Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(18)
Autor
Bańka Waldemar
(3)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Litwin Joanna
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Bramley Peter (1934- )
(1)
Cowling Alan
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Hargrove Robert
(1)
Hyla Marek
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Karney Janina E
(1)
Klin Lidia
(1)
Koppett Kat
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Lundy Olive
(1)
Mayo Andrew
(1)
Ornarowicz Urszula
(1)
Rae Leslie
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Łais Sławomir
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Kadry
(12)
Szkolenie zawodowe
(8)
Ocena pracowników
(7)
Praca
(7)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(7)
Zawód
(7)
Organizacja
(6)
Zarządzanie
(6)
Motywacja pracy
(5)
Menedżerowie
(4)
Rozwój zawodowy
(4)
Zatrudnienie
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Kariera
(2)
Konflikt
(2)
Mentoring
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Płaca
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Awans zawodowy
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Grywalizacja
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody badawcze
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Siła robocza
(1)
Weryfikacja kadr
(1)
Wychowanie
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Case study (studium przypadku)
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dobór na stanowiska i adaptacja; 2. Planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej; 3. Zarządzanie swoim czasem i radzenie sobie ze stresem; 4. Projektowanie kompleksowych systemów motywacyjnych; 5. Wdrażanie systemów ocen; 6. Wspieranie twórczości w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Wprowadzenie do szkolenia, 2. Kim jest trener?, 3. Prezentacja, 4. Rozpoczęcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (1)?, 5. W trakcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli ? (2), 6. Indywidualne umiejętności prezentacji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (3)?, 7. Korzystanie z pomocy szkoleniowych, 8. Inne pomoce szkoleniowe, 9. Szkolenie nie polega na samym mówieniu, 10. Inne rodzaje działań szkoleniowych, 11. Ludzie, których szkolisz, 12. Radzenie sobie z trudnymi osobami, 13. Potwierdzenie i ocena efektywności szkolenia, 14. Z myślą o przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instytucjonalizacja edukacji 2. Podstawy dydaktyki menadżerskiej 3. Metody kształcenia menedżerów 4. Podnoszenie efektywności edukacji menedżerskiej 5. Rola nauczyciela akademickiego 6. Praca dydaktyczno- wychowawcza 7. Pomoce dydaktyczne wspomagające efektywność nauczyciela 8. Łączenie procesu dydaktycznego z procesem wychowawczym 9. Funkcje dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela w kształceniu menedżerów 10. Narzędzia wirtualne - infostrady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Myślenie strategiczne, Determinanty strategii rozwoju zasobów ludzkich, Strategie profesjonalnego zarządzania rozwojem zasobów ludzkich, Tworzenie podstaw polityki organizacji w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich, Hierarchizacja potrzeb i pozyskiwanie zasobów, Marketing i polityka, Dokumenty Rady Hrabstwa Hertfordshire.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak nie definiować menedżera - wskazanie cech nie zawsze istotnych i tego, co nie sprzyja definiowaniu; 2. Jak definiować menedżera - cechy istotne menedżera i warunki ich wyróżniania; 3. Jak identyfikować menedżera w społeczeństwie i w organizacji - aspekt teoretyczny i praktyczny; 4. Jak edukować menedżera - szkoły, kierunki i poziom kształcenia, kadra naukowo-dydaktyczna; 5. System edukacji menedżerskiej w Polsce - wyniki badań empirycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Transformacja osób: 1. Droga, czyli jest mistrzowski coaching, 2. Jak zostać trenerem-mistrzem. Trener, czyli ktoś, kto ma osobowość, 3. Coaching polega na rozmowach. Siła rozmowy, 4. Podstawą coachingu jest transformacja. Uczenie się metodą potrójnej pętli, 5. Coaching kadry kierowniczej i liderów. Szczegółowy model. Cz. II Transformacja zespołu: 6. Ponowne określenie organizacji. Stwórz nową przyszłość, 7. Budowanie wzajemnego zrozumienia. Sztuka twórczej współpracy, 8. Rozpoznawanie i eliminacje zachowań defensywnych, 9. Natychmiastowe rezultaty. Przełomowe cele i techniki. Cz. III Sekrety mistrzowskiego coachingu: 10. Jak pomóc w odniesieniu sukcesu. Zrozumienie niepisanych reguł gry, 11. Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne. Zrywamy klapki z oczu, 12. Uczenie nowych umiejętności. Coaching polega na nauce i praktyce, 13.Jak sprawić, by ludzie bez reszty zaangażowali się w pracę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz. I. Znaczenie oceny efektywności szkoleń 1. Cele oceny efektywności szkoleń 2. Podejścia do oceny efektywności szkoleń 3. Wybrane zagadnienia związane z oceną efektywności szkoleń Cz. II Ocena efektywności szkoleń 4. Modele szkolenia 5. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych 6. Etapy procesu uczenia się 7. Szkolenia w kontekście organizacyjnym Cz. III. Ocena zmian zachodzących w wyniku szkolenia 8. Sprawdzanie postępów w zdobywaniu wiedzy 9. Sprawdzanie postępów w zdobywaniu nowych umiejętności 10. Sprawdzanie stopnia zmiany postaw i zachowań 11. Zmiana efektywności organizacji 12. Kalkulacja kosztów szkoleń 13. Bibliografia 14. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek w nowoczesnej organizacji, II. Strategia organizacji podstawą opracowania modelu kierowania operacyjnego, III. Kierowanie pracownikami na poziomie operacyjnym, IV. Kierownik podstawowego szczebla zarządzania. Próba zarysowania modelu, V. Pracownicy - wykonawcy bieżących zadań, VI. Pracownik podmiotem w organizacji, VII. Planowanie na poziomie operacyjnym, VIII. Kierownik operacyjny liderem zespołu pracowniczego, IX. Kierowanie pojedynczymi pracownikami, X. Kierowanie zespołem, XI. Ocena pracy pracowników wykonawczych, XII. Szkolenie pracowników na poziomie operacyjnym, XIII. Motywowanie pracowników na poziomie operacyjnym, XIV. Konflikty w zespole pracowniczym, sposoby ich rozwiązania, XV. Mobbing zjawiskiem patologicznym w zespole pracowniczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Personel w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Analiza pracy, 3. Rekrutacja i redukcja personelu, 4. Ocenianie pracowników, 5. Doskonalenie zawodowe, 6. Wynagradzanie personelu, 7. Koszty pracy i wartość kapitału ludzkiego firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi / PLACET)
R.I Rozwój zawodowy pracowników a rozwój organizacji: 1. Pojęcie oraz obszar rozwoju zawodowego pracowników, 2. Determinanty strategii i cele rozwoju zawodowego pracowników, 3. Ocena efektywności rozwoju zawodowego pracowników, 4. Podmioty odpowiedzialne za rozwój zawodowy pracowników. R.II Diagnoza kompetencji w kontekście rozwoju zawodowego: 1. Ocena kompetencji w kontekście rozwoju zawodowego pracowników, 2. system okresowej oceny pracowników (SOOP) w ujęciu rozwojowym, 3. Centrum Oceny i Rozwoju - Development Center (DC), 4. Diagnoza kompetencji z wykorzystaniem Oceny 360. R.III Formalny rozwój zawodowy pracowników: 1. Proces szkolenia, 2. Coaching, 3. Ścieżka kariery w organizacji, 4. Programy rozwoju kadry kierowniczej. R.IV Rozwój zawodowy przez organizację pracy: 1. Treść i warunki pracy, 2. Tworzenie zespołów zadaniowych, 3. Korzystanie z zasobów wiedzy w organizacji. R.V Rozwój zawodowy poza organizacją: 1. Kariera zawodowa w szerokim ujęciu, 2. Networking jako instrument rozwoju zawodowego, 3. Społeczności praktyków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Jak czytać tę publikację; Rozdział 1. Narodziny koncepcji Learning Battle Cards Rozdział 2. Wyzwania rozwojowe XXI wieku: Nawyk uczenia się; Symbioza pokoleń; Atak klonów czy Drużyna Pierścienia?; W sieci rozwoju; Źródła wiedzy; Mądrość tłumu; Nie ma jednej drogi do celu; Nauczanie a uczenie się; Prosumer - daj mi się uczyć po swojemu; Masowa personalizacja w uczeniu - sposób na indywidualizację rozwoju; Ciągła adaptacja - agile w uczeniu; Samodzielnie nie oznacza samotnie; Praktyka przede wszystkim; Uczenie się przy okazji; Świat jest grą; Relacja uczący się – nauczyciel; Big data. Rozdział 3. Koncepcja i talia Learning Battle Cards: Cel; Inspiracje; Podejście; Czym są Learning Battle Cards?; Talia kart; Struktura karty; Konstelacje kart; Sposoby pracy z kartami; Karty szkoleniowe i karty wsparcia; Trzy stopnie złożoności kart w talii. Rozdział 4. Metoda Learning Battle Cards: Warstwy w metodzie LBC; Analiza potrzeb rozwojowych; Kształtowanie świadomości osoby szkolonej; Transfer wiedzy; Budowanie umiejętności; Wpływanie na postawy; Wdrożenie nowo nabytych umiejętności i wsparcie w tym procesie; Pomiar rezultatów procesu rozwojowego; Metoda LBC a inne praktyki projektowania procesów rozwojowych; Przykład wykorzystania metody LBC - analiza przypadku; Tło; Charakterystyka firmy; Sytuacja przed realizacją projektu; Potrzeby firmy; Zastosowane rozwiązanie; Szczegółowy opis modelu; Trudności; Wnioski i rezultaty. Rozdział 5. Learning Battle Cards na tle innych podejść do procesów edukacyjnych i rozwojowych: Andragogika a pedagogika; LBC a andragogika i pedagogika; Flow; LBC a flow; Dziewięć działań dydaktycznych według Roberta Gagnégo; LBC a dziewięć działań dydaktycznych; Facylitacja i próżniactwo społeczne; LBC a facylitacja i próżniactwo społeczne; Piramida Dale'a; LBC a piramida Dale'a; Brain rules; LBC a brain rules; Model ADDIE; LBC a model ADDIE; LBC jako inspiracja dla wybranych etapów modelu ADDIE; Cykl Kolba; LBC jako inspiracja do realizacji szkolenia opartego na cyklu Kolba; Taksonomia Blooma; LBC jako inspiracja do zastosowania taksonomii Blooma przez projektanta procesu rozwojowego. Rozdział 6. Gry w Learning Battle Cards: Poznaj mnie; Reguły gry; Podpowiedzi; Dobierany; Reguły gry; Podpowiedzi; Bitwa; Reguły gry; Podpowiedzi; Konstelacja; Reguły gry; Przyporządkowanie; Reguły gry. Dodatek 1. Karty w oczach praktyków - kompendium wiedzy: Opiekunowie kart; Forma współpracy; Struktura opisów kart; Metody pracy z opisami kart; OCENA 360 STOPNI; ARTYKUŁ; ANIMACJA; UCZENIE PRZEZ APP-LIKACJE; RZECZYWISTOŚĆ ROZSZERZONA; OCENA; AUDIOKONFERENCJA; KSIĄŻKA; AUDIOBOOK; DRUGI OBIEG TREŚCI; MASYWNE DANE; E-BOOK; BLOG; BENCHMARKING; TABLICA; KONFERENCJA; OPIEKOWANIE SIĘ TREŚCIĄ; CERTYFIKACJA; CHAT; LISTA KONTROLNA; COACHING; SPOŁECZNOŚĆ PRAKTYKÓW; REPOZYTORIUM TREŚCI; ANALIZA PRZYPADKU; DYSKUSJA; DEMONSTRACJA; MAPA ODKRYWCÓW; HISTORIA MULTIMEDIALNA; E-SZKOLENIE; E-MAIL; WYJAŚNIENIE; EKSPERYMENTOWANIE; EKSPONAT; INFORMACJA ZWROTNA; FACYLITACJA; GRUPA FOKUSOWA; GRA; HIPERMEDIA; INFOGRAFIKA; KOMUNIKATOR; WYWIAD; ZADANIE WDROŻENIOWE; SPOŁECZNE DZIENNIKARSTWO; WSPARCIE STANOWISKOWE; ROTACJA STANOWISK; I POZIOM KIRKPATRICKA; II POZIOM KIRKPATRICKA; III POZIOM KIRKPATRICKA; IV POZIOM KIRKPATRICKA; PIGUŁKA WIEDZY; WYKŁAD; JEDZ I UCZ SIĘ; FILM; MIKROBLOG; MENTORING; MULTIMEDIA; MAPA MYŚLI; METAFORA; TAJEMNICZY KLIENT; BIULETYN; NOTOWANIE; OBSERWACJA; OTWARTE TREŚCI; WARSZTATY ON-LINE; ĆWICZENIE; UCZENIE PROJEKTOWE; PODCAST; ANKIETA ; PARTNERSKIE UCZENIE SIĘ; PREZENTACJA; QUIZ; POWTARZANIE; BADANIE; REFLEKSJA; ZWROT Z INWESTYCJI; ODGRYWANIE ROLI; SEMINARIUM; SPOŁECZNOŚCIOWE OZNACZANIE; SZKICOWANIE; WYSZUKIWARKA; METODA CIENIA; SYMULACJA; MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE; SIEĆ SPOŁECZNA; DRUGI EKRAN; HISTORIA; STRESZCZENIE; SONDAŻ; WSPÓLNA PRZESTRZEŃ PRACY; TUTORING; ZADANIE ZESPOŁOWE; UCZ NAUCZYCIELA; FORUM DYSKUSYJNE; TAGOWANIE; SMS; WYCIECZKA; TEST; WIRTUALNY AGENT; WIDEOKONFERENCJA; WIDEO NA ŻĄDANIE; WIZUALIZACJA; WIRTUALNY ŚWIAT; WARSZTATY; KONFERENCJA INTERNETOWA; WEBINARIUM; WIKI; ZESZYT ĆWICZEŃ; POSZUKIWANIE SKARBÓW. Dodatek 2. Learning Battle Cards w praktyce - case studies: Case study 1: Szkoła trenerów blended learningu Akademii TROP - jak przygotować trenera umiejętności "miękkich" w cywilizacji informacji; Case study 2: Wdrożenie pakietu szkoleń on-boardingowych w dużej organizacji; Case study 3: Bezpieczeństwo pracy kierowców w firmie CEMEX Polska; Case study 4: Przygotowanie nauczycieli do wykorzystania e-learningu w praktyce szkolnej; Case study 5: Wdrożenie Akademii Wiedzy w Firmie Produkcyjnej X. Dodatek 3. Listy nazw form rozwojowych: 1. Lista nazw kart (form rozwojowych) opisanych w dodatku 1; 2. Lista głównych polskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych w dodatku 1 - w układzie alfabetycznym; 3. Lista angielskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych w dodatku 1 - w układzie alfabetycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesna pedagogika pracy - problemy interdyscyplinarne, 2. Pracownik w organizacji, 3. Badanie pracy i zawodów, 4. Organizacja czasu pracy, 4. Przedsiębiorczość, 5. Psychologiczne mechanizmy zachowania człowieka w organizacji, 7. Przystosowanie do pracy i dobór zawodowy, 8. Motywacja do pracy, 9. Edukacja dorosłych w organizacji, 10. Sztuka bycia pracownikiem, 11. Style zachowania dorosłych, 12. Autorytet przełożonego, 13. Zjawiska patologiczne we współczesnym przedsiębiorstwie, 14. Pedagogika pracy XXI wieku - koncepcje, badania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wprowadzenie; Cz.1 Perspektywy teoretyczne: Pojęcie strategii; Powstanie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Cz.2 Podstawy strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi: Zarządzanie strategiczne; Struktury strategiczne; Kultura, strategia i zmiana; Planowanie zasobów ludzkich i strategia zasobów ludzkich. Cz.3 Strategiczna integracja zasobów ludzkich: Selekcja strategiczna; Strategiczne szkolenia i rozwój zawodowy; Strategiczne zarządzanie motywacją i wynagrodzeniami; Strategiczne relacje z pracownikami. Cz.4 Aspekty strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w praktyce. Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Szkolenie jako forma wspierania rozwoju pracowników i organizacji, Proces uczenia się i nabywania kompetencji, Znaczenie procesu grupowego dla przebiegu i efektów szkolenia, szkolenie krok po kroku, Zestaw narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Zasady: Przegląd; Zaufanie; Spontaniczność; Przyjmowanie propozycji; Słuchanie i świadomość; Opowiadanie; Komunikacja niewerbalna; 2. Ćwiczenia: Brzmiący krąg; Eliminacja; Emocjonalne zebranie; Fotografie i matematyka; Głupie pytania; Historia mojego imienia; Informacje; Jednostronny dialog; Karciany status; Konferencja prasowa w tajemniczym języku; Krąg pomysłów; Liczenie grupowe; Mówienie inosono; Nasiona opowiadania; Nie udało mi się; Niewidzialne piłki; Odbijanie piłki; Odpadasz; Opowiadanie z dyrygentem; Opowiadanie z wizją; Opowiadanie ze szkieletem; Poezja obrazu; Pokaz statusu; Pokaz się; Prawda czy zmyślenie; Przekazywane klaśnięcia; Przekazywanie historyjek; Przekazywanie statusu; Przełączana mowa; Rozgrzewka; Rysowanie parami; Rzucanie piłka; Schematy słów; Słowna musztra; Słowo po słowie; Snucie wizji; Spacer z zamkniętymi oczami; Splot opowiadań; Spontaniczny marketing; Strefa bezpieczeństwa; Test spostrzegawczości; Tworzenie postaci; Ubarwić- kontynuować; Wręczanie prezentów; Wywiad z ekspertem; Zgódź się; Zmiany statusu; Zwierciadło klasyczne; Zwierciadło w kręgu; Dodatek: Wątki improwizacyjne w ćwiczeniach; Cele szkoleniowe ćwiczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Raport z badań ankietowych: 1. Charkaterystyka badanych firm, 2. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Dobór pracowników, 4. Ocenianie pracowników, 5. Motywowanie pracowników, 6. Szkolenie pracowników, 7. Stosunki międzyludzkie, 8. Tendencje zmian planowanych, 9. Konkurencyjność badanych przedsiębiorstw, Cz.II Raport z badań pogłębionych - analiza przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej