Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
Forma i typ
Książki
(40)
Czasopisma
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(29)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(38)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Budzyński Wojciech
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Kondak Anna
(2)
Malátek Vojtěch
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Widera Wiktor
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Čemerková Šárka
(2)
Anholt Simon
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bera Milena
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Borówka Ewa
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobska Monika
(1)
Donets Oksana
(1)
Dudek Marek
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Falecki Janusz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gawron Iwona
(1)
Gorchels Linda
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grmanová Eva
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Ivanová Eva
(1)
Janasz Władysław
(1)
Janulek Piotr
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kall Jacek
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Koišová Eva
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kordoš Marcel
(1)
Korenkiewicz Aleksandra
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozak Marcin
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kulisz Victoria
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lewicki Arkadiusz
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marcineková Katarína
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masárová Jana
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Mojs Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(28)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Temat
Przedsiębiorstwo
(16)
Marketing
(13)
Innowacje
(7)
Kadry
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Marketing elektroniczny
(5)
Public relations
(5)
Marketing strategiczny
(4)
Służba zdrowia
(4)
Instytucje nonprofit
(3)
Internet
(3)
Inwestycje
(3)
Lekarze a pacjenci
(3)
Menedżerowie
(3)
Negocjacje
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Blogi
(2)
Ekorozwój
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka
(2)
Marka*
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Mentoring
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja
(2)
Polska
(2)
Private equity
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Towary
(2)
Venture capital
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Administracja
(1)
Alokacja
(1)
Automatyzacja
(1)
Awans zawodowy
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biblioteka
(1)
Biblioteki
(1)
Biznes
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Energetyka
(1)
Etyka lekarska
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Górnictwo
(1)
Hotelarstwo
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Jakość usług
(1)
Języki programowania
(1)
Kariera
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Leasing
(1)
Leczenie
(1)
Marketing biblioteczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Motywacja
(1)
Nieruchomości
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Medycyna i zdrowie
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia; R.2 Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie; R.3 Cele i opis przedsięwzięcia; R.4 Opis produktu; R.5 Analiza rynku; R.6 Marketing; R.7 Zarządzanie; R.8 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia; R.9 Analiza szans i zagrożeń; R.10 Analiza finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etyczne problemy zarządzania w ochronie zdrowia / red. nauk. Jan Hartman, Zbigniew Zalewski. - Stan prawny na 1.10.2013 r. - Warszawa : Wolters Kluwer SA , 2013. - 199 s. : il. ; 20 cm.
O sprawiedliwym systemie zdrowotnym; cele etyczne i ograniczenia strukturalne w zarządzaniu systemem ochrony zdrowia; Odpowiedzialność w zarządzaniu placówką zdrowia publicznego; Pojecie sprawiedliwości w bioetyce (w interpretacjach liberalnych i libertariańskich); Wybrane problemy etyczne w zarządzaniu pielęgniarstwem; Etyczne aspekty zarządzania szpitalem klinicznym. Miedzy misją a oczekiwaniami rynku; Kompetencje kas chorych i Narodowego Funduszu Zdrowia a zarządzanie środkami finansowymi. Etyczne problemy reprezentacji potrzeb zdrowotnych; Etyka w ochronie technologii medycznych; Powszechny i równy dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej w systemie powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce; Odpowiedzialność szpitala z tytułu zdarzeń medycznych; Błędy medyczne a bezpieczeństwo pacjenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
IT w firmie / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2004. - 244 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo działające w czasie rzeczywistym ( Real-Time Enterprise), 2.Technologie informacyjne- rdzeń nowoczesnego biznesu, 3. Marketing w czasie rzeczywistym i współczesne systemy wspomagania sprzedaży, 4. Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa działającego w czasie rzeczywistym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Ogólne spojrzenie; Kanały marketingowe - struktura, funkcje i relacje; Struktura kanału; Sprzedaż detaliczna; Pośrednicy kanałowi: hurtownicy; Logistyka dystrybucji; Projekt kanału i proces planowania; Zarządzanie kanałem; Systemy informatyczne a zarządzanie kanałem; Ocena skuteczności działania kanału marketingowego; Aspekty miedzynarodowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin SA , 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Od Autora. Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?: Kluczowy Klient, czyli kto?; Wybór Kluczowego Klienta; Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy; Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?; Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami. Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera: Początki zawodu KAM w Polsce; Ścieżka kariery; Zadania; Cykliczność pracy; Trochę o zaangażowaniu w pracy; Dokumentacja w dziale. Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera: Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność?; Manager czy lider?; Kreowanie nowego lidera; Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie; Finansowa strona pracy; Analiza rentowności promocji; Rachunek wyników (P&L); Kaskadowanie rabatów; Marża a narzut; Marża dostawcy a marża klienta; Kontrakty net/net; Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?; Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?; Budżetowanie; Współpraca z Działem Kontrolingu. Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera: Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji; Grupy robocze, praca zespołowa; Zasady dobrej pracy zespołowej; Feedback; Prawa w środowisku międzynarodowym; Sprzedaż czy negocjacje?; Zrozumieć sposób myślenia kupującego. Rozdział V. Proces negocjacyjny: Negocjacje; Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?; Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?; Nastawienie do siebie i do działania; Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny; „No logo” – etykietowanie; Stawianie celów, metoda SMART, Spotkanie negocjacyjne: etapy; Wybrane techniki negocjacyjne; Tabela zmiennych; Negocjacje: uniwersalne i dobre rady; Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca; Perswazja i manipulacja; Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?; Komunikacja interpersonalna: rola pytań; SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań; Lingwistyka negocjacyjna; Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?; Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej; Wartości etyczne w pracy KAM-a. Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera: Emocje w biznesie; Kłamstwo w biznesie. Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera: Co to jest NLP?; Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli; Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej; Rola predykatów; Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów. Zakończenie. Aneks. Studium przypadku: Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu; Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar. Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim. Bibliografia. O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki rozwojowe gospodarczych systemów informacyjnych w dobie gospodarki elektronicznej; Aktywność gospodarcza na rynku wirtualnym; Transformacja przedsiębiorstwa w e-przedsiębiorstwo; Internet w małych i średnich przedsiębiorstwach; Zastosowanie technologii SharePoint w e-biznesie; Nowe formy reklamy internetowej i badań marketingowych; Wybrane aspekty marketingu wirtualnego; Marketing firmy w sieci Internet; Rola systemu zarządzania wiedzą w procesie obsługi klienta; Komunikacja w środowisku aplikacji wspomagających edukacje zdalną (na przykładzie Learning Space); Telepraca; Audyt bezpieczeństwa w systemie WWW; Metoda wartości uzyskanej (Earned Value) w zarządzaniu przedsięwzięciami z obszaru e-biznesu; Wielofazowa weryfikacja wiedzy automatycznie pozyskiwanej z baz danych; Integracja danych katalogowych w sieciach komputerowych; Analiza możliwości integracji aplikacji w złożonym środowisku komunikacyjnym; Security model of LAN in companies; Wywiad gospodarczy w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 577)
1. Analiza kierunków rozwoju systemów informacyjnych wspomagających zarządzanie, 2. Metoda technologii obiektowej w tworzeniu przedsięwzięć biznesowych, 3. Metody obiektowo rozproszone w e-biznesie, 4. Technologie internetowe w tworzeniu systemu informacyjnego przedsiębiorstwa, 5. Badanie stanu zaawansowania przedsiębiorstw w realizacji przedsięwzięć internetowych (e-biznesu), 6. Modele strategii realizacji e-biznesu w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 581)
1. Koncepcje marketingu i orientacji rynkowej- zastosowanie w sektorze publicznym; 2. Samorządowe usługi publiczne- charakterystyka, zakres przedmiotowy i formy organizacyjno-prawne; 3. Operacjonalizacja koncepcji marketingu i orientacji rynkowej w administracji terytorialnej. Wyniki wywiadów indywidualnych; 4. Poziom i uwarunkowania orientacji rynkowej polskiej administracji terytorialnej; 5. Wpływ orientacji rynkowej na wybrane wyniki działalności jednostek samorządu lokalnego; 6. Perspektywy wdrażania orientacji rynkowej w polskim samorządzie terytorialnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Rynkowe i środowiskowe uwarunkowania strategicznego zarządzania zakładami opieki zdrowotnej: 1. Zakład opieki zdrowotnej jako samodzielny podmiot na wyłaniającym się rynku usług medycznych, 2. Rynek usług medycznych i jego otoczenie, 3. Wybrane koncepcje i metody zarządzania strategicznego. Cz.II Ekonomiczne i finansowe podstawy zarządzania w sferze opieki zdrowotnej: 4. Ekonomiczne aspekty zarządzania opieką zdrowotną, 5. Zarzadzanie gospodarką finanswą zakłądów opeiki zdrowotnej. Cz.III Istota i kierunki restrukturyzacji zakąłdu opieki zdrowotnej: 6. Teoria i praktyka restrukturyzacji ochrony zdrowia w Polsce, 7. Restrukturyzacja opieki zdrowotnej w wymiarze regionalnym i loklanym. Cz.IV Współczesne koncepcje zintegrowanego zarządzania zakładami opieki zdrowotnej: 8. Wprowadzenie do marketingowego zarządzania organizacją świadczącą usługi medyczne, 9. Marketingowa interpretacja jakości w usługach medycznych, 10. wykorzystanie strategii projakościowej w zarządzaniu zakłądem opieki zdrowotnej, 11. Zarządzanie wiedzą w zakładach opieki zdrowotnej. Cz.V Kluczowa rola personelu w zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej: 12. Geneza i teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi, 13. Dobór personelu medycznego, 14. Motywowanie personelu i zarządzanie kompetencjami w zakładzie opieki zdrowotnej, 15. Podnoszenie kwalifikacji i samorozwój personleu medycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zagadnienia zrównoważonego rozwoju miast. Rola planowania przestrzennego w rozwoju zrównoważonym miast; Zintegrowane gospodarowanie energią i przestrzenią w polskich miastach w świetle wyników badań empirycznych; Stan środowiska w wybranych miastach województwa łódzkiego w okresie przemian społeczno-gospodarczych Polski; Współrządzenie jako czynnik zrównoważonego rozwoju miast - przykład Łodzi; Świdnica jako ośrodek równoważenia rozwoju społeczno-gospodarczego; Programy wspierające rozwój miast finansowane przez Unię Europejską - inicjatywa Urban i projekty pilotażowe; Zrównoważony rozwój oraz poziom jakości życia w świetle opinii mieszkańców Opola; Ocena świadomości ekologicznej mieszkańców Opola w zakresie gospodarki odpadami na podstawie badań ankietowych; Problemy rozwoju małych miast na obszarach przyrodniczo cennych; Wycena efektywności ekonomicznej ochrony przeciwpowodziowej miasta na przykładzie Lewina Brzeskiego (ze szczególnym uwzględnieniem kosztów zewnętrznych). Część II: Polityka i instrumenty rozwoju miast. Dlaczego konieczna jest korekta systemu ośrodków centralnych dla landu Brandenburgii? Regionalne wyrównanie zróżnicowań przestrzennych - cel bez alternatywy? Lokalny rozwój gospodarczy a zarządzanie projektami; Lokalny rozwój gospodarczy a polityka wewnętrzna władz miejskich; Innowacyjne podejście do sterowania rozwojem miast: studium przypadku miasta Vsetin; Perspektywy rozwoju Zawiercia - nowe strategie i zagrożenia; Zrównoważona karta wyników a realizacja strategii w miastach na prawach powiatu - wyniki badań ankietowych; Fundamenty zarządzania wiedzą w urzędach administracji publicznej; Marketing gmin i miast w Republice Czeskiej; Marketing miast jako oparta na kooperacji koncepcja rozwoju miast; Controlling w miastach na prawach powiatu. Analiza wyników badań; Sytuacja społeczno-gospodarcza Myszkowa oraz podstawowe kierunki rozwoju; Gminna pomoc publiczna dla przedsiębiorstw po akcesji Polski do Unii Europejskiej; Polityczne i ekonomiczne uwarunkowania inwestycji w infrastrukturę komunalną jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gmin ziemi gliwickiej; Nakłady inwestycyjne w miastach na prawach powiatu w województwie dolnośląskim w latach 2000-2003; Polityka inwestycyjna miast na prawach powiatu w województwie wielkopolskim; Działalność gospodarcza sektora samorządowego w aglomeracji wrocławskiej w procesie transformacji systemowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyt Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 1)
1. Rozwój gospodarczy regionu świętokrzyskiego: Charakterystyka gospodarcza Kielc od średniowiecza do 1939 r. w świetle statystyki dochodów miasta; Przemiany zachodzące w gminie jako jednostce samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Masłów; Inwestycje w gminie Sitówka - Nowiny jako czynnik stymulujący jej rozwój; Lokalny rozwój gospodarczy na przykładzie gminy Michałów; Aktywne formy ograniczania bezrobocia absolwentów wyższych uczelni województwa świętokrzyskiego. 2. Marketingowe zarządzanie miastem i regionem: Wpływ działalności targowej na promocję miasta na przykładzie Kielc; Marketing a potrzeby sukcesu gminy Zagnańsk; Kanały w procesie dystrybucji; Produkty markowe na przykładzie turystyki aktywnej; Restrukturyzacja przedsiębiorstwa Chemar S.A. w Kielcach. 3. Problemy Unii Europejskiej: Polityczne i gospodarcze efekty przystąpienia Polski do UE; Szanse i zagrożenia dla Polski wynikające z integracji z UE; Polska na tle krajów UE w świetle syntetycznych miar potęgi w latach 1990-2000; Specjalne strefy ekonomiczne a UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja doskonaląca się; 2. Konteksty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie pracy; 3. Kompetencje zawodowe a kompetencje osobiste; Współczesne tendencje w motywowaniu do pracy; 5. Jakość w systemie opieki zdrowotnej - rola kadry medycznej w procesie kształtowania jakości i zarządzania podmiotem leczniczym; 6. Odpowiedzialność za jakość działań w podmiocie leczniczym; 7. Budowanie projektów podnoszących jakość działań; 8. Podmiot leczniczy podstawowym ogniwem systemu. Aspekty organizacyjno-ekonomiczne; 9. Identyfikowanie misji i celów działań w podmiocie leczniczym; 10. Czynniki obciążające w pracy w ochronie zdrowia - wybrane aspekty; 11. Wymierne versus niewymierne źródła satysfakcji z pracy; 12. Szpital jako miejsce pracy; Źródła i mierniki satysfakcji pacjenta; 14. Teoretyczne aspekty analizy zatrudnienia; 15. Formy zatrudnienia w podmiotach leczniczych; 16. Rekrutacja i selekcja pracowników; 17. Planowanie ścieżki rozwoju zawodowego; 18. Analiza błędów procesu zarządzania kadrami; 19. Oceny pracownicze; 20. Wypalenie zawodowe jako czynnik zmieniający efektywność pracownika; 21. Kompetencje farmaceutów w kontaktach z pacjentami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1. Teoria komunikacji i jej wykorzystanie w praktyce przedsiębiorstwa: Istota i proces komunikacji; Komunikacja versus marketing; Wpływ komunikacji na zmiany zachowania zakupowego uczestników rynku; Budowanie rynków i ich odmienności. Cz. 2. Składniki komunikacji wielowymiarowej i specyfika ich stosowania: Komunikacja zintegrowana; Strategiczna pozycja public relations; Produkt w kontekście strategii komunikacyjnej; Marka jako specyficzny środek komunikacji i unikatowa tożsamość; Reklama – przekaz o przedsiębiorstwie i jego produktach; Ustalanie i prezentacja ceny produktu; Sprzedaż i dystrybucja w warunkach rynku rozwiniętego; Nowe podejście do dystrybucji i promocji sprzedaży. Cz. 3. Wybrane metody badania rynku i konsumentów: Metody badania przestrzeni rynkowej; Wybrane metody GFK; Metody badawcze TNS; Metody badawcze IPSOS; Wybrane metody Synovate. Cz. 4. Opieka nad klientem: Wpływ komunikacji na klienta w środowisku rosnącej konkurencji globalnej; Zarządzanie procesami obsługi klienta w kontekście innowacji systemów CRM; Przyszłość CRM w środowisku nowej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations w sytuacjach kryzysowych: Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations; Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit; Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego; Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości; Uwarunkowania działań public relations w sytuacji kryzysowej organizacji politycznej; Wizerunek organizacji jako płaszczyzna zarządzania antykryzysowego; Wybrane aspekty zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w sytuacjach kryzysowych; Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami i problemami. Przykłady zastosowań instrumentów Public Relations (easy study): Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów"; Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu; Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO; Public relations Urzędu Miasta Poznania; Public relations w bankach - główne cechy i zadania; Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie spółki giełdowej; Kreowanie wizerunku poety w mediach; Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów Sp. z o.o.; Public relations jako czynnik konkurencyjności szkół wyższych; Sytuacja kryzysowa w lokalnym banku - studium przypadku; Skuteczna komunikacja antykryzysowa firmy na przykładzie Netii Holding SA; Prewencja antykryzysowa na przykładzie wdrożenia telefonicznej obsługi klienta Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego. Komunikaty: Negocjacje jako narzędzie PR-rowca w rozwiązywaniu konfliktów; Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych; Twórcze rozwiązywanie problemów organizacji; Kreowanie wizerunku w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa; Czy mamy kryzys w edukacji public relations w Polsce? Problem standaryzacji; Znaczenie wizerunku polski w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej; Public relations - znajomość istoty przedmiotu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu; Wpływ systemów CRM na zewnętrzny wizerunek przedsiębiorstwa; Psycholog w dziale public relations; Czynniki lojalności klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń; Działania public relations w warunkach ukraińskiego rynku ubezpieczeniowego; Rola tożsamości organizacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw działających na polskim rynku w świetle wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek)
1.Dlaczego marki warte są zachodu?, 2.Dlaczego marki są ważne dla krajów?, 3.Wschodzące rynki, wschodzące marki, 4.Wyzwanie: markowy eksport, 5.Kiedy kraje stają się markami, 6.Nadszedł już czas
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategic management in tourism / editor Luiz Moutinho and Alfonso Vargas-Sánchez. - 3rd edition. - Boston, Massachusetts : CABI , 2018. - XV, [1], 362 s. : tab., wykresy ; 25 cm.
(CABI Tourism texts)
Zawiera: Contributors. Preface. Part 1. Tourism Environment, Economic Development, Forecasting and Trends: The New Business Environment and Trends in Tourism; Futurecast Applied to Tourism; Future Economic Development in Tourism, Tourism Demand Modelling and Forecasting. Part 2. Integrated Management in Tourism: Consumer Behaviour in Tourism, Strategic Creativity in Tourism Business; Strategic Innovation in Tourism Business; Empowerment and Human Resource Management in Tourism; Financial Management in Tourism; Technology Management in Tourism. Part 3. Strategic Vision and Managementt in Tourism: Strategic Thinking in Tourism; Towards a New Strategic Paradigm; New Performance Measurements; Process-based Management in Tourism; International Strategies in Tourism; Crisis Management and Strategic Implications. Part 4. New Business Ecosystem and Stakeholder-driven Strategy: Stakeholder Engagement in Tourism; Authenticity in Tourism; Tourism Resources and Sustainability; New Strategic Developments in Tourism. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej