Form of Work
Książki
(36)
Status
only on-site
(34)
available
(17)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(34)
Author
Huczek Marian
(2)
Szydło Marek
(2)
Appiah K. Anthony Appiah
(1)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Cichy Janusz
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czubała Anna
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Harasim Janina
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jonas Agata
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kulawczuk Przemysław
(1)
Kłosiński Kazimierz A
(1)
Lee Nancy
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Ofiarski Zbigniew
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Podpłoński Robert
(1)
Popis Piotr
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rybicka Karolina
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Sassen Saskia
(1)
Siekański Krzysztof
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Smul Patrycja
(1)
Sobieraj Aneta
(1)
Szpor Grażyna
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tegnerowicz Joanna
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wiewiórski Wojciech R
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Windekilde Iwona
(1)
Wroński Paweł
(1)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(1)
Zubrzycki Janusz
(1)
Łobażewicz Aleksander
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(36)
Language
Polish
(36)
Subject
Usługi
(12)
Marketing
(9)
Banki
(7)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Podatek od towarów i usług
(5)
Globalizacja
(4)
Bankowe usługi detaliczne
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Konkurencja
(3)
Rynek finansowy
(3)
Banki internetowe
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Handel
(2)
Hotelarstwo
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Kredyt
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Narodowy Bank Polski
(2)
Obsługa klienta
(2)
Podatek
(2)
Rynek
(2)
Swobodny przepływ usług
(2)
Turystyka
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Agroturystyka
(1)
Akcyza
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Budżety terenowe
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Czas pracy
(1)
Dane osobowe
(1)
Darowizna
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka*
(1)
Marketing usług
(1)
Migracje
(1)
Monopol
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Ochrona środowiska -- zarządzanie
(1)
Odlewnictwo
(1)
Opinia publiczna
(1)
Outsourcing
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od czynności cywilnoprawnych
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polska
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Pornografia
(1)
Portal internetowy
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo gospodarcze -- Polska -- stan na 2005 r.
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo rzeczowe
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo -- a ochrona środowiska
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Public relations -- badanie -- Polska
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sekurytyzacja -- Polska
(1)
Spadek
(1)
Subject: time
1989-
(1)
42 results Filter
Book
In basket
Bankowość elektroniczna dla firm / Paweł Wroński. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 86 s. : tab., wykresy ; 22 cm.
ISBN: 83-87885-71-1
R.1 Istota bankowości elektronicznej w firmie; R.2 Home banking; R.3 Internet banking; R.4 Inne usługi bankowości elektronicznej; R.5 Wybór usługi bankowości elektronicznej dla firmy; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 124 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-20-0
1. Kluczowe zewnętrzne uwarunkowania rozwoju strategii biznesowych podmiotów działających na rynku consumer finance w Polsce w perspektywie średniookresowej (synteza raportu). 2. Wpływ integracji detalicznych rynków finansowych w Unii Europejskiej na rozwój rynku consumer finance w Polsce. 3. Wybrane modele biznesowe w zakresie consumer finance stosowane na rynkach zachodnioeuropejskich. 4. Rola poredników finansowych na tle średniookresowych perspektyw rozwoju rynku consumer finance w Polsce. 5. Perspektywy rozwoju sekurytyzacji wierzytelności bankowych w Polsce w najbliższych kilku latach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7326-242-3
1.Pomiar roli MSP w gospodarce polskiej i problemy z nim związane, 2.Teoretyczna i empiryczne podstawy badań nad efektywnością podatkową małych i średnich przedsiębiorstw, 3.Baza podatkowa i efektywność podatkowa MSP, 4.Efektywność podatkow przedsiębiorstw różnej wielkości w zakresie podatków dochodowych według form prawnych, 5.Badanie współzależności statystycznych między wielkościami wpływów podatkowych w zakresie podatków dochodowych a wybranymi elementami bilansu rachunku wyników, 6.Taksonomiczne uporządkowanie różnych grup, 7.Efektywność podatkowa przedsiębiorstw różnej wielkości w zakresie podatku VAT według form prawnych, 8.Badanie statystycznych współzależności pomiędzy VAT a wybranymi elementami bilansu i rachunku wyników.wyniki badań, 9.Taksonomiczne uporządkowanie róznych grup przedsiębiorstw w zakresie efektywności podatkowej w podatku VAT, 10.Efektywność podatkowe MSP według rodzajów działalności (sekcji Europejskiej Klasyfikacji Działalności - EKD), 11.Proponowane rozwiązania koncepcji optymalizacji bazy podaatkowej, 12.Zmiany w systemie podatkowym sprzyjające rozwojowi przedsiębiorczości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1576-2
R.1 Istota oraz przejawy globalizacji w procesach gospodarczych; R.2 Stan i tendencje rozwoju sektora usług w Polsce na przełomie wieków XX i XXI; R.3 Kapitał zagraniczny w sektorze usług w Polsce; R.4 Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sektorze usług w Polsce; R.5 Zagraniczne obroty usługowe Polski; R.6 Procesy globalizacji w sektorze bankowym oraz w dziedzinie usług ubezpieczeniowych; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
(Cultura)
ISBN: 978-83-233-2382-2
1. Ludzie w drodze, 2. Kobiety pod obstrzałem, 3. Kłopoty z usługami, 4. Poza przestrzenią
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-255-3908-5
1. Internet- aktualne problemy stoanowienia i stosowania prawa: Jak Internet zmienia prawne ramy prywatności?; Privacy by Design jako paradygmat ochrony prywatności; Propozycje zmian Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania cywilnego w zakresie dokumentów elektronicznych; Internet a nowe prawo prywatne międzynarodowe; Rola Kodelsu pracy w systemie przepisów dotyczących ochrony danych pracownika; Problemy administracyjnoprawne związane z ekspansją Internetu; 2. Sieci i portale internetowe: Bezpieczeństwo systemu nazw domenowych; Obowiązki przedsiębiorcy- administratora w sieci; Regulacją wyłączenia odpowiedzialności dostawców usług hostingowych; Ochrona informacji- problemy nie tylko projektowe; Funkcjonowanie portali internetowych- wybrane problemy prawne; Portale internetowe- zagrożenia realne i pozorne; Analiza internetowych sieci społecznościowych jako zagrożenia dla bezpieczeństwa organizacji; Portale społecznościowe a prawo do ochrony danych osobowych- zarys problemu; Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w serwisach społecznościowych; Prywatność w serwisach społecznościowych. Nowe wyzwania dla ruchu wolnego oprogramowania; Dane osobowe w systemach monitoringu- stan aktualny i kierunki zmian; Anonimowość w sieci. Zagadnienia udostępniania danych osobowych; 3. Publiczne systemy informacyjne i e-usługi: Publiczne zasoby informacyjne jako podstawa tworzenia platform integracyjnych; Podpis osobisty jako metoda identyfikacji w publicznych systemach informatycznych; Udostępnianie informacji publicznej - elektroniczny wniosek i stosowanie Kodeksu postępowania administracyjnego; Rola Elektronicznej Skrzynki Podawczej w bezpiecznej komunikacji organu administracyjnego ze stroną postępowania administracyjnego; Informacja o prawie jako szczególny rodzaj informacji publicznej; elektroniczny dostęp do Nowej Księgi Wieczystej i Krajowego Rejestru Sądowego; Informatyzacja Krajowego Rejestru Karnego- zmiany regulacji; System informacji oświatowej; Prawna problematyka obrotu detalicznego produktami leczniczymi w Internecie; Zakres i jawność danych rejestrów lekarskich; Edukacyjno-informacyjny portal e-zdrowie; Systemy Advenced Passenger Information oraz Passenger Name Record: e-usługi; E-lerning w administracji publicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Kompendium small businessu / Romuald Gabrysz. - Gliwice : Helion, 2007. - 563 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-7361-643-8
1. Wprowadzenie w problematykę książki i kilka uwag praktycznych. 2. Działalność gospodarcza - przedsiębiorca i firma w polskim prawie. 3. Indywidualnie i w spółce - procedury wstępne i obowiązki informacyjne. 4. Przedsiębiorca i podatki. 5. Zrozumieć VAT.6. Ubezpieczenia społeczne - konieczność i obowiązek. 7. Przedsiębiorca jako pracodawca. 8. Przedsiębiorca - podatnik, płatnik, ubezpieczony. 9. Samochód w firmie. 10. Płynność finansowa. 11. Planowanie, marketing i reklama. 12. Trochę porad praktycznych. 13. Preferencje, ułatwienia, źródła finansowania. 14. Likwidacja działalności. 15. Dodatkowe informacje przydatne przedsiębiorcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7416-235-X
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Leksykon VAT - 2007. Tom 1. / Janusz Zubrzycki. - Wrocław : Oficyna Wydaw. UNIMEX, 2007. - XLII, 1291 s. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60235-35-5
1.Nowa regulacja VAT od 1 maja 2004 r. - wprowadzenie, 2.Zakres przedmiotowy opodatkowania VAT, 3.Czynnośći niepodlegające systemowi VAT, 4.Reprezentacja, reklama, informacja handlowa oraz usługi reklamowe, 5.Przekazywanie towarów i swiadczenie usług przez podatnika na rzecz pracowników, 6.Darowizny i nieodpłatne przekazania, 7.Usługi - wybrane zagadnienia, 8.Transakcje wewnątrzwspólnotowe - zasady ogólne, 9.wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów w ustawie o VAT, 10.Zasady opodatkowania wewnątrzwspólnotowego nabycia środków transportu, 11.Wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów w ustawie o VAT, 12.Wewnątrzwspólnotowe transakcje trójstronne - procedura uproszczona, 13.Miejsce opodatkowania (świadczenia) dostaw towarów w ramach transakcji transgranicznych, 14.Sprzedaż wysyłkowa - z terytorium i na terytorium Polski, 15.Przykładowe schematy opodatkowania towarowych transakcji wewnątrzwspólnotowych, 16.Miejsce opodatkowania (świadczenia) usług w transakcjach transgranicznych, 17.Podatnicy, płatnicy i przedstawiciel podatkowy, 18."Mały podatnik" i zasady jego rozliczania się z podatku, 19.Moment powstania obowiązku podatkowego, 20.Podstawa opodatkowania, 21.Stawki podatkowe, 22.Stawka 0%, 23.Eksport towarów, 24.Import towarów, 25.Import usług, 26.Zwolnienia przedmiotowe od VAT, 27.Usługi finansowe - wybrnae problemy, 28.Usługi transportowe, 29.Budownictwo, 30.Obrót nieruchomościami - zagadnienia wybrane, 31.Spóldzielczość mieszkaniowa a VAT, 32.Leasing, 33.Podatek należny ustalany według struktury zakupów, 34.Podatnicy zwolnienie od podatku, czyli szczególne procedury dotyczące drobnych przedsiębiorców, 35.VAT w rolnictwie, czyli szczególne proceduty dotyczące rolników ryczałtowych, 36.Turystyka, szczególne procedury opodatkowania, 37.Szczególne procedury w zakresie doistaw towarów używanych, dzieł sztuki przedmiotów kolekcjonerskich i antyków, 38.Usługi elektroniczne świadczone na terytorium wspólnoty przez podmioty zagraniczne na rzecz osób niepodlegających opodatkowaniu, 39.Podatek naliczony - odliczenia i zwroty, 40.Odliczanie częsciowe podatku oraz korekta podatku naliczonego, 41.Rejestracja podatników, 42.Rejestracja podatników VAT dla potrzeb prowadzenia transakcji wewnątrzwspólnotowych, 43 Deklaracje, 44.Informacje podumowujące oraz system wymiany informacji o VAT (vies), 45.System Inrastat, 46,Faktury i e-faktury, 47.Ewidencje i sankcje, 48.Kasy rejestrujące, 49.System zwrotu podatku podróżnym, 50.Zakończenie działalności, 51.Podatek od czynnośći cywilnoprawnych a VAT, 52.Nowości w 2007 roku, 53.Omówienie projketu zmian w ustawie na 2007 rok
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
ISBN: 978-83-7378-509-0
1. Lojalność klienta firmy usługowej; 2. Budowanie długookresowych rentownych relacji firmy usługowej z klientami w oparciu o informacje i wiedze o kliencie; 3. Procesowe podejście do logistyki w łańcuchach dostaw firm usługowych; 4. Wykorzystanie informacji o lojalnych klientach i relacjach z nimi w zarządzaniu logistyką firmy usługowej- wyniki badań empirycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-020-X
1.Usługi w gospodarce, 2.Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3.Segmentacja rynku usług, 4.Produkt usługowy, 5.Jakość usług, 6.Proces usługowy, 7.Ceny usług, 8.Dystrybucja usług, 9.Promocja usług, 10.Personel jako instrument marketingu firmy usługowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89142-24-4
Wstęp. 1.Wybrane zagadnienia z teorii marketingu usług:1.1.Wprowadzenie do teorii marketingu. 1.2.Pojęcie i cechy usług. 1.3.Koncepcje marketingu-mix w działalności usłygowej. 2.Charakterstyka rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce; 2.1.Istota rynku usług telekomunikacyjnych. 2.2.Aspekty organizacyjno-prawne funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. 2.3.Usługi świadczone na rynku usług telekomunikacyjnych. 3.Marketingowa analiza rynku rynku usług telekomunikacyjnych: 3.1.Wstęp do teorii badań marketingowych. 3.2.Wybrane metody analizy otoczenia firm telekomunikacyjnych. 3.3.Firma telekomunikacyjna jako obszar badań marketingowych. 3.4.Analiza SWOT w badaniach rynku telekomuniakcyjnego. 4.Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynku usług telekomunikacyjnych: 4.1.istota i formy strategii marketingowych. 4.2.Produkt - usługa telekomunikacyjna. 4.3.Cena usługi telekomunikacyjnej. 4.4.Dystrybucja usług telekomunikacyjnych. 4.5.Promocja usług telekomunikacyjnych w praktyce działalności operatorów: 4.5.1.Wprowadzenie do metod aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 4.5.2.Możliwości wykorzystania odziaływania psychologicznego na zachowanie nabywców. 4.5.3.Korzyści aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 5.Istota obsługi klienta w telekomunikacji: 5.1.Klienci jako podstawa funkcjonowania firm. 5.2.Poczynania służące do utrzymaniu klienta. 5.3.Nowoczesne metody budowania więzi i lojalności klientów na rynku telekomunikacyjnym. 5.4.Uwarunkowania wprowadzenia CRM w firmie telekomunikacyjnej. 5.5.Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. 5.6.Spojrzenie Deutsche Telekom na systemy CRM. 5.7.Skutki wdrażania systemów CRM.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-24-8
Cz.I Wprowadzenie do marketingu w sektorze non profit : 1. Sektor non profit a koncepcje marketingu. Cz.II Wdrożenie koncepcji marketingu : 2. Przyjęcie orientacji marketingowej, 3. Segmentacja rynku, 4. Proces planowania marketingowego. Cz.III Zastosowanie marketingu : 5. Pozyskiwanie funduszy, 6. Marketing sztuki, 7. Marketing w edukacji, 8. Marketing w służbie zdrowia, 9. Marketing społeczny
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w organizacjach non-profit / Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. - Warszawa : Difin, 2007. - 232 s. : il., tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-717-3
1. Funkcjonowanie organizacji non-profit w gospodarce rynkowej. Przesłanki wdrożenia marketingu w organizacjach non-profit. 3. Pozyskiwanie donatorów jako obszar decyzji marketingowych organizacji non-profit. 4. Zarządzanie marketingowe w organizacjach non-profit.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Wharton School Piblishing)
ISBN: 978-83-60501-99-3
Cz.I rola marketingu w sektorze publicznym: 1.Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli, 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia. Cz.II Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym: 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług, 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających, 5. Optymializaja kanałów dystyrbucji, 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki, 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów, 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększenie jego zadowolenia, 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny, 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne. Cz.II Zarządzanie procesem marketingu: 11. Zbieranie od obywateli danych, pogladów i informacji zwrotnych, 12. Monitorowanie i ocena wyników, 13. Opracowanie aktrakcyjnego planu marketingowego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7205-234-4
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-721-0
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again