Form of Work
Książki
(6)
Status
only on-site
(6)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(6)
Author
Dołbakowska Magdalena
(1)
Fras Janina
(1)
Instytut Studiów Politycznych PAN
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kucharczyk Jacek
(1)
Markowski Radosław
(1)
Mazur Marek
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Słodkowska Inka
(1)
Zbieranek Jarosław
(1)
Year
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Wybory parlamentarne
(6)
Marketing polityczny
(3)
Partie polityczne
(3)
Polityka
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Polska
(2)
Demokracja
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Korupcja
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Opinia publiczna
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
10 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-89817-62-4
Część I: Instytucje demokratycznego państwa. Porządek konstytucyjny; Prawo i procedury wyborcze; Finansowanie polityki; Stanowienie prawa; System partyjny; Administracja publiczna; Stan wymiaru sprawiedliwości; Przeciwdziałanie korupcji: instytucje i ich działania. Część II: Społeczne postawy i zachowania. Opinia publiczna o demokracji; Aktywność obywatelska i protesty społeczne; Polityka rządu wobec organizacji pozarządowych; Tolerancja, stosunek do innych narodowości oraz do mniejszości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
(Biała Seria PTNP / red. Joanna Marszałek-Kawa ; Polskie Tow. Nauk Politycznych)
ISBN: 978-83-7441-738-9
I. Instytucje systemu politycznego. Parlament. Prezydent. Partie i ugrupowania polityczne, Wprowadzenie, Między systemem prezydencko-parlamentarnym a parlamentarno-prezydenckim? Cechy osobowościowe idealnego prezydenta w systemie politycznym w Polsce, Wybory parlamentarne i prezydenckie 2005 roku, a instytucjonalizacja polskiego systemu partyjnego, Ugrupowania lewicowe w wyborach parlamentarnych 2005 roku, Wewnątrzpartyjne zasady i procedury wyłaniania kandydatów na posłów jako element rekrutacji klasy politycznej, Prawna ochrona dóbr osobistych kandydata w wyborach parlamentarnych (ochrona wizerunku), II. Media w wyborach. Kampanie wyborcze. Media w Polityce, Wprowadzenie, Media a kształtowanie świadomości wyborczej, Media na straży demarkacji -utopia czy rzeczywistość, Czy "czwarta" władza staje się pierwszą ? Wpływ mediów na przebieg kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku, Czarny PR-praktyka, historia i teoria. Etyka?, Partycypacja wyborcza na rozdrożu. Sondaże w kampaniach wyborczych, Marketing polityczny i karnawał. Uwagi na marginesie wyborów roku 2005, Kampanie wyborcze 2005 roku w mediach publicznych, Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów na urząd prezydenta RP w 2005 roku, Kampania negatywna. Próba refleksji i analizy na podstawie wyborów prezydenckich w Polsce w 2005 roku, Relacjonowanie kampanii parlamentarnej 2005 r. w "Wiadomościach" TVP1, "Debata"- polityczna audycja telewizyjna, Problematyka wyborcza na łamach "Super Expressu"- przykład prezydenckiej kampanii wyborczej w 2005 roku, Populizm jako element kampanii wyborczej 2005 na łamach "Gazety Wyborczej", Polityk jako produkt. Przykład Donalda Tuska, Kampania wyborcza partii demokratycznej-Demokraci.pl, medialny wizerunek kobiety kandydującej w Polsce na urząd prezydenta w 2005 roku, Henryki Bochniarz, Obecność polityków w pismach kobiecych w okresie kampanii wyborczej 2005 roku, Polskie wybory 2005 w komentarzach brytyjskiej prasy, Ekonomiczne wyznaczniki parlamentarnej kampanii wyborczej w wymiarze regionalnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Studia nad komunikowaniem politycznym / red. Janina Fras. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008. - 315, [1] s. : tab.; wykr. ; 23 cm.
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
ISBN: 978-83-7441-903-1
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7059-813-6
1. Środowisko kampanii wyborczej. 2. Strategie wyborcze partii i kandydatów na prezydenta. 3. Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w telewizyjnych programach wyborczych. 4. Kampania wyborcza 2005 roku - podsumowanie i uwagi końcowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-88490-93-4
1. Ruch Patriotyczny, 2. Polska Partia Pracy, 3. Liga Polskich Rodzin, 4. Partia Demokratyczna - demokraci.pl, 5. Socjaldemokracja Polska, 6. Prawo i Sprawiedliwość, 7. Sojusz Lewicy Demokratycznej, 8. Platforma Obywatelska Rzeczypospolitej Polskiej, 9. Polska Partia Narodowa, 10. Polskie Stronnictwo Ludowe, 11. Centrum, 12. Platforma Janusza Korwina-Mikke, 13. Komitet Wyborczy Wyborców - Ogólnopolska Koalicja Obywatelska, 14. Polska Konfederacja - Godność i Praca, 15. Samoobrona RP, 16. Partia Inicjatywa RP, 17. Dom Ojczysty, 18. Narodowe Odrodzenie Polski
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-480-7
Wybory parlamentarne: pomiędzy unwiersalizmem a partykuralizmem; uwarunkowania prawne wyborów parlamentarnych 2005; Takich dwóch, co zdobyło elektorat; Uśmiech przez łzy. Charakterystyka wyborów z punktu widzenia Platformy Obywatelskiej; Analiza marketingowa kampanii parlamentarnej Samoobrony; Między ustami a brzegiem pucharu. Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampaniach wyborczych 2005 roku; Kampania wyborcza Polskiego Stronnictwa Ludowego w 2005 r.; Z nadzieją w przyszłość. Liga Polskich Rodzin w wyborach do parlamentu 2005; Kampania wyborcza Partii Demokratycznej - demokraci.pl w 2005 r., czyli strategia bez strategii; Ruch Patriotyczny - "odrodzenie i niepodległość"; Socjaldemokracja Polska - narodziny i klęska nowej lewicy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again