępny zarys tematów i problemów; 1. Uczelnie wyższe w procesie zmiany: Szanse i ograniczenia związane z integracją różnych rodzajów wiedzy o edukacji; Uniwersytet- instytucja naukowo-edukacyjna czy przedsiębiorstw? Szkoła wyższa w procesie zmiany; Uniwersytet- podmiot czy obiekt zmian?; Szkoły wyższe w roku kreatywności; 2. Zarządzanie uczelniami wyższymi: Główne kierunki zmian w zarządzaniu uczelniami wyższymi w procesie umiędzynarodowienia; Deklaracja Bolońska: (nie)zamierzone skutki zmian strukturalnych i programowych; Wprowadzenie nowych mechanizmów stylu kierowania w szkolnictwie wyższym w Niemczech; Kształcenie kadr dla nauki- aktualny model i perspektywy zmian; Uspołecznienie szkół wyższych - możliwości związane z udziałem studentów i doktorantów w zarządzaniu uczelnią; Potencjał współpracy sektora przemysłowego i uczelni wyższych; 3. Tradycja akademickie- zmiany etosu: Nowe spojrzenie na ideę uniwersytetu. Edukacja, polityka a społeczeństwo; Etos nauki a współczesne polskie szkolnictwo wyższe. Refleksje pedagoga; Adepci nauki w ponowoczesnym akademickim świecie (o dylematach możliwych wyborów); Universtitas, czyli "wspólnota oporu" w czasach PRL-u (szkic zagadnienia); Estetyzacja praktyki akademickiej- głos w dyskusji na temat perspektywy uczestniczącej; 4. Kształcenie w uczelniach wyższych: Poszukiwanie- refleksyjność- dialektyczne uczenie się. Nowe praktyki edukacyjne w szkole wyższej; Uczelnia jako społeczność ucząca się; Uczenie się w szkołach wyższych w perspektywie badań europejskich. Ku nowym "kulturom uczenia się"; Społeczny wymiar nabywania wiedzy w kształceniu akademickim; Wdawanie się we fragmentaryczność w refleksyjnym procesie nauczania- uczenia się w szkole wyższej na przykładzie tekstów Bertolta Brechta Der bose Baal der asoziale- szkice, fragmenty, sceny; Koncepcja kształcenia pedagogów społecznych na poziomie licencjackim- z doświadczeń nauczycieli; Edukacja olimpijska i jej innowacyjna fora kształcenia studentów pedagogiki Uniwersytetu Łódzkiego; Studenci o praktykach- analiza fragmentu dyskusji grupowej z wykorzystaniem metody obiektywnej hermeneutyki; Studenci o praktykach - analiza fragmentu dyskusji grupowej z wykorzystaniem hermeneutycznej interpretacji tekstu. Druga odsłona; Koncepcja podejścia kompetencyjno-zawodowego w przygotowaniu wykładowcy szkoły wyższej; Ukierunkowane tworzenie doświadczenia innowacyjnego w dziedzinie pedagogiki jako metoda badawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy innowacji; 2. Potencjał i uwarunkowania procesów innowacyjnych w organizacji; 3. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce; 4. Polityka państwa jaka stymulanta działalności innowacyjnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
I. Współczesna gospodarka a innowacje: 1. Rola państwa i rządu w kształtowaniu innowacyjnej gospodarki; 2. Istota współczesnych innowacji- specyfika, kierunki, trendy; 3. Innowacje w przepisach prawnych; 4. Finansowanie innowacji; 5. Problemy w finansowaniu nauki i innowacji w Polsce; II. Innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej; 6. Przewaga konkurencyjna gospodarki jutra; Kreatywność usług; Marketing innowacji i innowacje w marketingu; Jakość produktu jako element przewagi konkurencyjnej w marketingu; 10. Innowacje w obsłudze logistycznej klienta; 11. Wdrażanie innowacji nietechnologicznych w sektorze MSP w Polsce; III. Wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw: Organizacyjne uwarunkowania innowacji w przedsiębiorstwie; Instytucje wsparcia biznesu i innowacji w Polsce; 14. Parki technologiczne; 15. Partnerstwo publiczno-prywatne; 16. Klastry jako forma integracji przedsiębiorstw; 17. Utrzymanie klienta dzięki zastosowaniu interakcyjności na przykładzie rozgłośni radiowej; 18. E-biznes - główne obszary innowacji; 19. Innowacyjne działania marketingowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przez promocję Marek miast i regionów; 20. Założenia tworzenia prywatnych zakładów klinicznych oraz innowacje w obsłudze pacjentów (doświadczenia niemieckie); 21. Ramowy program finansowania innowacji transportowych w województwie zachodniopomorskim do 2015 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorczość w świetle uwarunkowań działalności gospodarczej, R.2 Dyfuzja jako determinanta działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, R.3 Źródła i sposoby finansowania innowacji w przedsiębiorstwie, R.4 Doświadczenia w budowaniu regionalnych strategii innowacyjnych w krajach Unii Europejskiej, R.5 Innowacyjność polskich przedsiębiorstw przemysłowych, R.6 Innowacyjność przedsiębiorstw przemysłowych regionu zachodniopomorskiego w latach 1997-2002, R.7 Identyfikacja przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R8. Przebieg procesów dyfuzji innowacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002. Studium przypadków.
przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R.8 Przebieg procesów dyfuzji inno wacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002.Studium przypadku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicyjne aspekty innowacji; 2. Miast akceleratorem innowacji; 3. Innowacje w zarządzaniu transportem w miastach; 4. Innowacje w zarządzaniu rewitalizacją miast w Polsce; 5. Innowacje w świadczeniu usług publicznych: partnerstwo publiczno-prawne; 6. Innowacje w konsultacjach społecznych przedsięwzięć inwestycyjnych; 7. Slow City jako innowacyjna koncepcja rozwoju miast; 8. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Szczególnym obszarem zmian w organizacji jest zarządzanie. Jego podstawowym zadaniem jest zapewnienie osiągania celów instytucji z poszanowaniem zasady racjonalnego gospodarowania. Zarządzanie jest sztuką i równocześnie grą ekonomiczną, w której uczestniczy społeczna strona organizacji, a jej tłem są warunki występujące w otoczeniu instytucji. Zarządzanie jest również procesem rozwiązywania problemów, których geneza i treść są odmienne od tych wyzwań, jakie w przeszłości stawiano organizacjom. Zmieniło się przede wszystkim ich otoczenie, które jest coraz bardziej dynamiczne i mniej przewidywalne. Nacisk na prowadzenie działalności w skali globalnej, pojawienie się nowych technologii, systematyczne skracanie cyklu życia produktów, wzrost agresywności konkurencji – to najważniejsze zjawiska radykalnie zmieniające środowisko funkcjonowania współczesnych organizacji. Rosnąca presja czasu, konieczność większej elastyczności działania oraz odmienność charakteru problemów stojących przed zarządzającymi stymulują konieczność wprowadzania innowacji w zarządzaniu oraz odmiennego postrzegania organizacji – jako sztucznego bytu przeznaczonego do zaspokojenia indywidualnych i zbiorowych potrzeb. Przykłady tych innowacji przedstawiono w prezentowanej książce. Składa się na nią piętnaście artykułów. Ich treść jest dość różnorodna, a równocześnie odzwierciedlająca najbardziej aktualne zmiany w sposobie postrzegania współczesnych organizacji i aplikacji nowych rozwiązań dotyczących metod zarządzania, struktur organizacyjnych oraz architektury procesów zarządczych. Na szczególną uwagę zasługują rozważania poświęcone procesowemu podejściu do innowacji w przedsiębiorstwie oraz społecznym i etycznym aspektom wdrażania nowych koncepcji, metodom i praktykom zarządzania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1 Współzarządzanie rozwojem regionalnym w Polsce - zarys problematyki; 1.1. Problematyka badawcza ze szczególnym uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego; 1.2. Koncepcja i metodologia badań nad współzarządzaniem rozwojem regionalnym w Polsce; 1.3. Potencjał województw: dolnośląskiego, łódzkiego, pomorskiego i śląskiego dla wdrażania innowacji we współzarządzaniu rozwojem regionalnym. Rozdział 2Koncepcyjny wymiar badań nad innowacyjnością we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 2.1. Kluczowe pojęcia dla badania innowacyjności we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 2.2. Stan badań nad innowacyjnością we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 2.3. Ocena potrzeb badań nad innowacjami we współzarządzaniu rozwojem regionalnym ze szczególnym uwzględnieniem wymiaru terytorialnego. Rozdział 3 Modelowy wymiar innowacyjności we ws półzarządzaniu rozwojem regionalnym w Polsce; 3.1. Model badania innowacji we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 3.2. Teoria zmiany w procesach związanych z innowacjami we współzarządzaniu rozwojem regionalnym w Polsce; 3.3. Śledzenie procesów w ewaluacji innowacji we współzarządzaniu rozwojem regionalnym. Rozdział 4 Działanie LEADER jako innowacyjny instrument zarządzania rozwojem obszarów wiejskich na poziomie lokalnym i regionalnym w Polsce; 4.1. Innowacyjny charakter działania LEADER; 4.2. Śledzenie procesu jako metoda analizy mechanizmów przyczynowych innowacji w zarządzaniu rozwojem obszarów wiejskich w wybranych polskich regionach; 4.3. Wpływ jakości i skali działania LEADER na osiągane rezultaty; 4.4. Stymulatory i bariery innowacji we współzarządzaniu rozwojem obszarów wiejskich w polskich regionach. Rozdział 5 Zintegrowane inwestycje terytorialne jako innowacje we współzarządzaniu miastami w kontekście rozwoju regionalnego; 5.1. Wprowadzenie w problematykę funkcjonowania zintegrowanych inwestycji terytorialnych; 5.2. Śledzenie procesu jako metoda analizy mechanizmów przyczynowo-skutkowych innowacji w zarządzaniu rozwojem miast w wybranych polskich regionach; 5.3. Rezultaty: jakość i skala interwencji zintegrowanych inwestycji terytorialnych; 5.4. Stymulatory i bariery innowacji we współzarządzaniu miastami w regionie. Rozdział 6 Proces przedsiębiorczego odkrywania: innowacyjna metoda współzarządzania gospodarczo-społecznym rozwojem polskich regionów; 6.1. Wprowadzenie w problematykę procesu przedsiębiorczego odkrywania; 6.2. Śledzenie efektów procesu przedsiębiorczego odkrywania w kontekście regionalnym; 6.3. Wpływ jakości i skali procesu przedsiębiorczego odkrywania na osiągane rezultaty interwencji; 6.4. Stymulatory i bariery innowacji we wspołzarządzaniu rozwojem przedsiębiorczości w polskich regionach; Przyczynek do teorii zmiany w procesach związanych z innowacjami we współzarządzaniu rozwojem regionalnym w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej