Form of Work
Książki
(14)
Czasopisma
(2)
Status
only on-site
(15)
available
(8)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(16)
Author
Bieliński Jerzy
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Duraj Jan
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Okręglicka Małgorzata
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Shulgina Ludmila
(2)
Smolarek Małgorzata
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Targalski Jan
(2)
Bagińska Izabela
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cichy Diana
(1)
Czaja Grzegorz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Goryana Iryna
(1)
Guzy Dorota
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian
(1)
Iwańczyk Ryszard
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kempa Ewa
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Klich Jarosław
(1)
Klimek Jan
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kosała Małgorzata
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Minochkina Olga
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Morawczyński Rafał
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta
(1)
Orzechowski Remigiusz
(1)
Pachura Piotr
(1)
Palonna Tetyana
(1)
Pasenko Wladislav
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Petkova Lesia
(1)
Pichur Agnieszka
(1)
Pichur Marcin
(1)
Piontek Adam
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Rozpondek Rafał
(1)
Rożenek Paulina
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Ryś Adam
(1)
Siedlecki Rafał
(1)
Sorokina Natalya
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Stolarska Elżbieta
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szeliga Małgorzata
(1)
Tarasenko Tetiana
(1)
Vasilchenko Lidiya
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wanciszewicz Katarzyna
(1)
Wiatrak Grzegorz
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wierzbicki Zbigniew R
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Wysocki Jacek
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Łukasik Katarzyna
(1)
Łuszcz Robert
(1)
Żelazko Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(13)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Subject
Przedsiębiorstwo
(16)
Wartość ekonomiczna
(10)
Analiza wartości
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Globalizacja
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Koszty
(2)
Nieruchomości
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Akcjonariusze
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Community policing
(1)
Czas
(1)
Edukacja medialna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Kapitał
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka*
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Policja
(1)
Polska -- a Unia Europejska -- gospodarka
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Rachunkowość
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life
(1)
Sektor publiczny
(1)
Spółki publiczne
(1)
Studenci
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska -- a Polska -- gospodarka
(1)
Unia Europejska -- gospodarka -- polityka
(1)
Usługi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zaufanie
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
16 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-352-2
Cz.I Technologie informacyjne w przedsiębiorstwie: 1. Współczesna klasyfikacja technologii informacyjnych, 2. Wpływ rewolucji informacyjnej na funkcjonowanie przedsiębiorstw, 3. Wartość technologii informacyjnych a konfiguracja wartości przedsiębiorstwa, 4. Nadzór IT i jego rola w efektywnym zastosowaniu technologii informacyjnych, 5. Wpływ procesu utowarowienia technologii informacyjnych na uch znaczenie strategiczne. Cz.II Dopasowanie biznes - IT: 1. Zakres i definicja dopasowania, 2. Wpływ dopasowania biznes-IT na funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 3. Pomiar dopasowania biznes- IT oraz zarządzanie nim. Cz.III Efektywnosć wykorzystania technologii informacyjnych w polskich przedsiębiorstwach: 1. Metodologia badań, 2. Budowanie wartości przedsiębiorstwa z wykorzystaniem IT, 3. Budowanie wartości przedsiębiorstwa z wykorzyataniem IT - studium przypadków
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 912)
ISBN: 83-7011-588-8
Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa; Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa; Koszt kapitału; Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM; Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 978083-7483-235-9
1. Analiza przedsiębiorstwa w burzliwym otoczeniu, 2. Wartość przedsiębiorstwa, 3. Cykl życia przedsiębiorstwa, 4. Uwagi metodologiczne modelowania cyklu życia firmy, 5. Finansowe modele wczesnego ostrzegania w przedsiębiorstwie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-93-2
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing)
ISBN: 978-83-01-16067-8
1. Migracja klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse zagrożenia; 2. Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału; 3. Panika jako przyczyna migracji klientów w kryzysie finansowym; 4. Relacje z klientami z wykorzystaniem Internetu w świetle migracji wartości; 5. Migracja kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych; 6. Migracja kapitału za zarządzanie marką; 7. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa: koncepcje teoretyczne i rozwiązania praktyczne korporacji naftowych; 8. Wpływ reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migrację kapitału
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
Przedsiębiorczość i zarządzanie / Jan Targalski. - Warszawa : C.H.Beck, 2003. - 156,[4] s. : tab., rys. ; 23 cm.
(Academia Oeconomica)
ISBN: 83-7247-755-8
R.1 Przedsiębiorczość - istota i znaczenie: Szanse dla przedsiębiorczości; Perspektywy rozwoju przedsiębiorczości; Istota przedsiębiorczości; Przedsiębiorczość lekarstwo na bezrobocie; Przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Małe i średnie firmy; Cykl życia przedsiębiorstwa; Ewolucja małej firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.2 Rozpoznanie szans i ryzyka: Kalkulacja ryzyka; Idea pomysłu na przedsiębiorczość; Weryfikacja pomysłu Segmentacja rynku; Możliwości- szanse- okazje; Plan działania firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.3 Początki działalności firmy: Akceptacja rynku; Płynność finansowa; Finansowanie zewnętrzne; Próg rentowności; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.4 Przedsiębiorstwo trwale obecne na rynku: Marketing dla początkujących; Kompozycja mieszanki marketingowej Konkurencyjność firmy; Analiza konkurencji; Ochrona konkurencji; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.5 Sukces lub niepowodzenie: Czynniki sukcesu/niepowodzenia; Miary i źródła sukcesu; Wartość przedsiębiorstwa jako miara sukcesu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.6 Wzrost: Przedsiębiorstwa wzrostowe; Transformacja przedsiębiorczości; Alternatywy wzrostu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.7 Dojrzałość: Selekcja wśród najlepszych; Droga na giełdę; CETO - parkiet dla dynamicznych przedsiębiorców; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Academia Oeconomica)
ISBN: 83-7247-044-8
R.1 Dorota Guzy; R.2 Wirtualny dom handlowy - KSL.PL; R.3 Firma Handlowa Rojar s.c.; R.4 Delia- u progu sławy; R.5 Frapol - w poszukiwaniu szans na tynku; R.6 Z garażu na parkiet; R.7 ComArch S.A. - Ikar czy Dedal polskiej przedsiębiorczości; R.8 Pod Siborem - bankructwo na własne życzenie?; R.9 Jantar - mała firma handlowo-usługowa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
All copies are currently unavailable
Book
In basket
ISBN: 83-87885-91-6
Wstęp; Wprowadzenie - Strategia Lizbońska - założenia i ich realizacja; Cz.I Startegia Lizbońska w realizacji makroekonomicznych celów polskiej gospodarki i nowa architektura finansowa: Zdrowe finanse publiczne warunkiem przystapienia Polski do sfery euro i jej przyspieszonego rozwoju; Redukcja deficytu i długu celem polityki fiskalnej Polski; Finansowe instrumenty wspierania przedsiębiorców w świetle Strategii Lizbońskiej; Determinanty rozwoju gospodarki Irlandii w ostatniej dekadzie XX wieku - możliwość adaptacji rozwiązań do warunków polskich; Nowa architektura finansowa - istota i perspektywy; Nowa architektura nadzoru bankowego na jednolitym rynku finansowym. Cz.II Efektywność i sprawność funkcjonowania instytucji finansowych i dostęp do różnych form finansowania: Efektywność działalności polskich banków na tle banków europejskich; Wpływ zarządzania jakością na wzrost wartości i konkurencyjności banku; Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych, a wartość przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego w świetle Strategii Lizbońskiej; Integracja rynku usług finansowych na przykładzie transgranicznego systemy ochrony ofiar wypadków drogowych. Cz.III Idee strategii lizbońskiej we wzroście konkurencyjności sektorów i regionów: Liberalizacja rynku usług pocztowych a strategia rozwoju poczty polskiej; Zarządzanie wartością firmy przez operatora satelitarnego w świetle Strategii Lizbońskiej; Fuzje, przejęcia i podziały jako sposoby zwiększania konkurencyjności podmiotó komunalnych; Wyższe uczelnie ekonomiczne w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw: nowe warunki, nowe możliwości; Implementacja rozwiązań Strategii Lizbońskiej w sektorowym programie LeaderSHIP 2015. Cz.IV Społeczne i środowiskowe aspekty wdrażania Strategii Lizbońskiej: Wykorzystanie metody Benefit-Cost-Analysis w ocenie społecznych przedsięwzięć inwestycyjnych; Międzynarodowe systemy zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwach; Koncepcja najlepszej dostępnej techniki instrumentem wzorstu konkurencyjności działań proekologicznych; Działania Polski na rzecz ochrony środowiska naturalnego w ramach Strategii Lizbońskiej - odnawialne źródła energii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7561-002-4
1. Budowanie wartości i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Kreowanie wartości jako cel nadrzędny; 3. Pomiar tworzonej wartości w systemie zarządzania wartością; 4. Formułowanie i komunikacja strategii wzrostu wartości; 5. Zarządzanie realizacją strategii wartości; 6. Motywowanie menedżerów do realizacji wzrostu wartości; 7. Mierniki tworzenia wartości a wymagania regulacyjne na przykładzie branży ubezpieczeniowej; 8. Zarządzanie wartością spółki w kontekście teorii chaosu; 9. Budowa kapitału klienta; 10.Ocena projektów inwestycyjnych podnoszących wartość spółki; 11. Wpływ funduszy venture capital na kreowanie wartości spółki; 12. Wykupy menedżerskie i lewarowane jako narzędzie tworzenia wartości spółki; 13. Wpływ zarządzania IT na budowę wartości przedsiębiorstwa; 14. Wpływ fuzji i przejęć na wartość spółki; 15. Systemy Business Intelligence we wspomaganiu decyzji zarządczych; 16. Zwrot gotówki do właściciel: polityka dywidendy i wykupu własnych akcji; 17. Otwartość informacyjna spółki jako źródło wzrostu jej wartości; 18. Globalna strategia budowania i zarządzania wartością - Gazprom; 19. Organizowanie globalnej informacjo - przykład Google; 20. Wdrażanie programu VBM w PKN ORLEN SA w okresie 2002-2004; 21. Strategia budowania wartości - Boryszew SA; 22. Strategia budowania wartości Grupy TVN SA; 23. Całkowita stopa zwrotu (TSR) spółek notowanych na GPW w Warszawie w latach 2002-2006
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89416-98-0
W poszukiwaniu źródeł wartości przedsiębiorstwa, Własność-praca-jakość a wartość firmy, Marketingowe funkcje treści etycznych w gospodarce rynkowej-istotne źródło wartości przedsiębiorstwa, Zmiany form własności w największych przedsiębiorstwach w Polsce, Lokalizacja jako czynnik generujący wartość przedsiębiorstwa, Kapitał klientów jako składowa wartości banku, Czynniki tworzące wartość w spółkach skarbu państwa w latach 2002-2004, reakcja rynku kapitalowego na ogłoszenie zamiaru emisji obligacji zamiennych na akcje-nadzwyczajne stopy zwrotu w latach 2001-2004, Tendencje w rozwoju polskiego rynku kontroli przedsiębiorstw, Inwestorzy zagraniczni w procesach przejęć i fuzji polskich spółek giełdowych, Wpływ procesów konsolidacyjnych w polskim sektorze bankowym na wartość banków w świetle fuzji Pekao S.A. i BPH, Aktywa niematerialne w procesach fuzji i przejęć, Kształtowanie wartości w fazach cyklu życia, Próba empirycznej oceny funkcji kapitału zakładowego przedsiębiorstwa, wartość przedsiębiorstwa w praktyce menedżerskiej,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89416-98-0
Wycena podmiotów świadczących usługi medyczne-wybrane problemy, Wyznaczanie mnożników rynku kapitałowego na podstawie fundamentalnych wyników finansowych spółki na potrzeby wyceny jej wartości, Ksiegowe i finansowe stopy zwrotu z inwestycji w modelu wyceny wykorzystującym mnożnik P/E, Elementy ryzyka w obszarze funkcjonowania organizacji wirtualnej, Tendencja zmian wartości współczynnika Beta w warunkach polskiego rynku kapitałowego, Dylematy szacowania stopy zwrotu wolnej od ryzyka-praktyka a teoria, O ryzyku zawartym w koszcie kapitału, O wykorzystaniu duration w ocenie ryzyka obligacji i akcji, Znaczenie innowacji w kreowaniu wartości przedsiebiorstwa na przykładzie polskich spółek giełdowych, Znaczenie źródeł finansowania ekorozwoju w kształtowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa, Zarządzanie majątkiem w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa, Tworzenie i uwalnianie rezerw finansowych i ich wpływ na wypłacalność przedsiębiorstwa, Modele prognozowania zagrożenia finansowego na tle oceny ryzyka przez banki, Analiza wpływu nalezności na upadłość przedsiębiorstw, Mechanizmy zmian w dystrybucji na rynkach instytucjonalnych na skutek dywersyfikacji jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw, Leasing pracowniczy-pojęcie,koszty i efekty.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-582-4
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-94-9
Zawiera: Wpływ wspólnych wartości na zjawisko izomorfizmu organizacyjnego; Proinnowacyjne kierunki zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Koncepcja budowania marki firmy rodzinnej na przykładzie Ciche International Trade & Investment; Selected clustering problems; Hotel brand image and loyalty of customers; Komunikacja w organizacji jako element wzrostu konkurencyjności; Wybrane aspekty kultury organizacyjnej miarą odpowiedzialnego zarządzania; Rola kapitału ludzkiego w organizacjach pozarządowych na przykładzie Fundacji Mozaika; The importance of theories that have emerged on a practical business basis for science - questions and dilemmas; Budżet samorządowy jako prawno-finansowy instrument polityki na rzecz równości; Obrót nieruchomościami w wybranych miastach w Polsce - makroekonomiczne determinanty wielkości sprzedaży.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-60432-23-5
Część I: Istota wartości organizacji. Organizacja - wartości - zarządzanie; Kategoria wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Wartość przedsiębiorstwa i jego służebna rola wobec otoczenia; Ewolucja koncepcji oceny efektywności: od efektywności produkcji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w warunkach "nowej ekonomii"; Interakcja "gospodarka - środowisko" a wartość organizacji; W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ systemu zarządzania wartością na kursy giełdowe akcji. Część II: Finansowe źródła wartości organizacji. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem polityki dywidendy; Optymalizacja struktury kapitału w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ struktury kapitału na wartość rynkową przedsiębiorstwa; Emisja akcji z prawem poboru a rynkowa wycena wartości spółki akcyjnej; Przepływy pieniężne a wartość przedsiębiorstwa; Wpływ leasingu na wartość bilansową przedsiębiorstwa. Część III: Kapitał intelektualny jako źródło wartości organizacji. Strategia personalna w kształtowaniu wartości organizacji; Wartości w zarządzaniu zespołami; Brainpower - wartością współczesnej organizacji; Rola kapitału intelektualnego w nowoczesnym przedsiębiorstwie; Zarządzanie wartością zasobów ludzkich organizacji poprzez system wynagrodzeń; Regulacja migracji intelektualnej; Możliwości rozwoju kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa w świetle funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zależność dynamiki kapitalizacji firmy od wzrostu kapitału ludzkiego. Część IV: Marketingowe źródła wartości organizacji. Wizerunek a wartość rynkowa przedsiębiorstwa; Trwałość przewag konkurencyjnych a wartość przedsiębiorstwa w świetle przeprowadzonych badań; Zarządzanie wartością klienta; Merchandising jako źródło wartości firmy. Część V: Proces zarządzania wartością organizacji. Znaczenie czynników niematerialnych w kształtowaniu wartości współczesnej firmy; Aktywa niematerialne - kluczowy czynnik kształtujący wartość firmy; Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym jako strategia wzrostu wartości w przedsiębiorstwach zorientowanych projektowo; Proces zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie; Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny z wykorzystaniem strategicznej karty wyników; Zarządzanie wartością w oparciu o rachunek kosztów działań; Dodawanie wartości jako miara efektywności placówek bankowych; Zarządzanie wartością urzędu administracyjnego. Część VI: Uwarunkowania zarządzania wartością organizacji. Zarządzanie kompetencjami zwaodowymi jako element zarządzania wartością przedsiębiorstwa; Rola wybitnych jednostek w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem; Zarządzanie kosztami posiadania informatyki w przedsiębiorstwie; Strategie wzrostu małych podmiotów gospodarczych; Zastosowanie teorii chaosu w prognozowaniu bankructwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Temat: Szkolnictwo wyższe - marketing ; Turystyka - marketing - Ukraina ; Informcja turystyczna - organizacja - Ukraina ; Satysfakcja zawodowa ; Przedsiębiorstwa małe i średnie - polityka - kadry ; Przedsiębiorstwo komunalne - a kadry - zarządzanie ; Motywacja pracy - organizacja - zarządzanie ; Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa - przedsiębiorstwo - zarządzanie ; Społeczna odpowiedzialność biznesu ; Kadry - odpowiedzialność społeczna ; Zarządzanie kryzysowe - samorząd - Polska ; Zarządzanie wiedzą - metody ; Sektor publiczny - innowacje - zarządzanie ; Budżety obywatelskie - organizacja - prawo ; Samorząd terytorialny - a budżety obywatelskie ; Klastry (ekon.) - a przedsiębiorstwo ; Klastry (ekon.) - innowacje ; Współpraca gospodarcza - a sieci innowacji ; Ubezpieczenia - a innowacje - organizacja ; Ubezpieczenia - konkurencyjność ; Studenci - jakość życia - Katowice ; Studenci - jakość życia - Polska ; Studenci - image - Polska ; Przedsiębiorstwo - wartość ekonomiczna ; Górnictwo - reforma - Polska ; Zaufanie - a przedsiębiorstwo wirtualne - stosowanie ; Przedsiębiorstwo wirtualne - a zarządzanie zaufaniem ; Gry komputerowe - a promocja handlowa - stosowanie ; Second Life ; Gry komputerowe - product placement ; Nieruchomości - wycena - prawo - Polska ; Operat szacunkowy - organizacja - prawo ; Rzeczoznawcy majątkowi ; Katowice (woj. śląskie) - wizerunek miasta ; Śląskie, województwo (od 1999) - szkolnictwo wyższe - organizacja ; Czasopismo ekonomiczne ; Czasopismo naukowe
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 1/2016)
Zawiera: Odpowiedzialna innowacyjność przedsiębiorstwa oparta o synergię procesów: innowacyjnego i legitymizacji; Globalne aspekty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Corporate social responsibility in a family business; Integration of region al marketing into innovative region al development in the Centex of globalization of the Word economy; Implementation of a Complex of Marketing Procing Strategies based on a System Approach; Planowane postarzanie produktów - wyniki badań pierwotnych; Marketing partnerski w przedsiębiorstwie i przesłanki jego sukcesu; Koncepcja policji środowiskowej (Community policing) jako rdzeń marketingu relacji w procesie świadczenia usług publicznych przez policję; Niefinansowo o kreowaniu wartości przedsiębiorstwa; The main features of national economies’ integration tot he global innovation space; Edukacja medialna jako kapitał społeczno-kulturowy na rynku oferenta i konsumenta; Organizacje pozarządowe a bezpieczeństwo ekologiczne firm i ich otoczenia; Bariery zaangażowania organizacyjnego pracowników ochrony zdrowia w ocenie kadry kierowniczej; Bezpieczeństwo w zrównoważonym łańcuchu dostaw na przykładzie zakupów zaopatrzeniowych; Management of the social and humanitarian sphere of the territorial communities within the context of the human development: foreign experience for Ukraine; Zaufanie wertykalne a zaangażowanie organizacyjne na przykładzie podmiotu leczniczego; Determinanty przywiązania afektywnego; Coaching jako nowoczesna metoda rozwoju kadry kierowniczej; New personel Technologies Osage in the family business management; Wybrane aspekty zarządzania kapitałem pracującym w polskim sektorze przedsiębiorstw; Menedżer w perspektywie analizy transakcyjnej E. Berne’a; Rola szkoleń w rozwoju kapitału ludzkiego Policji na przykładzie Komendy Powiatowej; Kodek etyczny jako narzędzie kreowania zachowań organizacyjnych na przykładzie Policji; Rola przywództwa w procesie kierowania organizacją Policji; Rola procesu współdziałania w zarządzaniu rodzinnym przedsiębiorstwem sektora turystyki; Promocja jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Miasta Racibórz; Zarządzanie ochroną środowiska na przykładzie analiz geostatystycznych osadów dennych; The system property as a shared resource: the problem of collective action (art. w jęz. ros.)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again