Source
Książki
(29)
Form of Work
Książki
(29)
Status
only on-site
(27)
available
(16)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(27)
Author
Błaszczyk Wanda
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Albigowski Marek
(1)
Avery Gayle C
(1)
Bajerowski Tomasz
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bielawa Anna
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Freeman Edward R
(1)
Frąś Józef
(1)
Gilbert Daniel R. JR
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kostera Monika
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Marfo-Yiadom Edward
(1)
Meyer Ron
(1)
Misztal Piotr
(1)
Nalepka Adam
(1)
Nieborak Tomasz
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Roberts John
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Stoner James A.F
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Urbański Maciej
(1)
Zając Czesław
(1)
de Wit Bob
(1)
Śliwa Jan
(1)
Święch Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(29)
Language
Polish
(29)
Subject
Zarządzanie
(17)
Organizacja
(12)
Przedsiębiorstwo
(9)
Przywództwo
(8)
Praca
(5)
Kadry
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Decyzje
(2)
Globalizacja
(2)
Jakość
(2)
Negocjacje
(2)
Planowanie
(2)
Praca zespołowa
(2)
Autorytet
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Giełda
(1)
Holdingi
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Inwestycje rzeczowe
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kursy walutowe
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Motywacja pracy
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Osobowość
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przestrzeń
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rozliczenia międzynarodowe
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko gospodarcze -- zarządzanie
(1)
Stres
(1)
Teoria chaosu
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Władza
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zawód
(1)
29 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1942-7
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1589-4
1.Grupa - zespół pracowniczy, 2.Kierownik jako wyróżniony członek zespołu pracowniczego, 3.Nowe wyzwania wobec kierowania zespołem pracowniczym, 4.Zwiększanie efektywności kierowania zespołem pracowniczym
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7299-461-5
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89437-23-6
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14334-7
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Book
In basket
(Psychologia i Zarządzanie / red. nauk. Maria Strykowska)
ISBN: 978-83-233-2570-3
1. Strategia i organizacja; 2. Podstawowe koncepcje modelu organizacyjnego; 3. Charakter i cel istnienia firmy; 4. Motywacja w nowoczesnej firmie; 5. Model organizacyjny na rzecz wydajności; 6. Model organizacyjny na rzecz wzrostu i innowacyjności; 7. Tworzenie nowoczesnej firmy: zarządzanie i przywództwo
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86891-45-9
R.1 Badania nad organizacją. Metafory organizacji: Uwagi wstępne. Dziedziny badań; Szkoły i kierunki badań; Postmodernizm w naukach o organizacji; Metafory organizacji. R.2 Organizacja: Definicje organizacji; Typologie organizacji, Cykl życia organizacji; Modele otoczenia organizacji; Relacje między organizacją a otoczeniem; Funkcje i cele organizacji; Efektywność organizacji. R.3 Polityka i strategie organizacji: Rozumienie polityki i strategii org.; Szkoły strategii wg K. Obłója; Rodzaje strategii organizacyjnych; Analiza strategiczna i uwarunkowania strategii org.; Formułowanie i realizacja strategii. R.4 Władza i przywództwo w organizacji: Władza organizacyjna jako rodzaj władzy społecznej; Władza a przywództwo; Przywództwo jako postać władzy; Koncepcje krystalizowania się i uwarunkowań przywództwa organizacyjnego; polityczny charakter przywództwa organizacyjnego Przywództwo polityczne a przywództwo organizacyjne; Przesłanki władzy organizacyjnej; Własność jako przesłanka władzy; Źródła władzy i przywództwa w organizacjach. Legitymacja władzy organizacyjnej; Władza organizacyjna a interesy; Pomiar, wskaźniki, ograniczenia i koszty władzy. R.5 Struktury organizacji: Ustalenia wstępne. Rozumienie struktury a określenie struktury organizacji; Struktura organizacji; Modele i typologie struktur organizacji; Uwarunkowania struktur organizacyjnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Pochodne instrumenty finansowe : apsekty prawnopodatkowe / Tomasz Nieborak. - Warszawa : Difin, 2004. - 389 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-473-9
1.Instytucje i instrumenty finansowe w dobie globalizacji, 2.Historia i ogólna charakterystyka pochodnych instrumentów finansowych oraz mozliwości ich wykorzystania w procesie zarządzania ryzykiem, 3.Charakterystyka prawno-ekonomiczna pochodnych instrumentów finansowych, 4.Opodatkowanie instrumentów pochodnych, 5.Regulacja pochodnych instrumentów finansowych - aspekt teoretyczno-prawny, 6.Instrumenty pochodne w prawodawstwie wybranych państw i Unii europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7299-259-2
I. Podstawy teoretyczne gospodarki przestrzennej : 1.Po jęcia podstawowe; 2.Klasyczne teorie gospodarki przestrzennej; 3.Współczesne paradygmaty gospodarki przestrzennej. Wybrane zagadnienia; 4.Prognozowanie układów przestrzennych. II. Zarządzanie przestrzenią : 5.Wybrane zagadnienia zarządzania przestrzenią
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 332 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 625)
ISBN: 978-83-7241-552-3
1. Jakość - zagadnienia podstawowe. 2. Charakterystyka norm ISO 9000. 3. Zarządzanie jakością w procesie wytwarzania. 4. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 5. Certyfikacja systemu zarządzania jakością. 6. Koszty jakości w przedsiębiorstwie. 7. Instrumentarium zarządzania jakością. 8. koncepcja i wdrażanie komleksowego zarządzania jakością - TQM.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Przedsiębiorczość : podstawy teoretyczne / Teresa Piecuch. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 173, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
ISBN: 978-83-255-1204-0
1. Przedsiębiorczość w teoriach ekonomii i zarządzania; 2. Przedsiębiorczość i jej rodzaje; 3. Charakterystyka przedsiębiorcy; 4. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości; 5. Małe i średnie przedsiębiorstwa efektem zachowań przedsiębiorczych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1779-9
1. Przywództwo w organizacji: Istota przywództwa; Paradygmaty przywództwa; Cechy paradygmatów przywództwa; Teorie przywództwa na poziomie mikro; Emocje a przywództwo; Przywództwo na poziomie makro; Integracja teorii i paradygmatów; 2. Studia przypadków: BMW- radość z jazdy; W. L. Gore & Associates, INC: naturalne przywództwo; Nowatris- ludzka chemia; SAP- lider e-biznesu; Bondualle- przywództwo po francusku; Schrening- Plough- prezesi w roli mentorów; Swatch- przywództwo oparte na emocjach; Rodenstock- praca i wizja
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia zarządzania : wybrane zagadnienia / Sylwia Przytuła. - Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2008. - 209, [2] s. : fot., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / przewodniczący komitetu red. Andrzej Matysiak)
ISBN: 978-83-7011-929-4
1. Praktyczne aspekty psychologii zarządzania. 2. Psychologiczne koncepcje osobowości. 3. Profil kwalifikacyjny współczesnego menedżera. 4. Determinanty zachowań ludzi w organizacji. 5. Manipulacje w biznesie i sposoby obrony przed nimi. 6. Ekspresja emocji i manipulowanie nimi. 7. Relacje interpersonalne utrudniające i wspierające wzajemne porozumiewanie się. 8. Teoria stresu psychologicznego i wypalenie zawodowe. 9. Dysfunkcje psychologiczne w zarządzaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88667-21-1
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 2)
ISBN: 83-87739-56-1
1.Istota zarządzania działalnością gospodarczą, 2.Działalność gospodarcza a marketing, 3.Istota zarządzania marketingowego organizacją gospodarczą, 4.Strategie marketingowe jako element zarządzania przedsiębiorstwem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Struktura organizacyjna / Adam Nalepka. - Kraków : Antykwa, 2001. - 321 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
ISBN: 83-87493-61-9
Istota i funkcje struktury organizacyjnej, Rodzaje struktur organizacyjnych, Dokumenty opisujące strukturę organizacyjną, Kształtowanie struktury organizacyjnej, Badanie zmian struktury organizacyjnej, Diagnoza struktury organizacyjnej, Projektowanie usprawnień struktury organizacyjnej, Praktyczne zastosowanie metodyki doskonalenia struktury organizacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1701-0
CZ.I Strategia: 1. Wprowadznie, Cz.II Proces tworzenia strategii: 2. Myślenie strategiczne, 3. Formowanie strategii, 4. Zmiana strategiczna, Cz.III Treść strategii: 5. Strategia na poziomie obszaru działalności, 6. Strategia na poziomie korporacji, 7. Strategia na poziomie sieci, Cz.IV Konstekst strategiczny: 8. Kontekst branżowy, 9. Kontekst organizacyjny, 10. Kontekst międzynarodowy. Cz.V Cel: 11. Cel istnienia organizacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again