Form of Work
Książki
(79)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
IBUK Libra
(1)
NASBI
(1)
Status
only on-site
(68)
available
(39)
unavailable
(4)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(70)
Author
Ehrlich Andrzej
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Adair John
(2)
Chomczyński Piotr
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Doroba Anita
(2)
Drucker Peter F
(2)
Kobyłko Grzegorz
(2)
Konecki Krzysztof
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Penc Józef
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Alberoni Francesco
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Biliński Witold
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Bugdol Marek
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Geryk Żaneta
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Glinka Beata
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Górski Piotr
(1)
Harkins Phil
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hofstede Geert
(1)
Hofstede Gert Jan
(1)
Huczek Marian
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jastrzębowski Zbigniew
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kitler Waldemar
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Konecki Krzysztof T
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Korzeniowski Leszek F
(1)
Kostera Monika
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Krupa Marian
(1)
Linde Boris von der
(1)
Magdalena Wajda
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matsushita Konosuke
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McAfee Andrew
(1)
McCormack Mark H
(1)
McKee Annie
(1)
Milian Lech
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Minkov Michael
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Parvazník Ján
(1)
Pawlak Roman
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Piechota Grażyna
(1)
Pierzchała Ewa
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pochopień Jolanta
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Primus Arkadiusz
(1)
Rott Dariusz
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Scheelen Frank M
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Smid Wacław
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Spytkowska Magdalena
(1)
Stalewski Tadeusz
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(9)
Country
Poland
(82)
Language
Polish
(82)
Subject
Zarządzanie
(41)
Organizacja
(25)
Przedsiębiorstwo
(22)
Menedżerowie
(14)
Kadry
(9)
Praca
(8)
Stosunki interpersonalne
(8)
Przywództwo
(7)
Organizacje
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Ekorozwój
(4)
Etyka biznesu
(4)
Internet
(4)
Motywacja pracy
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zachowanie
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Marketing
(3)
Motywacja
(3)
Oceny pracowników
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Decyzje
(2)
Etnopsychologia
(2)
Informacja
(2)
Kariera
(2)
Liderzy lokalni
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Negocjacje
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Szkolnictwo niepubliczne
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Wiedza
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Dochód narodowy
(1)
Edukacja miedzykulturowa
(1)
Ekonomia
(1)
Inkubatory przedsiębiorczści
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja (socjol.)
(1)
Jakość
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Kadry -- polityka
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kluby pracy
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Korupcja
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie podyplomowe
(1)
Kultura -- zarządzanie
(1)
Leśnictwo
(1)
Matsushita, Konosuke (1894-1989)
(1)
Monopol
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauka
(1)
Negocjajce
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opinia publiczna
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Podatek
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Polska
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Polska -- kultura -- socjologia
(1)
Postawy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Subject: time
1918-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
91 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88607-96-0
Cz. I: ROZUMIENIE GRUP I JEDNOSTEK 1. Grupy, 2. Niektóre cechy grup roboczych, 3. Role, 4. Funkcje członków, 5. Jednostka, 6. Potrzeby życia grupowego, 7. Procesy grupowe, 8. Grupy w obrębie grup Cz. II: BUDOWANIE I UTRZYMANIE WIELKIEGO ZESPOŁU 1. Zespoły, 2. Przywódca, 3. Budowanie zespołu, 4. Twórcze rozwiązywanie problemów, 5. Utrzymywanie zespołu, 6. Rewizja ról, 7. Lista kontrolna dla liderów grup
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85881-71-9
Cz. I: UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACJI 1. Natura komunikacji, 2. Powszechne problemy z komunikacją, 3. Skuteczność mówienia, 4. Poprawa słuchania, 5. Umiejętność pisania, 6. Sztuka czytania Cz. II: KOMUNIKACJA W PRAKTYCE 1. Praktyczne umiejętności prezentacji, 2. Udane wywiady, 3. Prowadzenie efektywnych spotkań, 4. Organizacje: szczyty komunikacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7225-122-3
1. Doskonalenie zarządzania - charakterystyka procesów zmian a świadomość menedżerska, 2. Restrukturyzacja polskich przedsiębiorstw a zachowania kadry kierowniczej, 3. Uwarunkowani i bariery procesu zarządzania strategicznego w polskich przedsiębiorstwach w kontekście zmian świadomości menedżerskiej, 4. System informacyjny w przedsiębiorstwie, 5. Ewolucja w zarządzaniu marketingowym jako doskonalenia procesów zarządczych, 6.Wykorzystanie kontrolingu w polskich przedsiębiorstwach, 7. Doskonalenie zarządzania operacyjnego w przedsiębiorstwie - próba syntezy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Ekologiczna, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu; 2. Wykaz wybranych dobrych praktyk w obszarze odpowiedzialności ekologicznej firm i gmin biorących udział w konkursach "Firma bliska środowisku" oraz "Gmina bliska środowisku" w edycjach 2006, 2007 i 2008; 3. Informacje dodatkowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 504 (5 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 504 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Mirosława Rybak. - Wyd. 1 - 5 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2020]. - 244 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-16661-8
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01
Book
In basket
ISBN: 83-01-14314-2
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1221-9
1. Firma 2.0: Problemy i niewykorzystane szanse w pracy grupowej; Web 2.0 i pojawienie się nowego; Nowe podejście do starych problemów; Wyjątkowa wartość; 2. Osiągnąć sukces z firmą 2.0: Tematy zastępcze i projekty długoterminowe; Podążając głównym nurtem; Spojrzenie w przyszłość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-313-6
1. Nowe warunki działania biznesu , 2. Programowanie przyszłości biznesu , 3. Pracownicy jako kapitał organizacji , 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi , 5. Zachowania ludzi w organizacji , 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji , 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji , 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu , 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-204-2996-X
1. Internet w systemach zarządzania: Doświadczenia z wdrażania pilotowego systemu EIPP; Teleinformatyka a globalizacja rynków. Perspektywy i ograniczenia; Rola Internetu w eliminowaniu asymetrii informacyjnej na rynkach kapitałowych; System ERP II jako element infrastruktury informatycznej firmy w warunkach gospodarki elektronicznej; Modele funkcjonalne informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem; E-biznes w oparciu o Open Source; E-biznes na platformie MS.NET 2. Społeczne aspekty stosowania Internetu: Wybrane zagadnienia z komunikacji interpersonalnej w Internecie; Internet jako miejsce społecznego zaistnienia; Internet jako nowy czynnik integracji i izolacji społecznej; Internet a marketing polityczny; Homo Informaticus i Autopoiesis nowego ładu społecznego. Refleksje wstępne; Tożsamość w Internecie; Społeczeństwo informacyjne w perspektywie socjologicznej; Internet w komunikacji marketingowej organizacji niekomercyjnych; Internet a różnorodność kulturowa. 3. Zastosowanie Internetu w gospodarce i dydaktyce: Platforma projektowania interaktywnych aplikacji multimedialnych w środowisku Macromedia-Authorware udostępnianych przez Internet; Internetowy system zarządzania praktykami studenckimi; Internetowe wspomaganie nauczania; Handel elektroniczny jako koordynacja działalności gospodarczej; Internetowe wspomaganie nauczania w zakresie syntezy i analizy układów cyfrowych; Technologie Internetowe z wykorzystaniem IFS Applications; Bankowość Internetowa w perspektywie banku tradycyjne go; E-learning szansą edukacyjną dla niepełnosprawnych Rozwiązania organizacyjne i technologiczne; Wykorzysta nie technologii Internetowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem produkcyjno-usługowym; Możliwości wykorzystania technologii Internetowych chatterbotów w nowoczesnej gospodarce; Zdalne nauczanie; Internetowe systemy testowania wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-556-5
R.I : 1.Kirunki działań projakościowych na uczelni wyższej, 2.Edukacja menedżerska w wybrnaych krajach rozwiniętych, 3.Kształcenie zorientowane na studenta - sceptycznie o metaforze "student klinetem", 4.Ocena jakości kształcenia na studiach podyplomowych na przykładzie Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu, 5.Studia dwustopniowe na kierunku zarządzanie i marketing - zarys proponowanej koncepcji. R.II : 6.Programy nauczania na kierunku zarządzanie i marketing, 7.Oceny przydatkońsi i atrakcyjności przedmiotów nauczania, 8.Samoocena badanych pod względem przygotowania do zawodu przez studia, 9.Kontakty z otoczeniem gospodarczym w trakcie studiów (według opinii badanych), 10.Motywacje i satysfakcje z ukończenia studiów, 11.Uzyskane efekty studiów na kierunku zarządzanie i marketing według opinii dyplomatów, 12.Nauczyciele akademiccy w opinii studentów, 13.Ocena wiedzy studentów - informowanie, motywowanie czy wypłata?, 14.Nieuczciwe praktyki związane z pisaniem i obroną pracy magisterskiej, 15.Jakość administracyjnej obsługi studentów na badanym wydziale uczelni według ich opinii
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Człowiek w Firmie)
ISBN: 83-88840-32-0
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7174-690-3
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Kompendium wiedzy o turystyce / red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa, Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 433,[3] s. : 36 ryc., 23 tabele ; 21 cm.
ISBN: 83-01-13617-0
Wstęp; Alfabetyczny wykaz haseł; Cz. I Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze: Turystka, turysta, ruch turystyczny; Czynniki wpływające na popyt turystyczny; Psychologia rynku turystycznego; Cechy popytu turystycznego i podaży turystycznej; Produkt turystyczny; Przestrzeń turystyczna i osadnictwo turystyczne; Organizacja sfery obsługi ruchu turystycznego. Cz. II Związki turystyki z sektorem publicznym: Wprowadzenie; Rozmiary turystyki w Polsce i na świecie; Metody pomiaru ruchu turystycznego i obrotów turystycznych; Metody obliczenia wpływu turystyki na dochód narodowy i bilans płatniczy; Pozytywne i negatywne przykłady rozwoju turystyki; Stymulowanie procesów gospodarczych w turystyce; Turystyka a zadania organów państwowych, budżet państwa i fundusze parabudżetowe; Turystyka a zadania i budżety samorządu terytorialnego (gminnego, powiatowego i wojewódzkiego). Cz. III Przedsiębiorstwo na rynku turystycznym: Wprowadzenie; Formy organizacyjne prowadzenia działaności gospodarczej w turystyce; Analiza finansowa i zarządzanie finansami przedsiębiorstw turystycznych. Cz. IV Zintegrowane zarządzanie jakością w turystyce: Wprowadzenie; Wyodrębnianie regionów turystycznych; Sposoby zapewnienia akceptacji ludności miejscowej dla rozwoju turystyki; Walory kulturowe jako element tworzący jakość produktu turystycznego; Jakość środowiska naturalnego a jakość turystyki; Pojęcie i cel zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Metody zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Prawo i ubezpieczenia jako warunek jakości usług turystycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Komunikacja w dobie Internetu / pod red. Barbara Kożusznik. - Katowice : Uniwersytet Śląski, 2004. - 186 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego / Uniwersytet Śląski. Zarządzanie i Technologie Informacyjne / red. Barbara Kożusznik ISSN 0208-6336 ; T.1)
1. Komunikacja w dobie Internetu - wpływ na jednostkę, organizację i otoczenie, 2. Psychospołeczne uwarunkowania korzystania z Internetu - stan obecny, 3. Psychologiczne aspekty uzależnienia od Internetu, 4. Elektroniczne "ja" - podstawowe zagadnienie z autoprezentacji w Internecie, 5. Styczność on-line a problem tworzenia się grup społecznych, 6. Socjokonstruktywiczne problemy tworzenia społeczności uczących się w środowisku internetowym, 7. E-publiczność, 8. Świat ludzki, świat semiotyczny. Generowanie znaczeń w komunikowaniu interpersonalnym - medialnym, 9. Handel w Internecie na świecie oraz w Polsce - wprowadzenie, 10. Instytucje statystyczne a społeczeństwo informacyjne i internet, 11. Technologie internetowe a medycyna, 12. Uniwersytet Śląski wobec problemów informatyzacji, 13. Biblioteka naukowa w globalnym zarządzaniu informacją, 14. Edukacyjne aspekty wykorzystania technologii informacyjnej na przykładzie AGH, 15. Inżynierowie w społeczeństwie informacyjnym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1549-4
1. Zachowania mobilnościowe w mieście; 2. Kongestia, mobilność a logistyka miasta; 3. Kształtowanie podróży miejskich we współczesnych miastach; 4. Kształtowanie zachowań komunikacyjnych na potrzeby miasta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89437-23-6
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89355-15-9
1. Zrozumieć kulturę, 2. Kultura przedsiębiorstwa, 3. Przywództwo w organizacji a kultura narodowa, 4. Kultura arabska, 6.Kultura chińska, 7. Kultura japońska, 8. Kultura skandynawska, 9. Analiza porównawcza i interpretacja, 10. Lider biznesu zorientowany na kulturę
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Kulturowa zmienność organizacji / Łukasz Sułkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 190,[1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1407-3
Model organizacji, Kultura organizacyjna, Wpływ kultury społeczeństwa na organizacje, Konkluzje końcowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1955-7
Cz. I.: Koncepcja kultury: 1. Zasady gry społecznej; 2. Badanie różnic kulturowych; Cz. II.: Wymiary kultur narodowych: 3. Równi i równiejsi; 4. Ja, my i oni; 5. On, ona, on(a); 6. Inne znaczy niebezpieczne; 7. Kiedyś, teraz czy potem?; 8. Droga do szczęśliwości; Cz. III.: Kultury organizacyjne: 9. Piramidy, maszyny, targowiska i rodziny, czyli o tym, jak się ludzie organizują w różnych kulturach; 10. Kultury organizacyjne, czyli słoń i bocian; Cz. IV.: Wnioski: 11. Kontakty międzykulturowe; 12. Ewolucja kultur.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-905177-7-6
1. Zarządzanie mediami. Strategie- modele- narzędzia: Zarządzanie dynamiczne modelem medialnym; Zarządzanie informacją w mediach elektronicznych- analiza porównawcza wybranych aspektów portali tvp.info oraz tvn24.pl; Serwis internetowy nam temat.pl jako przykład nowatorskiej strategii na polskim rynku medialnym; 2. Media w erze konwergencji: Zarządzanie mediami w dobie konwergencji; Od konwergencji do dekonstrukcji? Obecne przemiany własnościowe w grupie ITI a wcześniejsza strategia firmy; Prasa firmowa- narzędzie walki polskich wydawców z kryzysem na rynku prasowym; 3. Marketing medialny: Medialny produkt tła, czyli rzecz o symbiozie wąskich marek medialnych; Zarządzanie informacja i komunikacją medialna w promowaniu działań CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again