Form of Work
Książki
(7)
Status
only on-site
(7)
available
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(7)
Author
Adams Sally
(1)
Amsterdamski Stefan
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Boyd Andrew
(1)
Franek Katarzyna
(1)
Hicks Wynford
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Niziołek Andrzej
(1)
Oppenheim A.N
(1)
Sadza Agata
(1)
Skworz Andrzej
(1)
Sobczak Barbara
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
Dziennikarstwo
(4)
Internet
(3)
Ankieta
(2)
Telewizja
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Dziennikarze sportowi
(1)
Grupy społeczne
(1)
Informacja
(1)
Język
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Korespondenci wojenni
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Nauki społeczne
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przywództwo
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama
(1)
Retoryka
(1)
Rynek
(1)
Socjologia
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Wywiady
(1)
Źródła informacji
(1)
Genre/Form
Wywiady
(3)
Felieton
(1)
Publicystyka
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Biblia dziennikarstwa / pod red. Andrzej Skworz, Andrzej Niziołek. - Kraków : Znak, 2010. - 774, [2] s. : il. ; 25 cm.
ISBN: 978-83-240-1357-9
I. Z terenu: 1. News; 2. Dziennikarstwo śledcze; 3. Dziennikarstwo ekonomiczne; 4. Dziennikarstwo sportowe; 5. Relacje; 6. Korespondencje; 7. Reportaż i dokument; 8. Dziennikarstwo fotograficzne, infografik, operator; 9. Dziennikarstwo specjalistyczne; 10. Dziennikarstwo jako sposób na życie; II. Z głowy: 11. Wywiad; 12. Recenzja; 13. Publicystyka; 14. Rysunek satyryczny; 15. Felieton; III. W redakcji: 16. Redaktorzy i wydawcy; 17. Fotoedytor; 18. Researcher; 19. Korektor; 20. Etyka dziennikarska
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 83-233-2163-9
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14939-0
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7298-621-5
Przedmowa. Podziękowania. Wprowadzenie do planowania badań sondażowych; Planowanie sondaży analitycznych; Planowanie sondaży opisowych; Badania pilotażowe; Wywiad o charakterze eksploracyjnym; Wywiady standaryzowane; Projektowanie kwestionariuszy; Formułowanie pytań; Podstawy teorii pomiaru; Konstruowanie stwierdzeń dotyczących postaw; Skalowanie postaw; Metody projekcyjne w badaniu postaw; Odmiany i zastosowania; Przetwarzanie danych; Analiza statystyczna. Dodatek I: Testy statystyczne. Dodatek II: Nomografy do sprawdzania statystycznej istotności różnic między odsetkami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-484-4
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 978-83-233-2338-9
1. Wprowadzenie, 2. Podstawy, 3. Przygotowanie i rozpoczęcie, 4. Techniki przeprowadzania wywiadu, 5. Rozumienie rozmówców i unikanie problemów, 6. Sprawdzanie i redagowanie wypowiedzi, 7. przeprowadzanie wywiadów telefonicznych, 8. Sporządzanie notatek i nagrywanie, 9. Różni rozmówcy: Politycy, 10. Różni rozmówcy: Sławne osobistości, 11. Różni rozmówcy: Szczególne przypadki, 12. Prawo i etyka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Biblioteczka Poznańskich Studiów Polonistycznych Serii Językoznawczej / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza ; Nr 29)
ISBN: 83-88176-68-4
Wstęp; 1. Wywiad jako gatunek dziennikarski; 2. Wywiad jako przedmiot badań lingwistycznych; 3. Sytuacja wywiadu telewizyjnego; 4. Przebieg wywiadu telewizyjnego; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Wywiady - podręcznik akademicki (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again