Form of Work
Książki
(72)
E-booki
(13)
IBUK Libra
(11)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje fachowe
(2)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(60)
available
(55)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(56)
Czytelnia
(60)
Author
Kozioł Leszek
(5)
Opolski Krzysztof
(4)
zbiorowa Praca
(4)
Borkowski Stanisław
(3)
Huczek Marian
(3)
Wojciechowski Eugeniusz
(3)
Chmielnicki Paweł
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Abel Olsen Jan
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Batabyal Debasish
(1)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Bekas Robert
(1)
Białas Andrzej
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brol Ryszard
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bugdol Marek
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chelladhurai Jeeva S
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubała Anna
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Detyna Beata
(1)
Dileep M.R
(1)
Dolan Paul
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Durlik Marek
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipiak Beata
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Francik Kamila
(1)
Froń Karol
(1)
Frączek Renata
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grelowski Dariusz
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Gupta Praveen
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Gębczyński Michał
(1)
Harasim Janina
(1)
Hawrysz Liliana
(1)
Hollins Bill
(1)
Hormess Markus
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Huczek Antoni
(1)
Hutt Michael D
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Jaworska Agata
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jonas Agata
(1)
Year
2020 - 2022
(6)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(89)
Language
Polish
(87)
English
(2)
Subject
Usługi
(36)
Banki
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Marketing
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Turystyka
(7)
Hotelarstwo
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Usługi elektroniczne
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Służba zdrowia
(5)
Zarządzanie
(5)
Bankowe usługi detaliczne
(4)
Internet
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Usługi logistyczne
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Administracja
(3)
Budżety terenowe
(3)
Globalizacja
(3)
Informacja
(3)
Innowacje
(3)
Logistyka
(3)
Outsourcing
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Banki internetowe
(2)
Branża TSL
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informatyka
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Jakość produktu
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konkurencja
(2)
Kredyt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Polska
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rynek finansowy
(2)
Sektor publiczny
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Transport
(2)
Usługi -- administracja -- Polska
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Agroturystyka
(1)
Akcjonariusze
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Aukcja internetowa
(1)
BPMS (informat.)
(1)
Bancassurance
(1)
Bankowość prywatna
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Budownictwo przemysłowe
(1)
Ceny
(1)
Czas pracy
(1)
Dane osobowe
(1)
Design thinking
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Finanse
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Hutnictwo
(1)
Infobrokerzy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja naukowa
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Koszty
(1)
Kryzys gospodarczy 2008+
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lotnictwo
(1)
Marketing partnerski
(1)
Subject: time
2001-
(4)
1989-
(3)
2001-0
(2)
Subject: place
Polska
(2)
Katowice
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
89 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-89069-37-7
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1.System bankowy, 2.bank i jego cechy charakterystyczne, 3.Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4.Operacje depozytowe, 5.Operacje płatnicze, 6.Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7.Operacje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8.Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9.Otoczenie banku, 10.Marketing bankowy, 11.Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12.Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13.ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14.Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15.Organizowanie działalności banku, 16.Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17.Polityka banku i planowanie działalności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-06-1
Aktualne trendy rozwojowe na rynku usług finansowych; Tendencje rozwojowe podaży usług finansowych; Tendencje rozwojowe popytu na usługi finansowe; Badania rynkowe w bankowości detalicznej; Marketing bankowy jako proces zarządzania; Segmentacja rynku; Polityka cenowa; Polityka produktu; Polityka dystrybucji; Polityka promocji i komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość detaliczna w Polsce / Janina Harasim. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 277 s. ; 23 cm.
ISBN: 83-87885-87-8
1.Sektor bankowości detalicznej w Polsce, 2.Czynniki wpływające na rozwój bankowości detalicznej w Polsce, 3.Ocena zasobów materialnych i niematerialnych najważniejszych uczestników rynku detalicznych usług bankowych w Polsce, 4.Czynniki przewagi konkurencyjnej na krajowym rynku detalicznych usług bankowych, 5.Podstawowe obszary wyboru strategicznego w bankowości detalicznej w Polsce, 6.Strategie konkurencyjne na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość elektroniczna dla firm / Paweł Wroński. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 86 s. : tab., wykresy ; 22 cm.
ISBN: 83-87885-71-1
R.1 Istota bankowości elektronicznej w firmie; R.2 Home banking; R.3 Internet banking; R.4 Inne usługi bankowości elektronicznej; R.5 Wybór usługi bankowości elektronicznej dla firmy; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-204-3155-7
1. Wstęp, 2. Wprowadzenie do zarządzania bezpieczeństwem informacji i usług, 3. Normy, standardy i zalecenia, 4. Ryzyko w sensie ogólnym i technicznym, 5. Analiza ryzyka i strategie zarządzania nim w teleinformatyce, 6. Wybrane metody i komputerowe narzędzia wspomagające, 7. Trójpoziomowy model odniesienia, 8. System bezpieczeństwa instytucji, 9. Bezpieczeństwo w instytucji, 10. Ogólne zasady bezpieczeństwa teleinformatycznego, 11. Wysokopoziomowa (ogólna) analiza ryzyka i wyznaczenie obszarów wymagających ochrony, 12. Koncepcja hierarchii zasobów, 13. Przebieg szczegółowej; 14. Wzorce wymagań dotyczących zabezpieczeń, 15. Wypracowanie strategii wyboru zabezpieczeń, 16. Ogólne zasady tworzenia architektury bezpieczeństwa na poziomie II i III, 17.Dobór zabezpieczeń na podstawie zdefiniowanych wymagań, 18. Polityka bezpieczeństwa teleinformatycznego - ogółu systemu teleinformatycznych w instytucji (poziom II), 19. Polityka dotycząca bezpieczeństwa poszczególnych systemów (poziomu III) i plany zabezpieczeń, 20. Procesy wdrożeniowe, 21. Czynności powdrożeniowe, 22. Wnioski i uwagi końcowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace PTIN ; nr 9)
ISBN: 978-83-904561-9-5
Accessible information in the knowledge society; Dynamics and stability in multilevel thematic network; The contemporary knowledge worker. Comprehensive and exciting challenges; Information policies from the republic of sciences to the realm of innovation; SME information sharing in emerging economies; A qualitative analysis of the factors influencing findability of the website of Slovak libraries; Information products in the electronic environment: from user experience to information ecology; Library data in higher education institution management. Publishing behavior research as factor of academic assessment; Nowe urządzenia organizacji wiedzy a jakość usług informacyjnych; Słowa kluczowe narzędziem promocji informacji i wiedzy; Aktywni odbiorcy usług informacyjnych w społeczeństwie wiedzy; Indeksy w serwisach www; Wykorzystanie Web 2.0 oraz architektury i informacji w pracy brokera informacji; Wyszukiwanie pełnotekstowe w zasobach bibliotek cyfrowych; Nauka o informacji a naukoznawstwo: siła powiązań; Warsztat naukowca a problem formatu informacji bibliograficznej generowanej przez systemy informacyjne; Źródła informacji prawniczej w Bibliotece Sejmowej; Współczesne bazodanowe systemy informacyjne o sztuce; Innowacja geoinformacyjna; Dostęp do informacji archiwalnej w społeczeństwie wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 002 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2021. - 853 s. : il. ; 25 cm.
ISBN: 978-83-283-7446-1
Co nowego, czyli spory wstęp. Jak to się zaczęło. "Biblia e-biznesu" w liczbach. Świat się zmienia, czyli co nowego w branży. "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek. Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu. 1.1. Specyfika biznesu w internecie. 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne. 1.3. Nowe rynki e-biznesu. 1.4. Startup w internecie. 1.5. Wstępna analiza rynku. 1.6. E-biznesplan. 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu. 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie. 1.9. Strategie cenowe. 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców. 1.11. Finansowanie e-biznesu. 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym. 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe. 1.14. Tokenizacja e-biznesu. 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę. Rozdział 2. Sklep internetowy. 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki. 2.2. Typy platform e-sklepowych. 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego. 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych. 2.5. Wdrożenie e-sklepu. 2.6. Hosting dla e-sklepu. 2.7. Audyt przedwdrożeniowy. Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y. 3.1. Allegro dziś. 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert. 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads. 3.4. Sprzedaż na Amazon, 3.5. Sprzedaż na eBayu. 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba. 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie. Rozdział 4. Usługi online. 4.1. E-usługi. 4.2. E-sprzedaż wiedzy. 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio. 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa. 4.5. Personal branding w e-usługach. 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne). 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline. Rozdział 5. E-marketing. 5.1. Podstawy marketingu online. 5.2. Wprowadzenie do brandingu. 5.3. Budowanie marki online. 5.4. Google Moja Firma. 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa. 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach. 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej. 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii. 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu. 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne. 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360°. 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki. 5.13. Marketing wirusowy. 5.14. Growth hacking marketing. 5.15. Social media i marketing społecznościowy. 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku. 5.17. "Lajwy" sprzedażowe. 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii. 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany". 5.20. LinkedIn w biznesie. 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu. 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie. 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady. 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych. 5.25. E-mail marketing. 5.26. Efektywny newsletter. 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages). 5.28. Systemy do e-mail marketingu. 5.29. Marketing automation. 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja. 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych. 5.32. Content marketing - marketing treści. 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych. 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy. 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko). 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce. 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca. Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem. 6.1. Profil e-klienta. 6.2. Komunikacja z e-klientem. 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży. 6.4. Budowanie zaufania klienta. 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów. 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta. 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami. 6.8. Feedback konsumencki. 6.9. Rekomendacja konsumencka. 6.10. Monitoring opinii w internecie. 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu. 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji. 6.13. Negocjacje w e-biznesie. 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji. Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka. 7.1. Płatności w internecie. 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty. 7.3. Automaty paczkowe. 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich. 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych. 7.6. Automatyzacja w e-biznesie. 7.7. Aplikacje dla e-biznesu. 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie – przegląd. Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży. 8.1. Outsourcing w e-biznesie. 8.2. Analiza konkurencji. 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami. 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem. 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie. 8.6. Porównywarki cen. 8.7. Czym są Google Zakupy. 8.8. Długi ogon w e-biznesie. 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów. 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży. 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem. 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego. 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży. 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje. 8.15. Optymalizacja kosztów. 8.16. Mity psujące e-sprzedaż. 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców. 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną. 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży. 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku. Rozdział 9. E-biznes a prawo. 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu. 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu. 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej. 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy. 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży. 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie. 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować. 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy. 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu. 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów. 9.12. Ochrona danych osobowych. 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro. 9.14. Mailing a spam. 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie. 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki. 9.17. Nieuczciwa konkurencja. 9.18. Ochrona znaków towarowych. 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych. 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes. 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie. 9.22. Transfer własności intelektualnej. 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne. 9.24. Mity prawne w e-commersie. Rozdział 10. BHP w e-biznesie. 10.1. Osobowość przedsiębiorcy. 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy. 10.3. Kobieta w e-biznesie. 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie. 10.5. Procedury w e-biznesie. 10.6. Telepraca i telepracownicy. 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny. 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny). 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy. 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów. 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu. 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu. 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy. 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu. 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne. 10.16. Porażka w biznesie. 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo. 10.18. Sukcesja e-biznesu. Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1904-5 978-83-208-1905-2
1. Zadania centrów logistycznych w realizacji usług logistycznych; 2. Centrum logistyczne jako ogniwo łańcucha dostaw; 3. Wpływ lokalizacji centrów logistycznych na realizację ich zadań w łańcuchach dostaw; 4. Centra logistyczne jako organizacje wielopodmiotowe; 5. Koncepcje funkcjonowania centrów logistycznych w łańcuchach dostaw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-283-3975-0

Docker to platforma oparta na otwartym kodzie źródłowym. Jest dziś uważany za najważniejsze narzędzie do rozwijania aplikacji rozproszonych. Umożliwia przyspieszenie prac nad oprogramowaniem, ale również jego konfiguracją, wdrożeniem i dostarczeniem do klienta. Docker pozwala na skalowanie infrastruktury aplikacji w czasie rzeczywistym i poprawę wykorzystania zasobów. Technologia Dockera ułatwia budowę aplikacji dobrze przemyślanych, przetwarzających dane w sposób kontekstowy, rozproszonych i skupionych na konkretnym celu biznesowym. Pozwala też na uruchamianie tworzonej aplikacji na dowolnej platformie!

Niniejsza książka jest przeznaczona dla programistów i osób zarządzających procesem tworzenia aplikacji. Przedstawiono tu informacje potrzebne do rozpoczęcia pracy z Dockerem, wyjaśniono też terminologię i polecenia potrzebne do zarządzania kontenerami. Opisano proces budowy i publikacji obrazów Dockera, nie zabrakło również informacji o sposobach tworzenia prywatnych repozytoriów. W książce poruszono również zagadnienia związane z orkiestracją kontenerów za pomocą narzędzia Docker Compose, debugowaniem kontenerów i zabezpieczaniem ich za pomocą modułów AppArmor i SELinux. Ciekawym elementem jest opis kilku praktycznych zastosowań platformy, dzięki czemu łatwiej uświadomić sobie przyczyny rosnącej popularności tego rozwiązania.

W tej książce między innymi:

  • rozpoczynanie pracy z Dockerem
  • automatyczne budowanie obrazów Dockera
  • udostępnianie danych i związane z tym problemy
  • testowanie i debugowanie aplikacji
  • zagadnienia bezpieczeństwa i zarządzania konfiguracją Dockera

Docker — nowy wymiar rozwoju aplikacji!


Jeeva S. Chelladhurai działa w branży IT od 20 lat. Specjalizuje się w DevOps i dostarczaniu rozwiązań mających postać chmury. Interesuje się centrami optymalizacji danych i rozwijaniem aplikacji za pomocą Dockera.

Vinod Singh od wielu lat tworzy oprogramowanie, projektuje architekturę systemów i testuje różne rozwiązania. Jego pasją są tworzenie oprogramowania w chmurze, rozwój sztucznej inteligencji i system Linux.

Dr Pethuru Raj jest głównym architektem w Reliance Jio Cloud, wcześniej był architektem infrastruktury chmury w indyjskim IBM Global Cloud Center of Excellence. W IT pracuje od ponad 17 lat, a od 8 lat zajmuje się również badaniami naukowymi.

This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-283-5605-4

Docker jest nową technologią, która radykalnie zmieniła podejście do wdrażania oprogramowania. Obrazy i kontenery Dockera upraszczają zarządzanie zależnościami, dzięki czemu testowanie, wdrażanie i skalowanie aplikacji staje się o wiele prostsze. W ciągu ostatnich lat Docker znacznie się rozwinął. Jest teraz bardzo stabilny i daje programistom wiele narzędzi do wyboru. W oczywisty sposób zwiększa to jego popularność wśród twórców dużych systemów. Niemniej zrozumieć działanie Dockera i nauczyć się wykorzystywać go w poprawny sposób - to nie jest trywialne i wymaga wysiłku.

Oto kolejne - zaktualizowane i uzupełnione - wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu szybko nauczysz się korzystać z Dockera. Wyjaśniono tu podstawy jego działania, pokazano praktyczne techniki wdrażania i testowania kontenerów Dockera, przedstawiono także podstawowe wewnętrzne procesy kontenerów. Z książki dowiesz się, jak przygotować pakiet aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a następnie przetestować go, wdrożyć, skalować oraz utrzymywać w środowiskach produkcyjnych. Znajdziesz tu również nowy rozdział na temat Docker Compose, głębsze omówienie trybu Docker Swarm, wprowadzenie do Kubernetes, a także przykłady optymalizacji obrazów Dockera i wiele innych przydatnych informacji.

W tej książce między innymi:

  • solidne wprowadzenie do Dockera oraz przygotowanie środowiska pracy
  • debugowanie obrazów i kontenerów Dockera
  • sprawne wdrażanie aplikacji w środowiskach produkcyjnych
  • wdrażanie kontenerów w publicznych i prywatnych chmurach
  • standardy branżowe przy projektowaniu oprogramowania w Dockerze

Docker. Koniec problemów z zależnościami w aplikacjach!

This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-051-0
1. Opieka zdrowotna i zdrowie, 2. Ekonomia i efektywność, 3. Sprawiedliwość i słuszność, 4. Motywowanie efektywnością rekacje na ułomności rynku, 5. Motywowanie równością reakcje na ułomności rynku, 6. Świadczenie opieki zdrowotnej - finanse i regulacje, 7. Techniki ewaluacji ekonomicznej, 8. Etyka ewaluacji ekonomicznej a ustalanie priorytetów, 9. Ku nowej ekonomice ochrony zdrowia?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-4051-0
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Ekonomia i Humanistyka ; Vol I nr 3/2000)
ISBN: 1509-5258
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry (ATHTSI))
ISBN: 978-1-5225-8513-8
Zawiera: Foreword. Preface. Acknowledgement. Chapter 1: Impacts of Antropogenic and Tourism Activities on River Water Quality: A Case Study of Betwa River Stretch, Madhya Pradesh, India. Chapter 2: Revaluing Saltscapes in Portugal: Ecotourism, Ecomuseums, and Environmental Education. Chapter 3: Guest Retention Through Automation: An Analysis of Emerging Trends in Hotels in Indian Sub-Continent. Chapter 4: Restaurant Management System (RMS) and Digital Conversion: A Descriptive Study for the New Era. Chapter 5: Urban and Rural Ecotourism in and Around Bolpur: A Study of Destination Marketing and Challenges – Ecotourism Practices in West Bengal, India. Chapter 6: Sustainable Development and Ecotourism Consciousness: An Empirical Analysis for Kallakurichi, Tamal Nadu, India. Chapter 7: Understanding the Importance of the Banking System in the Romanian Tourism and Hospitality Industry. Chapter 8: Indian Tourism Industry: Current Trends and Future Outlook. Chapter 9: Pricing for Hill Tourism Destination: An Empirical Analysis of Sikkim Himalaya, India – Linear Price Model for Himalayan Hill Station. Chapter 10: FIBRAs as a Tool for Investment Diversification in the Mexican Hotel Sector: The Case of FIBRA Inn. Chapter 11: Christianity and Tourism Development in Nigeria: A Socio-Economic Discourse. Chapter 12: Assessment of the Internal Control System in the Accommodation Firm and Its Relation to Performance. Chapter 13: Academic Tourism: A Segment on the Rise. Compilation of References. Related References. About the Contributors. Index.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-7695-509-4
Katedra Gospodarki Regionalnej Wydziału Ekonomii, Zarządzania i Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu zorganizowała kolejną konferencję naukową pt. „Gospodarka lokalna i regionalna w teorii i praktyce”. Była to XXII konferencja, która odbyła się w dniach 17-19 września 2014 r. w hotelu „Chata za wsią” w Mysłakowicach koło Jeleniej Góry. Konferencja miała wyjątkowo uroczysty charakter, ponieważ połączona była z obchodami 30-lecia kierowania Katedrą Gospodarki Regionalnej przez Panią Profesor Danutę Strahl. Przewodniczącą Komitetu Naukowego Konferencji była prof. dr hab. Danuta Strahl, Zastępcą Przewodniczącej prof. UE dr hab. Ryszard Brol. W konferencji uczestniczyło ponad 110 osób, wygłaszający referaty i prezentujący postery reprezentowali blisko 40 ośrodków naukowych i instytucji z kraju i zagranicy. Konferencja współfinansowana była ze środków budżetu województwa dolnośląskiego. Tematyka konferencji obejmowała następujące obszary: rozwój lokalny i regionalny; gminne, powiatowe i wojewódzkie zarządzanie rozwojem lokalnym i regionalnym; metody ilościowe w badaniach regionalnych; wielopoziomowe zarządzanie rozwojem; partnerstwo w rozwoju lokalnym i regionalnym; promocja i rozwój województwa dolnośląskiego. Jednym z głównych celów konferencji była prezentacja osiągnięć i wymiana doświadczeń z zakresu teorii i praktyki gospodarki lokalnej i regionalnej. Organizowana od 1992 r. konferencja stanowi forum dyskusyjne o wieloletniej tradycji służące podsumowaniu obecnego stanu wiedzy, rozwiązywaniu najważniejszych aktualnych problemów gospodarki lokalnej i regionalnej oraz poszukiwaniu i wskazywaniu dalszych kierunków badań.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
No cover
Book
In basket
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
ISBN: 978-5-534-00259-1
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
In basket
Oddajemy w ręce Czytelników kolejne już opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. Należy podkreślić unikatowy charakter niniejszego zeszytu, który stanowi drugą część rozważań oraz dyskusji realizowanej w wyniku wymiany naukowej między ośrodkami akademickimi, zainicjowanej w ramach kolejnej już XI konferencji naukowo-dydaktycznej Naukowego Towarzystwa Informatyki Ekonomicznej. Prowadzone w trakcie konferencji dyskusje oraz rozważania przybrały ustrukturalizowaną formę artykułów, które składają się na przedkładaną Czytelnikom publikację naukową. Główną przesłanką do stworzenia tego numeru była chęć zaprezentowania szerokiego spektrum poglądów oraz przemyśleń autorów wynikających z doświadczeń zdobytych w trakcie wieloletniej praktyki związanej z tworzeniem, doskonaleniem oraz implementacją nowoczesnych technologii w organizacjach. W opracowaniu zostały zebrane również artykuły prezentujące kierunki naukowe oraz tendencje w zakresie rozwoju dydaktyki wynikającej z prowadzenia współpracy między podmiotami gospodarczymi a ośrodkami naukowymi z całej Polski. Wybrane do opublikowania w aktualnym 32. numerze „Informatyki Ekonomicznej” prace, które otrzymały pozytywne recenzje, zostały podzielone na dwa główne bloki tematyczne. Pierwszy blok związany jest z prezentacją problematyki szeroko rozumianych kierunków rozwoju oraz zastosowań informatyki w organizacji. W tym obszarze znalazły się artykuły takich Autorów, jak: Z. Antczak, E. Badzińska, G. Biziel, A. Pyka, T. Skalniak, J. Słowik, I. Chomiak-Orsa, M. Flieger, M. Furmankiewicz, A. Sołtysik-Piorunkiewicz, P. Ziuziański, W. Gryncewicz, K. Łopaciński, J. Jankowski, M. Janiak, J. Korczak, B.F. Kubiak, I. Kutzner, M. Leszczyńska, B. Lewoc, A. Izworski, S. Skowroński, A. Kieleczawa, M.A. Hersh, P. Kopacek, M. Mach-Król, A. Nowicki, B. Burkot, M. Pietruszka, M. Niedźwiedziński, C. Stępniak, T. Turek, R. Wójtowicz, Ł. Żabski. Druga grupa artykułów to prace prezentujące związek między rozwojem informatyki a trendami w doskonaleniu metod dydaktycznych i kreowania nowoczesnych kierunków dydaktycznych. Tutaj zamieszczone zostały artykuły takich Autorów, jak: E. Badzińska, P. Chrobak, D. Jelonek, B. Łukasik-Makowska, J. Korczak, W. Abramowicz, J. Gołuchowski, A. Kobyliński, M. Owoc, K. Korczak, K. Szymański, M. Bac, K. Muszyńska, J. Swacha, M. Pańkowska.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-554-6
1. Innowacyjnośc i jakość - wyzwania współczesnych organizacji; 2. Wiedza w procesie innowacyjnym organizacji; 3. 3. System transferu technologii i komercjalizacji wiedzy w Polsce; 4. System zarządzania jakością w organizacji i jego certyfikacja; 5. Podnoszenie poziomu innowacyjności organizacji za pomocą metod i zasad projakościowych; 6. Zarządzanie projektem innowacyjnym i jakościowym w organizacji; 7. Kapitał w finansowaniu działalności innowacyjnej w organizacji; 8. Działalność innowacyjna w przedsiębiorstwach przemysłowych w województwie zachodniopomorskim - wybrane charakterystyki; 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych; 10. Standardy jakości w bankach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 3)
ISBN: 83-7363-146-1
1.Najnowsze tendencje w zarządzaniu bankiem, 2.Innowacyjność produktowa na rynku ubezpieczeniowym, 3.Polski rynek kapitałowy w obliczu zmian
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2223-6
1. Istota, funkcje, i znaczenie usług biznesowych w polskiej gospodarce; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw - przejawy, uwarunkowania, mierniki, instrumenty; 3. Innowacje jako narzędzie konkurowania w usługach; 4. Innowacyjność usług biznesowych w świetle wyników badań własnych; 5. Wykorzystanie innowacyjnych usług biznesowych w procesie konkurowania; 6. Współpraca przedsiębiorstw świadczących usługi biznesowe i ich klientów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again