Form of Work
Książki
(36)
Czasopisma
(2)
Status
only on-site
(33)
available
(24)
unavailable
(2)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(35)
Author
Rutkowski Andrzej
(3)
Bednarski Lech
(2)
Bieliński Jerzy
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Dudycz Tadeusz
(2)
Duraj Jan
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Kasiewicz Stanisław
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Okręglicka Małgorzata
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Shulgina Ludmila
(2)
Smolarek Małgorzata
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szablewski Andrzej
(2)
Targalski Jan
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Woźniak-Sobczak Barbara
(2)
Anderson James C
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cichy Diana
(1)
Czaja Grzegorz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Goryana Iryna
(1)
Guzy Dorota
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian
(1)
Iwańczyk Ryszard
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kalafut Pam Cohen
(1)
Karmańska Anna
(1)
Kempa Ewa
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Klich Jarosław
(1)
Klimek Jan
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kosała Małgorzata
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Low Jonathan
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marciniak Zenon
(1)
Marcinkowska Monika
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Minochkina Olga
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Morawczyński Rafał
(1)
Narus James A
(1)
Nowak Marek
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta
(1)
Pachura Piotr
(1)
Palonna Tetyana
(1)
Pasenko Wladislav
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Pawłowicz Leszek
(1)
Petkova Lesia
(1)
Pichur Agnieszka
(1)
Pichur Marcin
(1)
Piontek Adam
(1)
Pluta Wiesław
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Prahalad C.K
(1)
Ramaswamy Venkat
(1)
Rappaport Alfred
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rozpondek Rafał
(1)
Rożenek Paulina
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Ryś Adam
(1)
Sorokina Natalya
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(38)
Language
Polish
(38)
Subject
Przedsiębiorstwo
(30)
Wartość ekonomiczna
(29)
Finanse
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Koszty
(4)
Zarządzanie
(4)
Informacja dla zarządzania
(3)
Innowacje
(3)
Leasing
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Globalizacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kadry
(2)
Kapitał
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Konkurencja
(2)
Marka*
(2)
Marketing partnerski
(2)
Nieruchomości
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rachunkowość
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Akcjonariat pracowniczy
(1)
Akcjonariusze
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Analiza wartości
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Community policing
(1)
Czas
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje -- projekty -- podręcznik akademicki
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Policja
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo -- prognozy
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Pzredsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Ryzyko
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sprawozdania
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Spółki publiczne
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi
(1)
Wartość
(1)
Wartość dodana
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zaufanie
(1)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
44 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-60197-05-9
1. Istota analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 2. Metody analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 3. Analiza gospodarki materiałowej, 4. Analiza procesu wytwórczego, 5. Analiza gospodarowania środkami trwałymi, 6. Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, 7. Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, 8. Analiza kosztów własnych, 9. Analiza sprawozdań finansowych, 10. Czynniki wpływające na wartość firmy, 11. Postęp techniczno-organizacyjny i jego efektywność, 12. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-632-9
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-140-4
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 912)
ISBN: 83-7011-588-8
Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa; Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa; Koszt kapitału; Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM; Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-366-2
1. Podstawy identyfikacji kapitałowej natury przedsiębiorstw, 2. Zarządzanie kapitałem w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, 3. Metody i instrumenty zarządzania umożliwiające wykorzystanie funkcji kapitału, 4. Ryzyko w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1475-6
1. Znaczenie zasobów niematerialnych i kompetencji w gospodarce opartej na wiedzy; 2. Charakterystyka zasobów niematerialnych i kompetencji przedsiębiorstwa; 3. Pomiar zasobów niematerialnych przedsiębiorstwa; 4. Analiza i wycena kompetencji przedsiębiorstwa; 5. Strategia budowania wartości jako proces tworzenia i wykorzystania kompetencji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-93-2
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 29)
ISBN: 978-83-7417-211-0
Wprowadzenie. I. Koncepcja analizy kosztów w przedsiębiorstwie zarządzanym przez wartość: 1.1. Uwagi ogólne. 1.2. Efektywność ekonomiczna działalności przedsiębiorstwa w zarządzaniu przez wartość. 1.3. Analiza kosztów nakierowania na maksymalizację wartości przedsiębiorstwa. 1.4. Miary efektywności zarządzania kosztami - ekonomiczna wartość dodana vs kapitał entelektulany. II. Koszty zwiększania wartości dla klientów: 2.1. Tworzenie wartości przedsiębiorstwa w sferze operacyjnej. 2.2. Przedsiębiorstwo ponoszące koszty na dostarczenie wartości klientom. 2.3. Proces tworzenia wartości przedsiębiorstwa a graniczny poziom efektywności. III. Koszty tworzenia ekonomicznej wartości dodanej: 3.1. Narzędzia Racjonalizacji kosztów. 3.2. Zmodyfikowany rachunek kosztów działań. 3.3. Analiza kosztów w procesie tworzenia ekonomicznej wartości dodanej. IV. Koszty w sprawozdaniu finansowym: 4.1. Analiza kosztów na podstawie sprawozdania finansowego. 4.2. Uwarunkowania strategiczne w analizie kosztów. 4.3. Analiza kosztów działalności gospodarczej, poziomu i produktywności kosztów oraz kosztów rodzajowych. V. Koszty kapitału intelektualnego: 5.1. Uwagi ogólne. 5.2. Kapitał intelektualny jako składnik wartości rynkowej przedsiębiorstwa i związane z nim koszty. 5.3. Analiza kosztów kapitału intelektualnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
Kształtowanie wartości firmy / Monika Marcinkowska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 210,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-13192-6
Znaczenie wartości przedsiębiorstwa; Czynniki ujawniane w sprawozdaniach finansowych - jako źródła wartości firmy; Czynniki nie ujawniania sprawozdaniach finansowych - jako źródła wartości firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 978-83-7246-861-3
1. Identyfikacja Łańcucha działań tworzących wartość przedsiębiorstwa, 2. Determinanty modelu dynamiki wartości przedsiębiorstwa, 3. Cenność czasu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 4. Wartość przedsiębiorstwa a jego otoczenie, 5. Finansowanie i opcje realne w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, 6. Możliwości oceny efektywności tworzenia wartości przedsiębiorstwa
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-319-0
1.Tworzenie i podział wartości we współczesnych modelach przewagi konkurencyjnej, 2.Marketing w procesie tworzenia wartości dla klienta, 3.Marketing w procesie tworzenia wartości dla przedsiębiorstwa, Aneks 1 Nowa ekonomia instytucjonalna a współczesne paradygmaty przedsiębiorstwa, rynku i konkurencji, Aneks 2 Zarządzanie wartością dla klienta - przykłady
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89355-37-X
1. Ekonomika wartości niematerialnych, 2. Dwanaście wartości niematerialnych, które wpływają na funkcjonowanie firm, 3. Synteza
firm, 3.Synteza
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Przedsiębiorczość i zarządzanie / Jan Targalski. - Warszawa : C.H.Beck, 2003. - 156,[4] s. : tab., rys. ; 23 cm.
(Academia Oeconomica)
ISBN: 83-7247-755-8
R.1 Przedsiębiorczość - istota i znaczenie: Szanse dla przedsiębiorczości; Perspektywy rozwoju przedsiębiorczości; Istota przedsiębiorczości; Przedsiębiorczość lekarstwo na bezrobocie; Przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Małe i średnie firmy; Cykl życia przedsiębiorstwa; Ewolucja małej firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.2 Rozpoznanie szans i ryzyka: Kalkulacja ryzyka; Idea pomysłu na przedsiębiorczość; Weryfikacja pomysłu Segmentacja rynku; Możliwości- szanse- okazje; Plan działania firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.3 Początki działalności firmy: Akceptacja rynku; Płynność finansowa; Finansowanie zewnętrzne; Próg rentowności; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.4 Przedsiębiorstwo trwale obecne na rynku: Marketing dla początkujących; Kompozycja mieszanki marketingowej Konkurencyjność firmy; Analiza konkurencji; Ochrona konkurencji; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.5 Sukces lub niepowodzenie: Czynniki sukcesu/niepowodzenia; Miary i źródła sukcesu; Wartość przedsiębiorstwa jako miara sukcesu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.6 Wzrost: Przedsiębiorstwa wzrostowe; Transformacja przedsiębiorczości; Alternatywy wzrostu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.7 Dojrzałość: Selekcja wśród najlepszych; Droga na giełdę; CETO - parkiet dla dynamicznych przedsiębiorców; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Academia Oeconomica)
ISBN: 83-7247-044-8
R.1 Dorota Guzy; R.2 Wirtualny dom handlowy - KSL.PL; R.3 Firma Handlowa Rojar s.c.; R.4 Delia- u progu sławy; R.5 Frapol - w poszukiwaniu szans na tynku; R.6 Z garażu na parkiet; R.7 ComArch S.A. - Ikar czy Dedal polskiej przedsiębiorczości; R.8 Pod Siborem - bankructwo na własne życzenie?; R.9 Jantar - mała firma handlowo-usługowa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
All copies are currently unavailable
Book
In basket
ISBN: 83-208-1580-0
1. Współtworzenie wartości, 2. Elementy składowe współtworzenia, 3. Doświadczenie współtworzenia, 4. Innowacja w doświadczeniach, 5. Indywidualizacja doświadczenia, 6. Sieci doświadczeń, 7. Rynek jako forum, 8. Budowanie nowego kapitału strategicznego, 9. Kierownik jako konsument, 10. Szybkie tworzenie wiedzy, 11. Strategia jako proces odkrywania, 12. Budowanie nowych zdolności na przyszłość
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-0219-7
1. Sprzedawcy wartości. Transakcje oparte na wykazanej największej wartości; 2. Pojecie wartości. Skupianie się na tym, co ważne; 3. Formułowanie oferty wartości. Wyszukiwanie potencjalnie wartościowych punktów różnicowania; 4. Uzasadnienie oferty wartości. Wykazywanie i dokumentowanie największej wartości; 5. Dostosowanie ofert rynkowych do klienta. Tworzenie czystych rozwiązań a opcjami uzupełniającymi; 6. Przekształcanie sprzedawców w sprzedawców wartości. Sprzedawanie na podstawie wartości, a nie ceny; 7. Zyski z dostarczonej wartości. Osiąganie godziwego zysku; 8. Sukces na rynkach. Sprzedawanie wartości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7561-002-4
1. Budowanie wartości i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Kreowanie wartości jako cel nadrzędny; 3. Pomiar tworzonej wartości w systemie zarządzania wartością; 4. Formułowanie i komunikacja strategii wzrostu wartości; 5. Zarządzanie realizacją strategii wartości; 6. Motywowanie menedżerów do realizacji wzrostu wartości; 7. Mierniki tworzenia wartości a wymagania regulacyjne na przykładzie branży ubezpieczeniowej; 8. Zarządzanie wartością spółki w kontekście teorii chaosu; 9. Budowa kapitału klienta; 10.Ocena projektów inwestycyjnych podnoszących wartość spółki; 11. Wpływ funduszy venture capital na kreowanie wartości spółki; 12. Wykupy menedżerskie i lewarowane jako narzędzie tworzenia wartości spółki; 13. Wpływ zarządzania IT na budowę wartości przedsiębiorstwa; 14. Wpływ fuzji i przejęć na wartość spółki; 15. Systemy Business Intelligence we wspomaganiu decyzji zarządczych; 16. Zwrot gotówki do właściciel: polityka dywidendy i wykupu własnych akcji; 17. Otwartość informacyjna spółki jako źródło wzrostu jej wartości; 18. Globalna strategia budowania i zarządzania wartością - Gazprom; 19. Organizowanie globalnej informacjo - przykład Google; 20. Wdrażanie programu VBM w PKN ORLEN SA w okresie 2002-2004; 21. Strategia budowania wartości - Boryszew SA; 22. Strategia budowania wartości Grupy TVN SA; 23. Całkowita stopa zwrotu (TSR) spółek notowanych na GPW w Warszawie w latach 2002-2006
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Finanse i Przedsiębiorstwo)
ISBN: 83-87014-35-4
Tworzenie wartości dla akcjonariuszy a cel przedsię- biorstwa; Wady wykorzystywania danych księgowych; Polityka tworzenia wartości dla akcjonariuszy; Formu- łowanie strategii; Ocena strategii; Sygnały wysyłane kierownictwu firmy przez rynek kapitałowy; Ocena wyników przedsiębiorstwa a wynagradzanie kadry kiero- wniczej; Fuzje i przejęcia; Wdrażanie polityki tworzenia wartości dla akcjonariuszy; Kontrolowanie wyników firmy przez akcjonariuszy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-948-1
1. Koncepcje systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie; 2. Polityka przedsiębiorstwa a system informacyjny rachunkowości finansowej; 3. Etyka i profesjonalizm w funkcjonowaniu systemu informacyjnego rachunkowości finansowej; 4. Zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem i pomiar jego dokonań; 5. Syntetyczne mierniki dokonań i kreowania wartości przedsiębiorstwa jako wyzwanie dla sprawozdawczości finansowej; 6. Wartość ekonomiczna jako atrybut systemu informacyjnego rachunkowości finansowej; 7. Wartość ekonomiczna jako dylemat współczesnej nauki rachunkowości; 8. Wartość ekonomiczna jako wyznacznik procedur wyceny w sprawozdawczości finansowej; 9. Standaryzacja pomiaru utraty wartości ekonomicznej aktywów w systemie informacyjnym rachunkowości; 10. Standardowy pomiar utraty wartości ekonomicznej aktywów wypracowujących korzyści ekonomiczne pojedynczo; 11. Standardowy pomiar utraty wartości ekonomicznej aktywów wypracowujących korzyści ekonomiczne grupowo; 12. Pozostałe standardowe procedury związane z pomiarem utraty wartości ekonomicznej aktywów; 13. Granice dążenia do dokładności informacyjnej raportowania wartości ekonomicznej aktywów na przykładzie odwracanie dyskonta; 14. Ryzyko pomiaru i utraty wartości ekonomicznej aktywów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again