Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(4)
Autor
Gawrońska Beata
(2)
Raczek Emilia
(2)
Rutkowski Janusz
(2)
Królica Maria
(1)
Kuleczka-Raszewska Maria
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Piątkowska Agata
(1)
Rutkowska Beata
(1)
Sławińska Małgorzata
(1)
Tomczak Anna
(1)
Wlaźlik Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(8)
Nauczanie początkowe
(3)
Pedagogika przedszkolna
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Drama (pedagog.)
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Happening
(1)
Hortiterapia
(1)
Metody nauczania
(1)
Przyroda
(1)
Gatunek
Scenariusz zajęć
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka dramy jako metody edukacji dzieci i młodzieży, 2. Możliwości wykorzystania happeningu w procesie edukacyjnym, 3. Warunki poprawnego stosowania dramy i happeningu w edukacji małego dziecka, 4. Wykorzystanie dramy i happeningu, 5. Stosunek dzieci oraz nauczycieli do dramy i happeningu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; R. 1 Wyjaśnienie pojęć związanych z edukacją przyrodniczo-ekologiczną; R. 2 Przyroda jako środowisko edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym; R. 3 Podstawy metodyczne edukacji przyrodniczo-ekologicznej dzieci w wieku przedszkolnym: Cele i treści edukacji ekologicznej dzieci w wieku przedszkolnym; Zasady edukacji ekologicznej; Metody edukacyjne, formy organizacyjne i środki dydaktyczne edukacji przyrodniczo-ekologicznej dzieci w wieku przedszkolnym; R. 4 Edukacja ekologiczna dzieci w wieku przedszkolnym w świetle wybranych programów wychowania przedszkolnego: Analiza programu „ Zanim będę uczniem. Program wychowania przedszkolnego” Elżbiety Tokarskiej i Jolanty Kopały; Analiza programu „Dobry start przedszkolaka. Program wychowania przedszkolnego” Moniki Rościszewskiej-Woźniak; Analiza programu „Nasze przedszkole. Program edukacji przedszkolnej wspomagający rozwój aktywności dzieci” Małgorzaty Kwaśniewskiej i Wiesławy Żaby-Żabińskiej; R. 5 Wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka poprzez zajęcia z edukacji przyrodniczo-ekologicznej – w oparciu o zadania przedszkola określone w „Podstawie programowej wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego”: Organizowanie warunków i środków aktywizowania dziecka we wszystkich obszarach rozwojowych, wspieranie wielostronnej aktywności wychowanków; Kształtowanie wrażliwości społecznej dziecka wobec innych osób, wzmacnianie jego poczucia wartości, rozwoju tożsamości. Uwrażliwianie na potrzeby tworzenia pozytywnych relacji z innymi ludźmi; Zapewnianie warunków do zabawy, wypoczynku i relaksu w okolicznościach sprzyjających zdrowiu i bezpieczeństwu dziecka; Zapewnianie optymalnych warunków do poznawania świata przez dziecko poprzez osobistą aktywność, kształtowanie umiejętności badawczych niezbędnych do poznawania świata, w tym obiektów i zjawisk przyrody żywej i nieożywione, z uwzględnieniem indywidualnego rozwoju każdego dziecka; Kaszetowanie wrażliwości na otaczający świat, w tym wrażliwości estetycznej, stwarzanie sytuacji sprzyjających rozwijaniu empatii dziecka, pomocy w rozumieniu emocji własnych i cudzych, uświadomienie potrzeby dbałości o zdrowie psychiczne; R. 6 Autorska koncepcja przedszkola ekologicznego: Program edukacji przyrodniczo-ekologicznej dla dzieci w wieku przedszkolnym; Organizacja przedszkola ekologicznego; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Założenia teoretyczne rocznego planu pracy przedszkola; 2. Propozycje priorytetowych celów pracy wychowawczo-dydaktycznej; 3. Przykłady miesięcznych planów pracy; 4. Scenariusze zajęć
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Część teoretyczna. 1. Przedszkole i jego rola w rozwoju dziecka. 2. Wiedza i rozwój poznawczy we wczesnych latach życia dziecka. 3. Konstruktywizm jako teoria i postulat edukacyjny. 4. Część II: Część badawcza. 4. Założenia metodologiczne badań własnych. 5. Wiedza nazewnicza jako obszar działań nauczycielki przedszkola. 6. Wiedza wyjaśniająca jako obszar działań nauczycielki przedszkola. 7. wiedza interpretacyjna jako obszar działań nauczycielki przedszkola. 8. Nauczycielskie rozumienie sytuacji dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. W przedszkolu; 2. Moja miejscowość; 3. Ja, ty, środowisko; 4. Dary jesieni; 5 W zdrowym ciele zdrowy duch; 6. Jesienią w parku; 7. Jesienią w lesie; 8. Przygotowania do zimy. Cykl wychowawczy; Scenariusze eksperymentów; Teksty i nuty piosenek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (Instytut Pedagogiki) (1 egz.)
Książka
W koszyku
33. Jak powstaje książka; 34. Na łące; 35. Mama i tata; 36. Moje zwierzątko; 37. Dzień Dziecka; 38. Wakacje tuż-tuż; 39. Kolory lata; 40. Do szkoły!; Cykl wychowawczy; Scenariusze eksperymentów; Teksty i nuty piosenek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (Instytut Pedagogiki) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej