Form of Work
Książki
(58)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(40)
available
(36)
unavailable
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(40)
Author
Borowiecki Ryszard
(3)
Kwieciński Mirosław
(3)
Andruszko Robert
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Kaliski Maciej
(2)
Kapera Marta
(2)
Kvale Steinar
(2)
Miller William R
(2)
Morrison James R. (1940- )
(2)
Mrozik Przemysław
(2)
Paduszek Konrad
(2)
Rollnick Stephen
(2)
Tor Krzysztof
(2)
Woźny Aleksander
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Świerczek Marek
(2)
Żebrowski Andrzej
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Adams Sally
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Amsterdamski Stefan
(1)
Arkowitz Hal
(1)
Barbaro Bogdan de
(1)
Barbaro Maria de
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Bidwell Sybilla
(1)
Biernacki Kacek
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bland Michael
(1)
Boyd Andrew
(1)
Budzyna-Dawidowski Przemysław
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Chołoniewski Jacek
(1)
Chudy Wojciech
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Clark Robert M
(1)
Czekaj-Szopa Anna
(1)
Drożdżowicz Lucyna
(1)
Dziuban Agata
(1)
Dziura Marek
(1)
Eichelberger Wojciech
(1)
Filipkowski Wojciech
(1)
Flegel Kathryn
(1)
Franek Katarzyna
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Gołas-Ners Agnieszka
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Grandys Andrzej J
(1)
Gruszczyński Leszek A
(1)
Grzelka Monika
(1)
Gutek Alina
(1)
Głowacka-Grajper Małgorzata
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Haber Lesław H
(1)
Harcup Tony
(1)
Heaton Jeanne Albronda
(1)
Hicks Wynford
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Karina
(1)
Jaskułowski Krzysztof
(1)
Jaskólski Krzysztof
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Józefik Barbara
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek Jarosław
(1)
Kafel Tomasz
(1)
Kaleta-Sennik Katarzyna
(1)
Kapera Marta. 6eTł
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kolegowicz Konrad
(1)
Komorowska Barbara
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Kołbik Ilona
(1)
Kruk Anna
(1)
Kubisz Bogusław
(1)
Kuta Małgorzata
(1)
Laskowski Piotr
(1)
Leśnikowski Dariusz
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lipowicz Irena
(1)
Lowenthal Mark M
(1)
Maison Dominika
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Minkina Mirosław
(1)
Molenda Jarosław
(1)
Morawski Zdzisław
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mościchowska Iga
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Year
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(59)
United Kingdom
(1)
United States
(1)
Language
Polish
(59)
English
(1)
Audience Group
Służby specjalne
(1)
Subject
Wywiad socjologiczny
(12)
Ankieta
(7)
Wywiad
(7)
Dziennikarstwo
(6)
Marketing
(5)
Socjologia
(5)
Służby specjalne
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Motywacja
(4)
Nauki społeczne
(4)
Telewizja
(4)
Wywiad gospodarczy
(4)
Wywiad lekarski
(4)
Wywiad motywujący
(4)
Wywiad wojskowy polski
(4)
Choroby psychiczne
(3)
Informacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Internet
(3)
Opinia publiczna
(3)
Radiofonia
(3)
Reklama
(3)
Rodzina
(3)
Rynek
(3)
Wywiady
(3)
Zogniskowany wywiad grupowy
(3)
Biały wywiad
(2)
Etyka społeczna
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Młodzież
(2)
Psychoterapia
(2)
Socjotechnika
(2)
Szpiegostwo
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Artyści polscy
(1)
Audycje radiowe
(1)
Autoryzacja wypowiedzi
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Czasopisma
(1)
Dane osobowe
(1)
Dane statystyczne
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dyplomacja
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Dziennikarze sportowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Eksperyment
(1)
Empatia
(1)
Gazety
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Grupy społeczne
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Jakość
(1)
Język
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Korespondenci wojenni
(1)
Kradzież
(1)
Kryminalistyka
(1)
Kłamstwo
(1)
Lekarze
(1)
Lipowicz, Irena
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lęk
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing polityczny
(1)
Medycyna
(1)
Metodologia
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Nerwica natręctw
(1)
Netnografia
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Podręcznik
(1)
Polityka
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia kryminalistyczna
(1)
Psychologia zdrowia
(1)
Public relations
(1)
Publicystyka angielska
(1)
Publicystyka europejska
(1)
Recenzje
(1)
Retoryka
(1)
Rzecznik praw obywatelskich
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Skarbek-Giżycka, Krystyna
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Subject: time
1901-
(3)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1939-
(1)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Wywiady
(11)
Felieton
(4)
Publicystyka
(3)
Reportaż
(3)
Wywiad
(3)
Literatura
(2)
Biografie
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Recenzje
(1)
Domain
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
99 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-01-12850-X
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na an- kietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respon- dentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88807-61-7
1. Wiek kłamstwa, 2. Na lewo od ściany, 3. Rynek, globalizacja i ich przeciwnicy, 4. George Bush musi odejść, 5. Precz z logo!, 6. Demokracja prewencyjna, 7. Ameryka marzy, Europa kłamie, 8. Przeszłość, nienawiść, zemsta, 9. Różni nas seks, 10. Proste niefilozoficzne pytania, 11. Pan IKEA, 12. Inżynier miast i dusz, 13. Co jest ważne w życiu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Autoryzacja wypowiedzi / Joanna Taczkowska. - Stan prawny na 30/11/2007 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 312, [1] s. ; 21 cm.
(Monografie / Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.)
ISBN: 978-83-7526-470-8
1. Status prawny autoryzacji. Autoryzacja w systemach komunikowania wybranych państw; Autoryzacja w Polsce. 2. Funkcje autoryzacji. Funkcje konstruktywne; Funkcje destruktywne. 3. Prawna ochrona wypowiedzi. Rodzaje wypowiedzi; Wypowiedź jako przesłanka ochrony dóbr osobistych; Odpowiedzialność prawna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
Book
In basket
(Niezbędnik badacza)
ISBN: 978-83-01-16539-0
1. Wprowadzenie do badań fokusowych; 2. Prawidłowe i niewłaściwe zastosowanie badań fokusowych; 3. Podstawy badań fokusowych; 4. Projekt badawczy; 5. Dobór próby; 6. Praktyczne aspekty planowania i prowadzenia badań fokusowych; 7. Etyka i zaangażowanie; 8. Generowanie danych; 9. Wstępna analiza danych; 10. Analityczne wyzwania w badaniach fokusowych; 11. Pełne wykorzystanie potencjału badań fokusowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-18315-8
Rola badań w procesie projektowania user experience rozwiązań interaktywnych; Przygotowanie do badań z użytkownikami; Badania potrzeb w projektowaniu produktów; Ewaluacja, czyli jak sprawdzić user experience projektu; Optymalizacja, czyli jak doskonalić projekt; Analiza danych i raportowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
ISBN: 978-83-01-16946-6
Wprowadzenie: Różnorodność metod i narzędzi w badaniach: 1. Studium przypadku; 2. Obserwacja; 3. Nowe techniki badań terenowych: shadowing; 4. Podejście biograficzne; 5. Wywiad w badaniach jakościowych; 6. Badania fokusowe; 7. Analiza dokumentów zastanych; 8. Analiza dyskursu; 9. Etnografia wizualna; 10. Technika identyfikacji konstruktorów osobistych; 11. Metody relacyjne w badaniach organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-255-3425-7
1. "Biały wywiad" a bezpieczeństwo państwa (uwagi wprowadzające). 2. Rola "białego wywiadu" w działalności służb specjalnych na prezstrzeni wieków. 3. "Biały wywiad" z perspektywy kryminalistyki. 5. Wykorzystanie otwartych źródeł informacji przez instytucję finansową. 6. Możliwości wykorzystania informacji z otwartych źródeł w pracy polskiej analitykijednostki analityki finansowej. 7. ESOM jako narzędzie "białego wywiadu". 8. "Biały wywiad" w policji. 9. Wykorzystanie otwartych źródeł informacji. WYniki badań ankietowych. 10. Wykorzystanie tzw. białego wywiadu w działalności analityczno-informacyjnej Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 11. Wykorzystanie twartych źródeł informacji w pracy prokuratora. 12. Analiza otwartych źródeł internetowych z zastosowaniem metodologii sieci społecznych. 13. Internet a OSINT - szanse i praktyczne zastosowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Biblia dziennikarstwa / pod red. Andrzej Skworz, Andrzej Niziołek. - Kraków : Znak, 2010. - 774, [2] s. : il. ; 25 cm.
ISBN: 978-83-240-1357-9
I. Z terenu: 1. News; 2. Dziennikarstwo śledcze; 3. Dziennikarstwo ekonomiczne; 4. Dziennikarstwo sportowe; 5. Relacje; 6. Korespondencje; 7. Reportaż i dokument; 8. Dziennikarstwo fotograficzne, infografik, operator; 9. Dziennikarstwo specjalistyczne; 10. Dziennikarstwo jako sposób na życie; II. Z głowy: 11. Wywiad; 12. Recenzja; 13. Publicystyka; 14. Rysunek satyryczny; 15. Felieton; III. W redakcji: 16. Redaktorzy i wydawcy; 17. Fotoedytor; 18. Researcher; 19. Korektor; 20. Etyka dziennikarska
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Psychiatria i Psychoterapia)
ISBN: 978-83-233-3565-8
Zawiera: Cz. I Co to jest dialog motywujący?: Rozmowy na temat zmiany; Duch dialogu motywującego; Metoda dialogu motywującego. Cz. II Angażowanie - ugruntowanie w relacji: Zaangażowanie i wycofywanie się; Słuchanie - zrozumienie dylematu osoby; Podstawowe umiejętności związane z prowadzeniem dialogu; Badanie wartości i celów. Cz. III Ukierunkowywanie - wyznaczanie celów strategicznych: Dlaczego ukierunkowywać?; Znajdowanie horyzontu; Kiedy cele są różne; Wymiana informacji. Cz. IV Wywoływanie - przygotowanie do zmiany: Ambiwalencja - język zmiany i język podtrzymania; Wywoływanie u osoby jej własnej motywacji; Reagowanie na język zmiany; Reagowanie na język podtrzymania i niezgodę; Wywoływanie nadziei i pewności siebie; Pomaganie z zachowaniem postawy neutralnej; Rozwijanie rozbieżności. Cz. V Planowanie - pomost na drodze do zmiany: Od wywoływania do planowanie; Opracowanie planu zmiany; Wzmacnianie zobowiązania; Wspieranie zmiany. Cz. VI Dialog motywujący w codziennej praktyce: Doświadczanie dialogu motywującego; Uczenie się dialogu motywującego; Stosowanie dialogu motywującego; Integrowanie dialogu motywującego. Cz. VII Empiryczna ocena dialogu motywującego: Dowody empiryczne oraz ewolucja dialogu motywującego; Ocena rozmów motywujących. Słowniczek terminów związanych z dialogiem motywującym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychiatria i Psychoterapia / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 978-83-233-4284-7
1. Uczenie się dialogu motywującego, korzystanie z niego i rozszerzanie jego zastosowań, 2. Włączanie elementu zwiększającego motywację do ujednoliconego protokołu transdiagnostycznej terapii zaburzeń emocjonalnych, 3. Zwiększenie skuteczności ekspozycji i powstrzymania reakcji w terapii zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego. Rola dialogu motywującego, 4. Integrowanie dialogu motywującego z terapią zaburzeń lękowych, 5. Zwiększanie motywacji u osób z podwójną diagnozą zaburzenia stresowego pourazowego oraz zaburzeń spowodowanych używaniem substancji psychoaktywnych, 6. Dialog motywujący jako wstęp do psychoterapii kobiet z depresją, 7. Dialog motywujący w terapii depresji, 8. Dialog motywujący w pracy nad myślami samobójczymi, 9. Farmakoterapia motywująca. Łączenie dialogu motywującego z terapią przeciwdepresyjną w celu osiągnięcia lepszych wyników leczenia, 10. Dialog motywujący w terapii uzależnień, 11. Krótkie interwencje motywujące w pracy z osobami z problemem hazardu, 12. Dialog motywujący jako interwencja w rzucaniu palenia przez młodzież, 13.Dialog motywujący w terapii sprawców przemocy wobec partnera, 14. Dialog motywujący w terapii zaburzeń odżywiania, 15. Podsumowanie i wyznaczenie kierunków przyszłych działań
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-240-0589-7
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7405-512-3
1. Kto, co, kiedy, dlaczego i jak? Wprowadzenie do dziennikarstwa; 2. Ograniczenia i oddziaływania; 3. Co to jest news?; 4. Skąd się biorą newsy?; 5. Dziennikarz jako obiektywny reporter; 6. Dziennikarz jako śledczy; 7. Dziennikarstwo jako źródło rozrywki; 8. Wywiady; 9. Pisanie newsów; 10. Pisanie newsów; 11. Opowiadanie obrazami; 12. Styl dziennikarski; 13. Podsumowanie. Dziennikarstwo w obliczu wyzwań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 83-233-2163-9
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8107-269-4
1. Pojęcie empatii w świetle różnorodnych koncepcji; 2. Empatyczny mózg; 3. Empatia w komunikowaniu się; 4. Model empatycznej komunikacji lekarz - pielęgniarka - pacjent; 5. Empatia w pomaganiu; 6. Wpływ empatii na humanizację procesu opieki medycznej; 7. Zapobieganie wypaleniu zawodowemu a empatia; 8. Kształcenie umiejętności empatycznych u studentów i profesjonalistów zawodów medycznych; 9. Rozwijanie empatii metodą treningową; 10. Metody pomiaru empatii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-227-2255-9
1. Perspektywa badawcza i teoretyczne zaplecze analiz, 2. Informacja, publicystyka i formy pośrednie, 3. Wzmianka. Minimalna informacja prasowa, 4. Notatka prasowa. Informacja poszerzona, 6. Wiadomości prasowe. Informacja pełna, 7. Zapowiedź. Informacja o informacji i reklama informacji, 8. Sylwetka prasowa. Informacja o osobie i rekomendacja osoby, 9. Komentarz prasowy. Informacja zinterpretowana, 10. Felieton. Informacja zakamuflowana, 11. Wywiad prasowy. Informacja rozpisana na głosy, 12. Reportaż. Informacja zobrazowana
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77, 316,77 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
ISBN: 83-7333-414-9
Cz. I Procesy integracji przepływu informacji: 1.Zarządzanie wiedzą jako kluczowy czynnik sukcesu i przewagi konkurencyjnej organizacji XXI wieku, 2. Znaczenie wiedzy i informacji w zintegrowanym systemie zarządzania, 3. Rola integratorów przepływu informacji w zarządzaniu, 4. Rola informacji w efektywnym zarządzaniu zmianami poprzez zarządzanie projektami, 4. Zarządzanie w sieci. Wybrane aspekty, 5. Zintegrowana informacja jako źródła przewagi konkurencyjnej (studium przypadku przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej), 6. Przepływ informacji w organizacjach fraktalnych, 7. Funkcja informacyjna metody luki okresów w zarządzaniu ryzykiem płynności finansowej banku komercyjnego, 8. Tendencje zmian znaczenia badań rynkowych i marketingowych w procesie pozyskiwania informacji przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku artykułów konsumpcyjnych (w świetle wyników badań). Cz. II Kapitał intelektualny i przywództwo w strategii organizacji: 1. Proces twórczy w biznesie i sztuce, 2. Koncepcja wartościowania kapitału intelektualnego organizacji, 3. Pomiar kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a uwarunkowanie sektorowe. Metodyka pomiaru, 4. Kreowanie wzrostu kapitału intelektualnego organizacji poprzez wdrożenie systemu zarządzania wiedzą ( a przykładzie Górażdże Cement S.A./ HeidelbergCement Group), 5. Empiryczna analiza zachowań konsumpcyjnych menedżerów (wybrane elementy)/ Cz. III Koncepcja wywiadu gospodarczego i ochrony informacji w zarządzaniu wiedza: 1. Identyfikacja potrzeb informacyjnych wywiadu gospodarczego, 2. Mapy wiedzy w koncepcji wywiadu gospodarczego, 3. Rozwój działalności wywiadowi gospodarczych w Polsce w latach 1990-2004 (badania wstępne), 3. Bezpieczeństwo wiedzy - nowy atrybut działalności przedsiębiorstwa, 4. Rola bezpieczeństwa danych w budowie i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej banków internetowych, 5. Rola informacji w kierowaniu bezpieczeństwem państwa, 6. Ochrona i bezpieczeństwo informacji w jednostkach samorządowych. konkurencyjnej organizacji XXI wieku, 2.Znaczenie wie zy i informacji w zintegrowanym systemie zarządzania, 3.Rola integratorów przepływu informacji w zarządzaniu, 4.Rola informacji w efektywnym zarządzaniu zmiana mi poprzez zarządzanie projektami, 5.Zarządzanie w sieci. Wybrane aspekty, 6.Zintegrowana informacja jako źródło przewagi konkurencyjnej (studium przypadku przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej), 7.Przepływ informacji w organizacjach fraktalnych, 8.Funkacja informacyjna metody luki okresów w zarządzaniu ryzykiem płynności finansowej banku komercyjnego, 9.Tendencje zmian znaczenia badań rynkowych i marketingowych w procesie pozyskiwania informacji przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku artykułów konsumpcyjnych (w świetle wyników badań). Cz.II Kapitał intelektualny i przywództwo w strategii organizacji : 1.Proces twórczy w biznesie i sztuce, 2. Koncepcja wartościowania kapitału intelektualnego organizacji, 3.Pomiar kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a uwarunkowania sektorowe. Metodyka pomiaru, 4.Kreowanie wzrostu kapitału intelektualnego organizacji poprzez wdrożenie systemu zarządzania wiedzą (na przykładzie Górażdże Cement S.A./HeidelbergCement Group), 5.Empiryczna analiza zachowań komunikacyjnych menedżer ów (wybrane elementy). Cz.III Koncepcja wywiadu gospodarczego i ochrony informacji w zarządzaniu wiedzą : 1. Identyfikacja potrzeb informacyjnych wywiadu gospodarczego, 2. Mapa wiedzy w koncepcji wywiadu gospodarczego, 3.Rozwój działalności wywiadowni gospodarczych w Polsce w latach 1990-2004 (badania wstępne), 4.Bezpieczeństwo wiedzy-nowy atrybut działalności przedsiębiorstwa, 5.Rola bezpieczeństwa danych w budowie i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej banków internetowych, 6. Rola informacji w kierowaniu bezpieczeństwem państwa, 7. Ochrona i bezpieczeństwo informacji w jednostkach samorządowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
ISBN: 83-7333-175-1
Cz.I Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie- współ czesne koncepcje i dylematy: -Globalizacja gospodarki a nowe tendencje zarządzania przedsiębiorstwem; -Nowe funkcje informacji we współczesnych koncepcjach zarządzania; -Wartość informacji a koszty jej przechowywania i ochrony; -Analiza ekonomiczna jako źródło informacji o przedsiębiorstwie; -Ocena ekspercka jako źródło informacji w procesie projektowania i realizacji zmian w przedsiębiorstwie; -Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa model pomiaru; -Umiejętności przyszłej kadry inżynieryjnej w wykorzystaniu zasobów informacji w przedsiębiorstwach "trzeciej fali"; -Korzyści dobrej praktyki w kształtowaniu przejrzystości systemu informacyjnego spółek publicznych; -Komunikacja w zarządzaniu procesem zmian organizacyjnych. Cz.II Pozyskiwanie oraz bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwie i państwie: -Informacja strategiczna i jej rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem; -Ochrona i bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwach; -Zarządzanie wiedzą a bezpieczeństwo transferu informacji w nowoczesnych organizacjach; -Niektóre czynniki wpływające na zagrożenie bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorcy; -Niektóre uwarunkowania prawne prowadzenia wywiadu gospodarczego w Polsce; -Bezpieczeństwo infrastruktury informacyjnej; -Zarządzanie bezpieczeństwem finansowym państwa. Cz.III Wybrane problemy zarządzania informacją w praktyce działalności przedsiębiorstw i instytucji: -Tworzenie efektywnego systemu wywiadu gospodarczego; -Eksperymentalne środowisko profilowanego wywiadu sieciowego; -Zintegrowane systemy informacyjne jako narzędzie wspomagające integrację marketingu i logistyki; -Metody wspomagające zarządzanie informacją w organizacjach non-profit; -Ochrona zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa (na przykładzie PPHU "MEX"); -Zagadnienia ochrony danych osobowych w działalności zakładów ubezpieczeń i zakładów opieki zdrowotnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7481-049-1
Cz.I Radio i jego gatunki: 1. Zarys rozwoju radia, 2. Zarys rozwoju gatunków radiowych. Cz.II Sposób istnienia gatunków w radiu komercyjnym: 1. Informacja i wiadomości radiowe w radiu komercyjnym, 2. Wywiad w radiu komercyjnym, 3. Felietonistyka w radiu komercyjnym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15158-4
Cz.I Teoria i praktyka badań jakościowych: 1. Rozpoczynanie badań, 2. Czym są badania jakościowe? Cz.II Metody: 3. Etnografia i obserwacja, 4. Wywiady, 5. Teksty, 6. Rozmowa naturalna, 7. Obrazy wizualne. Cz.III Implikacje: 8. Wiarygodność badań jakościowych, 9. Sens i etyka badań jakościowych, 10. Możliwości badań jakościowych: podsumowanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again