Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(37)
Forma i typ
Książki
(35)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(27)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(30)
Autor
Rutkowski Andrzej
(3)
Bednarski Lech
(2)
Bieliński Jerzy
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Dudycz Tadeusz
(2)
Duraj Jan
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Okręglicka Małgorzata
(2)
Shulgina Ludmila
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szablewski Andrzej
(2)
Targalski Jan
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Woźniak-Sobczak Barbara
(2)
Anderson James C
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cichy Diana
(1)
Czaja Grzegorz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Goryana Iryna
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Guzy Dorota
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Iwańczyk Ryszard
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kalafut Pam Cohen
(1)
Karmańska Anna
(1)
Kempa Ewa
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Klich Jarosław
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kosała Małgorzata
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Low Jonathan
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marciniak Zenon
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Minochkina Olga
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Morawczyński Rafał
(1)
Narus James A
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta
(1)
Pachura Piotr
(1)
Palonna Tetyana
(1)
Pasenko Wladislav
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Pawłowicz Leszek (1951- )
(1)
Petkova Lesia
(1)
Pichur Agnieszka
(1)
Pichur Marcin
(1)
Piontek Adam
(1)
Pluta Wiesław
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rozpondek Rafał
(1)
Rożenek Paulina
(1)
Rudasz Zbigniew
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Ryś Adam
(1)
Sorokina Natalya
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Temat
Przedsiębiorstwo
(31)
Wartość ekonomiczna
(28)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(5)
Finanse
(4)
Koszty
(4)
Informacja dla zarządzania
(3)
Innowacje
(3)
Leasing
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Globalizacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje
(2)
Kadry
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Konkurencja
(2)
Marka*
(2)
Marketing partnerski
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Akcjonariat pracowniczy
(1)
Akcjonariusze
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Analiza wartości
(1)
Banki
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Community policing
(1)
Czas
(1)
Edukacja medialna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Jakość życia
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Mentoring
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Policja
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sprawozdania
(1)
Spółki publiczne
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wartość
(1)
Wartość dodana
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Istota analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 2. Metody analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 3. Analiza gospodarki materiałowej, 4. Analiza procesu wytwórczego, 5. Analiza gospodarowania środkami trwałymi, 6. Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, 7. Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, 8. Analiza kosztów własnych, 9. Analiza sprawozdań finansowych, 10. Czynniki wpływające na wartość firmy, 11. Postęp techniczno-organizacyjny i jego efektywność, 12. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpływ otoczenia na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; 2. Czynniki determinujące konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Gospodarowanie aktywami trwałymi w przedsiębiorstwie; 4. Gospodarowanie aktywami obrotowymi w przedsiębiorstwie; 5. Gospodarowanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie; 6. Procesy inwestycyjne w przedsiębiorstwie; 7. Gospodarowanie kapitałami własnymi w przedsiębiorstwie; 8. Wartość przedsiębiorstwa; 9. Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw; 10. Restrukturyzacja przedsiębiorstwa jako wyzwanie współczesnego otoczenia biznesu; 11. Formy współdziałania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 912)
Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa; Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa; Koszt kapitału; Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM; Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Podstawy identyfikacji kapitałowej natury przedsiębiorstw, 2. Zarządzanie kapitałem w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, 3. Metody i instrumenty zarządzania umożliwiające wykorzystanie funkcji kapitału, 4. Ryzyko w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie zasobów niematerialnych i kompetencji w gospodarce opartej na wiedzy; 2. Charakterystyka zasobów niematerialnych i kompetencji przedsiębiorstwa; 3. Pomiar zasobów niematerialnych przedsiębiorstwa; 4. Analiza i wycena kompetencji przedsiębiorstwa; 5. Strategia budowania wartości jako proces tworzenia i wykorzystania kompetencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 29)
Wprowadzenie. I. Koncepcja analizy kosztów w przedsiębiorstwie zarządzanym przez wartość: 1.1. Uwagi ogólne. 1.2. Efektywność ekonomiczna działalności przedsiębiorstwa w zarządzaniu przez wartość. 1.3. Analiza kosztów nakierowania na maksymalizację wartości przedsiębiorstwa. 1.4. Miary efektywności zarządzania kosztami - ekonomiczna wartość dodana vs kapitał entelektulany. II. Koszty zwiększania wartości dla klientów: 2.1. Tworzenie wartości przedsiębiorstwa w sferze operacyjnej. 2.2. Przedsiębiorstwo ponoszące koszty na dostarczenie wartości klientom. 2.3. Proces tworzenia wartości przedsiębiorstwa a graniczny poziom efektywności. III. Koszty tworzenia ekonomicznej wartości dodanej: 3.1. Narzędzia Racjonalizacji kosztów. 3.2. Zmodyfikowany rachunek kosztów działań. 3.3. Analiza kosztów w procesie tworzenia ekonomicznej wartości dodanej. IV. Koszty w sprawozdaniu finansowym: 4.1. Analiza kosztów na podstawie sprawozdania finansowego. 4.2. Uwarunkowania strategiczne w analizie kosztów. 4.3. Analiza kosztów działalności gospodarczej, poziomu i produktywności kosztów oraz kosztów rodzajowych. V. Koszty kapitału intelektualnego: 5.1. Uwagi ogólne. 5.2. Kapitał intelektualny jako składnik wartości rynkowej przedsiębiorstwa i związane z nim koszty. 5.3. Analiza kosztów kapitału intelektualnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Identyfikacja Łańcucha działań tworzących wartość przedsiębiorstwa, 2. Determinanty modelu dynamiki wartości przedsiębiorstwa, 3. Cenność czasu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 4. Wartość przedsiębiorstwa a jego otoczenie, 5. Finansowanie i opcje realne w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, 6. Możliwości oceny efektywności tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Tworzenie i podział wartości we współczesnych modelach przewagi konkurencyjnej, 2.Marketing w procesie tworzenia wartości dla klienta, 3.Marketing w procesie tworzenia wartości dla przedsiębiorstwa, Aneks 1 Nowa ekonomia instytucjonalna a współczesne paradygmaty przedsiębiorstwa, rynku i konkurencji, Aneks 2 Zarządzanie wartością dla klienta - przykłady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomika wartości niematerialnych, 2. Dwanaście wartości niematerialnych, które wpływają na funkcjonowanie firm, 3. Synteza
firm, 3.Synteza
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość i zarządzanie / Jan Targalski. - Warszawa : C.H.Beck, 2003. - 156,[4] s. : tab., rys. ; 23 cm.
(Academia Oeconomica)
R.1 Przedsiębiorczość - istota i znaczenie: Szanse dla przedsiębiorczości; Perspektywy rozwoju przedsiębiorczości; Istota przedsiębiorczości; Przedsiębiorczość lekarstwo na bezrobocie; Przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Małe i średnie firmy; Cykl życia przedsiębiorstwa; Ewolucja małej firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.2 Rozpoznanie szans i ryzyka: Kalkulacja ryzyka; Idea pomysłu na przedsiębiorczość; Weryfikacja pomysłu Segmentacja rynku; Możliwości- szanse- okazje; Plan działania firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.3 Początki działalności firmy: Akceptacja rynku; Płynność finansowa; Finansowanie zewnętrzne; Próg rentowności; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.4 Przedsiębiorstwo trwale obecne na rynku: Marketing dla początkujących; Kompozycja mieszanki marketingowej Konkurencyjność firmy; Analiza konkurencji; Ochrona konkurencji; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.5 Sukces lub niepowodzenie: Czynniki sukcesu/niepowodzenia; Miary i źródła sukcesu; Wartość przedsiębiorstwa jako miara sukcesu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.6 Wzrost: Przedsiębiorstwa wzrostowe; Transformacja przedsiębiorczości; Alternatywy wzrostu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.7 Dojrzałość: Selekcja wśród najlepszych; Droga na giełdę; CETO - parkiet dla dynamicznych przedsiębiorców; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658.1/.5
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
R.1 Dorota Guzy; R.2 Wirtualny dom handlowy - KSL.PL; R.3 Firma Handlowa Rojar s.c.; R.4 Delia- u progu sławy; R.5 Frapol - w poszukiwaniu szans na tynku; R.6 Z garażu na parkiet; R.7 ComArch S.A. - Ikar czy Dedal polskiej przedsiębiorczości; R.8 Pod Siborem - bankructwo na własne życzenie?; R.9 Jantar - mała firma handlowo-usługowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658.1/.5
Książka
W koszyku
1. Sprzedawcy wartości. Transakcje oparte na wykazanej największej wartości; 2. Pojecie wartości. Skupianie się na tym, co ważne; 3. Formułowanie oferty wartości. Wyszukiwanie potencjalnie wartościowych punktów różnicowania; 4. Uzasadnienie oferty wartości. Wykazywanie i dokumentowanie największej wartości; 5. Dostosowanie ofert rynkowych do klienta. Tworzenie czystych rozwiązań a opcjami uzupełniającymi; 6. Przekształcanie sprzedawców w sprzedawców wartości. Sprzedawanie na podstawie wartości, a nie ceny; 7. Zyski z dostarczonej wartości. Osiąganie godziwego zysku; 8. Sukces na rynkach. Sprzedawanie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie wartości i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Kreowanie wartości jako cel nadrzędny; 3. Pomiar tworzonej wartości w systemie zarządzania wartością; 4. Formułowanie i komunikacja strategii wzrostu wartości; 5. Zarządzanie realizacją strategii wartości; 6. Motywowanie menedżerów do realizacji wzrostu wartości; 7. Mierniki tworzenia wartości a wymagania regulacyjne na przykładzie branży ubezpieczeniowej; 8. Zarządzanie wartością spółki w kontekście teorii chaosu; 9. Budowa kapitału klienta; 10.Ocena projektów inwestycyjnych podnoszących wartość spółki; 11. Wpływ funduszy venture capital na kreowanie wartości spółki; 12. Wykupy menedżerskie i lewarowane jako narzędzie tworzenia wartości spółki; 13. Wpływ zarządzania IT na budowę wartości przedsiębiorstwa; 14. Wpływ fuzji i przejęć na wartość spółki; 15. Systemy Business Intelligence we wspomaganiu decyzji zarządczych; 16. Zwrot gotówki do właściciel: polityka dywidendy i wykupu własnych akcji; 17. Otwartość informacyjna spółki jako źródło wzrostu jej wartości; 18. Globalna strategia budowania i zarządzania wartością - Gazprom; 19. Organizowanie globalnej informacjo - przykład Google; 20. Wdrażanie programu VBM w PKN ORLEN SA w okresie 2002-2004; 21. Strategia budowania wartości - Boryszew SA; 22. Strategia budowania wartości Grupy TVN SA; 23. Całkowita stopa zwrotu (TSR) spółek notowanych na GPW w Warszawie w latach 2002-2006
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie; 2. Polityka przedsiębiorstwa a system informacyjny rachunkowości finansowej; 3. Etyka i profesjonalizm w funkcjonowaniu systemu informacyjnego rachunkowości finansowej; 4. Zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem i pomiar jego dokonań; 5. Syntetyczne mierniki dokonań i kreowania wartości przedsiębiorstwa jako wyzwanie dla sprawozdawczości finansowej; 6. Wartość ekonomiczna jako atrybut systemu informacyjnego rachunkowości finansowej; 7. Wartość ekonomiczna jako dylemat współczesnej nauki rachunkowości; 8. Wartość ekonomiczna jako wyznacznik procedur wyceny w sprawozdawczości finansowej; 9. Standaryzacja pomiaru utraty wartości ekonomicznej aktywów w systemie informacyjnym rachunkowości; 10. Standardowy pomiar utraty wartości ekonomicznej aktywów wypracowujących korzyści ekonomiczne pojedynczo; 11. Standardowy pomiar utraty wartości ekonomicznej aktywów wypracowujących korzyści ekonomiczne grupowo; 12. Pozostałe standardowe procedury związane z pomiarem utraty wartości ekonomicznej aktywów; 13. Granice dążenia do dokładności informacyjnej raportowania wartości ekonomicznej aktywów na przykładzie odwracanie dyskonta; 14. Ryzyko pomiaru i utraty wartości ekonomicznej aktywów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej