Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Cichocki Ryszard
(1)
Cynalewska Joanna
(1)
Drozdowicz Zbigniew (1948- )
(1)
Goćkowski Janusz
(1)
Sikora Marek
(1)
Ławicka Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Współpraca naukowo-techniczna
(3)
Współpraca gospodarcza
(2)
Granice
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Nauka
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Szkolnictwo publiczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Uczelnie ekonomiczne
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Granice a kwestia europejskiej tożsamości: Tożsamość granic - granice tożsamości; O dialogiczną tożsamość Europy; Podróże a europejska tożsamość; Granice języków. Cz.II Powstawanie i przekraczanie granic: Europa siedmiu prędkości; Przekraczanie granic jako przywilej; Tworzenie nowych "grnic" dla likwidowania barier - działalność Euroregionu Karpaty; Redefinicja granic w Europie. Cz.III Europejska przestrzeń gospodarcza: Strategia rozwoju ekonomicznego UE w warunkach globalizacji; Polityka spójności ekonomiczno-społęcznej UE w latach 2000-2006. Propozycje Komisji Europejskiej na okres 2007-2013 i wnioski z nich wynikające dla Polski; Liberalizacja handlu artykułami rolnymi UE w ramach Rundy Katarskiej WTO; Antydumping - narzędzie protekcjonizmu czy sposób zwalczania nieuczciwej konkurencji? Cz.IV Europejska przestrzeń badawcza i edukacyjna: Współpraca naukowa w dobie jednoczącej się Europy; Przyszłość uniwersytetów; Ku społeczeństwu informacyjnemu. Wspólna polityka edukacyjna UE i jej programy; Polska na drodze ku społeczeństwu informacyjnemu. Cz.V Europejska przestrzeń prawna: Europa - kontynent nieuchronnych i koniecznych granic (studium prawne); Prawo do ochrony zdrowia w dokumentach europejskich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Rozważania o dyskursie. Spotkanie a prawda; O czterech rodzajach wiedzy ukrytej i komunikowaniu się; Rozum i rozumienie; Relatywizm i niewspółmierność czyli czy porozumienie jest w ogóle możliwe?; Metafora - konieczność czy pragmatyka. Część II: Wewnątrz świata uczonych. O normalności w nauce; Sytuacja poznawcza: analiza ontologiczna; Interpretacja jako obszar porozumiewania się i współpracy; Wielość rzeczywistości a mikroświat nauki w perspektywie fenomenologii Alfreda Schutza; Nauka a filozofia nauki; O twórczości w nauce teoretycznej; Zakłócenia w procesie komunikowania rezultatów badań naukowych w psychologii; Pięć kręgów porozumiewania się uczonych; Porozumienie i nieporozumienie w socjologii: zróżnicowanie audytoriów i kolizja dyskursów; Krąg socjologów w Columbia University (1929-1950): konflikt paradygmatów; Szybkobieżna metodologia; "Czwarta rewolucja" komunikowania w nauce? Część III: W innej perspektywie. Komunikowanie się w kręgach kultury artystycznej; Otwartość i udział - uwagi o komunikowaniu w literaturze pięknej; Wiedza instrumentalna czy zbawienna?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Charakterystyka programu badawczego: 1. Zleceniodawaca projektu. 2.Wykonawca projektu.3.Opis programu badawczego. 4.Główny cel programu badawczego. 5.Główny problem badawczy. 6. Szczegółowe problemy badawcze. 7.Metody, techniki i narzędzia badawcze. 8.Populacja badania. 9.Próba badawcza. 10.Czas realizacji badania. 11. Stopień realizacji próby. II.Prezentacja wyników z badań ilościowych: 1.Dwustopniowy system kształcenia. 2.Suplement do dyplomu 3.ECTS - punktowy system rozliczania osiągnięć studenta. 4.Problematyka europejska w kształceniu. 5.Studenci a Proces Boloński. 6.Mobilność studentów i pracowników naukowych. 7.Współpraca między uczelniami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Wykorzystanie teorii interesariuszy w rozwoju uczelni publicznych w Polsce 1.1. Podstawowe założenia teorii interesariuszy 1.2. Uczelnia publiczna oraz jej interesariusze 1.2.1. Formalne i prawne ramy funkcjonowania szkolnictwa wyższego w Polsce 1.2.2. Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce 1.2.3. Źródła finansowania uczelni publicznych w Polsce 1.2.4. Modele szkolnictwa wyższego w Europie i na świecie w kontekście współpracy z przedsiębiorstwami 1.2.5. Charakterystyka interesariuszy uczelni publicznej w Polsce 1.3. Przedsiębiorstwa jako grupa interesariuszy uczelni publicznej 1.3.1. Uczelnia jako podmiot wpływający na rozwój gospodarki opartej na wiedzy 1.3.2. Istota współpracy uczelni z przedsiębiorstwami Rozdział 2. Podstawy teoretyczne relacji pomiędzy uczelnią a przedsiębiorstwami 2.1. Teoria relacji międzyorganizacyjnych 2.1.1. Relacje w kontekście usługowym 2.1.2. Ekonomiczne aspekty relacji między podmiotami 2.1.3. Relacje w ujęciu marketingowym 2.1.4. Wybrane modele marketingu relacji i ich znaczenie w kształtowaniu relacji organizacji z interesariuszami 2.2. Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji 2.2.1. Etapy rozwoju relacji 2.2.2. Model oceny rentowności relacji z interesariuszami 2.3. Znaczenie relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami w budowaniu ich przewagi konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych 2.3.1. Współczesne modele przewagi konkurencyjnej 2.3.2. Znaczenie wyróżniających zdolności w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji 2.3.3. Zarządzanie relacjami z interesariuszami przez publiczne uczelnie 2.3.4. Wartość jako element warunkujący budowanie relacji na rynku i uzyskanie przewagi konkurencyjnej Rozdział 3. Charakterystyka relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami na przykładzie województwa zachodniopomorskiego 3.1. Uwarunkowania i charakterystyka otoczenia współpracy uczelni z przedsiębiorstwami w województwie zachodniopomorskim i w Polsce 3.2. Próba badawcza i metodyka badań wybranych wydziałów uczelni publicznych 3.3. Analiza wyników badań ilościowych 3.4. Analiza wyników badań jakościowych 3.5. Podsumowanie zebranych wyników badań Rozdział 4. Koncepcja modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami 4.1. Założenia modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami; 4.2. Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania implementacji modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi czelni publicznych a przedsiębiorstwami 4.3. Uzasadnienie i możliwości wykorzystania modelu rozwoju relacji; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Załączniki; Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety; Załącznik 2. Pierwszy scenariusz do badania fokusowego; Załącznik 3. Drugi scenariusz do badania fokusowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej