Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(120)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(119)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(98)
dostępne
(63)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(68)
Czytelnia
(98)
Autor
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(6)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(5)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(4)
Waloszek Danuta (1947- )
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Klasińska Barbara
(3)
Al-Khamisy Danuta
(2)
Badora Sylwia
(2)
Białoszewski Dariusz
(2)
Brzezińska Anna (1949- )
(2)
Chomczyńska-Rubacha Mariola
(2)
Colonna-Kasjan Daniela
(2)
Cudak Henryk
(2)
Cudak Sławomir
(2)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(2)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(2)
Dobrakowski Paweł
(2)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(2)
Forward Susan (1938- )
(2)
Gawlik Ewa
(2)
Grabowska Tatiana
(2)
Grażyński Ryszard
(2)
Grusiewicz Mirosław
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Hallada Marek
(2)
Janke Andrzej W
(2)
Kaliszewska Małgorzata
(2)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(2)
Karpińska Anna
(2)
Korabiewska Izabela
(2)
Kryk Gabriela
(2)
Laskowski Mirosław
(2)
Lewandowska Monika
(2)
Leśniewski Zbigniew
(2)
Lulek Barbara
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Musiał Emilia
(2)
Niktorowicz Jerzy
(2)
Ostrowska Małgorzata
(2)
Ostrowski Kazimierz
(2)
Przewoźnik Sylwia
(2)
Schaffer H. Rudolph (1926-2008)
(2)
Szlendak Tomasz
(2)
Urbańska Magda
(2)
Wasylewicz Magdalena
(2)
Wereszczyńska Katarzyna
(2)
Wojciechowski Aleksander
(2)
Łabuz-Roszak Beata
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Augustyn Józef (1950- )
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartnikowska Urszula
(1)
Batiuk Anna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Biedroń Małgorzata
(1)
Bielecka-Prus Joanna
(1)
Bojanowicz Justyna
(1)
Borowska Teresa
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Brągiel Józefa (1941- )
(1)
Buck Craig
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Celary Ireneusz
(1)
Cern Karolina M
(1)
Chałas Krystyna
(1)
Chymuk Mariia
(1)
Ciupińska Beata
(1)
Curran Daniel J
(1)
Czerederecka Alicja
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Czopek Jakub
(1)
Danilewska Joanna
(1)
Derda Olga
(1)
Dolata Roman
(1)
Doliński Artur
(1)
Domalewska Dorota
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Ferenz Krystyna
(1)
Forma Paulina
(1)
Frączek Zofia
(1)
Furman Joanna
(1)
Ganczarska Małgorzata
(1)
Gawęcka Mirosława
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gorgól Anna
(1)
Gołębiowski Bronisław
(1)
Grad Jan
(1)
Griese Hartmut M. (1944- )
(1)
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(1)
Grzelak Szymon
(1)
Gurba Ewa
(1)
Guzy-Steinke Halina
(1)
Gącza Dagmara
(1)
Herda-Płonka Katarzyna
(1)
Horodeński Ryszard Czesław
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Iłendo-Milewska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(79)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(121)
Język
polski
(120)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Wychowanie
(47)
Wychowanie w rodzinie
(41)
Rodzina
(35)
Szkolnictwo
(18)
Młodzież
(16)
Kształcenie
(14)
Pedagogika społeczna
(13)
Dziecko
(11)
Nauczyciele
(10)
Pedagogika
(10)
Socjologia rodziny
(10)
Socjalizacja
(8)
Uczniowie
(8)
Wychowanie seksualne
(8)
Kultura
(7)
Płeć
(7)
Wartość
(7)
Kobieta
(6)
Pedagogika rodziny
(6)
Więź rodzinna
(6)
Wychowanie przedszkolne
(6)
Zmiana społeczna
(6)
Edukacja międzykulturowa
(5)
Nauczanie
(5)
Opieka społeczna
(5)
Patologia społeczna
(5)
Psychologia rodziny
(5)
Rodzice
(5)
Rola społeczna
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Socjologia edukacji
(5)
Wychowanie do wartości
(5)
Antropologia społeczna
(4)
Czas wolny od pracy
(4)
Psychologia dziecka
(4)
Tożsamość płciowa
(4)
Wsparcie społeczne
(4)
Wychowanie moralne
(4)
Wychowanie obywatelskie
(4)
Agresywność
(3)
Czas wolny od pracy ucznia
(3)
Dzieciństwo
(3)
Edukacja ekologiczna
(3)
Etyka społeczna
(3)
Grupy rówieśnicze
(3)
HIV
(3)
Historia wychowania
(3)
Jakość życia
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Małżeństwo
(3)
Mężczyzna
(3)
Polityka społeczna
(3)
Rodzina dysfunkcyjna
(3)
Rozwód
(3)
Społeczeństwo
(3)
Studenci
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Świadomość społeczna
(3)
AIDS
(2)
Adaptacja społeczna
(2)
Aktywność fizyczna
(2)
Alkoholizm
(2)
Andragogika
(2)
Autyzm
(2)
Cele wychowania
(2)
Ciąża
(2)
Demografia
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dorosłość
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko maltretowane
(2)
Dziecko ulicy
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(2)
Edukacja medialna
(2)
Emigracja zarobkowa
(2)
Feminizm
(2)
Genetyka
(2)
Język dziecka
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Konflikt szkolny
(2)
Ludzie starzy
(2)
Lęk
(2)
Mediacja szkolna
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Muzykoterapia
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Niemowlę
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Noworodek
(2)
Oświata
(2)
Pedagogika opiekuńcza
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Piaget, Jean (1896-1980)
(2)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-
(9)
1989-2000
(4)
1801-1900
(2)
2001-0
(2)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Praca zbiorowa
(14)
Opracowanie
(11)
Monografia
(6)
Materiały konferencyjne
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Esej
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(32)
Psychologia
(12)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Biologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
121 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Adopcja w perspektywie prawno-pedagogicznej; 2. Adopcja a rozwój przywiązania; 3. Trudności w rodzeniu się przywiązania; 4. Rozważania o przygotowaniu do adopcji; 5. Rodzice adopcyjni o swojej drodze do rodzicielstwa; 6. Moralne problemy towarzyszące adopcji; 7. Adopcja zagraniczna w praktyce Krajowego Ośrodka Adopcyjnego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Warszawie; 8. Nieudane adopcje; 9. Czy możliwy jest jeden wzorzec rodziny adopcyjnej?.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Agresja i agresywność jako przedmiot badań, 2. Geneza agresji i agresywności w świetle badań i poglądów psychologicznych, 3. Rodzina jako system wychowawczy, 4. Problematyka i program badań własnych, 5. Analiza wyników badań,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
II.I. Filozofia i istota sensu zła, cierpień i lęku 1. Zło budzące niepokój w ujęciu filozofów 2. Sens i bezsens - postmodernistyczny absurd orientacji bez orientacji 3. Aksjologiczny sens cierpienia 4. Filozofia lęku Antoniego Kępińskiego 5. Cierpienie jako doświadczenie siebie i świata 6. Istota współczesnego strachu 7. Strach i lęk - wybrane problemy 8. Lęk społeczny i nieśmiałość II. Lęki i obawy wieku dorastania 1. Czego obawiają się dzieci 2. Sposób doświadczania młodzieńczego kryzysu rozwojowego - problemy, sposoby radzenia sobie i konsekwencje w percepcji młodzieży szkół średnich 3. Poczucie samotności wśród młodzieży studenckiej 4. Czego boją się studenci? Identyfikowanie zagrożeń za pomocą introspekcji pytaniowej 5. Wartości i normy młodzieży uczącej się 6. Osobowościowe źródła obniżonego samopoczucia u progu dorosłości 7. Kto kontroluje zachowania dorastającej młodzieży III. Przyczyny życiowych niepowodzeń 1. Zmiany w środowisku a społeczna troska o jakość życia 2. Bezradność intelektualna a styl wyjaśniania zdarzeń 3. Dzieci z "dys" (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia) - moda czy porażka polskiej edukacji 4. Oswajanie lęku: praca ze światem wewnętrznym osoby z anoreksją 5. Rodzina w sytuacji choroby psychicznej IV. Kryzys rodziny i rodzicielstwa 1. Społeczne uwarunkowania kryzysu rodzicielstwa 2. Lęk przed rodzicielstwem 3. Kto się boi wady genetycznej? Społeczne konsekwencje wady genetycznej i sposoby poprawy jakości życia na przykładzie zespołu Turnera (ZT) 4. Dylemat kobiety-matki na podstawie powieści Doroty Terakowskiej Poczwarka 5. Samotne rodzicielstwo i jego konsekwencje dla rozwoju płciowego dziecka- zagrożenie czy nadzieja 6. Niektóre wymiary społecznych obaw przed zjawiskiem krzywdzenia dzieci 7. Przemoc w rodzinie i jej postrzeganie przez uczniów, rodziców i nauczycieli. Analiza wyników badań V. Dysfunkcjonalna szkoła 1. Kryzys systemu edukacji i wychowania 2. Kryzys wychowania czy kryzys instytucji wychowania? 3. Zagrożenia i obciążenia w pracy pedagoga specjalnego 4. Poczucie sensu życia i kryzys wartości pedagogów specjalnych a zagrożenie wypaleniem zawodowym VI. Zagrażające media 1. Potencjalne zagrożenia socjalizacji dzieci i młodzieży przez telewizję 2. Kształtowanie się systemu ochrony dzieci i młodzieży w mediach audiowizualnych w Polsce - zarys podstawowych zagadnień 3. "Polskie strachy" - przykłady absurdów polskiej rzeczywistości społecznej (na przykładzie konstrukcji informacji Tomasza Sianeckiego w Faktach TVN) 4. Internetowe zagrożenia w oczach nauczycieli 5. Internet - szansa na rozwój kompetencji społecznych czy zagrożenie uzależnieniem? 6. Komputer oraz inne wynalazki zaawansowanej technologii wśród ważnych zagrożeń współczesności VII. Kościół i sekty - kreowanie i oswajania lęków 1. Kościół - przestrzeń kreowania i oswajania lęków 2. Sekty - zagrożenie realne czy medialne? 3. Rodzice uczniów szkół średnich wobec sekt i związanych z nimi zagrożeń VIII. Przeciwdziałanie i zapobieganie porażkom wychowawczym 1. Na co nam postmodernizm w pedagogice? O tożsamości otwartej współczesnego człowieka 2. Stowarzyszenie Terapeutów i Arteterapeutów "LINIE" - sukcesy i porażki 3. STACJA - program streetworkerski adresowany do zbłąkanej młodzieży 4. Skauting bezpieczną i ciekawą drogą do dorosłości 5. Wykorzystanie Teatru Stosowanego w poszerzaniu świadomości i wiedzy na tematzdrowia psychicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wymiary Duszy / red. prowadzący Joanna Karpowicz)
1.Integracja psychiczna i duchowa: Człowiek i jego godność. Spojrzenie teologa; Sokrates jako egzemplum boskiego szaleńca; Integralna koncepcja rozwoju człowieka w ujęciu Ericha Fromma; Założenia na temat człowieka w NJP - próba interpretacji; Religijność a zdrowie psychiczne; Dualizm i jedność w życiu człowieka. 2. W stronę pedagogiki integralnej: Wychowanie jako wspomaganie prawdziwego człowieczeństwa; Odpowiedzialność moralna i jej wymiar w zawodzie nauczyciela; Świadomość pedagogiczna nauczycieli wczesnej edukacji; Wizja integralna człowieka jako osoby w pedagogice personalistycznej. 3. Integracja niepełnosprawności: Być bardziej człowiekiem? O poszanowanie godności osób niepełnosprawnych; Jakość życia osób niepełnosprawnych; Chrześcijańskie spojrzenie na niepełnosprawność - na przykładzie wspólnot Wiary i Światła oraz Arki; Podmiotowość drogą do człowieczeństwa osób niepełnosprawnych. 4. Procesy twórcze i pełnia człowieczeństwa: Twórczość literacka jako wyraz bycia i stawania się człowiekiem; Człowiek w relacji do starości i śmierci. Rozważania o końcu życia w pismach C.G. Junga i D. Levinsona. 5. Wyzwania cywilizacji: Człowieczeństwo w cyberkulturze; Edukacja dla zrównoważonego rozwoju potrzebą współczesnego człowieka; ekologiczna wizja świata i człowieka. O związkach ekologii z psychologią; Człowiek w sytuacji utraty pracy; Człowiek wobec problemów infokomputeryzacji; starość, choroba, eutanazja. Rozważania moralne i prawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konteksty teoretyczne. Geneza i różnicowanie się zaburzeń w zachowaniu; Znaki czasu: marginalizacja i wykluczenie społeczne; Efektywność resocjalizacji i niektóre jej makrouwarunkowania; Teleologiczne podstawy przeciwdziałania dewiacjom uczniów niedostosowanych społecznie. 2. Aspekty diagnostyczne. Aktualne problemy penitencjarne i resocjalizacyjne w Republice Czeskiej; Uzależnienie od automatów do gier; Miękkie narkotyki i ich używanie przez młodzież w świetle wybranych teorii; Kontakty z używkami nieletnich resocjalizowanych w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym; Stan opieki i kontroli wychowawczej w rodzinach młodzieży zagrożonej i niedostosowanej społecznie; Wychowawcze aspekty środowiska rodzinnego i szkolnego podopiecznych w MOW Morwiny; Wpływ środowiska rodzinnego na społeczne funkcjonowanie osób jąkających się; Prawne aspekty opieki, wychowania i kształcenia osób niepełnosprawnych w kontekście zapobiegania dewiacjom; Zmiany psychiczne i behawioralne u osób uzależnionych od alkoholu - roczna katamneza. 3. Profilaktyka i terapia. Znaczenie profilaktyki w pracy z dziećmi i młodzieżą; Socjoterapia a zmiana poziomu natężenia potrzeb i stylu komunikacji interpersonalnej młodzieży; systemowa konsultacja resocjalizacyjna; Rola "Księgi Życia" we wzmacnianiu pozytywnych potencjałów dziecka w ramach placówki opiekuńczo-wychowawczej; Mobbing, jego postacie i profilaktyka; "HIV-fobia" a realność - zagrożenia przełomu wieków; Dewiacyjne zachowania kibiców sportowych jako zjawisko patologii społecznej; Problematyka dzieci ulicy w Niemczech.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Poszukiwanie stanowiska badawczego: 1. Wiedza o rodzinie w różnych typach dyskursu, 2. Wiedza o rodzinie w perspektywie badań własnych. Cz. II Opis i interpretacja materiału badawczego: 1. Znaczenie rodzinnego domu, 2. Problemy wychowania w rodzinie, 3. Rodzinna socjalizacja do ról związanych z płcią, 4. Przebieg relacji małżeńskich, 5. Rozwód jak przerwana narracja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Młode pokolenie przełomu wieków, 2. Transformacja, społeczeństwo,młodzież, wychowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Roczniki Socjologii Rodziny : studia socjologiczne oraz interdyscyplinarne / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Tom 16)
Artykuły: Kobiety na rynku pracy - bariery płci. Patologia seksualna w systemie rodzinnym. Sytuacja i niektóre tendencje w rozwoju współczesnej rodziny w Rosji i Sankt-Petersburgu. Relacje zachodzące pomiędzy osobami samodzielnymi życiowo a ich rodzinami pochodzenia. Wielkość i struktura rodziny a przejście demograficzne. Zagrożenia przebiegu procesu wychowania we współczesnej rodzinie polskiej - jakościowa analiza opinii. Od wielodzietności do bezdzietności? Przemiany w poglądach na posiadanie dzieci i ich uwarunkowania. Rodzina wobec poszkodowanego w wypadku jej członka. Pożądany i unikany absenteizm członków rodziny w oczekiwaniach osób bezdomnych. Anorexia nervosa - fenomen ponowoczesnje kultury i choroba systemu rodzinnego. "Europejscy poszukiwacze" czy "alterkontestatorzy" - kolejne ogniwo wymiany pokoleń. Referaty: Profesor Zbigniew Tyszka jako badacz rodziny i koordynator ogólnopolskich programów badawczych. Rola Zbigniewa Tyszki w rozwoju socjologii lubelskiej. Poznańska socjologiczna szkoła badań nad rodziną w nurcie powojennej ewolucji socjologii rodziny w Polsce. Refleksje Profesora Zbigniewa Tyszki nad człowiekiem i rodziną XXI wieku. Koncepcja rodziny i sposoby jej badania w ujęciu profesora Zbigniewa Tyszki. Znaczenie systemu metodologicznego wieloaspektowej, integralnej analizy życia rodzinnego w badaniach nad rolą ojca w rodzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozwój osobowy w świetle koncepcji psychologicznych, 2. Rozwojowe znaczenie zaburzeń zachowania, 3. Funkcjonowanie szkolne nastolatka, 4. Badania uczniów o różnym poziomie dysfunkcjonalności, 5. Analiza sytuacji szkolnej uczniów a różnym poziomie dysfunkcjonalności, 6. Analiza oraz dyskusja wyników badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieciństwo we dworze szlacheckim w I połowie XIX wieku / Anna Pachocka. - Kraków : Wydawnictwo AVALON, 2009. - 267 s., [32] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
1. Dzieciństwo w rodzinie, 2. Wczesne dzieciństwo, 3. Wychowanie i nauczanie, 4. Dziecko we dworze, 5. Czas wolny w życiu dziecka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Telewizja - medium XX wieku, Reklama - perswazja, sztuka czy edukacja, metodologiczne podstawy badań, Telewizja w życiu dzieci, Reklama telewizyjna w życiu dzieci, Recepcja reklamy telewizyjnej proszku pollena rex przez dzieci w wieku 5-10 lat, Reklama telewizyjna jako inspiracja dla folkloru dziecięcego, Dorośli o dzieciach i reklamach telewizyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauczyciele-Nauczycielom / red. nauk. Bronisława Dymara ; Tom 15)
1. Poszukiwanie ładu umysłu i serca, czyli życie według wartości; 2. Pedagogika serca jako podstawa życia według wartości; 3. Ziemia jako wartość w edukacji dziecka; 4. Media i świat informacji jako szansa i zagrożenie dla wartości dziecka; 5. Wartości w uczeniu się- nauczaniu kompleksowym- kruszenie stereotypów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Zagrożenia i perspektywy rozwoju współczesnego dziecka: Pedagogika dziecka w stanie zagrożenia?; Oblicza dzieciństwa we współczesnych rodzinach polskich; Nauczyciel wobec niejednoznaczności kategorii "dziecko"; Dziecko w rodzinie dysfunkcyjnej jako wyzwanie dla edukacji szkolnej; Wszechstronny i harmonijny rozwój ucznia - założenie reformy czy szkolna rzeczywistość; Aktuelle Probleme der Entwicklung der Pedagogik aus der Sicht der Optimierung der Schulertatigkeit im Unterricht; Lifestyle and physical activity of pedagogue majors; Przestrzenie życia współczesnego dziecka; Difficulties of the transsition form nursery school to elementary school In Hangary today. II. Rola dorosłych w wychowaniu i edukacji dziecka: Rola domu rodzinnego w kształtowaniu prawidłowych postaw wobec norm społecznych u dzieci; Mężczyzna w opiece nad dzieckiem w przedszkolu - antidotum na zaniedbane obszary w życiu rodziny; Co rozumie się przez stereotyp płci? Struktura i treść stereotypu płci; Współpraca logopedy, rodziców, nauczycieli i lekarzy w terapii zaburzeń mowy u dzieci; Rodzina, szkoła i grupa rówieśnicza a poczucie alienacji u młodzieży przestępczej; Dialog w procesie wychowawczym; Czynniki środowiska szkolnego wpływające na agresywne zachowania dzieci; Dziecko w społeczeństwie informacyjnym - zagrożenia i perspektywy jego rozwoju. III. Potrzeby i możliwości rozwojowe dziecka: Podmiotowe wyznaczniki twórczej aktywności dzieci w młodszym wieku szkolnym; Aktywność społeczna dzieci w wieku przedszkolnym; Hierarchia specyficznych potrzeb społecznych uczniów klas I-III szkoły podstawowej; Źródła szkolnych uczuć uczniów klas I-III szkół podstawowych; Umiejętności językowe uczniów klas początkowych w zakresie rozumienia oraz wykorzystania słownictwa i utartych związków frazeologicznych; Dojrzałość do uczenia się matematyki dzieci rozpoczynających naukę w klasie I szkoły podstawowej - diagnoza; Folklor polski i słowiański - radością dzieci i młodzieży; Pokolenie online w tradycyjnej szkole - nowe wyzwania; Potrzeby i umiejętności młodzieży szkół ponadgimnazjalnych w zakresie technologii informacyjnej. Wyniki badań ankietowych studentów roku kierunków pedagogicznych; Znaczenie procesów informacyjnych w kontekście planów edukacyjnych zawodowych uczniów. Z doświadczeń powiatu tarnowskiego. IV. Obraz świata w opiniach dzieci: Oczekiwania dzieci kończących edukację przedszkolną wobec szkoły; Rodzina w opiniach dzieci 5-6 letnich; Postawy uczniów klas gimnazjalnych wobec własnej ojczyzny; Uczniowie wobec zagrożeń sektami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Dziecko dobrem wspólnym: Dziecko w aspekcie celu; Dziecko w nauczaniu Jana Pawła II; Dziecko w rodzinie i społeczeństwie w świetle nauczania Kościoła katolickiego; Dziecięctwo naturalne a nadprzyrodzone; Aksjologiczny status dziecka w kontekście współczesnej kultury życia; Dobro potomstwa jako istotny element zgody małżeńskiej w świetle prawa kanonicznego; Pozycja społeczna dziecka w Polsce w XVIII wieku; Cz. II. Warunki życia i rozwoju rodziny: Uwarunkowania wzrostu gospodarczego. Polska w roku 2007; Rodzina- sprawa prywatna czy sprawa publiczna?; Polityka państwa na rzecz rodziny- wybrane problemy; O zróżnicowaniu sytuacji rodzin wielodzietnych w Polsce; Rodzina zastępcza jako instytucja pomocy społecznej; Instytucje opieki nad dzieckiem a potrzeby pracujących rodziców; Internaty szkolne i bursy publiczne w funkcji wyrównywania warunków rozwojowych i szans edukacyjnych młodzieży; Demograficzne i ekonomiczne uwarunkowania rozwoju systemu oświaty i wychowania; Klimat życia rodzinnego w percepcji dzieci ojców o wysokim poziomie aktywności zawodowej; Cz. III. Zagrożenia w wychowywaniu dzieci: Dobrobyt społeczny a ubóstwo w ujęciu regionalnym i globalnym- polityka społeczna wobec wykluczenia społecznego; Ubóstwo dzieci. Przyczyny- skutki- potrzeba działania; Dziecko wobec zagrożeń płynących z mass mediów; Wybrane uwarunkowania dewiacyjnych zachowań dzieci i młodzieży; Małżeństwa "naprawcze" w powojennej Polsce; Cz. IV. Dyskusja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Obraz i wyzwania współczesnej edukacji. Rozdział 1. Zmiana społeczna a edukacja. Rozdział 2. Cele i zadania edukacji jutra – dyskurs interdyscyplinarny. Rozdział 3. Metody i formy aktywizacji edukacyjnej osób dorosłych. Część II. Kultura u podstaw edukacji. Rozdział 1. Wpływ edukacji kulturowej z pogranicza dziedzin na profilaktykę stresu i kierunki rozwoju edukacji jutra. Rozdział 2. „Piękno uspołecznione”. Poglądy Johna Ruskina na społeczeństwo i wychowanie. Rozdział 3. Nauczyciel kształcenia zintegrowanego jako przewodnik po kulturze – raport z badania. Rozdział 4. Założenia organizacyjno-metodyczne edukacji muzycznej dzieci młodszych a praktyka szkolna. Rozdział 5. Możliwości wykorzystania technik muzykoterapii w edukacji. Część III. Edukacja moralna i etyczna w rozwoju jednostki i instytucji. Rozdział 1. Wychowanie moralne i jego konsekwencje w poglądach i zachowaniach młodzieży. Rozdział 2. Wyobraźnia moralna dzieci w kontekście rozważań nad wychowaniem moralnym. Część IV. Patriotyzm i edukacja obronna w rozwiązywaniu problemów współczesnego świata. Rozdział 1. Wychowawca i działanie wychowawcze w wychowaniu patriotycznym. Rozdział 2. Tożsamość narodowa i patriotyzm uczniów klas wojskowych w Polsce i studentów wojskowej uczelni wyższej jako istotne elementy bezpieczeństwa narodowego. Rozdział 3. Treści szkolenia w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej. Rozdział 4. Edukacja wojskowa w opinii uczniów pierwszej edycji programu certyfikowanych wojskowych klas mundurowych – porównanie. Rozdział 5. Selected problems of defence training in Poland. Część V. Przyszłość i przeszłość w edukacji zdrowotnej. Rozdział 1. Medycyna cyfrowa – nowe wyzwania społeczne. Rozdział 2. Czy edukacja zmienia świadomość żywieniową chorych na cukrzycę? Rozdział 3. Wiedza kobiet w wieku prokreacyjnym na temat zdrowego odżywania w ciąży. Rozdział 4. „Dach czy fundamenta?” – problematyka zdrowotna na łamach „Wychowania Fizycznego” z lat 1920-1939 w perspektywie przełomu dwoistości w pedagogice. Część VI. Rola wsparcia edukacyjnego w eliminowaniu zagrożeń społecznych. Rozdział 1. Społeczne uwarunkowania świadomości młodzieży Ochotniczych Hufców Pracy. Rozdział 2. Postawy rodzicielskie jako czynnik ryzyka wystąpienia depresji wśród młodzieży. Rozdział 3. Obraz nastoletniego samobójcy. Rozdział 4. Wsparcie rodzin z dzieckiem ze spektrum autyzmu we wczesnym wspomaganiu w teorii i praktyce. Rozdział 5. Znaczenie opieki wytchnieniowej dla rodziców osób o niepełnej sprawności jako formy wsparcia – rozważania wstępne. Rozdział 6. Przygotowanie uczniów z umiarkowana i znaczną niepełnosprawnością intelektualną do samodzielności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Rozdział 1.: Edukacja a nowe technologie: O nowej interpretacji niektórych pojęć pedagogicznych w dobie technologii informacyjnej; Zastosowanie wybranych nowoczesnych technologii w szkolnictwie wyższym; Potrzeba nowego nauczania statystyki w społeczeństwie informacyjnym; Komputer a edukacja dzieci w wieku wczesnoszkolnym; Od konwergencji, przez konkurencję do dywergencji mediów; Rozdział 2.: Aktualne i perspektywiczne problemy edukacji prozawodowej i zawodowej: Psychospołeczne uwarunkowania skuteczności na rynku pracy a edukacja jutra; Talent nadal wartością do zagospodarowania w procesie budowania karier; Perspektywy rozwoju zawodowego absolwentów w Polsce na przykładzie badań kompetencji z terenu Dolnego Śląska w latach 2006-2010; Wpływ służby i kształcenia poza granicami państwa na antycypację możliwości implementacji w organizacji wojskowej nowoczesnych form doskonalenia kadr; Poziom odpowiedzialności rodzicielskiej w kontekście edukacji zawodowej niepełnosprawnych; Rozdział 3.: Emigracja zarobkowa młodych Polaków i jej skutki: Migracja zarobkowa w Europie; Analiza zjawiska poakcesyjnej migracji Polaków ze względu na ich stałe indywidualne cechy osobowości; Wybrane aspekty komunikacji pomiędzy rodzicami i dziećmi w rodzinach dotkniętych emigracją zarobkową jednego z rodziców; Zagrożenia dla wartości życia rodzinnego w kontekście migracji i emigracji zarobkowej; Rozdział 4.: Czas jako wartość oraz jego organizacja i spędzanie: Odchodzenie czasu; Czas wolny- preferencje - uwarunkowania - bariery; Aktywność ruchowa osób starszych. Wyzwania edukacyjne; Miejskie gry i zabawy jako otwarty projekt edukacyjny; Andragogiczne walory tożsamości Zakopanego; Rozdział 5.: Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne w edukacji jutra: Zasady pedagogiczne Wasyla Barwińskiego przez pryzmat znaczenia tradycji; Świat pogłębiony, czyli sztuka w przestrzeniach edukacji; Oferta wyjazdów wakacyjnych w edukacyjnej przestrzeni dziecka; Rozdział 6.: Edukacja spersonalizowana. Szkoły rodzinne: Nowoczesne rodzicielstwo- jaka jest jego istota? Czy może stwarzać zagrożenie dla edukacji?; Edukacja włączająca czy wyłączająca? Aktualny stan badań i perspektywa zmian; Edukacja inkluzyjna dziecka niepełnosprawnego w szkole ogólnodostępnej a integracja społeczna; Rozdział 7.: Varia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wstęp. Część I. Społeczno-kulturowe warunki zmian w edukacji. Rozdział 1. Potencjał kategorii emergencji w rozpoznawaniu kwestii społeczno-humanistycznych. Rozdział 2. Zwrot edukacyjny w perspektywie kulturowej. Rozdział 3. Środowiskowe strategie profilaktyczne jako obszar zainteresowania pedagogiki społecznej. Ewolucja teorii i praktyki pedagogicznej. Część II. Edukacja w okresie dzieciństwa a przyszłe losy człowieka. Rozdział 1. Ochrona dziecka i dzieciństwa? Niektóre, wybrane aspekty. Rozdział 2. Oczekiwania rodziców i nauczycieli w obszarze zaangażowania w proces edukacji dziecka. Afirmacja pozoru współpracy. Rozdział 3. Grupa wielowiekowa szansą na adaptację dziecka do warunków przedszkola. Rozdział 4. Plany życiowe młodszych uczniów. Część III. Zagadnienia dydaktyczno-wychowawcze we współczesnej szkole. Rozdział 1. W kręgu problemów wychowawczych współczesnej szkoły - recepcja postaw uczniów przez nauczycieli wybranych placówek oświatowych. Rozdział 2. Mediator w szkole - szansa na porozumienie w konfliktach szkolnych i rówieśniczych. Rozdział 3. Dlaczego edukacja muzyczna jest ważna? Rozdział 4. Komputer w małej szkole. Rozdział 5. Animatorzy kultury jako wychowawcy dzieci i młodzieży. Część IV. Wychowanie moralne w edukacji człowieka. Rozdział 1. Rola wartości etycznych we współczesnym świecie a wpływy wychowania i środowisko życia jednostki. Rozdział 2. Dialog w wychowaniu do wartości w szkole. Rozdział 3. Przyszłe nauczycielki wobec aktywności prospołecznej jako celu wychowania moralnego ucznia. Część V. Edukacja zdrowotna, profilaktyka i terapia. Rozdział 1. Wybrane aspekty procesu wychowania fizycznego w opinii dzieci i młodzieży bydgoskich szkół. Rozdział 2. Aktywność fizyczna u dzieci w wieku szkolnym jako profilaktyka wad postawy. Rozdział 3. Wiedza i nawyki żywieniowe dzieci w wieku szkolnym w zakresie gospodarki wapniowo-fosforanowej. Rozdział 4. Rola muzyki w wychowaniu, edukacji i terapii uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Rozdział 5. Wybrane metody zooterapii w leczeniu dzieci z autyzmem. Część VI. Edukacja wyższa w toku przemian cywilizacyjnych. Rozdział 1. Przemiany szkolnictwa wyższego - między globalnymi procesami a tradycją. Rozdział 2. Czas pandemii czasem innowacyjności, kreatywności i próby nauczyciela akademickiego. Rozdział 3. Wolność, Tomku, w swoim domku? Uwarunkowania warsztatu pracy i nauki na studiach pedagogicznych w czasach pandemii. Rozdział 4. Przygotowanie zawodowe kadry oficerskiej polskich sił zbrojnych. Rozdział 5. Badania losów absolwentów Akademii Sztuki Wojennej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo o Jubilacie. Bibliografia prac prof. dr hab. Mariana Śnieżyńskiego za lata 1968-2000. Kilka słów wprowadzenia do konferencji. Część I: Edukacja prorodzinna w okresie transformacji. Ewolucyjne przemiany współczesnej rodziny polskiej; Kultura pedagogiczna rodziców: wyzwanie i czynnik stymulacji rozwoju młodego pokolenia Polaków; Osobowościowe determinanty konfliktu międzypokoleniowego w rodzinie; Edukacja pedagogiczna rodziców - ważny element systemu polityki prorodzinnej; O potrzebie przygotowania młodzieży do małżeństwa i rodzicielstwa; Edukacja do życia w rodzinie - stan i potrzeby; Wyzwania przyszłości a wychowanie prorodzinne. Część II: Polska rodzina w dobie przeobrażeń społeczno-kulturowych. Korczak i rodzina; Kościół - rodzina i wychowanie; Katolicki wzór małżeństwa w wychowaniu prorodzinnym; Rola Kościoła katolickiego w przygotowaniu ludzi młodych do świadomego podejmowania ról małżeńskich i rodzicielskich; Rodzina wiejska w dobie zmian społeczno-ustrojowych; Tradycje i obyczaje w wychowaniu rodzinnym; Pomoc państwa rodzinom bezrobotnym; Rodzinne uwarunkowania bezdomności; Aksjologiczne podobieństwa i różnice rodziców i dzieci; Edukacyjne zadania szkoły rodzenia. Część III: Zadania rodziny w realizacji edukacji prorodzinnej. Oddziaływanie wychowawcze rodziny a pola wpływów "pedagogiki prorodzinnej" w warunkach demokracji; Wpływ rodziny na system wartości współczesnej młodzieży; Wychowanie rodzinne do roli matki; Postawy maturzystów wobec dziecka nienarodzonego; Rozwijanie podmiotowości dziecka w rodzinie przygotowaniem do pełnienia odpowiedzialnych ról życiowych; Sąd młodzieży o małżeństwie; Zapomniane dziecko; Znaczenie ciągłej pedagogizacji rodziców dla wychowania prorodzinnego dziecka; Rodzina - skarbnica wzorów spędzania czasu wolnego dzieci klas młodszych; Miejsce rodziny w realizacji zadań współczesnej szkoły z zakresu edukacji zdrowotnej; Rodzina w wypowiedziach werbalnych i plastycznych dzieci; Rola środowiska rodzinnego w wychowaniu dzieci przebywających w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Krakowie. Część IV: Wychowanie psychospołeczne i seksualne w rodzinie. Natura i cel wychowania seksualnego w świetle nauki Kościoła; Wychowanie psychoseksualne w rodzinie; Społeczne funkcjonowanie osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim w rolach rodzinnych; Psychospołeczne aspekty funkcjonowania rodzin z problemem bezrobocia; Powinności państwa względem rodziny w zakresie wychowania seksualnego dzieci i młodzieży. Część V: Zadania szkoły w realizacji edukacji prorodzinnej. Oczekiwania oraz potrzeby uczniów w zakresie przygotowania do życia rodzinnego i seksualnego; Wychowanie prorodzinne w szkole - opinie rodziców i uczniów, oczekiwania młodzieży wobec nowego przedmiotu; Oczekiwania młodzieży w stosunku do przedmiotu "Wychowanie do życia w rodzinie"; Umiejętności komunikacyjne nauczyciela - podejmowanie dyskusji o rodzinie w edukacji wczesnoszkolnej; Edukacja prorodzinna w klasach początkowych realizowana poprzez współpracę nauczycieli i rodziców. Część VI: Kształcenie nauczycieli-wychowawców do realizacji edukacji prorodzinnej. Nauczyciel a współuczestnictwo rodziców w procesie edukacji dzieci; Modelowanie w procesie przygotowania nauczycieli do dialogu wychowawczego; Introspekcja psychodydaktyczna nauczyciela wychowania prorodzinnego - propozycja badawcza; Kultura pedagogiczna wychowawców a edukacja prorodzinna; Metody aktywizujące w kształceniu nauczycieli-wychowawców prowadzących zajęcia z zakresu wychowania prorodzinnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej