Form of Work
Książki
(5)
E-booki
(1)
NASBI
(1)
Status
available
(4)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(1)
Author
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Dayley Brad
(1)
Frączek Renata
(1)
Jarosz Marta
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
McAfee Andrew
(1)
Pietruch-Reizes Diana
(1)
Pilch Piotr
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Web 2.0
(4)
Internet
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Autoprezentacja
(1)
Demokracja
(1)
Forum (informat.)
(1)
Infobrokerzy
(1)
Informacja naukowa
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Netykieta
(1)
Public relations w internecie
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Usługi informacyjne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
8 results Filter
No cover
Book
In basket
(Prace PTIN ; nr 9)
ISBN: 978-83-904561-9-5
Accessible information in the knowledge society; Dynamics and stability in multilevel thematic network; The contemporary knowledge worker. Comprehensive and exciting challenges; Information policies from the republic of sciences to the realm of innovation; SME information sharing in emerging economies; A qualitative analysis of the factors influencing findability of the website of Slovak libraries; Information products in the electronic environment: from user experience to information ecology; Library data in higher education institution management. Publishing behavior research as factor of academic assessment; Nowe urządzenia organizacji wiedzy a jakość usług informacyjnych; Słowa kluczowe narzędziem promocji informacji i wiedzy; Aktywni odbiorcy usług informacyjnych w społeczeństwie wiedzy; Indeksy w serwisach www; Wykorzystanie Web 2.0 oraz architektury i informacji w pracy brokera informacji; Wyszukiwanie pełnotekstowe w zasobach bibliotek cyfrowych; Nauka o informacji a naukoznawstwo: siła powiązań; Warsztat naukowca a problem formatu informacji bibliograficznej generowanej przez systemy informacyjne; Źródła informacji prawniczej w Bibliotece Sejmowej; Współczesne bazodanowe systemy informacyjne o sztuce; Innowacja geoinformacyjna; Dostęp do informacji archiwalnej w społeczeństwie wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 002 (1 egz.)
Book
In basket
(Dyskurs Politologiczny : monografie)
ISBN: 978-83-7614-138-1
1. Ewolucja Internetu a nowe media; 2. Ewolucja demokracji; 3. Demokracja 2.0; 4. Nowe media jako narzędzia polityki 2.0; 5. Sieciowa demokracja obywatelska jako fundament demokracji 2.0.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1221-9
1. Firma 2.0: Problemy i niewykorzystane szanse w pracy grupowej; Web 2.0 i pojawienie się nowego; Nowe podejście do starych problemów; Wyjątkowa wartość; 2. Osiągnąć sukces z firmą 2.0: Tematy zastępcze i projekty długoterminowe; Podążając głównym nurtem; Spojrzenie w przyszłość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Motywowanie w erze Web 2.0+ / Anna Wziątek-Staśko. - Warszawa : CeDeWu , 2016. - 222 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-767-0
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. O człowieku wielowymiarowym w wielowymiarowej rzeczywistości: Refleksje nad istotą człowieka; Człowiek w gąszczu poglądów twórców koncepcji psychologicznych; Człowiek wielowymiarowy w erze Web 2.0+. Rozdział 2. Determinanty demotywacji we współczesnym świecie: Motywowanie pracowników - w poszukiwaniu sensu; Globalny kryzys zaufania - trucizna XXI wieku; Niesprawiedliwość - cichy zabójca moralności; Człowiek wobec zjawisk patologicznych w miejscu pracy; Shared leadership - dokąd zmierza współczesne przywództwo?; Rozdział 3. Zrozumieć megasystem motywowania ludzi do pracy i zostać wirtuozem biznesu: Ogólne założenia koncepcji megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji; Parametry megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji; Elementy megasystemu; Determinanty megasystemu; Rozdział 4. Skuteczność motywatorów w erze Web 2.0+ - w dążeniu do kreacji modelu idealnego: Cel badań empirycznych; Charakterystyka próby badawczej; Metodologia badań; Prezentacja wyników badań empirycznych; Wnioski z badań - implikacje dla praktyki gospodarczej; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-283-0112-2

Node.js to wiodące, serwerowe środowisko programistyczne. MongoDB to najpopularniejsza baza danych NoSQL, a AngularJS to szybko zyskujące wiodącą rolę środowisko służące do projektowania interfejsów opartych na technologii MVC. Czego chcieć więcej?

W sieci króluje połączenie serwera Apache z bazą danych MySQL i językiem PHP. Do niedawna wydawało się, że pozycja tej trójcy na fotelu lidera jest niezagrożona. Jednak na horyzoncie pojawili się nowi gracze: Node.js, MongoDB oraz AngularJS! Node.js to platforma, która pozwoli Ci stworzyć niezwykle wydajną aplikację internetową przy użyciu języka JavaScript. AngularJS specjalizuje się w interfejsie użytkownika opartym na MVC. Natomiast MongoDB to jedna z najpopularniejszych baz danych NoSQL. Co wynika z połączenia tych trzech narzędzi? Przekonasz się, gdy sięgniesz po tę niezwykłą książkę!W trakcie lektury poznasz składnię i niuanse języka JavaScript, a następnie zgłębisz tajemnice środowiska Node.js. Na kolejnych stronach znajdziesz informacje na temat korzystania ze zdarzeń, procesów nasłuchiwania, wywołań zwrotnych oraz obsługi operacji wejścia-wyjścia. Ponadto przekonasz się, jak w Node.js zaimplementować usługi HTTP oraz skalować tworzoną aplikację. W dalszej części przejdziesz do poznawania tajników bazy MongoDB. Skonfigurujesz połączenie z bazą oraz poznasz dokumenty i ich kolekcje w MongoDB. Na sam koniec zobaczysz, jak przygotować klienta Twoich usług za pomocą AngularJS. Ta książka jest pasjonująca i prezentuje wszystkie warstwy nowoczesnej aplikacji internetowej — to lektura obowiązkowa każdego programisty!

Stwórz skalowalną aplikację za pomocą najnowocześniejszych narzędzi!


  • Implementowanie dynamicznego serwera WWW o dużej skalowalności za pomocą komponentów Node.js i Express
  • Implementowanie magazynu danych MongoDB dla aplikacji internetowych
  • Uzyskiwanie dostępu do bazy danych MongoDB z poziomu kodu JavaScript aplikacji Node.js oraz prowadzenie interakcji z bazą
  • Definiowanie niestandardowych dyrektyw AngularJS, które rozszerzają język HTML
  • Budowanie w języku JavaScript usług internetowych po stronie serwera
  • Implementowanie usług po stronie klienta, które mogą prowadzić interakcję z serwerem WWW środowiska Node.js
  • Tworzenie dynamicznych widoków przeglądarki, które zapewniają zaawansowane możliwości interakcji z użytkownikiem
  • Dodawanie do aplikacji i stron internetowych komponentów uwierzytelnianych kont użytkowników i zagnieżdżonych komentarzy

Brad Dayley -— programista z wieloletnim doświadczeniem. Twórca licznych stron i aplikacji internetowych o różnym stopniu skomplikowania. Autor popularnych książek poświęconych bazom NoSQL, językowi JavaScript oraz innym narzędziom.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
ISBN: 978-83-8017-163-3
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Authority data
Web 2.0 - stosowanie - zarządzanie (hasło przedmiotowe)
Authority data
Web 2.0 (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again