Form of Work
Książki
(58)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(51)
available
(28)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(51)
Author
Dąbrowska Anna
(3)
Rogala Elżbieta
(3)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(2)
Gołaczyński Jacek
(2)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(2)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(2)
Arkuszewska Aneta
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bekas Robert
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borek Marcin
(1)
Brylak-Hudyma Kamila
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąbol Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciechomska Małgorzata
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drozdek Adam
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Foryś Iwona
(1)
Frań Aneta
(1)
Froń Karol
(1)
Fryźlewicz Zbigniew
(1)
Fursa Svìtlana Âroslavìvna
(1)
Fursa Êvgen Ìvanovìč
(1)
Gaca Daria
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Gogołek Włodziemierz
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grabowski Michał
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jarmakiewicz Jacek
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Konarski Xawery
(1)
Korona Błażej
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalewska Ewa
(1)
Kołata Damian
(1)
Koźliński Tomasz
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kraska Marcin
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł
(1)
Kubas Monika
(1)
Kucia-Guściora Beata (1974- )
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kutkiewicz Hubert
(1)
Year
2020 - 2022
(5)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(58)
Language
Polish
(58)
Subject
Usługi elektroniczne
(39)
Handel elektroniczny
(17)
Internet
(15)
Pieniądz elektroniczny
(10)
Banki internetowe
(9)
Gospodarka elektroniczna
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Marketing elektroniczny
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Banki
(7)
Podpis elektroniczny
(7)
Elektroniczna wymiana danych
(5)
Marketing
(5)
Usługi
(5)
Dane osobowe
(4)
Karty płatnicze
(4)
Telekomunikacja
(4)
Aukcja internetowa
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(3)
Bankowość elektroniczna
(3)
Handel
(3)
Informacja
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Przetwarzanie w chmurze
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Administracja
(2)
Administracja elektroniczna
(2)
Amazon (platforma internetowa)
(2)
Baza danych
(2)
E-sądy
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Informatyka
(2)
Marketing partnerski
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Strony WWW
(2)
Sądownictwo
(2)
Transmisja danych
(2)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon Web Services
(1)
Bank centralny
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Czek
(1)
Czynności procesowe
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-logistyka
(1)
E-zdrowie
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel elektorniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(1)
Karty inteligentne
(1)
Komputery
(1)
Konkurencja
(1)
Kredyt
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
M-płatności
(1)
Marka*
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Maszynowe nośniki informacji
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Obrot pieniężny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Pamięci komputerowe
(1)
Platforma internetowa
(1)
Podatek od towarow i usług
(1)
Polska
(1)
Portal internetowy
(1)
Postępowanie cywilne
(1)
Prawa konsumenta
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo telekomunikacyjne
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębuiorstwo
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Public relations
(1)
Rachunek bankowy
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(4)
Genre/Form
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
58 results Filter
Book
In basket
Amazon Web Services w akcji / Andreas Wittig, Michael Wittig ; przekŁ. Krzysztof Bąbol. - Gliwice : Helion , cop. 2020. - 513, [7] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-283-6314-4
CZĘŚĆ I. PIERWSZE KROKI. Rozdział 1. Czym jest platforma Amazon Web Services? 1.1. Czym jest chmura obliczeniowa? 1.2. Co da się zrobić na platformie AWS? 1.3. Jakie korzyści płyną z użycia platformy AWS? 1.4. Ile to kosztuje? 1.5. Porównanie z alternatywnymi rozwiązaniami. 1.6. Odkrywanie usług AWS. 1.7. Interakcja z platformą AWS. 1.8. Tworzenie konta AWS. 1.9. Tworzenie alarmu dotyczącego płatności w celu kontroli rachunków z platformy AWS. Podsumowanie. Rozdział 2. Prosty przykład: aplikacja WordPress w pięć minut. 2.1. Tworzenie infrastruktury. 2.2. Poznawanie infrastruktury. 2.3. Ile to kosztuje? 2.4. Usuwanie infrastruktury. Podsumowanie. CZĘŚĆ II. BUDOWANIE WIRTUALNEJ INFRASTRUKTURY KOMPUTERÓW I SIECI. Rozdział 3. Korzystanie z maszyn wirtualnych - usługa EC2. 3.1. Badanie maszyny wirtualnej. 3.2. Monitorowanie i debugowanie maszyny wirtualnej. 3.3. Wyłączanie maszyny wirtualnej. 3.4. Zmiana rozmiaru maszyny wirtualnej. 3.5. Uruchamianie maszyny wirtualnej w innym centrum danych. 3.6. Przydzielanie publicznego adresu IP. 3.7. Dodawanie do maszyny wirtualnej dodatkowego interfejsu sieciowego. 3.8. Optymalizowanie kosztów maszyn wirtualnych. Podsumowanie. Rozdział 4. Programowanie infrastruktury: wiersz poleceń, zestawy SDK i usługa CloudFormation. 4.1. Infrastruktura jako kod. 4.2. Korzystanie z interfejsu wiersza poleceń. 4.3. Programowanie przy użyciu zestawu SDK. 4.4. Uruchamianie maszyny wirtualnej przy użyciu strategii. Podsumowanie. Rozdział 5. Automatyzacja wdrażania: usługi CloudFormation, Elastic Beanstalk i OpsWorks. 5.1. Wdrażanie aplikacji w elastycznym środowisku chmury. 5.2. Porównanie narzędzi do wdrażania. 5.3. Tworzenie maszyny wirtualnej w usłudze AWS CloudFormation i uruchamianie podczas rozruchu skryptu wdrożeniowego. 5.4. Wdrażanie prostej aplikacji internetowej w usłudze AWS Elastic Beanstalk. 5.5. Wdrażanie aplikacji wielowarstwowej za pomocą usługi AWS OpsWorks Stacks. Podsumowanie. Rozdział 6. Bezpieczeństwo systemu: usługa IAM, grupy zabezpieczeń i sieci VPC. 6.1. Kto odpowiada za bezpieczeństwo? 6.2. Utrzymywanie aktualności oprogramowania. 6.3. Zabezpieczanie konta AWS. 6.4. Kontrola ruchu sieciowego przychodzącego do maszyny wirtualnej i z niej wychodzącego. 6.5. Tworzenie sieci prywatnej w chmurze: usługa Amazon Virtual Private Cloud (VPC). Podsumowanie. Rozdział 7. Automatyzacja zadań eksploatacyjnych dzięki usłudze Lambda. 7.1. Wykonywanie kodu w usłudze AWS Lambda. 7.2. Budowanie rozwiązania do kontroli kondycji witryny internetowej w usłudze AWS Lambda. 7.3. Automatyczne dodawanie tagu z właścicielem instancji EC2. 7.4. Co jeszcze można zrobić za pomocą usługi AWS Lambda? Podsumowanie. CZĘŚĆ III. PRZECHOWYWANIE DANYCH W CHMURZE. Rozdział 8. Przechowywanie obiektów: usługi S3 i Glacier 1. Czym jest magazyn obiektów? 8.2. Usługa Amazon S3. 8.3. Tworzenie kopii zapasowej danych w usłudze S3 za pomocą interfejsu CLI platformy AWS. 8.4. Archiwizacja obiektów w celu optymalizacji kosztów. 8.5. Magazynowanie obiektów w sposób programowy. 8.6. Użycie usługi S3 do hostingu statycznej strony WWW. 8.7. Dobre praktyki przy korzystaniu z usługi S3. Podsumowanie. Rozdział 9. Przechowywanie danych na dyskach twardych: usługa EBS i magazyn instancji. 9.1. Usługa EBS: trwały magazyn blokowy dołączany za pośrednictwem sieci. 9.2. Magazyn instancji: tymczasowy magazyn blokowy. Podsumowanie. Rozdział 10. Współdzielenie woluminów danych przez maszyny wirtualne: usługa EFS. 10.1. Tworzenie systemu plików. 10.2. Tworzenie punktu docelowego montowania. 10.3. Montowanie udziału EFS w instancjach EC2. 10.4. Współdzielenie plików przez różne instancje EC2. 10.5. Poprawianie wydajności. 10.6. Monitorowanie systemu plików. 10.7. Tworzenie kopii zapasowych danych. Podsumowanie. Rozdział 11. Korzystanie z usługi relacyjnych baz danych: RDS. 11.1. Uruchamianie bazy danych MySQL. 11.2. Importowanie danych do bazy. 11.3. Tworzenie kopii zapasowej bazy i przywracanie z niej danych. 11.4. Kontrola dostępu do bazy danych. 11.5. Opieranie się na bazach danych o wysokiej dostępności. 11.6. Poprawianie wydajności bazy danych. 11.7. Monitorowanie bazy danych. Podsumowanie. Rozdział 12. Buforowanie danych w pamięci: usługa Amazon ElastiCache. 12.1. Tworzenie klastra pamięci podręcznej. 12.2. Opcje wdrażania pamięci podręcznej. 12.3. Kontrola dostępu do pamięci podręcznej. 12.4. Instalacja przykładowej aplikacji Discourse za pomocą usługi CloudFormation. 12.5. Monitorowanie pamięci podręcznej. 12.6. Poprawianie wydajności pamięci podręcznej. Podsumowanie. Rozdział 13. Programowanie z użyciem usługi bazy danych NoSQL: DynamoDB. 13.1. Eksploatacja usługi DynamoDB. 13.2. Usługa DynamoDB dla programistów. 13.3. Programowanie aplikacji z listą zadań. 13.4. Tworzenie tabel. 13.5. Dodawanie danych. 13.6. Pobieranie danych. 13.7. Usuwanie danych. 13.8. Modyfikowanie danych. 13.9. Skalowanie wydajności. Podsumowanie. CZĘŚĆ IV. ARCHITEKTURA OPROGRAMOWANIA W CHMURZE AWS. Rozdział 14. Osiąganie wysokiej dostępności: strefy dostępności, skalowanie automatyczne i usługa CloudWatch. 14.1. Odzyskiwanie sprawności po awarii instancji EC2 dzięki usłudze CloudWatch. 14.2. Przywracanie sprawności po awarii całego centrum danych. 14.3. Analiza wymogów dotyczących przywracania po awarii. Podsumowanie. Rozdział 15. Odłączanie - usługi ELB i SQS. 15.1. Odłączanie synchroniczne za pomocą modułów równoważenia obciążenia. 15.2. Asynchroniczne odłączanie za pomocą kolejek komunikatów. Podsumowanie. Rozdział 16. Projektowanie pod kątem odporności na błędy. 16.1. Wykorzystanie nadmiarowych instancji EC2 w celu poprawy dostępności. 16.2. Uwagi dotyczące zapewnienia w kodzie odporności na błędy.16.3. Budowa odpornej na błędy aplikacji internetowej: Imagery. Podsumowanie. Rozdział 17. Skalowanie w górę i w dół: skalowanie automatyczne i usługa CloudWatch. 17.1. Zarządzanie dynamiczną pulą instancji EC2. 17.2. Wyzwalanie skalowania na podstawie wskaźników lub harmonogramów. 17.3. Odłączanie dynamicznej puli instancji EC2. Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88840-11-8
System bankowy i jego otoczenie, Rynki finansowe, Rynek pieniądza, Nadzór bankowy i gwarantowanie depozytów, Operacje bankowe, Leasing, Rachunki bankowe, Operacje płatnicze, Operacje bankowości elektronicznej, bank - organizacja i zarządzanie, Controlling bankowy, Ryzyko bankowe, Zarządzanie płynnością, Ryzyko stopy procentowej, Ryzyko walutowe, Modelowanie portfele papierów wartościowych, Instrumenty pochodne, Swap procentowy, Forward, Future, Opcje.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Bankowość : podręcznik akademicki / red. Władysław L. Jaworski, Zofia Zawadzka. - Wyd. 2 zaktual. i rozsz. - Warszawa : Poltext, 2004. - 948, [1] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
System bankowy i jego otoczenie, Rynki finansowe, Rynek pieniądza, Nadzór bankowy i gwarantowanie depozytów, Operacje bankowe, Leasing, Rachunki bankowe, Operacje płatnicze, Operacje bankowości elektronicznej, bank - organizacja i zarządzanie, Controlling bankowy, Ryzyko bankowe, Zarządzanie płynnością, Ryzyko stopy procentowej, Ryzyko walutowe, Modelowanie portfele papierów wartościowych, Instrumenty pochodne, Swap procentowy, Forward, Future, Opcje.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość elektroniczna / Beata Świecka. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 136 s. : wykr., tab. ; 23 cm.
ISBN: 83-87885-56-8
1.Istota bankowości elektronicznej, 2.Wybrane narzędzia, usługi bankowości elektronicznej, 3.Bankowość internetowa i wirtualna, 4.Elektroniczne instrumenty płatnicze, 5.Karty płatnicze na świecie i w Polsce, 6.Elektroniczne płatności, 7.Bankowść elektroniczna naświecie i w Polsce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość elektroniczna : istota - stan - perspektywy / Michał Polasik. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 191 s. : wykresy, tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-41-5
R.1 Pojęcie i klasyfikacja bankowości elektronicznej; R.2 Rozwój elektronicznych kanałów dystrybucji w bankowości; R.3 Bańkowość elektroniczna w Polsce w opinii przedstawicieli banków; R.4 Opinie użytkowników Internetu na temat bankowości elektronicznej; R.5 Ekonomiczne skutki oferowania bankowości elektronicznej; R.6 Perspektywy rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce; Podsumowanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-106-4
1.Bankowość elektroniczna w usługach finansowych, 2.Zarządzania środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie, 3.Rola systemu office banking w obsłudze finansowej przedsiębiorstwa, 4.Bezpieczeństwo w bankowości elektronicznej, 5.Bankowe usługi elektroniczne wśród przedsiębiorstw w Polsce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bankowość internetowa / Tomasz Koźliński. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 128 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-87885-58-4
1.Geneza i istota bankowości internetowej, 2.Usługi bankowości internetowej, 3.Bezpieczeństwo transakcji i ochrona danych w Internecie; 4. Badanie jakości obsługi potencjalnych klientów bankowości internetowej w Polsce i Finlandii; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-204-3155-7
1. Wstęp, 2. Wprowadzenie do zarządzania bezpieczeństwem informacji i usług, 3. Normy, standardy i zalecenia, 4. Ryzyko w sensie ogólnym i technicznym, 5. Analiza ryzyka i strategie zarządzania nim w teleinformatyce, 6. Wybrane metody i komputerowe narzędzia wspomagające, 7. Trójpoziomowy model odniesienia, 8. System bezpieczeństwa instytucji, 9. Bezpieczeństwo w instytucji, 10. Ogólne zasady bezpieczeństwa teleinformatycznego, 11. Wysokopoziomowa (ogólna) analiza ryzyka i wyznaczenie obszarów wymagających ochrony, 12. Koncepcja hierarchii zasobów, 13. Przebieg szczegółowej; 14. Wzorce wymagań dotyczących zabezpieczeń, 15. Wypracowanie strategii wyboru zabezpieczeń, 16. Ogólne zasady tworzenia architektury bezpieczeństwa na poziomie II i III, 17.Dobór zabezpieczeń na podstawie zdefiniowanych wymagań, 18. Polityka bezpieczeństwa teleinformatycznego - ogółu systemu teleinformatycznych w instytucji (poziom II), 19. Polityka dotycząca bezpieczeństwa poszczególnych systemów (poziomu III) i plany zabezpieczeń, 20. Procesy wdrożeniowe, 21. Czynności powdrożeniowe, 22. Wnioski i uwagi końcowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2021. - 853 s. : il. ; 25 cm.
ISBN: 978-83-283-7446-1
Co nowego, czyli spory wstęp. Jak to się zaczęło. "Biblia e-biznesu" w liczbach. Świat się zmienia, czyli co nowego w branży. "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek. Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu. 1.1. Specyfika biznesu w internecie. 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne. 1.3. Nowe rynki e-biznesu. 1.4. Startup w internecie. 1.5. Wstępna analiza rynku. 1.6. E-biznesplan. 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu. 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie. 1.9. Strategie cenowe. 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców. 1.11. Finansowanie e-biznesu. 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym. 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe. 1.14. Tokenizacja e-biznesu. 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę. Rozdział 2. Sklep internetowy. 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki. 2.2. Typy platform e-sklepowych. 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego. 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych. 2.5. Wdrożenie e-sklepu. 2.6. Hosting dla e-sklepu. 2.7. Audyt przedwdrożeniowy. Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y. 3.1. Allegro dziś. 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert. 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads. 3.4. Sprzedaż na Amazon, 3.5. Sprzedaż na eBayu. 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba. 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie. Rozdział 4. Usługi online. 4.1. E-usługi. 4.2. E-sprzedaż wiedzy. 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio. 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa. 4.5. Personal branding w e-usługach. 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne). 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline. Rozdział 5. E-marketing. 5.1. Podstawy marketingu online. 5.2. Wprowadzenie do brandingu. 5.3. Budowanie marki online. 5.4. Google Moja Firma. 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa. 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach. 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej. 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii. 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu. 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne. 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360°. 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki. 5.13. Marketing wirusowy. 5.14. Growth hacking marketing. 5.15. Social media i marketing społecznościowy. 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku. 5.17. "Lajwy" sprzedażowe. 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii. 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany". 5.20. LinkedIn w biznesie. 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu. 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie. 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady. 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych. 5.25. E-mail marketing. 5.26. Efektywny newsletter. 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages). 5.28. Systemy do e-mail marketingu. 5.29. Marketing automation. 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja. 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych. 5.32. Content marketing - marketing treści. 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych. 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy. 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko). 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce. 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca. Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem. 6.1. Profil e-klienta. 6.2. Komunikacja z e-klientem. 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży. 6.4. Budowanie zaufania klienta. 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów. 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta. 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami. 6.8. Feedback konsumencki. 6.9. Rekomendacja konsumencka. 6.10. Monitoring opinii w internecie. 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu. 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji. 6.13. Negocjacje w e-biznesie. 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji. Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka. 7.1. Płatności w internecie. 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty. 7.3. Automaty paczkowe. 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich. 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych. 7.6. Automatyzacja w e-biznesie. 7.7. Aplikacje dla e-biznesu. 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie – przegląd. Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży. 8.1. Outsourcing w e-biznesie. 8.2. Analiza konkurencji. 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami. 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem. 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie. 8.6. Porównywarki cen. 8.7. Czym są Google Zakupy. 8.8. Długi ogon w e-biznesie. 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów. 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży. 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem. 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego. 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży. 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje. 8.15. Optymalizacja kosztów. 8.16. Mity psujące e-sprzedaż. 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców. 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną. 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży. 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku. Rozdział 9. E-biznes a prawo. 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu. 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu. 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej. 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy. 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży. 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie. 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować. 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy. 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu. 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów. 9.12. Ochrona danych osobowych. 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro. 9.14. Mailing a spam. 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie. 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki. 9.17. Nieuczciwa konkurencja. 9.18. Ochrona znaków towarowych. 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych. 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes. 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie. 9.22. Transfer własności intelektualnej. 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne. 9.24. Mity prawne w e-commersie. Rozdział 10. BHP w e-biznesie. 10.1. Osobowość przedsiębiorcy. 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy. 10.3. Kobieta w e-biznesie. 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie. 10.5. Procedury w e-biznesie. 10.6. Telepraca i telepracownicy. 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny. 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny). 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy. 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów. 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu. 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu. 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy. 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu. 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne. 10.16. Porażka w biznesie. 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo. 10.18. Sukcesja e-biznesu. Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie Prawnicze)
ISBN: 978-83-8124-124-3
Wykaz skrótów Wykaz tabel i rysunków Wstęp Podziękowania Rozdział I Chmura obliczeniowa - opis zjawiska, geneza, definicje, rodzaje usług i ich kwalifikacje, modele świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Geneza terminu "chmura obliczeniowa" 2.1. Cloud computing a utility computing 2.2. Cloud computing a grid computing 2.3. Cloud computing a outsourcing zasobów i usług teleinformatycznych 3. Definicja chmury obliczeniowej 4. Cechy chmury obliczeniowej 5. Klasyfikacja usług oferowanych w chmurze obliczeniowej 5.1. Uwagi wstępne 5.2. Infrastruktura jako usługa w chmurze obliczeniowej (model IaaS) 5.3. Platforma jako usługa w chmurze obliczeniowej (model PaaS) 5.4. Oprogramowanie jako usługa (ang. Software as a Service, w skrócie SaaS) 5.5. Pozostałe usługi oferowane w chmurze obliczeniowej (XaaS - Everything as a Service) 6. Zasięg usług oferowanych w chmurze obliczeniowej 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Chmura publiczna (ang. public cloud) 6.3. Chmura prywatna (ang. private cloud) 6.4. Chmura wewnętrzna (ang. internal cloud) 6.5. Chmura hybrydowa (ang. hybride cloud) 6.6. Chmura społecznościowa (ang. community cloud) 6.7. Wirtualna chmura prywatna 7. Inicjatywy administracji publicznej na rzecz rozwoju chmury obliczeniowej 7.1. Tworzenie scentralizowanych projektów rozwoju chmury obliczeniowej z udziałem administracji publicznej 7.2. Jednolity rynek cyfrowy a rozwój chmury obliczeniowej 7.3. Inicjatywy państw członkowskich Unii Europejskiej w zakresie rozwoju chmury obliczeniowej 7.3.1. Projekt "Trusted Cloud" w Niemczech 7.3.2. Projekt "G-Cloud" w Wielkiej Brytanii 7.3.3. Projekt "Andromede" we Francji 7.4. Inicjatywy rządowe na rzecz rozwoju chmury obliczeniowej w Stanach Zjednoczonych 8. Chmura obliczeniowa - podsumowanie analizy zjawiska, rodzaju usług oraz modeli ich świadczenia Rozdział II Ramy prawne prowadzenia działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 1. Rozproszony charakter przepisów mających zastosowanie do chmury obliczeniowej 2. Model przedstawiający źródła prawa odnoszące się do chmury obliczeniowej z perspektywy zasobów niezbędnych do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 3. Model przedstawiający źródła prawa odnoszące się do chmury obliczeniowej z perspektywy stron umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 4. Wnioski z analizy modelu źródeł prawa odnoszących się do dostawcy usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 5. Wnioski z analizy modelu źródeł prawa dotyczących użytkownika (klienta) usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 6. Międzynarodowy aspekt usług świadczonych w chmurze obliczeniowej a wybór prawa właściwego 7. Miejsce wykonania zobowiązania w chmurze obliczeniowej Rozdział III Normy techniczne i ich zastosowanie do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Ramy prawne normalizacji w Unii Europejskiej i w Polsce 3. Norma - znaczenie terminu 3.1. Norma - definicja 3.2. Jednostki normalizacyjne 3.3. Norma, norma prawna a standard - różnice pojęciowe 4. Charakter prawny norm dotyczących chmury obliczeniowej 4.1. Uwagi wstępne 4.2. Normy dotyczące chmury obliczeniowej a prawo publiczne 4.2.1. Bezpośrednie odwołanie do norm w aktach prawa unijnego 4.2.2. Pośrednie odwołanie do norm w aktach prawa unijnego 4.3. Normy dotyczące chmury obliczeniowej a prawo prywatne 5. Rodzaje norm dotyczących chmury obliczeniowej 6. Zastosowanie norm do chmury obliczeniowej 6.1. Interoperacyjność chmury obliczeniowej a normalizacja 6.2. Przenoszalność oraz odwracalność danych w chmurze obliczeniowej 6.3. Normy dotyczące bezpieczeństwa w chmurze obliczeniowej 6.4. Normy dotyczące ochrony danych osobowych 6.5. Normalizacja dotycząca umów o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 6.6. Znaczenie prawne certyfikacji Rozdział IV Model regulacji prawnej odnoszącej się do stosunków prawnych dotyczących świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Dodatkowa regulacja prawna odnosząca się do stosunków prawnych dotyczących świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 3. Przedmiot przyszłej regulacji dotyczącej stosunków prawnych związanych ze świadczeniem usług w chmurze obliczeniowej 3.1. Model reglamentacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej 3.2. Model reglamentacji w zakresie wykonywania działalności gospodarczej 4. Rodzaj źródła prawa dotyczącego stosunków prawnych związanych ze świadczeniem usług w chmurze obliczeniowej Rozdział V Informacja jako przedmiot usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Informacja jako przedmiot regulacji 3. Informacja jako dane osobowe i ich wpływ na usługi świadczone w chmurze obliczeniowej 3.1. Uwagi wstępne 3.2. Informacje jako dane osobowe 3.2.1. Informacje jako dane osobowe w świetle ustawy o ochronie danych osobowych 3.2.2. Informacja jako dane osobowe w świetle rozporządzenia 2016/679 3.3. Granice zastosowania przepisów o ochronie danych osobowych 3.3.1. Uwagi wstępne 3.3.2. Anonimizacja - przedmiot regulacji 3.3.3. Techniki anonimizacji 3.3.3.1. Randomizacja 3.3.3.2. Pseudonimizacja 4. Problem interoperacyjności chmur obliczeniowych a rozporządzenie 2016/679 5. Informacja jako tajemnica telekomunikacyjna 6. Zabezpieczenie informacji w systemie teleinformatycznym 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Bezpieczeństwo teleinformatyczne w zakresie przetwarzania danych osobowych 6.3. Wymogi dotyczące systemów informatycznych określone w ustawie o informatyzacji oraz w przepisach wykonawczych 6.4. Wymogi systemu teleinformatycznego w zakresie uwierzytelniania 6.5. Wymogi bezpieczeństwa określone w rozporządzeniu 2016/679 6.6. Wymogi bezpieczeństwa określone w dyrektywie NIS 6.7. Mechanizm certyfikacji w projektach aktów prawnych w Polsce 6.8. Bezpieczeństwo sieci telekomunikacyjnych Rozdział VI Charakter prawny umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umowami określonymi w Kodeksie cywilnym 2.1. Umowa o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej a nazwane umowy o świadczenie usług - uwagi wstępne 2.2. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o dzieło 2.3. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową agencyjną 2.4. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową przechowania i umową składu 2.5. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową komisu 2.6. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z pozostałymi umowami nazwanymi w Kodeksie cywilnym 3. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych 4. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową licencyjną 5. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o przetwarzanie danych osobowych 6. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z innymi umowami uregulowanymi poza Kodeksem cywilnym 6.1. Umowa o świadczenie usługi konta poczty elektronicznej i umowa przekazywania poczty elektronicznej 6.2. Umowa o świadczenie usługi medialnej 6.3. Umowa o usługi przesyłowe oraz umowa o świadczenie usług turystycznych 7. Wnioski z analizy porównawczej umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umowami nazwanymi w Kodeksie cywilnym oraz w innych aktach prawnych 8. Cechy umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 8.1. Charakter konsensualny 8.2. Charakter odpłatny (wzajemny) 8.3. Inne cechy umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9. Treść umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9.1. Uwagi wstępne 9.2. Zasada swobody umów w odniesieniu do umów o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9.3. Zagadnienia uregulowane w umowie o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 10. Forma umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 11. Charakter prawny umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej - podsumowanie analizy Rozdział VII Rola i charakter prawny podmiotów uczestniczących w świadczeniu usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Dostawca usług w chmurze obliczeniowej 2.1. Definicja 2.2. Prawne problemy w zakresie dynamicznego wykorzystania zasobów teleinformatycznych do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 2.2.1. Uwagi wstępne 2.2.2. Prawne kryteria ustalenia statusu administratora danych i przetwarzającego w chmurze obliczeniowej 2.2.3. Powierzenie przetwarzania danych osobowych 2.2.4. Zakres terytorialny przepisów o ochronie danych osobowych 2.2.5. Dostawca usług w chmurze obliczeniowej jako podmiot publiczny 3. Klient usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 4. Broker w chmurze obliczeniowej 4.1. Geneza 4.2. Definicja brokera w chmurze obliczeniowej 4.3. Broker w chmurze obliczeniowej a enabler usług brokera w chmurze obliczeniowej 4.4. Zakres podejmowanych przez brokera czynności faktycznych i prawnych 4.5. Działalność brokera w chmurze obliczeniowej jako działalność gospodarcza 4.6. Rola brokera w chmurze obliczeniowej w procesie przetwarzania danych osobowych 4.7. Broker w chmurze obliczeniowej jako zawód zaufania publicznego - wnioski de lege ferenda 4.7.1. Zawód zaufania publicznego - definicja 4.7.2. Cechy brokera w chmurze obliczeniowej jako zawodu zaufania publicznego 4.7.3. Konsekwencje uznania brokera w chmurze obliczeniowej za zawód zaufania publicznego 4.7.3.1. Uwagi wstępne 4.7.3.2. Określenie wymogów prawnych związanych z podejmowaniem działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.1. Definicja legalna "brokera w chmurze obliczeniowej" 4.7.3.2.2. Obowiązek wpisu brokera do rejestru publicznego jako podstawa prowadzenia działalności gospodarczej 4.7.3.2.3. Budowa modelowego rejestru publicznego 4.7.3.2.3.1. Uwagi wstępne 4.7.3.2.3.2. Księga I Rejestru - Podmioty objęte wymogiem wpisu do rejestru 4.7.3.2.3.2.1. Budowa Księgi I Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.3. Księga II Rejestru - Rodzaj świadczonych usług przez brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.3.3.1. Usługi pośrednictwa przy zawarciu umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej jak również zawierania takich umów w imieniu i na rzecz zleceniodawcy 4.7.3.2.3.3.2. Usługi dodatkowe 4.7.3.2.3.3.3. Budowa Księgi II Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.4. Księga III Rejestru - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 4.7.3.2.3.4.1. Budowa Księgi III Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.5. Docelowa struktura Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.4. Opis postępowania w sprawach rejestrowych 4.7.3.2.5. Bezczynność a przewlekłość ministra właściwego do spraw informatyzacji jako organu rejestrowego 4.7.3.2.6. Przesłanki odmowy wpisu do rejestru 4.7.3.2.7. Postępowanie w przypadku decyzji odmownej 4.7.3.2.8. Skutki prawne wpisu do rejestru brokerów w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.9. Przesłanki wykreślenia z rejestru brokerów w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.10. Opłaty w postępowaniu w sprawach rejestrowych 4.7.3.2.11. Sposoby uwierzytelniania osób korzystających z rejestru prowadzonego w formie elektronicznej 4.7.3.2.12. Analiza wymagań prawnych dotyczących publikacji formularzy rejestrowych jako formularzy elektronicznych 4.7.3.2.12.1. Obowiązki ministra właściwego do spraw informatyzacji w zakresie tworzenia i udostępniania formularzy 4.7.3.2.12.2. Lokalne Repozytorium 4.7.4. Określenie wymogów prawnych związanych z wykonywaniem działalności gospodarczej przez brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.4.1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.4.2. Niezależność od dostawców usług w chmurze obliczeniowej 4.7.4.3. Zachowanie informacji w poufności 4.7.4.4. Przepisy karne 5. Audytor chmury obliczeniowej 6. Dostawca usługi dostępu do internetu Rozdział VIII Audyt chmury obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Przyczyny prowadzenia audytu w chmurze obliczeniowej 3. Przedmiot audytu w chmurze obliczeniowej 4. Podmioty wymagające audytowania 4.1. Uwagi wstępne 4.2. Wskazanie podmiotów zobowiązanych do poddania się audytowi - analiza na podstawie zobowiązań użytkownika usług w chmurze obliczeniowej 4.3. Wskazanie podmiotów zobowiązanych do poddania się audytowi na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów 5. Sposób prowadzenia audytu 5.1. Uwagi wstępne 5.2. Audyt w chmurze obliczeniowej oparty na analizie ryzyka 5.3. Metody oceny ryzyka w trakcie audytu zgodności 6. Bariery prowadzenia audytu 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Bariery funkcjonalne 6.3. Bariery prawne 6.4. Bariery techniczne 6.5. Bariery edukacyjne Rozdział IX Nadzór nad działalnością w chmurze obliczeniowej 1. Wskazanie właściwego organ nadzoru nad działalnością w chmurze obliczenioweJ 2. Status prawny ministra właściwego do spraw informatyzacji 3. Cele polityki regulacyjnej ministra właściwego do spraw informatyzacji w obowiązujących przepisach prawa 4. Określenie zadań ministra właściwego do spraw informatyzacji w przyszłej ustawie dotyczącej prowadzenia działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 5. Współdziałanie ministra właściwego do spraw informatyzacji z innymi organami administracji publicznej 6. Dostęp do informacji publicznej będącej w dyspozycji organu nadzoru nad działalnością w chmurze obliczeniowej 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Charakter prawny udostępnianej informacji publicznej 6.3. Zakres udostępnianej informacji publicznej 6.4. Zakres prawa strony wglądu do akt 6.5. Ograniczenia dostępu do informacji publicznej 6.6. Podmioty zobowiązane do zapewnienia dostępu do informacji publicznej 6.7. Podmiot uprawniony do uzyskania informacji publicznej 6.8. Forma prawna udostępniania informacji publicznej 6.9. Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego Rozdział X Portal rejestrowo-informacyjny dotyczący usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Zakres przedmiotowy portalu 2.1. Dostarczanie informacji dla obecnego i przyszłego klienta usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 2.2. Wspomaganie działań obecnych i przyszłych dostawców usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 2.3. Zbieranie i udostępnianie danych o brokerach w chmurze obliczeniowej 2.4. Funkcje informacyjno-edukacyjne 3. Sposoby uwierzytelniania osób korzystających z portalu Podsumowanie Bibliografia
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-16-9
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz; Łódź : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2002. - 374 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89073-03-X
R.I Przedsiębiorstwo i jego otoczenie w globalnym społeczeństwie informacyjnym : 1. Społeczeństwo informacyjne a Nowa Gospodarka, 2. Zmiany otoczenia i ich wpływ na przedsiębiorstwo i jego relacje z rynkiem, 3. Otoczenie a współczesny marketing. R.II Internet - nowy wymiar działalności organizacji : 1. Istota Internetu, 2. Rynek elektroniczny i wirtualizacja działań organizacji, 3. Możliwości wykorzystania Internetu w biznesie. R.III Istota oraz rozwój e-commerce : 1. Pojęcie e-commerce na tle terminów pokrewnych, 2. Dotychczasowy rozwój i stan aktualny handlu elektronicznego, 3. internauci jako potencjalni klienci handlu elektronicznego, 4. Ba riery rozwoju e-commerce, 5. Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego. R.IV Główne rozwiązania e-commerce : 1. Aukcje interne towe, 2. Serwisy ogłoszeniowe, 3. Sklepy internetowe, 4. Pasaże handlowe, 5. Wirtualne rynki elektroniczne B2B, 6. Wirtualne giełdy, 7. Pozostałe formy handlu elektroni cznego - B2A i C2A. R.V Finanse elektroniczne : 1. Bankowość internetowa, 2. Pozostałe rodzaje finansów elektronicznych - wirtualne biura maklerskie, firmy ubezpieczeniowe. R.VI Uruchomienie działalności e-commerce : 1. Wybór i rezerwacja domeny, 2. Co wybrać - rozwiązanie z "automatu" czy "szyta na miarę", 3. Wybór dostawcy usług internetowych. R.VII Zabezpieczenia funkcjonowania firmy i dokonywa nych transakcji oraz sposoby płatności w Internecie : 1. Bezoieczeństwo rozwiązań e-commerce, 2. Zabezpieczenia realizowanych transakcji, 3. Sposoby płatności i autoryzacji. R.VIII Strategie marketingowe e-commerce : 1. Marketing a e-commerce, 2. Walory projektu-layout i nawigacja, 3 . Promocja w Internecie, 4. Bannery rekalmowe i kampanie bannerowe, 5. Inne formy reklamy bannerowej, 6. Mailing, 7. Katalogi i wyszukiwarki w działaniach promocyjnych, 8. Inforamcje na listach i grupach dyskusyjnych, 9. Marketing wirusowy, 10. Programy partnerskie, 1 11. Sponsoring, 12. Wartość dodana, 13. Inne formy reklam y internetowej, 14. Jak utrzymać nabywców i spowodować , aby wracali na strony serwisu e-commerce?, 15. Marketing i co dalej. R.IX Prawne aspekty e-commerce R.X Przykłady funkcjonujących rozwiązań e-commerce na świecie i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-4051-0
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7230-050-X
A cóż to takiego jest, ten Internet?, Wadze cele komunikacji przez Internet, czym sie rózni Internet od innych mediów marketingu bezpośredniego, Sprawcie, żeby łatwo było was odnaleźć, Przyciąganie uwagi internauty, Co (prawie) zawsze działa. Długość teksty reklamowego i związane z tym czynniki, Dostosowywanie waszych ofert do sieci, Prezentacja projekt i wizerunek w sieci web, Handel w Internecie, Przyszłość Internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-255-9544-9
Zawiera: Część I. E-konsument: Zjawiska i procesy kształtujące rozwój społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej w Polsce; Konsument w świecie wirtualnym; Wybrane problemy konsumenta na wspólnym rynku cyfrowym; Wpływ nowych przepisów dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na postępowanie przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Część II. E-zdrowie: Doświadczenia z realizacji regionalnych projektów e-zdrowie w Polsce – wyzwania, bariery, problemy, korzyści i rekomendacje; Świadczenie usług medycznych z wykorzystaniem telemedycyny – stan obecny i perspektywy; Telemedycyna w świetle rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych; MHealth a wybrane prawa pacjenta o charakterze informacyjnym; Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) w świetle rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 910/2014 z 23.7.2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (tzw. eIDAS); Przechowywanie elektronicznej dokumentacji medycznej – wybrane problemy; Udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej – zagadnienia praktyczne. Część III. E-wymiar sprawiedliwości: Informatyzacja postępowania cywilnego w orzecznictwie sądów powszechnych i Sądu Najwyższego; Nowelizacja przepisów postępowania cywilnego dotycząca postępowań rozpoznawczych; Identyfikacja stron i uczestników postępowania – wybrane zagadnienia informatyzacji postępowania cywilnego; Dowód z dokumentu prywatnego w formie elektronicznej w sądowym postępowaniu cywilnym – wybrane zagadnienia; Problem dowodów nielegalnych na przykładzie środków dowodowych pozyskanych z Internetu w sprawach rodzinnych; Perspektywy pełnego zautomatyzowania elektronicznego postępowania upominawczego; Informatyzacja postępowania wieczystoksięgowego; Informatyzacja postępowania o nadanie klauzuli wykonalności; Ochrona tajemnicy komornika sądowego w elektronicznym sądowym postępowaniu egzekucyjnym; Wszczęcie elektronicznej licytacji ruchomości; Elektroniczna licytacja ruchomości czyli komorniczy portal aukcyjny; Wykorzystanie narzędzi elektronicznych w postępowaniu upadłościowym i restrukturyzacyjnym. Część IV. E-usługi publiczne: Zagrożenia prywatności i bezpieczeństwa w Internecie w kontekście kompetencji cyfrowych; Elektroniczne usługi publiczne w wymiarze europejskim – na wybranych przykładach; E-usługi w praktyce radcy prawnego; Obowiązek korzystania przez zamawiających z systemu e-Certis – aspekty prawne i praktyczne. Część V. IT i e-commerce: Prawo z rejestracji domeny i piractwo domenowe w orzecznictwie sądowym; Odpowiedzialność za hiperlinki: pierwsze refleksje; Marketing elektroniczny. Istota, bariery i perspektywy rozwoju w Polsce; Marketing bezpośredni prowadzony za pomocą środków komunikacji elektronicznej w świetle planowanej reformy prawa europejskiego; Wzmacnianie zaufania użytkowników e-commerce jako czynnik rozwoju tej formy handlu; Przetwarzanie danych publicznych kołem zamachowym dla spółek e-commerce? – wyzwania prawne; Wpływ handlu elektronicznego na zasady podatkowe; Cyberprzestępstwa związane z treścią pornograficzną z udziałem małoletnich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8198-444-7
Zawiera: Wstęp; Wykaz skrótów; Literatura; Informatyzacja postępowania cywilnego po nowelizacji Kodeksu postępowania cywilnego z 7.7.2019 r.; Elektroniczne posiedzenia oraz e-protokół sądu arbitrażowego E-mediacja transgraniczna; E-justice in Ukraine: modern practice and perspective Information technologies in enforcement proceedings of Ukraine: current state and development prospects; Zarząd sukcesyjny a spadkobranie dóbr cyfrowych; Problematyka prawna tzw. e-składki; Odszkodowanie i zadośćuczynienie za uszczerbek na zdrowiu oraz śmierć osoby najbliższej w dobie mind uploading’u; Nowe kategorie danych osobowych na podstawie RODO i ustawy z 28.4.2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia w elektronicznej dokumentacji medycznej; „E-finanse publiczne”. Teoretyczne i praktyczne uzasadnienie funkcji systemów informatycznych służących do obsługi i zarządzania procesami budżetowymi; FinTech jako nowy paradygmat regulacji i nadzorowania jednolitego rynku finansowego UE; Bankowość mobilna jako rodzaj bankowości elektronicznej. E-bankowość ‒ współczesny wymiar rynku usług bankowych; Poprawa efektywności poboru należności celnych na przykładzie programu e-Cło; Media elektroniczne na rynku turystycznym w aspekcie regulacji Unii Europejskiej; Prywatność w e-pracy – formy, narzędzia i granice dopuszczalnego kontrolowania pracowników świadczących pracę przez Internet; Profilowanie w zatrudnieniu w erze Big Data. Szanse i wyzwania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347 (1 egz.)
Book
In basket
E-usługi a RODO / Małgorzata Ciechomska. - Stan prawny na 20.05.2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 375 s. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-8246-137-4
Zawiera: Część I. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH USŁUGOBIORCÓW USŁUG SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO – PODSTAWOWE POJĘCIA I ZAGADNIENIA Rozdział 1. Geneza rozwoju prawnej ochrony danych osobowych w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 1.2. Pojęcie prywatności 1.3. Ewolucja unijnego modelu ochrony danych osobowych 1.4. Relacja między prawem do ochrony danych osobowych a prawem do prywatności Rozdział 2. Specyfika pojęcia „dane osobowe” w kontekście świadczenia usług społeczeństwa informacyjnego 2.2. Definicja danych osobowych – kryterium identyfikowalności a problematyka danych posiadających „charakter” osobowy 2.3. Przykłady szczególnych kategorii danych w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 2.4. Anonimizacja danych osobowych 2.5. Pseudonimizacja 2.6. Przetwarzanie danych osobowych 2.7. Przetwarzanie danych niewymagających identyfikacji 2.8. Dane nieosobowe Rozdział 3. Podstawowe pojęcia z zakresu świadczenia usług społeczeństwa informacyjnego 3.2. Definicja usług społeczeństwa informacyjnego 3.3. Usługa łączności elektronicznej 3.4. Strony usługi społeczeństwa informacyjnego 3.5. Podmioty przetwarzające dane w ramach świadczenia usług społeczeństwa informacyjnego 3.6. Odbiorca 3.7. Podmiot danych Część II. ZAGROŻENIA DLA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH USŁUGOBIORCÓW NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH E-USŁUG Rozdział 4. Wybrane usługi społeczeństwa informacyjnego – analiza zagrożeń 4.2. Chmura obliczeniowa – definicja 4.3. Portale społecznościowe – zarys usługi 4.4. Zagrożenia dla ochrony danych osobowych usługobiorców Rozdział 5. Profilowanie oraz podejmowanie zautomatyzowanych decyzji jako szczególny sposób przetwarzania danych w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 5.2. Charakterystyka zjawiska profilowania w dobie ery big data 5.3. Definicja profilowania i jego istota 5.4. Profilowanie a podejmowanie zautomatyzowanych decyzji 5.5. Zagrożenia związane z wykorzystaniem technik profilowania i podejmowania zautomatyzowanych decyzji 5.6. Koncepcja danetyzacji (ang. datafication) Część III. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH USŁUGOBIORCÓW USŁUG SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO NA PODSTAWIE RODO Rozdział 6. Instrumenty ochrony danych osobowych w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 6.2. Podstawowe zasady przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 6.3. Bezpieczeństwo danych osobowych w kontekście świadczenia e-usług 6.4. Koncepcja neutralności technologicznej RODO 6.5. Zakres terytorialny zastosowania rozporządzenia ogólnego Rozdział 7. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych i uprawnienia usługobiorców usług społeczeństwa informacyjnego 7.2. Przesłanki legalizacyjne przetwarzania danych osobowych 7.3. Prawa usługobiorców w związku z przetwarzaniem danych osobowych w ramach usług społeczeństwa informacyjnego Rozdział 8. Środki ochrony prawnej podmiotu danych, odpowiedzialność i sankcje w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego 8.2. Środki ochrony prawnej – uprawnienia podmiotu danych 8.3. Administracyjne kary pieniężne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-982-5
1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego: Społeczeństwo informacyjne - nowy etap w rozwoju społeczeństw; Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego; Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw; E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego. 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku: E-administacja; E-bankowość; E-ubezpieczenia; E-handel; E-edukacja; E-kultura; E-zdrowie; E-turystyka; 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów: Pojęcie badań marketingowych; Badania marketingowe i ilościowe; Metody tradycyjne; Metody nowoczesne. 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku: Profile e-konsumenta; Motywy korzystania z e-usług; Bariery korzystania z e-usług; Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów; Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-10-X
1.Wprowadzenie, 2.Podstawy, założenia , koncepcje, 3.Przegląd instniejących rozwiązań z dziedziny e-commerce, 4.Budowa własnego sklepu internetowego, 5.Eksploatacja własnego sklepu internetowego, 6.Perspektywy i możliwe drogi rozwoju
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-66-4
1.Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polce w 2003 roku, 2.Analiza sektorowa rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce : Społeczeństwo informacyjne, E-biznes, E-administracja, 3.Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again