Form of Work
Książki
(340)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(283)
available
(220)
unavailable
(14)
unknown
(10)
Branch
Wypożyczalnia
(234)
Czytelnia
(293)
Author
Gierszewska Grażyna
(7)
Romanowska Maria
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Listwan Tadeusz
(5)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Kuc Bolesław Rafał
(4)
Martyniak Zbigniew
(4)
Penc Józef
(4)
Blanchard Ken
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
German Janusz
(3)
Grucza Bartosz
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Jabłoński Adam
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Justyna Marlena
(3)
Morgan Gareth
(3)
Smolarek Małgorzata
(3)
Szymonik Andrzej
(3)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bednarek Mariusz
(2)
Berliński Lechosław
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Bitkowska Agnieszka
(2)
Blaik Piotr
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Bugdol Marek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Czermiński Jerzy
(2)
Duraj Jan
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Friedag Herwig R
(2)
Glinka Beata
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Jedynak Piotr
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kaplan Robert S
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Król Henryk
(2)
Król Małgorzata
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
Likierski Marcin
(2)
Lipka Anna
(2)
Lock Dennis
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Matuszak-Flejszman Alina
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Norton David P
(2)
Nowacki Robert
(2)
Ogonek Krzysztof
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Pocztowski Aleksy
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Rusiński Michał
(2)
Schauz Ewa
(2)
Shmidt Walter
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Szczepańska Katarzyna
(2)
Trocki Michał
(2)
Tyrała Paweł
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Yip George S
(2)
Zakrzewska-Bilewska Agnieszka
(2)
Adair John
(1)
Adam Janiszewski
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Albigowski Marek
(1)
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Allaire Yvan
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Aluchna Maria
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Anthony Scott D
(1)
Anusz Jan
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Bank John
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barnard Chester I
(1)
Bartes Frantisek
(1)
Year
2010 - 2019
(75)
2000 - 2009
(223)
1990 - 1999
(43)
Country
Poland
(341)
Language
Polish
(341)
Subject
Zarządzanie
(144)
Przedsiębiorstwo
(139)
Organizacja
(54)
Kadry
(49)
Zarządzanie strategiczne
(49)
Zarządzanie jakością
(43)
Menedżerowie
(23)
Zarządzanie wiedzą
(19)
Marketing
(18)
Motywacja pracy
(18)
Jakość
(17)
Zarządzanie projektami
(16)
Decyzje
(15)
Planowanie strategiczne
(14)
Innowacje
(13)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(11)
Przywództwo
(11)
Controlling
(10)
Konkurencja
(10)
Oceny pracowników
(10)
Logistyka gospodarcza
(9)
Organizacja ucząca się
(9)
Produkcja
(9)
Analiza SWOT
(8)
Jakość produktu
(8)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Praca
(8)
Płaca
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Stosunki interpersonalne
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Outsourcing
(6)
Praca zespołowa
(6)
Ryzyko
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Analiza strategiczna
(5)
Banki
(5)
Ekorozwój
(5)
Globalizacja
(5)
Kontrola
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Wartość ekonomiczna
(5)
Benchmarking
(4)
Gospodarka materiałowa
(4)
Informacja
(4)
Informacja dla zarządzania
(4)
Informatyka
(4)
Internet
(4)
Logistyka
(4)
Marketing partnerski
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Motywacja
(4)
Organizacje
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Zatrudnienie
(4)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kariera
(3)
Kompleksowa karta wyników
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Metodologia
(3)
Negocjacje
(3)
Nieruchomości
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Obsługa klienta
(3)
Produktywność pracy
(3)
Projekty
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Reengineering*
(3)
Rynek
(3)
Statystyka
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie talentami
(3)
Zawód
(3)
Administracja
(2)
Baza danych
(2)
Bhp
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Hurtownia danych
(2)
Inwestycje
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kontrola finansowa
(2)
Kultura
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Mentoring
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Subject: time
1989-
(2)
2001-0
(2)
1901-
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma
(2)
412 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7417-017-4
Cz.I Studium przypadku - "Kord": Prezentacja przedsiębiorstwa; Analiza przychodów, wyniku finansowego i rentowności przedsiębiorstwa; Analiza kosztów; Analiza sytuacji majątkowej i finansowej oraz pokrycia finansowego majątku; Analiza gospodarowania kapitałem obrotowym netto; Analiza płynności oraz siły finansowej przedsiębiorstwa; Analiza progu rentowności i wspomagania operacyjnego; Analiza symptomów zagrożenia przedsiębiorstwa upadłością; Analiza tworzenia wartości w przedsiębiorstwie; Analiza pozycji przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym. Cz.II Studium przypadku - "Farmacja" (do rozwiązania): Prezentacja przedsiębiorstwa; problemy analityczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86919-79-5
Rola sztabów analityczno-doradczych w administracji i biznesie; Podstawy pracy analitycznej; Cykl analityczny; Struktura dokumentu analitycznego; Briefing; Źródła informacji; Pułapki analityczne i ich unikanie; Paradygmaty i techniki twórczego myślenia; Zanim zaczniesz pisać; Zarządzanie zespołami analitycznymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89503-37-9
1. Istota analizy i jej rola w procesie podejmowania decyzji, 2. Analiza zasobów i produkcji w przedsiębiorstwach, 3. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 4. Wybrane metody analizy strategicznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1093-0
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1305-0
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1389-1
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1389-1
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1824-6
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa;
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7334-322-4
1. Koncepcja zarządzania strategicznego, 2. Otoczenie podstawą analizy strategicznej, 3. Metody analizy strategicznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87493-17-1
R.I Proces strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, R.II Ewolucyjne aspekty analiz sektorowych, R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze, R.IV Diagnoza stanu rozwoju sektora
3.Charakterystyka wybranych modeli procesu zarządza nia strategicznego, 4.Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego. R.II Ewoulcyjne aspekty analiz sektorowych : 1.Pojęcie
i ewolucja cyklu życia sektora, 2.Czynniki charaktery zujące fazy cyklu życia sektora, 3.Podstawowe zależnoś ci w ewolucji sektora, 4.Strategiczne zachowania firm w czasie ewolucji sektora, 5.Struktura sektora konkure ncyjnego. R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze : 1.Metoda pięciu sił Potera, 2.Analiza grup strategicznych, 3.Wywiad gospodarczy, 4.Prognozow anie rozwoju rynkowego, 5.Punktowa ocena atrakcyjności
sektora, 6.Krzywa doświadczeń. R.IV Diadnoza stanu rozwoju sektora : 1.Metodyka diagn ozowania faz rozwojowych sektora, 2.Metoda list kontro lnych w diagnozowaniu faz rozwoju sektora, 3.Identyfi kacja faz rozwoju sektora, 4.Możliwości wnioskowania diagnostycznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88607-00-6
Cz. I: ROZUMIENIE MOTYWACJI 1. Czy jest motywacja, 2. Czego się spodziewasz, 3. Hierarchia potrzeb wg Maslowa, 4. Nie samym chlebem... 5. Czynniki higieniczne, 6. Motywatory, Cz. II: BUDOWANIE POMOSTÓW 1. Model trzech kręgów, 2. Równowaga balonów, 3. Przywództwo i motywowanie, 4. Inspirowanie ludzi, 5. Zasada "pół na pół", Cz. III: JAK WYDOBYĆ Z LUDZI WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE 1. Motywuj sam siebie, 2. Wybieraj ludzi, którzy już mają motywację, 3. Stawiaj wysokie, ale realne cele, 4. Pamiętaj, że postęp motywuje, 5. Każdą osobę traktuj jak indywidualność, 6. Zapewniaj uczciwe wynagrodzenie, 7. Wyrażaj swoje uznanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87287-44-X
1.Członek zarządu w firmie. Kiedy tracisz wiarę w si bie. 2.Główne zasady.Kiedy nie wiesz, jaką droą pójść. 3.Pracownicy i personel zarządzający.Kiedy martwisz się o szkolenia i przydział obowiązków. 4.Organizacja. Kiedy pragniesz ożywić i pobudzić swój biznes, 5.Pro gnozowanie oraz podejmowanie decyzji.Bardziej efektywn e rozwiązywanie problemów. 6.Kryzysy menedżerskie.Post ępowanie w czasie recesji oraz inne zagrożenia. 7.Prze dsiębiorczość.Dochodzenie do sukcesu w biznesie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01
Book
In basket
ISBN: 83-7188-742-6
1. Audit znormalizowanych systemów zarządzania, 2. Audyt kultury organizacyjnej, 3. Audyt personalny w przedsiębiorstwie, 4. Audyt finansowy - rewizja sprawozdań finansowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2024-9
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-140-4
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-7526-158-5
1. Argumenty za budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru z perspektywy wyniku finansowego firmy 2. Jak korzystać z tej książki 3. Konsekwencja w działaniu: jak postępować, by czyny były zgodne z deklaracjami 4. Przywództwo 5. Komunikacja jako sposób na zaangażowanie współpracowników 6. Zarządzanie jako życiodajna siła kultury nadzwyczajnej firmy 7. Rekrutacja pod kątem postaw i wprowadzanie do organizacji 8. Przyjmowanie odpowiedzialności 9. Budowanie poczucia przynależności 10. Służba 360 stopni 11. Skuteczne przekonywanie: skłanianie ludzi do zaangażowania się w życie organizacji 12. Indeks
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Budżetowanie jako metoda zarządzania przedsiębiorstwem / Jan Komorowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1997. - 202 s. : rys., wykr., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-12384-2
Wstęp; Ogólna ch-ka budżetowania(Geneza budżetowania; Pojęcie i zasady budżetowania; Cele i zadania budżetowania); Związki budżetowania z funkcjami kierowniczymi (Budżetowanie jako kategoria planowania finansowego; Kontrola procesu produkcji za pomocą budżetowania; Wartości motywacyjne budżetowania; Budżetowanie a zarządzanie strategiczne); Projektowanie i organizacja budżetowanie w przedsiębiorstwie( Ogólne zagadnienia projektowania systemów zarządzania; Budżetowanie jako rozwinięcie funkcji produkcji w przedsiębiorstwie; Dostosowanie procedury do systemu finansowego przedsiębiorstw Elementy procedury budżetowania dużych przedsiębiorstw na przykładzie stoczni( Zasady budżetowania najważniejszych rodzajów kosztów; Mechanizm aktualizacji budżetu; Zadania uczestników procesu budżetowania; Opis tablicy budżetowej; Poziom rozwoju budżetowania w polskich stoczniach produkcyjnych; Stosowanie budżetowania i analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie (Schemat przebiegu procedury budżetowania; Analiza ekonomiczna jako sposób weryfikacji budżetowania.; Praktyczne zagadnienia budżetowania); Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-810-0
Wstęp. 1. Charaketrystyka koncepcji business process reengineering (BPR): 1.1.Istota i znaczenie BPR. 1.2. Charakterystyka zmian w przedsiębiorstwie podczas stosowania reengineeringu. 1.3. Związek BPR z nowoczesnymi metodami zarządzania: clientingiem, outsourcingiem, benchmarkingiem, organizacją opartą na wiedzy, total quality management, lean management. 2.Metodyki reengineeringu: 2.1. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według M.Hammera i J.Champy`ego. 2.2. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według R.L. Manganellego i M.M. Kleina. 2.3. Metodyka projektowania i wdrażania BPR w przedsiębiorstwie według N.Obolensky`ego. 2.4. Metodyka stopniowego usprawniania procesów i zarządzania nimi według Rummlera-Brachego. 2.5. Podobieństwa i różnice w podejściu metodycznym do koncepcji reengineeringu. 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwach: 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengeeringu w przedsiębiorstwach: 3.1. Technologia informatyczna jako podstawowe narzędzie wspomagające reengineering. 3.2. "Czysta kartka" M. Hammera jako narzędzie służące poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań organizacyjnych. 3.3. Mapa relacji jako narzędzie identyfikujące relacje między podmiotami procesu zmian. 3.4. Mapa procesu jako główne narzędzie reengineeringu. 3.5. Tabela miar i standardów jako narzędzie parametryzacji i standaryzacji procesu. 3.6. Narzędzia planowania i harmonogramowania. 4. Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem BPR: 4.1. Strategia przedsiębiorstwa jako czynnik kształtujący przewagę konkurencyjną. 4.2. Identyfikacja pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa a reengineeringu. 4.3. Identyfikacja głównych czynników wpływających na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa wdrażającego reengineering. 5. Przykłady i skutki implementacji BPR w przedsiębiorstwach: 5.1. Przykłady literaturowe przedsiębiorstw, które wzmocniły swoją pozycję konkurencyjną dzięki zastosowaniu reengineeringu. 5.2. Charakterystyka eksperymentu badawczego w przedsiębiorstwie XYZ SA. 5.3. Charakterystyka i wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, które zastosowały koncepcję reengineeringu. 5.4. Podsumowaniu badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-472-5
I. Istota centrów kosztów i centrów zysku; II. Wyodrębnienie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie; III. Zarządzanie centrami odpowiedzialności; IV. Planowanie i kontrola realizacji zadań centrów kosztów i centrów zysku; V. Motywowanie w centrum odpowiedzialności; VI. Wdrażanie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1904-5 978-83-208-1905-2
1. Zadania centrów logistycznych w realizacji usług logistycznych; 2. Centrum logistyczne jako ogniwo łańcucha dostaw; 3. Wpływ lokalizacji centrów logistycznych na realizację ich zadań w łańcuchach dostaw; 4. Centra logistyczne jako organizacje wielopodmiotowe; 5. Koncepcje funkcjonowania centrów logistycznych w łańcuchach dostaw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again