Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(10)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(8)
Autor
Andrzejczyk Adrian
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Battelle John
(1)
Bilska Ewa
(1)
Dutko Maciej
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Jarvis Jeff (1954- )
(1)
Karciarz Magdalena
(1)
Kobis Paweł
(1)
Majewski Piotr
(1)
Parys Joanna
(1)
Scott David Meerman
(1)
Thurow Shari
(1)
Wasiak Andrzej
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Wyszukiwarki internetowe
(8)
Internet
(5)
Strony WWW
(5)
Google
(4)
Marketing elektroniczny
(3)
Informacja naukowa
(2)
Reklama internetowa
(2)
Wyszukiwanie informacji
(2)
Baza danych
(1)
Blogi
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Spam
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
część I: Zasady Google. 1. Nowa relacja. 2. Nowa struktura. 3. Nowa odsłona. 4. Nowe społeczeństwo. 5. Nowa gospodarka. 6. Nowa rzeczywistość biznesowa. 7. Nowe podejście. 8. Nowa etyka. 9. Nowa prędkość. 10. Nowe reguły. Część II: Gdyby Google rządził światem. 1. Media. 2. Reklama. 3. Handel. 4. Zakłady usługowe. 5. Produkcja. 6. Usługi. 7. Pieniądze. 8. Dobro publiczne. 9. Inwestycje publiczne. 10. Wyjątki. Część III: Pokolenie G.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 35)
1. Wyszukiwarki internetowe - sposób działania i tworzenie się rynku, 2. metodologia badania, 3. Efektywność wyszukiwarek internetowych jako narzędzia badan naukowych - wyszukiwanie informacji o haśle "usługi handlowe", 4. Efektywność wyszukiwarek internetowych jako narzędzia badan naukowych - poszukiwanie dla hasła "cybertettoryzm", 5. Efektywność wyszukiwarek internetowych w pracy naukowej - w poszukiwaniu informacji o lobbingu w sieci, 6. Strategia informacyjna w Internecie. Czy narzędzie może być źródłem wiedzy?, 7. Ocena efektywności metody wyszukiwania informacji naukowych za pomocą wybranych ogólnych i specjalistycznych wyszukiwarek internetowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja w Internecie / Magdalena Karciarz, Maciej Dutko. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 141 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Cz. I. Wikipedia - zagłada autorytetów; O akredytacji informacji; Informacja a prawo. Cz. II. Informacja - waluta XXI wieku; Google- wierzchołek góry lodowej; Strategie wyszukiwawcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pozycjonowanie stron, 2. Wyszukiwarki, 3. Google - parametry techniczne, 4. Analiza strony pod kątem SEO, 5. Optymalizujemy swoja stronę, 6. Linki do stron, 7. 20 najczęściej popełnianych błędów, 8. Tworzenia zaplecza, 9. Spam w Gogle, 10. Dodatkowe kary i zabezpieczenia, 11. Testy, 12. Firmy SEO w Polsce, 13. Najczęstsze pytania - odpowiedzi w Google. Dodatek A: Programy, Dodatek B: Słownik SEO, Dodatek C: adresy w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zanim zbudujesz, 2. Jak tworzyć jeszcze lepsze strony internetowe, 3. Sposoby optymalizacji istniejących witryn, 4. Gdy zbudujesz, 5. Dobre zwyczaje, czyli co należy, a czego nie wolno robić prowadząc marketing witryn w wyszukiwarkach internetowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!

We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.

A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.

Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Baza Danych Intencji. 2. Kto, co, gdzie, dlaczego, kiedy, jak (i za ile). 3. Wyszukiwanie przed erą Google. 4. Narodziny Google. 5. Ziarnko do ziarnka, aż zbierze się miliard dolarów: Nowy model biznesowy dla Internetu. 6. Google 2000-2004: Od zera do trzech miliardów dolarów w pięć lat. 7. Ekonomia wyszukiwania. 8. Wyszukiwanie, prywatność, rząd i zło. 9. Google wchodzi na giełdę. 10. Google dzisiaj, google jutro. 11. Wyszukiwanie doskonałe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. STN-Internationa - główny dostawca informacji naukowej, technicznej i ekonomicznej, 2. Inni dostawcy informacji, 3. Internetowe serwisy wyszukujące
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej