Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Autor
Birûkova V. M
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Gejmo Beder
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Pułaska-Turyna Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Ukraina
(1)
Język
polski
(4)
rosyjski
(1)
Temat
Metodologia
(4)
Zarządzanie
(2)
Analiza rynku
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Ekonomia
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Koszty jakości
(1)
Marketing
(1)
Statystyka
(1)
Statystyka -- podręcznik akademicki
(1)
Statystyka gospodarcza -- ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe w organizacjach non-profit, 2. Planowanie badania marketingowego, 3. Budowa narzędzia pomiarowego, 4. Sposoby pomiarów marketingowych, 5. Podstawowe zastosowanie badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Задачи исследования рынка в информационной системе и в системе принятия решений в организации: Что такое “исследование рынка”? Задачи исследования рынка; Этапы процесса исследования рынка. 2. Формулирование проблемы и выбор дизайна исследования: Формулирование и оценка проблемы исследования рынка; Выбор дизайна исследования. 3. Источники инфтрмации и иетоды сбора данных: Вторичное исследование; Службы стандартизованной рыночной информации; Методы сбора данных при первичном исследовании. 4.Операционализация и измерение исследуемых качеств: Операциональное определение и измерение; Виды шкал; Надежность и валидность измерений; Измерение установок. 5. Отбор единиц наблюдения и проведение: Основы и базовые понятия частичного сбора данных; Методы отбора, основанные не на принципе случайности; Методы отбора, основанные на «принципе случайности»; Проведение и контроль первичного сбора данных. 6.Подготовка к оценке дaнных: Отбор не поддающихся обработке анкет; Редактирование анкет; Кодирование; Ввод и проверка данных; Добавление новых переменных; Оценка (взвешивание); Матрица данных. 7. Анализ данных: Обзор методов анализа данных; Однофакторный анализ данных; Двух- и многофакторный анализ взаимосвязей. 8.Составление отчета об исследовании и презентация результатов: Статистические таблицы; Список литературы.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Statystyka dla ekonomistów / Beata Pułaska-Turyna. - Warszawa : Difin, 2005. - 326, [1] s. : wykr., tab. ; 23 cm.
1. Wprowadzenie, 2. Opis struktury zbiorowości, 3. Probabilistyczne podstawy statystyki, 4. Podstawy estymacji, 5. Podstawy weryfikacji hipotez, 6. Opis współzależności zjawisk, 7. Opis dynamiki zjawisk
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne paradygmaty nauk o zarządzaniu / red. nauk. Wiesław Kowalczewski. - Warszawa : Difin, 2008. - 229, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Wybrane aspekty metodologii nauk o zarządzaniu: Metodologia nauk o zarządzaniu; Podstawy filozoficzne nauk o zarządzaniu; Przesłanki kształtowania nowych paradygmatów w naukach o zarządzaniu; Znaczenie etyki w zarządzaniu. 2. Granice zarządzania: Geneza i filary przywództwa i władzy; Klasyczne rozumienie zarządzania i jego ograniczenia; Interdyscyplinarność zarządzania i nowe rubieże; Wszystko jest zarządzaniem? 3. Koncepcja przedsiębiorstwa i kierunki jej zmian: Początki tworzenia koncepcji przedsiębiorstwa; Kryzys korporacyjny; Arogancja korporacyjna; Kierunki zmian. 4. Strategiczne wymiary doskonałości w zarządzaniu: Druga rewolucja menedżerska wkroczyła do przedsiębiorstw; Poszukiwanie doskonałości w zarządzaniu trwa; Kulturowy wymiar doskonałości w zarządzaniu; W XXI wieku trwać będzie walka o jakość, doskonałość i przenikliwość; wiedza fundamentem i źródłem doskonałości zarządzania. 5. Jakość zarządzania: Paradygmat jakości w zarządzaniu; Pojęcia i determinanty jakości zarządzania; Jakość zarządzania a Model Znakomitości EFQM i ENJ; Jakość zarządzania a zasady zarządzania jakością w rodzinie norm ISO 9000:2000; Efekty rynkowe jakości zarządzania; Spojrzenie w przyszłość. 6. Integracja marketingu i logistyki w procesach zarządzania: Co to znaczy - zarządzanie marketingowe? Zarządzanie logistyczne; Marketing i logistyka - sprzężenie zwrotne; Zarządzanie marketingowo-logistyczne; Rozwiązania organizacyjne w przedsiębiorstwach; Marketing i logistyka na studiach wyższych. 7. Partycypacyjny system zarządzania wynagrodzeniem: Udział pracowników w zysku polskich przedsiębiorstw; Udział w zysku w krajach UE i Japonii; Refleksje końcowe: trzy główne powody konieczności rozszerzenia udziału pracowników w zysku w polskich przedsiębiorstwach. 8. Wirtualizacja procesów edukacyjnych w kreowaniu społeczeństwa wiedzy: System kształcenia jako czynnik rozwoju społeczeństwa; Wymagania nowoczesnych systemów edukacyjnych; Kierunki rozwoju edukacji e-learningowej; Czynniki decydujące o powodzeniu wdrażania zdalnego nauczania. 9. Paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem: Podstawowe pojęcia nauki o zarządzaniu środowiskiem; Społeczno-ekonomiczne paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem; Problemowe paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem; Problemowe paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem; 10. Zarządzanie międzykulturowe; od przystosowania do rozwoju: Kultura jako adaptacja, przetrwanie czy rozwój?; Dwie orientacje w rozumieniu komunikacji; Wielopoziomowość komunikacji; Poza rodowodem menedżera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - 5 dodruk - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2013. - 554 s. ; 23 cm.
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. Koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem, 4. Zarządzanie jakścią w cyklu życia produktu, 5. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 6. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 7. Koszty jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej