Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje fachowe
(8)
E-booki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(19)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(26)
Autor
Bańka Waldemar
(3)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Litwin Joanna
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Rae Leslie
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Baca Jarosław
(1)
Biliński Witold
(1)
Bramley Peter (1934- )
(1)
Buchen Irving H
(1)
Chmielecka Ewa
(1)
Cowling Alan
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Falecki Janusz
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Hargrove Robert
(1)
Hyla Marek
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Karney Janina E
(1)
Klin Lidia
(1)
Kopijer Paweł (1970- )
(1)
Koppett Kat
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Lisiński Marek
(1)
Lundy Olive
(1)
Mayo Andrew
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Ornarowicz Urszula
(1)
Parsloe Eric
(1)
Parys Joanna
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Wray Monika
(1)
Wurth Anthonie (1967- )
(1)
Wurth Kees (1969- )
(1)
Łais Sławomir
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Temat
Kadry
(17)
Szkolenie zawodowe
(13)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(10)
Zarządzanie
(9)
Organizacja
(8)
Praca
(8)
Ocena pracowników
(7)
Zawód
(7)
Menedżerowie
(5)
Motywacja pracy
(5)
Rozwój zawodowy
(5)
Kariera
(4)
Mentoring
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zatrudnienie
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Coaching
(2)
Konflikt
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Płaca
(2)
Uczenie się
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Awans zawodowy
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
Banki
(1)
Budżetowanie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dowód księgowy
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Faktura VAT
(1)
Freelancer
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grywalizacja
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kryzys
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Perswazja
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca biurowa
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Siła robocza
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Struktura organizacyjna
(1)
System elektroenergetyczny
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Transfer wiedzy
(1)
Ulga na złe długi
(1)
Voicebot
(1)
Weryfikacja kadr
(1)
Wiedza
(1)
Wychowanie
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Case study (studium przypadku)
(3)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Przegląd literatury
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(1)
37 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Coaching : teoria, praktyka, studia przypadków / pod red. Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 2 rozszerzone i zaktualizowane. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 374 s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojęcie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu w środowisku pracy; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojęcie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu; 14. Polskie doświadczenia w superwizji w coachingi; 15. Coaching kariery; 16. Coaching a rozwój zawodowy osób z niepełnosprawnościami; 17. Etyka coachingu; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dobór na stanowiska i adaptacja; 2. Planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej; 3. Zarządzanie swoim czasem i radzenie sobie ze stresem; 4. Projektowanie kompleksowych systemów motywacyjnych; 5. Wdrażanie systemów ocen; 6. Wspieranie twórczości w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wyniki badań nad ośrodkami edukacji menedżerskiej w Polsce: Raport z badań. 2. Komentarze i refleksje: Tendencje rozwojowe edukacji menedżerskie w Polsce. Zadania i kierunki pomocy; Rozwój szkół biznesu w Polsce - próba oceny; Edukacja menedżerska a kształt przyszłej gospodarki; Akademicka edukacja menedżerska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Wprowadzenie do szkolenia, 2. Kim jest trener?, 3. Prezentacja, 4. Rozpoczęcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (1)?, 5. W trakcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli ? (2), 6. Indywidualne umiejętności prezentacji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (3)?, 7. Korzystanie z pomocy szkoleniowych, 8. Inne pomoce szkoleniowe, 9. Szkolenie nie polega na samym mówieniu, 10. Inne rodzaje działań szkoleniowych, 11. Ludzie, których szkolisz, 12. Radzenie sobie z trudnymi osobami, 13. Potwierdzenie i ocena efektywności szkolenia, 14. Z myślą o przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Od kandydata na pracownika do sprawnego członka zespołu

Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny "zasób" firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób. Marzeniem każdego specjalisty ds. HR, ale i wymaganiem, jakie się przed tym działem firmy stawia, jest wyłuskiwanie z rynku najlepszych, najzdolniejszych kandydatów na stanowiska, na które jest wakat. Nową osobę czeka krótkie przeszkolenie wdrażające w zadania, jakie zostaną jej powierzone i już ma zacząć efektywnie działać na rzecz swego pracodawcy, bez interwencji pracownika z działu HR.
Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji - zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny. Trzeba przyjrzeć się sposobom zarządzania praktykowanym przez menedżerów i być w stanie wspomóc ich ewentualną korektą w sytuacji, gdyby okazały się nie do końca adekwatne czy wręcz niszczące dla zespołu. Trzeba rozumieć kulturę własnej organizacji i znać wpływ tej kultury na procesy uczenia się pracowników.

Rezultaty przede wszystkim!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Skoro sięgasz po ten kurs, na pewno już wiesz, jak cenna może być wiedza na temat języka VBA oraz ile pracy i czasu mogą oszczędzić skrojone na miarę makra.
Excel 2016 i programowanie VBA. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia makr nauczy Cię, jak pisać zawierające wbudowane okna makra, które można udostępnić innym użytkownikom, a także całe formularze z kontrolkami i polami, usprawniające korzystanie ze skryptów VBA. Dowiesz się stąd, jak wykrywać błędy powstające w czasie wykonywania makra oraz jak tworzyć wykresy i zarządzać skoroszytami z poziomu VBA. Krótko mówiąc, świat VBA stanie przed Tobą otworem, a Twoje dokumenty zyskają nowy wymiar.

Sprawdź, jak zapędzić VBA do wytężonej pracy!

Co Cię czeka podczas szkolenia?

Pracując z tym kursem, opanujesz korzystanie z różnych rodzajów wbudowanych okien. Nauczysz się obsługiwać błędy za pomocą zaawansowanych narzędzi VBA. Zdobędziesz wiedzę na temat tworzenia i obsługiwania wykresów z poziomu VBA oraz możliwości zmiany ich parametrów. Zobaczysz, jak przebiega proces tworzenia formularza, i dowiesz się, jak dodawać do niego najróżniejsze pola i kontrolki oraz pisać kod do jego obsługi. Nauczysz się zarządzać skoroszytami z poziomu VBA. Wszystkie zagadnienia zostały tu pokazane szczegółowo, na praktycznych, konkretnych przykładach, co pozwoli Ci łatwo się zorientować, dlaczego dane makro działa w określony sposób i czego należy unikać przy tworzeniu własnych formularzy. Jeśli zastosujesz się do zaleceń autora, Twoje makra będą zrozumiałe dla innych ludzi oraz intuicyjne w obsłudze. Zatem do dzieła!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inwestowanie w personel / Zbigniew Ściborek. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2006. - 213 s. : tab., rys. ; 21 cm.
Wprowadzenie; 1. Pewne uwarunkowania funkcjonowania współczesnych strategii; 2. Ludzie we współczesnej organizacji; 3. Kształtowanie karier zawodowych; 4. O czym należy wiedzieć, aby odnieść sukces szkoleniowy; 5. Cykl szkoleniowy; Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od autora; Rozdział 1. Wprowadzenie 1. Podstawowe pojęcia; 2. Kanony procesów szkoleniowych; 3. Model SEB (Szkolenia Efektywnego Biznesowo). Rozdział 2. Diagnoza potrzeb szkoleniowych 1. Cztery klasyczne podejścia do systemu IPS; 2. Wady i zalety różnych podejść do systemu; 3. Struktura RPS (Rocznego Planu Szkoleń). Rozdział 3. Proces realizacji projektu szkoleniowego 1. Analiza potrzeby szkoleniowej; 2. Zdefiniowanie celów; 3. Wybór optymalnego sposobu dydaktycznego; 4. Projektowanie projektu szkolenia i procesu oceny; 5. „Odprawa” przed szkoleniem; 6. Realizacja programu zajęć dydaktycznych; 7. Planowanie działań wdrożeniowych; 8. Monitoring i wspieranie wdrażania kompetencji w pracy; 9. Ocena etapu wdrożenia; 10. Ocena efektywności i skuteczności całego projektu. Rozdział 4. Ocena rentowności inwestycji szkoleniowych 1. Wprowadzenie do tematyki rentowności szkoleń i Modelu ROI J.J. Philipsa; 2. Jak bezpiecznie zacząć mierzyć ROI? Rozdział 5. Pozyskiwanie zaangażowania kadry menadżerskiej w procesie szkoleniowym 1. Cztery metarole kadry kierowniczej; 2. Czego potrzebuje menadżer, żeby w pełni zaangażować się we wsparcie procesu szkoleniowego? Rozdział 6. Promowanie kultury organizacyjnej wspierającej rozwój kompetencji 1. Przykładowe sposoby promowania proszkoleniowej kultury organizacyjnej. Rozdział 7. Strategia i polityka szkoleń 1. Wprowadzenie pojęciowe; 2. Proces strategiczny i jego elementy. Rozdział 8. Audyt efektywności polityki szkoleń i ciągłe jej doskonalenie 1. Wprowadzenie, czyli po co przeprowadzać audyt; 2. Struktura i porządek w audycie; 3. Wymiary audytu – pięć kluczowych procesów polityki szkoleniowej; 4. Rynkowe Benchmarki. Rozdział 9. Zalecenia wdrożeniowe dla profesjonalnych menadżerów szkoleń 1. Cztery strategie transformacji polityki szkoleniowej; 2. Matryca wpływu projektu szkoleniowego na efekty biznesowe. Kilka słów o autorze i źródłach; Spis załączników; Wybrana literatura; Indeks kluczowych pojęć i terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instytucjonalizacja edukacji 2. Podstawy dydaktyki menadżerskiej 3. Metody kształcenia menedżerów 4. Podnoszenie efektywności edukacji menedżerskiej 5. Rola nauczyciela akademickiego 6. Praca dydaktyczno- wychowawcza 7. Pomoce dydaktyczne wspomagające efektywność nauczyciela 8. Łączenie procesu dydaktycznego z procesem wychowawczym 9. Funkcje dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela w kształceniu menedżerów 10. Narzędzia wirtualne - infostrady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Myślenie strategiczne, Determinanty strategii rozwoju zasobów ludzkich, Strategie profesjonalnego zarządzania rozwojem zasobów ludzkich, Tworzenie podstaw polityki organizacji w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich, Hierarchizacja potrzeb i pozyskiwanie zasobów, Marketing i polityka, Dokumenty Rady Hrabstwa Hertfordshire.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak nie definiować menedżera - wskazanie cech nie zawsze istotnych i tego, co nie sprzyja definiowaniu; 2. Jak definiować menedżera - cechy istotne menedżera i warunki ich wyróżniania; 3. Jak identyfikować menedżera w społeczeństwie i w organizacji - aspekt teoretyczny i praktyczny; 4. Jak edukować menedżera - szkoły, kierunki i poziom kształcenia, kadra naukowo-dydaktyczna; 5. System edukacji menedżerskiej w Polsce - wyniki badań empirycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Transformacja osób: 1. Droga, czyli jest mistrzowski coaching, 2. Jak zostać trenerem-mistrzem. Trener, czyli ktoś, kto ma osobowość, 3. Coaching polega na rozmowach. Siła rozmowy, 4. Podstawą coachingu jest transformacja. Uczenie się metodą potrójnej pętli, 5. Coaching kadry kierowniczej i liderów. Szczegółowy model. Cz. II Transformacja zespołu: 6. Ponowne określenie organizacji. Stwórz nową przyszłość, 7. Budowanie wzajemnego zrozumienia. Sztuka twórczej współpracy, 8. Rozpoznawanie i eliminacje zachowań defensywnych, 9. Natychmiastowe rezultaty. Przełomowe cele i techniki. Cz. III Sekrety mistrzowskiego coachingu: 10. Jak pomóc w odniesieniu sukcesu. Zrozumienie niepisanych reguł gry, 11. Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne. Zrywamy klapki z oczu, 12. Uczenie nowych umiejętności. Coaching polega na nauce i praktyce, 13.Jak sprawić, by ludzie bez reszty zaangażowali się w pracę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp do polskiego wydania; Wprowadzenie; Udało nam się!; Część 1. Zrozumieć wzmocnienie, aby osiągnąć zmianę zachowania Rozdział 1. Ochota na złoto Rozdział 2. Czym jest wzmocnienie? Rozdział 3. Zmiana zachowania jest decydująca Rozdział 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania Część 2. Tworzenie fundamentów Rozdział 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia Rozdział 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty Rozdział 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia Rozdział 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania Rozdział 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów Część 3. Zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull Rozdział 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek Rozdział 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia Rozdział 13. Podsumowanie zaangażowania Rozdział 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum Część 4. Analiza twojego programu wzmocnienia Rozdział 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia Rozdział 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających Rozdział 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń Rozdział 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia Rozdział 19. Sore -Made Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia; Źródła; O autorach; O Mindmarker; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak odkryć najlepsze zasoby do współpracy z innymi 2. Poznaj pierwszy sposób przetwarzania informacji 3. Spotkania, narady i negocjacje - czyli jak byc lubianym 4. Jak błyskawicznie odkryć strategie innych ludzi 5. Zaplanuj swoje zwycięstwo - czyli po co to ribisz 6. Szefie, motywuj! czyli technologia przekonywania 7. Twoje centrum dowodzenia umysłem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz. I. Znaczenie oceny efektywności szkoleń 1. Cele oceny efektywności szkoleń 2. Podejścia do oceny efektywności szkoleń 3. Wybrane zagadnienia związane z oceną efektywności szkoleń Cz. II Ocena efektywności szkoleń 4. Modele szkolenia 5. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych 6. Etapy procesu uczenia się 7. Szkolenia w kontekście organizacyjnym Cz. III. Ocena zmian zachodzących w wyniku szkolenia 8. Sprawdzanie postępów w zdobywaniu wiedzy 9. Sprawdzanie postępów w zdobywaniu nowych umiejętności 10. Sprawdzanie stopnia zmiany postaw i zachowań 11. Zmiana efektywności organizacji 12. Kalkulacja kosztów szkoleń 13. Bibliografia 14. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek w nowoczesnej organizacji, II. Strategia organizacji podstawą opracowania modelu kierowania operacyjnego, III. Kierowanie pracownikami na poziomie operacyjnym, IV. Kierownik podstawowego szczebla zarządzania. Próba zarysowania modelu, V. Pracownicy - wykonawcy bieżących zadań, VI. Pracownik podmiotem w organizacji, VII. Planowanie na poziomie operacyjnym, VIII. Kierownik operacyjny liderem zespołu pracowniczego, IX. Kierowanie pojedynczymi pracownikami, X. Kierowanie zespołem, XI. Ocena pracy pracowników wykonawczych, XII. Szkolenie pracowników na poziomie operacyjnym, XIII. Motywowanie pracowników na poziomie operacyjnym, XIV. Konflikty w zespole pracowniczym, sposoby ich rozwiązania, XV. Mobbing zjawiskiem patologicznym w zespole pracowniczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; R. I Planowanie i podejmowanie decyzji w zarządzaniu kryzysowym: Planowanie w systemie zarządzania kryzysowego; Proces podejmowania decyzji podczas sytuacji kryzysowej; R. II Zagrożenia mogące powodować sytuacje kryzysowe: Zagrożenia naturalne; Zagrożenia cywilizacyjne; Zagrożenia wynikające z zachowań społecznych; Zagrożenia terrorystyczne; R. III Gry decyzyjne w zarządzaniu kryzysowym: Istota gier decyzyjnych w kontekście zarządzania kryzysowego; Przykładowe podstawowe zadania uczestników gry decyzyjnej - członków powiatowego zespołu zarządzania kryzysowego; R.IV Założenia do gry decyzyjnej - wariant: Ch-ka powiatu zawierciańskiego; sytuacja ogólna i szczegółowa - zadania do wykonania; Siły i środki do użycia w sytuacjach kryzysowych; R.V cele, etapy gry decyzyjnej i jej przebieg (harmonogram gry)) - wariant: Opracowanie zadań i obowiązków uczestników zarządzania kryzysowego w formie siatki bezpieczeństwa powiatu; wypracowanie decyzji starosty do akcji przeciwpowodziowej; Działanie powiatowego systemu zarządzania kryzysowego w sytuacji powodzi i skażenia środowiska; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Część pierwsza : Partnerstwo nowego HR i pracowników : 1. Centralna pozycja pracowników oraz samookreślenie organizacji , 2. Relacja partnerska z działem badań , 3. Techniczna strona HR , 4. Wsparcie HR dla wyłaniających się menedżerów-liderów , 5. Innowacyjność pracowników i kultura organizacyjna , 6. HR i symulacja ; Część druga : Definiowanie misji HR na nowo : 7. Wdrażanie nowych pracowników i praktyki zatrudnienia , 8. Satysfakcja z pracy jako wyzwanie , 9. Strategie zarządzania retencją pracowników , 10. Ponowna analiza pracy i zachodzących w niej relacji ; Część trzecia : Ocena i szkolenia - perspektywy : 11. Ocena osób , szkoleń i zespołów , 12. Nowy podręcznik szkoleniowy , 13. Cele i role menedżerów i liderów ; Część czwarta : Przyszłość HR : 14. Działania specjalistów HR i HPT w przyszłości , 15. Demografia i przyszłość HRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej