Form of Work
Książki
(125)
Czasopisma
(4)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(2)
NASBI
(1)
Status
only on-site
(108)
available
(77)
unavailable
(4)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(80)
Czytelnia
(111)
Author
Adair John
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Penc Józef
(4)
Huczek Marian
(3)
Lipka Anna
(3)
Morgan Gareth
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Gut Jerzy
(2)
Haman Wojciech
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Smolarek Małgorzata
(2)
Stocki Ryszard
(2)
Terelak Jan F
(2)
Tracy Brian
(2)
Wacowska Kaja
(2)
Wajda Augustyn
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adams Scott
(1)
Agor Weston H
(1)
Alberoni Francesco
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Benton Debra
(1)
Biliński Witold
(1)
Blanchard Ken
(1)
Bogusz Marta
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Borkowski Jan
(1)
Boyatzis Richard
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Carnegie Dale
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Covey Stephen R
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Daszkowski Julian
(1)
Dawson Roger
(1)
DeMarco Tom
(1)
Doroszewicz Krystyna
(1)
Dyrda Mirosław
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Frątczak Ewa
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
German Janusz
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Goleman Daniel
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grzesiuk Lidia
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Harari Oren
(1)
Harkins Phil
(1)
Harry Mikel
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Jachnis Anna
(1)
Janusz Anna
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jastrzębowski Zbigniew
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Kalin Karl
(1)
Kanarski Leszek
(1)
Karaś Roman
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Karney Janina E
(1)
Year
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(13)
Country
Poland
(132)
Language
Polish
(132)
Subject
Zarządzanie
(73)
Kadry
(32)
Menedżerowie
(32)
Organizacja
(32)
Praca
(28)
Przedsiębiorstwo
(22)
Motywacja pracy
(21)
Stosunki interpersonalne
(21)
Przywództwo
(13)
Decyzje
(11)
Motywacja
(10)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Kariera
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Oceny pracowników
(6)
Organizacje
(6)
Zachowanie
(6)
Zatrudnienie
(6)
Praca zespołowa
(5)
Prześladowanie w miejscu pracy
(5)
Stres
(5)
Zawód
(5)
Mentoring
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Internet
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konflikt
(3)
Negocjacje
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Płaca
(3)
Samorealizacja
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Controlling
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Innowacje
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Motywacja psychologia
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Osobowość
(2)
Pedagogika pracy
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Postawy
(2)
Prakseologia
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia
(2)
Reklama
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Turystyka
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Asertywność
(1)
Autorytet
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Czas
(1)
Czas pracy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Energetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Grupy społeczne
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja społeczna
(1)
Intuicja
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Kapitalizm
(1)
Kluby pracy
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Las
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjajce
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Subject: time
1989-
(3)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
152 results Filter
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-042-9
Stany Ja, czyli jak lepiej poznać siebie; Transakcje, czyli sztuka komunikowania się z innymi; Sposób, w jaki akceptujemy innych i siebie, czyli o znakach rozpoznania; Wartości jakie przypisujemy sobie i innym, czyli pozycje życiowe; Strukturalizacja czasu, czyli sztuka spędzania czasu z innymi; Gry psychologiczne, czyli dramat w sześciu aktach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88607-00-6
Cz. I: ROZUMIENIE MOTYWACJI 1. Czy jest motywacja, 2. Czego się spodziewasz, 3. Hierarchia potrzeb wg Maslowa, 4. Nie samym chlebem... 5. Czynniki higieniczne, 6. Motywatory, Cz. II: BUDOWANIE POMOSTÓW 1. Model trzech kręgów, 2. Równowaga balonów, 3. Przywództwo i motywowanie, 4. Inspirowanie ludzi, 5. Zasada "pół na pół", Cz. III: JAK WYDOBYĆ Z LUDZI WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE 1. Motywuj sam siebie, 2. Wybieraj ludzi, którzy już mają motywację, 3. Stawiaj wysokie, ale realne cele, 4. Pamiętaj, że postęp motywuje, 5. Każdą osobę traktuj jak indywidualność, 6. Zapewniaj uczciwe wynagrodzenie, 7. Wyrażaj swoje uznanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88607-11-1
1. Kontekst zarządzania, 2. Poznaj swój umysł, 3. Myślenie analityczne, 4. Myślenie holistyczne, 5. Pojęcia, 6. Twórcze myślenie, 7. Zdolność oceny, 8. Twój szósty zmysł -intuicja, 9. Umysł głębi, 10. Alternatywy, 11. Dyskusje, 12. Użyteczna oryginalność, 13. Rozwijanie zdolności umysłowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85881-57-3
1. Mądry przywódca, 2. Umiejętności przywódcy, 3. Przywódca nad przywódcami, 4. Charyzma, 5. Przywódca-sługa 6. Nelson, 7. Podejmowanie właściwych decyzji, 8. Jak inspirować, przekazując informacje, 9. Przywódca w świecie przemian, 10. Kobiety - przywódczynie, 11. Style przywództwa, 12. Przywódcy jutra
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Kariera Menedżera)
(Kariera Menedżera)
ISBN: 83-208-1268-2
Wprowadzenie, Dialog konstruktywny, Budowanie postawy asertywnej, Zachowanie asertywne, Jak się uczyć zachowań asertywnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-673-3
Część I: Koniec przymusu - początek angażowania pracowników. 1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany. 2. Co to jest zwiększenie zaangażowania ludzi? 3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników. 4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę. 5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego. 6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu. Część II: Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników. 7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę. 8. Przogotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników. 9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów zwiększania zaangażowania pracowników. 10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii. Część III: Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców. 11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. 12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-1908-5
1. Perspektywa nauki: Coaching oparty na dowodach; Psychologia coachingu; Coaching umiejętności interpersonalnych; 2. Perspektywa praktyki: Coaching jako profesja. Standardy nauczania i praktyki coachingu; Executive coaching, czyli o metodzie dążenia do doskonałości przez menedżerów wyższego szczebla; Coaching kariery; Coaching wewnętrzny w firmie; 3. Perspektywa klienta: E-coaching: zalety i ograniczenia; Coaching z perspektywy menedżera; Wdrożenie programu coachingu w organizacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-7526-680-1
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-762-5
Zawiera: 1.Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1.Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2.Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.3.(Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy. 2.Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1.Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2.Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.3.Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4.Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5.Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6.Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji. 3.Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1.Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.2.Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.5.Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna. 4.Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4.Cyberdyskredytacja – prewencja i inerwencja. 5.(Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1.Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2.(Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alernatywnych; 5.3.(Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne. 6.Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1.Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2.Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3.Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji. 7.Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1.Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2.Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3.Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4.Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8102-284-2
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1. Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2. Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.2.1. Emocje i agresja w relacjach międzyludzkich; 1.2.2. Agresja językowa - mowa nienawiści i hejtu; 1.3. (Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy; 1.4. Podsumowanie. Rozdział 2. Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1. Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2. Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.2.1. Zniesławienie i znieważenie jako środki wiodące ku dyskredytacji; 2.2.2. Zniesławienie jako przestępstwo naruszające dobre imię; 2.2.3. Znieważenie jako przestępstwo naruszające godność osobistą; 2.2.4. Zniesławienie a znieważenie - różnice i podobieństwa w zakresie zastosowania, przesłanek oraz sankcji; 2.2.5. Naruszenie godności pracowników w stosunkach pracy; 2.3. Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4. Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5. Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6. Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji; 2.7. Podsumowanie. Rozdział 3. Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1. Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.1.1. Cyberdyskredytacja identyfikacyjna; 3.1.2. Cyberdyskredytacja biograficzna; 3.2. Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.2.1. Cyberdyskredytacja statusowa; 3.2.2. Cyberdyskredytacja tezauryczna; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.3.1. Cyberdyskredytacja poznawcza; 3.3.2. Cyberdyskredytacja dziedzinowa; 3.3.3. Cyberdyskredytacja zawodowa; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.4.1. Cyberdyskredytacja impresyjno-emocjonalna; 3.4.2. Dyskredytacja estetyczna; 3.4.3. Cyberdyskredytacja komunikacyjna; 3.4.4. Cyberdyskredytacja charakterologiczna; 3.4.5. Dyskredytacja psychiatryczna; 3.5. Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.5.1. Cyberdyskredytacja alienacyjna; 3.5.2. Cyberdyskredytacja socjometryczna; 3.5.3. Cyberdyskredytacja „towarzyska"; 3.5.4. Cyberdyskredytacja obyczajowa; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.6.1. Cyberdyskredytacja wulgarnoekonomiczna; 3.6.2. Cyberdyskredytacja ideowa; 3.6.3. Cyberdyskredytacja moralna; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna; 3.7.1. Cyberdyskredytacja pruderyjna; 3.7.2. Cyberdyskredytacja prawna lub pseudoprawna; 3.7.3. Dyskredytacja integrystyczna; 3.8. Podsumowanie. Rozdział 4. Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4. Cyberdyskredytacja - prewencja i interwencja; 4.5. Podsumowanie. Rozdział 5. (Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1. Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2. (Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alternatywnych; 5.3. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne; 5.3.1. Rodzaje ryzyka personalnego na tle (cyber)dyskredytacji. Pomiar oraz minimalizowanie ryzyka specyficznego i niespecyficznego; 5.3.2. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko wizerunkowe i ryzyko innowacyjnego zarządzania kapitałem ludzkim; 5.3.3. Strategiczny wymiar oddziaływania na ryzyko (cyber)dyskredytacji; 5.3.4. Prewencja wystąpienia oraz zmniejszanie skutków (cyber)dyskredytacji poprzez koszty jakości; 5.5. Podsumowanie. Rozdział 6. Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1. Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2. Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3. Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji; 6.4. Podsumowanie. Rozdział 7. Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1. Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2. Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3. Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4. Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie; 7.5. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów i rysunków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7441-357-3
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Człowiek w organizacji / Krystyna Serafin. - Katowice : Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, 1996. - 119 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
ISBN: 83-903931-5-8
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki ( Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Ludzie Komputery Informacja)
ISBN: 83-204-2718-5
Cz. I Zarządzanie zasobami ludzkimi: Gdzieś w tej chwili jakieś przedsięwzięcie kończy się niepowodzeniem; Produkuj hamburgery, sprzedawaj hamburgery; Wiedeń czeka na Ciebie; Jakość- jeżeli czas na nią pozwoli; Ponowne spojrzenie na prawo Parkinsona; Letryl. Cz. II Środowisko pracy: Policja meblowa; "Nic nie da się tu zrobić między dziewiątą a siedemnastą"; Oszczędzanie na powierzchni biurowej; Mierzenie wydajności i niezidentyfikowane obiekty latające; Czas pracy umysłowej a czas obecności w pracy; Telefon; Przywróć drzwi; Działania ochronne. Cz. III Odpowiedni ludzie: Czynnik Hornblowera; Zatrudnienie żonglera; Cieszę się, że tu pracuję; Samoleczący się system. Cz. IV Hodowanie wydajnych zespołów: Całość jest większa niż suma części; Czarny Zespół; Zespołobójstwo Kolacja z spaghetti; Otwarte kimono; Warunki do ukształtowania się zespołu. Cz. V Praca tutaj ma być przyjemnością: Chaos i porządek Elektrony swobodne; Holgar Dansk. Cz. VI Dalszy ciąg książki "Czynnik ludzki": Powrót do zespołobójstwa; Konkurencja; Programy doskonalenia procesów; Umożliwianie zmian; Kapitał ludzki; Uczenie się firm; Największym grzechem kierownictwa jest...; Budowanie sprzeczności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1465-0
1. Problemy i decyzje menedżerskie; 2.Obiektywne uwarunkowania decyzji menedżerskich; 3. Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych; 4. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie normatywne; 5. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie opisowe; 6. Metody i techniki wspomagania procesów decyzyjnych; 7. Intuicja i kreatywność w procesach decyzyjnych; 8. Metody pozyskiwania akceptacji dla decyzji menedżerskich. Wnioski końcowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Determinanty zachowań menedżerów w chronicznym stresie zawodowym / Jacek Szostak. - Warszawa : Difin, 2009. - 223, [1] s. : rys.; tab.; wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-153-8
1. Psychologiczne i społeczne koncepcje pojęcia zachowań menedżerskich; 2. Osobowość i jej znaczenie dla regulacji zachowania jednostki; 3. Problematyka stresu w ujęciu psychologicznym; 4. Specyfika stresu zawodowego; 5. Zjawisko stresu chronicznego w pracy menedżera w świetle badań własnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 10)
ISBN: 83-87708-16-X
Cz. I Etyczne i humanistyczne wartości zarządzania organizacją: Wartości etyczne i humanistyczne w zarządzaniu - niektóre problemy i wyzwania; Etyka organizacji globalnych; Problemy etyki na tle działalności administracji publicznej i samorządowej; Zarządzanie przez wartość; Efekty humanistyczno -etyczne w zarządzaniu czynnikami wytwórczymi; Charakter a psychologiczne prawo Kopernika-Greshama; Etyczne kwestie ewaluacji w zarządzaniu; etyczne dylematy PR-owca; Mobbing i inne grzechy menedżerów. Cz. II Psychospołeczne i metodologiczne aspekty badań rynkowych: Co zyskują "szczury"? Odwrócona perspektywa korzystania z badań rynku; Rozwój badań rynkowych w Polsce a efekt "świadomego respondenta". Uwagi badacza praktyka; Niektóre etyczne, metodologiczne i pragmatyczne aspekty badań statystycznych; Poznanie biografii pracownika jako element polityki personalnej; Projekcyjny obraz siebie i świata społecznego u przyszłych menedżerów; Wartościowanie a kreatywność menedżerów; System wartości prywatnych przedsiębiorców - raport z badań; Symbole w reklamie a preferencje konsumentów; Oczekiwania edukacyjne uczniów kończących gimnazjum, poziom ich realizmu i zgodności z rynkiem pracy. Raport z badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 83-86890-35-5
1. Przewodnik po książce, 2. Podchodzenie do problemu: z fantazją czy rutynowo, 3. Zaistnienie wśród konkurencji - określanie potrzeby, 4. Ustalanie kierunku działania, 5. Zrozumienie problemu, 6. Wyróżnianie i właściwe formułowanie problemu, 7. Poskładnie wyróżnionej metody, 8. Tracenie umiaru, aby go zachować - postawa twórcza, 9. Dobrać zespół, 10. Konsulting zewnętrzny i wewnętrzny
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85881-22-0
Rewolucje w stosunkach międzyludzkich, 1. Jak odkryć w sobie przywódcę, 2. Jak nawiązać porozumienie, 3. Wzmacnianie motywacji, 4. Wyrażanie autentycznego zainteresowania ludźmi, 5. Popatrz na sprawy punktu widzenia innej osoby, 6. Słuchaj i ucz się, 7. Tworzenie zespołów myślących o jutrze, 8. Szanuj cudzą godność, 9. Uznanie, pochwały i nagrody, 10. Jak sobie radzić z błędami, zażaleniem i krytyką, 11. Stawianie sobie celów, 12. Koncentracja i dyscyplina, 13. Zachowanie równowagi, 14. Pozytywne nastawienie psychiczne, 15. Jak przestać się martwić, 16. Potęga entuzjazmu, 17. Bierz się do dzieła
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-255-3908-5
1. Internet- aktualne problemy stoanowienia i stosowania prawa: Jak Internet zmienia prawne ramy prywatności?; Privacy by Design jako paradygmat ochrony prywatności; Propozycje zmian Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania cywilnego w zakresie dokumentów elektronicznych; Internet a nowe prawo prywatne międzynarodowe; Rola Kodelsu pracy w systemie przepisów dotyczących ochrony danych pracownika; Problemy administracyjnoprawne związane z ekspansją Internetu; 2. Sieci i portale internetowe: Bezpieczeństwo systemu nazw domenowych; Obowiązki przedsiębiorcy- administratora w sieci; Regulacją wyłączenia odpowiedzialności dostawców usług hostingowych; Ochrona informacji- problemy nie tylko projektowe; Funkcjonowanie portali internetowych- wybrane problemy prawne; Portale internetowe- zagrożenia realne i pozorne; Analiza internetowych sieci społecznościowych jako zagrożenia dla bezpieczeństwa organizacji; Portale społecznościowe a prawo do ochrony danych osobowych- zarys problemu; Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w serwisach społecznościowych; Prywatność w serwisach społecznościowych. Nowe wyzwania dla ruchu wolnego oprogramowania; Dane osobowe w systemach monitoringu- stan aktualny i kierunki zmian; Anonimowość w sieci. Zagadnienia udostępniania danych osobowych; 3. Publiczne systemy informacyjne i e-usługi: Publiczne zasoby informacyjne jako podstawa tworzenia platform integracyjnych; Podpis osobisty jako metoda identyfikacji w publicznych systemach informatycznych; Udostępnianie informacji publicznej - elektroniczny wniosek i stosowanie Kodeksu postępowania administracyjnego; Rola Elektronicznej Skrzynki Podawczej w bezpiecznej komunikacji organu administracyjnego ze stroną postępowania administracyjnego; Informacja o prawie jako szczególny rodzaj informacji publicznej; elektroniczny dostęp do Nowej Księgi Wieczystej i Krajowego Rejestru Sądowego; Informatyzacja Krajowego Rejestru Karnego- zmiany regulacji; System informacji oświatowej; Prawna problematyka obrotu detalicznego produktami leczniczymi w Internecie; Zakres i jawność danych rejestrów lekarskich; Edukacyjno-informacyjny portal e-zdrowie; Systemy Advenced Passenger Information oraz Passenger Name Record: e-usługi; E-lerning w administracji publicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again