Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(12)
Autor
Bieliński Jerzy
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Duraj Jan
(2)
Targalski Jan
(2)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Czaja Grzegorz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Guzy Dorota
(1)
Herman Andrzej
(1)
Iwańczyk Ryszard
(1)
Kosała Małgorzata
(1)
Morawczyński Rafał
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta
(1)
Orzechowski Remigiusz
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Pichur Agnieszka
(1)
Pichur Marcin
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Siedlecki Rafał
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(13)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Przedsiębiorstwo
(13)
Wartość ekonomiczna
(9)
Analiza wartości
(4)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Globalizacja
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Koszty
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Akcjonariusze
(1)
Czas
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał
(1)
Konkurencja
(1)
Marka*
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polska -- a Unia Europejska -- gospodarka
(1)
Rachunkowość
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Spółki publiczne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska -- a Polska -- gospodarka
(1)
Unia Europejska -- gospodarka -- polityka
(1)
Usługi
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Technologie informacyjne w przedsiębiorstwie: 1. Współczesna klasyfikacja technologii informacyjnych, 2. Wpływ rewolucji informacyjnej na funkcjonowanie przedsiębiorstw, 3. Wartość technologii informacyjnych a konfiguracja wartości przedsiębiorstwa, 4. Nadzór IT i jego rola w efektywnym zastosowaniu technologii informacyjnych, 5. Wpływ procesu utowarowienia technologii informacyjnych na uch znaczenie strategiczne. Cz.II Dopasowanie biznes - IT: 1. Zakres i definicja dopasowania, 2. Wpływ dopasowania biznes-IT na funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 3. Pomiar dopasowania biznes- IT oraz zarządzanie nim. Cz.III Efektywnosć wykorzystania technologii informacyjnych w polskich przedsiębiorstwach: 1. Metodologia badań, 2. Budowanie wartości przedsiębiorstwa z wykorzystaniem IT, 3. Budowanie wartości przedsiębiorstwa z wykorzyataniem IT - studium przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 912)
Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa; Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa; Koszt kapitału; Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM; Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Analiza przedsiębiorstwa w burzliwym otoczeniu, 2. Wartość przedsiębiorstwa, 3. Cykl życia przedsiębiorstwa, 4. Uwagi metodologiczne modelowania cyklu życia firmy, 5. Finansowe modele wczesnego ostrzegania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Migracja klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse zagrożenia; 2. Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału; 3. Panika jako przyczyna migracji klientów w kryzysie finansowym; 4. Relacje z klientami z wykorzystaniem Internetu w świetle migracji wartości; 5. Migracja kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych; 6. Migracja kapitału za zarządzanie marką; 7. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa: koncepcje teoretyczne i rozwiązania praktyczne korporacji naftowych; 8. Wpływ reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migrację kapitału
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość i zarządzanie / Jan Targalski. - Warszawa : C.H.Beck, 2003. - 156,[4] s. : tab., rys. ; 23 cm.
(Academia Oeconomica)
R.1 Przedsiębiorczość - istota i znaczenie: Szanse dla przedsiębiorczości; Perspektywy rozwoju przedsiębiorczości; Istota przedsiębiorczości; Przedsiębiorczość lekarstwo na bezrobocie; Przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Małe i średnie firmy; Cykl życia przedsiębiorstwa; Ewolucja małej firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.2 Rozpoznanie szans i ryzyka: Kalkulacja ryzyka; Idea pomysłu na przedsiębiorczość; Weryfikacja pomysłu Segmentacja rynku; Możliwości- szanse- okazje; Plan działania firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.3 Początki działalności firmy: Akceptacja rynku; Płynność finansowa; Finansowanie zewnętrzne; Próg rentowności; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.4 Przedsiębiorstwo trwale obecne na rynku: Marketing dla początkujących; Kompozycja mieszanki marketingowej Konkurencyjność firmy; Analiza konkurencji; Ochrona konkurencji; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.5 Sukces lub niepowodzenie: Czynniki sukcesu/niepowodzenia; Miary i źródła sukcesu; Wartość przedsiębiorstwa jako miara sukcesu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.6 Wzrost: Przedsiębiorstwa wzrostowe; Transformacja przedsiębiorczości; Alternatywy wzrostu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.7 Dojrzałość: Selekcja wśród najlepszych; Droga na giełdę; CETO - parkiet dla dynamicznych przedsiębiorców; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658.1/.5
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
R.1 Dorota Guzy; R.2 Wirtualny dom handlowy - KSL.PL; R.3 Firma Handlowa Rojar s.c.; R.4 Delia- u progu sławy; R.5 Frapol - w poszukiwaniu szans na tynku; R.6 Z garażu na parkiet; R.7 ComArch S.A. - Ikar czy Dedal polskiej przedsiębiorczości; R.8 Pod Siborem - bankructwo na własne życzenie?; R.9 Jantar - mała firma handlowo-usługowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658.1/.5
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie - Strategia Lizbońska - założenia i ich realizacja; Cz.I Startegia Lizbońska w realizacji makroekonomicznych celów polskiej gospodarki i nowa architektura finansowa: Zdrowe finanse publiczne warunkiem przystapienia Polski do sfery euro i jej przyspieszonego rozwoju; Redukcja deficytu i długu celem polityki fiskalnej Polski; Finansowe instrumenty wspierania przedsiębiorców w świetle Strategii Lizbońskiej; Determinanty rozwoju gospodarki Irlandii w ostatniej dekadzie XX wieku - możliwość adaptacji rozwiązań do warunków polskich; Nowa architektura finansowa - istota i perspektywy; Nowa architektura nadzoru bankowego na jednolitym rynku finansowym. Cz.II Efektywność i sprawność funkcjonowania instytucji finansowych i dostęp do różnych form finansowania: Efektywność działalności polskich banków na tle banków europejskich; Wpływ zarządzania jakością na wzrost wartości i konkurencyjności banku; Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych, a wartość przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego w świetle Strategii Lizbońskiej; Integracja rynku usług finansowych na przykładzie transgranicznego systemy ochrony ofiar wypadków drogowych. Cz.III Idee strategii lizbońskiej we wzroście konkurencyjności sektorów i regionów: Liberalizacja rynku usług pocztowych a strategia rozwoju poczty polskiej; Zarządzanie wartością firmy przez operatora satelitarnego w świetle Strategii Lizbońskiej; Fuzje, przejęcia i podziały jako sposoby zwiększania konkurencyjności podmiotó komunalnych; Wyższe uczelnie ekonomiczne w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw: nowe warunki, nowe możliwości; Implementacja rozwiązań Strategii Lizbońskiej w sektorowym programie LeaderSHIP 2015. Cz.IV Społeczne i środowiskowe aspekty wdrażania Strategii Lizbońskiej: Wykorzystanie metody Benefit-Cost-Analysis w ocenie społecznych przedsięwzięć inwestycyjnych; Międzynarodowe systemy zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwach; Koncepcja najlepszej dostępnej techniki instrumentem wzorstu konkurencyjności działań proekologicznych; Działania Polski na rzecz ochrony środowiska naturalnego w ramach Strategii Lizbońskiej - odnawialne źródła energii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie wartości i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Kreowanie wartości jako cel nadrzędny; 3. Pomiar tworzonej wartości w systemie zarządzania wartością; 4. Formułowanie i komunikacja strategii wzrostu wartości; 5. Zarządzanie realizacją strategii wartości; 6. Motywowanie menedżerów do realizacji wzrostu wartości; 7. Mierniki tworzenia wartości a wymagania regulacyjne na przykładzie branży ubezpieczeniowej; 8. Zarządzanie wartością spółki w kontekście teorii chaosu; 9. Budowa kapitału klienta; 10.Ocena projektów inwestycyjnych podnoszących wartość spółki; 11. Wpływ funduszy venture capital na kreowanie wartości spółki; 12. Wykupy menedżerskie i lewarowane jako narzędzie tworzenia wartości spółki; 13. Wpływ zarządzania IT na budowę wartości przedsiębiorstwa; 14. Wpływ fuzji i przejęć na wartość spółki; 15. Systemy Business Intelligence we wspomaganiu decyzji zarządczych; 16. Zwrot gotówki do właściciel: polityka dywidendy i wykupu własnych akcji; 17. Otwartość informacyjna spółki jako źródło wzrostu jej wartości; 18. Globalna strategia budowania i zarządzania wartością - Gazprom; 19. Organizowanie globalnej informacjo - przykład Google; 20. Wdrażanie programu VBM w PKN ORLEN SA w okresie 2002-2004; 21. Strategia budowania wartości - Boryszew SA; 22. Strategia budowania wartości Grupy TVN SA; 23. Całkowita stopa zwrotu (TSR) spółek notowanych na GPW w Warszawie w latach 2002-2006
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W poszukiwaniu źródeł wartości przedsiębiorstwa, Własność-praca-jakość a wartość firmy, Marketingowe funkcje treści etycznych w gospodarce rynkowej-istotne źródło wartości przedsiębiorstwa, Zmiany form własności w największych przedsiębiorstwach w Polsce, Lokalizacja jako czynnik generujący wartość przedsiębiorstwa, Kapitał klientów jako składowa wartości banku, Czynniki tworzące wartość w spółkach skarbu państwa w latach 2002-2004, reakcja rynku kapitalowego na ogłoszenie zamiaru emisji obligacji zamiennych na akcje-nadzwyczajne stopy zwrotu w latach 2001-2004, Tendencje w rozwoju polskiego rynku kontroli przedsiębiorstw, Inwestorzy zagraniczni w procesach przejęć i fuzji polskich spółek giełdowych, Wpływ procesów konsolidacyjnych w polskim sektorze bankowym na wartość banków w świetle fuzji Pekao S.A. i BPH, Aktywa niematerialne w procesach fuzji i przejęć, Kształtowanie wartości w fazach cyklu życia, Próba empirycznej oceny funkcji kapitału zakładowego przedsiębiorstwa, wartość przedsiębiorstwa w praktyce menedżerskiej,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wycena podmiotów świadczących usługi medyczne-wybrane problemy, Wyznaczanie mnożników rynku kapitałowego na podstawie fundamentalnych wyników finansowych spółki na potrzeby wyceny jej wartości, Ksiegowe i finansowe stopy zwrotu z inwestycji w modelu wyceny wykorzystującym mnożnik P/E, Elementy ryzyka w obszarze funkcjonowania organizacji wirtualnej, Tendencja zmian wartości współczynnika Beta w warunkach polskiego rynku kapitałowego, Dylematy szacowania stopy zwrotu wolnej od ryzyka-praktyka a teoria, O ryzyku zawartym w koszcie kapitału, O wykorzystaniu duration w ocenie ryzyka obligacji i akcji, Znaczenie innowacji w kreowaniu wartości przedsiebiorstwa na przykładzie polskich spółek giełdowych, Znaczenie źródeł finansowania ekorozwoju w kształtowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa, Zarządzanie majątkiem w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa, Tworzenie i uwalnianie rezerw finansowych i ich wpływ na wypłacalność przedsiębiorstwa, Modele prognozowania zagrożenia finansowego na tle oceny ryzyka przez banki, Analiza wpływu nalezności na upadłość przedsiębiorstw, Mechanizmy zmian w dystrybucji na rynkach instytucjonalnych na skutek dywersyfikacji jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw, Leasing pracowniczy-pojęcie,koszty i efekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Istota wartości organizacji. Organizacja - wartości - zarządzanie; Kategoria wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Wartość przedsiębiorstwa i jego służebna rola wobec otoczenia; Ewolucja koncepcji oceny efektywności: od efektywności produkcji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w warunkach "nowej ekonomii"; Interakcja "gospodarka - środowisko" a wartość organizacji; W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ systemu zarządzania wartością na kursy giełdowe akcji. Część II: Finansowe źródła wartości organizacji. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem polityki dywidendy; Optymalizacja struktury kapitału w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ struktury kapitału na wartość rynkową przedsiębiorstwa; Emisja akcji z prawem poboru a rynkowa wycena wartości spółki akcyjnej; Przepływy pieniężne a wartość przedsiębiorstwa; Wpływ leasingu na wartość bilansową przedsiębiorstwa. Część III: Kapitał intelektualny jako źródło wartości organizacji. Strategia personalna w kształtowaniu wartości organizacji; Wartości w zarządzaniu zespołami; Brainpower - wartością współczesnej organizacji; Rola kapitału intelektualnego w nowoczesnym przedsiębiorstwie; Zarządzanie wartością zasobów ludzkich organizacji poprzez system wynagrodzeń; Regulacja migracji intelektualnej; Możliwości rozwoju kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa w świetle funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zależność dynamiki kapitalizacji firmy od wzrostu kapitału ludzkiego. Część IV: Marketingowe źródła wartości organizacji. Wizerunek a wartość rynkowa przedsiębiorstwa; Trwałość przewag konkurencyjnych a wartość przedsiębiorstwa w świetle przeprowadzonych badań; Zarządzanie wartością klienta; Merchandising jako źródło wartości firmy. Część V: Proces zarządzania wartością organizacji. Znaczenie czynników niematerialnych w kształtowaniu wartości współczesnej firmy; Aktywa niematerialne - kluczowy czynnik kształtujący wartość firmy; Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym jako strategia wzrostu wartości w przedsiębiorstwach zorientowanych projektowo; Proces zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie; Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny z wykorzystaniem strategicznej karty wyników; Zarządzanie wartością w oparciu o rachunek kosztów działań; Dodawanie wartości jako miara efektywności placówek bankowych; Zarządzanie wartością urzędu administracyjnego. Część VI: Uwarunkowania zarządzania wartością organizacji. Zarządzanie kompetencjami zwaodowymi jako element zarządzania wartością przedsiębiorstwa; Rola wybitnych jednostek w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem; Zarządzanie kosztami posiadania informatyki w przedsiębiorstwie; Strategie wzrostu małych podmiotów gospodarczych; Zastosowanie teorii chaosu w prognozowaniu bankructwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej