Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Author
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Marketing polityczny
(3)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Wybory
(2)
Wybory prezydenckie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Kamoania wyborcza
(1)
Kampania Wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kultura masowa
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
ISBN: 83-229-2590-5
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych / Tomasz Płudowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 268, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 24 c m.
ISBN: 978-83-01-15637-4
1. Komunikacja polityczna w USA- zarys problematyki: Komunikacja polityczna- definicje i koncepcje; Marketing polityczny, transformacja oraz profesjonalizacja komunikacji politycznej w drugiej połowie XX wieku; Kryzys komunikacji politycznej; 2. System medialny USA: Wprowadzenie; Współczesne tendencje w świecie mediów; Komercyjny charakter amerykańskiego systemu medialnego; Główne środki masowe przekazu; 3. Przekazy medialne: Charakterystyka środowiska informacyjnego; Reklama telewizyjna; Debaty telewizyjne; Telewizyjne wieczorne programy informacyjne; Nowe media polityczne; 4. Główni uczestnicy komunikacji politycznej: Perspektywy głównych uczestników komunikacji politycznej; Przekaz medialny a wiedza obywateli oraz partycypacja w życiu politycznym; Propozycje reform systemu komunikacji politycznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again