Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(7)
Autor
Niezgoda Agnieszka
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Janczyk Marek
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kurek Włodzimierz
(1)
Martin William B
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Łazarek Maria
(1)
Łazarek Roman
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Turystyka
(7)
Usługi
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Hotelarstwo
(2)
Popyt
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka
(1)
Jakość produktu
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo rzeczowe
(1)
Spadek
(1)
Spółki
(1)
Turystka
(1)
Umowa
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R. 1 Podstawowe pojęcia i zakres gospodarki turystycznej; R. 2 Gospodarka turystyczna a rynek turystyczny; R. 3 Gospodarka turystyczna w miejscowościach turystycznych i regionach; R. 4 Turystyka i gospodarka turystyczna w procesach międzynarodowego współdziałania i integracji; R. 5 Baza noclegowa turystyki; R. 6 Uzdrowiska; R. 7 Turystyka wiejska - agroturystyka; R. 8 Turystyka socjalna; R. 9 Organizacja konferencji i kongresów; R. 10 Biura podróży; R. 11 Koncentracja w gospodarce turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo konsumenckie / Marek Janczyk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. - Stan prawny na 1.05.2007 r. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2008. - 186 s. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do prawa konsumenckiego, 2. Instytucje i organy ochrony konsumenta, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. zagadnienia ogólne umów konsumenckich, 5. Umowa sprzedaży, 6. Umowy o świadczenie usług, 7. Usługi turystyczne, 8. umowy o świadczenie usług finansowych, 9. Ochrona prywatności konsumenta, 10. Nieuczciwe praktyki handlowe, 11. Dochodzenie roszczeń konsumenckich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Uwagi ogólne o prawie II. Wybrane zagadnienia prawa cywilnego i postępowania cywilnego A. Część ogólna B. Własność i inne prawa rzeczowe C. Zobowiązania D. Prawo spadkowe E. Sądowe postępowanie cywilne III. Wybrane zagadnienia prawa handlowego A. Uwagi ogólne B. Spółki C. Inne podmioty gospodarcze D. Likwidacja i upadłość przedsiębiorców IV. Usługi turystyczne - zagadnienia ogólne V. Usługi turystyczne i pośrednicy turystyczni VI. Ochrona klienta VII. Przewodnicy turystyczni i piloci wycieczek VIII. Usługi hotelarskie IX. Umowy zawierane z gośćmi hotelowymi przez zakłady hotelarskie X. Odpowiedzialność hotelu, podobnego zakładu i gościa hotelowego XI. Wybrane zagadnienia prawne turystyki; Aneks - regulacje prawne w turystyce - prawo polskie, prawo międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka / red. nauk. Włodzimierz Kurek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 540, [1] s.; tab., mapy, wykr. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Turystyka jako przedmiot badań naukowych: 1.1. Problem definicji turystyki, 1.2. Turystyka jako przedmiot badań różnych dyscyplin naukowych, 1.3. Pojęcia podstawowe, 1.4. Wybrane koncepcje badawcze. 2. Historia turystyki: 2.1 Historia turystyki na świecie, 2.2. Historia turystyki w Polsce. 3. Międzynarodowy ruch turystyczny: 3.1. Wielkość i struktura międzynarodowego ruchu turystycznego, 3.2 Uwarunkowania rozowju turystyki międzynarodowej, 3.3. Współczesne trendy w turystyce międzynarodowej, 3.4. Główne regiony turystyczne świata. 4. Potrzeby i motywacje turystyczne: 4.1. potrzeby człowieka, 4.2. Proces motywacyjny i jego rola w podejmowaniu decyzji o wyjazdach turystycznych. 5. Usługi i zagospodarowanie turystyczne: 5.1. Uwagi wprowadzające, 5.2. Usługi hotelarskie, 5.3. usługi gastronomiczne, 5.4. Transport w turystyce, 5.5. Biura podróży, 5.6. Informacja turystyczna, 5.7. Pilotaż i przewodnictwo turystyczne, 5.8. Usługi ubezpieczenia w turystyce, 5.9. Usługi finansowe, 5.10. Inne usługi. 6. Rodzaje i formy turystyki: 6.1. Klasyfikacja ruchu turystycznego, 6.2.2 Charakterystyka wybranych form turystycznych, 6.3. Turystyka w wybranych typach przestrzeni. 7. Gospodarcze aspekty turystyki: 7.1. Turystyka jako sektor gospodarki, 7.2. Rynek turystyczny i mechanizmy jego funkcjonowania - podstawowe zagadnienia, 7.3. Marketing w gospdarce turystycznej, 7.5. Międzynarodowa współpraca w dziedzinie gospodarki turystycznej. 8. Przemiany pod wpływem turystyki na obszarach recepcji turystycznej: 8.1. Turystyka jako czynnik przemian ekonomicznych, 8.2. Turystyka jako czynnik przemian społecznych, 8.3. Tursytyka jako czynnik przemian kulturowych, 8.4. Turystyka jako czynnik przemian środowiska przyrodniczego, 8.5. Przemiany przestrzenne, 8.6. Sposoby ograniczania negatywnego wpływu turystyki. 9. Żródła inforamcji turystycznej: 9.1. Główne źródła informacji dla turystów, 9.2. Źródła informacji o turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej