Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Ludwikowska Anna
(1)
Ludwikowski Rett R. (1943- )
(1)
Marschall Christoph von
(1)
Miron Jacek
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Wybory prezydenckie
(5)
Marketing polityczny
(4)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Prezydentura (urząd)
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kultura masowa
(1)
Obama, Barack (1961- )
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wybory
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie : ktokolwiek - byle nie Bush: Ameryka gotowa na czarnego prezydenta. " Crush on Obama" - ulubieniec pokolenia YouTube. 1. Stany Zjednoczone w poszukiwaniu utraconej czci: Wschód słońca w Illinois, czyli ogłoszenie startu w wyborach. Biała kotka, czarny kocur: Barack Obama jako symbol społeczeństwa bezrasowego. Kandydat Obama jako zwieńczenie marzeń niewolników i czarnego ruchu praw obywatelskich. " Moja biografia jest możliwa tylko w Stanach Zjednoczonych": ( prawie) doskonała droga wzwyż. 2. Nie bez mojego Boga: rola religii w życiu Obamy. 3. Wspierać, ale jeszcze bardziej wymagać: stanowisko Obamy w kwestiach rasowych. 4. Ameryka chce znowu wierzyć, a nie tylko być dobrze rządzona: A Star is born: mowa Obamy na konwencji demokratów w Bostonie 2004 r. Szczęście zdolnego. Wielki pojednawca. 5. Odporny na krytykę: ataki na Obamę są nietrafne - z dwoma wyjątkami. 6. Wielu na początku - duet na końcu: Wystartowało ośmiu demokratów, ale partia stanęła przed alternatywą: kobieta czy Murzyn. Hillary Clinton - miara odniesienia do reszty. John McCain - kontrkandydat nieprawdopodobny. 7. Michelle, ma belle: żona u boku swego męża. 8. Mocne i słabe strony - w opinii innych: Jak widzą Baracka Obamę rodzina, przyjaciele, przeciwnicy i mistrzowie rankingów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych / Tomasz Płudowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 268, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 24 c m.
1. Komunikacja polityczna w USA- zarys problematyki: Komunikacja polityczna- definicje i koncepcje; Marketing polityczny, transformacja oraz profesjonalizacja komunikacji politycznej w drugiej połowie XX wieku; Kryzys komunikacji politycznej; 2. System medialny USA: Wprowadzenie; Współczesne tendencje w świecie mediów; Komercyjny charakter amerykańskiego systemu medialnego; Główne środki masowe przekazu; 3. Przekazy medialne: Charakterystyka środowiska informacyjnego; Reklama telewizyjna; Debaty telewizyjne; Telewizyjne wieczorne programy informacyjne; Nowe media polityczne; 4. Główni uczestnicy komunikacji politycznej: Perspektywy głównych uczestników komunikacji politycznej; Przekaz medialny a wiedza obywateli oraz partycypacja w życiu politycznym; Propozycje reform systemu komunikacji politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Założenia metodologiczne; R.2 Wpływ czynników instytucjonalnych na strategie wyborcze; R.3 Partia polityczna jako uczestnik rywalizacji na rynku wyborczym; R.4 Kampania wyborcza; R.5 Analiza wybranych kampanii wyborczych w Finlandii, Francji, Polsce i Stanach Zjednoczonych w latach dziewięćdziesiątych; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prezydenckie wybory ogólnopaństwowe, 2. Wybory wewnatrzpartyjne, 3. Interwencja sądów w polityczne aspekty amerykańskiego procesu decyzyjnego, 6. Strategie i realia wyborcze, 5. Kazus Baracka Obamy, 7. System wyborczy Stanów Zjednoczonych na tle porównawczym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej