Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Czytelnia
(2)
Author
Kolczyński Mariusz
(1)
Mazur Marek
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Kampania wyborcza
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Marketing polityczny
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
3 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7059-902-7
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7571-048-9
1. Studia nad kampanią wyborczą: Uwarunkowania, przebiegi i wyniki wyborów parlamentarnych w 2007 roku; Medialny przekaz wyborczy jako przedmiot międzynarodowej regulacji prawnej; Internet jako czynnik konkurencyjności partii politycznych- wybory 2007; Public relations w polskiej polityce; 2. Debata "Wybory 2007" w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego: Egzamin dojrzałości z demokracji?; Wybory w mediach- wybory mediów?; Nasza Rzeczpospolita. Dlaczego poszliśmy głosować?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again