Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia
(3)
Autor
Gardziel Tadeusz
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Mazur Marek
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Wybory parlamentarne
(3)
Kampania wyborcza
(2)
Komitet wyborczy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Partie polityczne
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7059-902-7
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-60583-27-2
1. Istota i znaczenie wyborów: Wybory; Partie polityczne i ich programy; Marketingowa koncepcja rywalizacji politycznej. 2. Komitet Wyborczy Platformy Obywatelskiej RP: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 3. Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 4. Komitet Wyborczy Lewica i Demokraci: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 5. Komitet Wyborczy Polskiego: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 6. Komitet Wyborczy Ligi Prawicy: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 7. Komitet Wyborczy Samoobrona RP: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 8. Komitet Wyborczy Partia Kobiet: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 9. Na obrzeżach kampanii wyborczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7571-048-9
1. Studia nad kampanią wyborczą: Uwarunkowania, przebiegi i wyniki wyborów parlamentarnych w 2007 roku; Medialny przekaz wyborczy jako przedmiot międzynarodowej regulacji prawnej; Internet jako czynnik konkurencyjności partii politycznych- wybory 2007; Public relations w polskiej polityce; 2. Debata "Wybory 2007" w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego: Egzamin dojrzałości z demokracji?; Wybory w mediach- wybory mediów?; Nasza Rzeczpospolita. Dlaczego poszliśmy głosować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Rekord wzorcowy
Rekord wzorcowy
Rekord wzorcowy
Rekord wzorcowy
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej