Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Komorowski Jan
(1)
Modzelewski Wojciech Tomasz
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Samorząd terytorialny
(3)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Logistyka
(1)
Marka*
(1)
Marketing regionalny
(1)
Menedżerowie
(1)
Poczta
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Regiony
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Łomża (woj. podlaskie)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kompetencje w teorii, 2. Komponenty kompetencji, 3. Zarządzanie kompetencjami, 4. Samorząd terytorialny jako specyficzny podmiot gospodarowania, 5. Kompetencyjny profil menedżerów samorządowych, 6. Model kompetencji menedżera samorządowej organizacji przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Analizy na poziomie produktu : 1.Modele rozwoju produktu, 2.Struktury i opcje organizacyjne rozwoju produkty. Cz. II Analizy na poziomie przedsiębiorstwa : 1.Znaczenie marki w budowaniu wizerunku i wartości przedsiębiorstwa usługowego, 2.Elementy promocji i jej zadania w przedsiębiorstwie, 3.Funkcje strategii logistycznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4.Rola czynnika ludzkiego w osiąganiu przez firmę przewagi konkurencyjnej na rynku, 5.Warunki wzrostu efektywności przedsiębiorstwa "Poczta Polska" w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej. Cz. III Analiza na poziomie samorządu terytorialnego : 1.Zróżnicowanie regionalne w Polsce w okresie transformacji systemu społeczno-gospodarczego, 2.Rola jednostek samorządu terytorialnego w finansowaniu rozwoju lokalnego (na przykładzie miasta Łomża), 3.Źródła finansowania zadań własnych samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu w Ełku. CZ.IV Analizy na poziomie sektora : 1.Konsolidacja sektora bankowego a istota spółdzielczości, 2.Rola i funkcje banków w systemie finansowym państwa, 3.Zastosowanie metod taksonomicznych w wyznaczaniu mierników rozwoju gospodarczego, 5.Eduukacyjne uwarunkowania rozwoju MŚP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej