Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(5)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(18)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Gaworecki Władysław W
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Gospodarek Jerzy
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Janczyk Marek
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Krzemińska-Wiśnieska Iwona
(1)
Kurek Włodzimierz
(1)
Martin William B
(1)
Nawrocka Elżbieta
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pender Lesley
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Robinson Chris
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sharpley Richard
(1)
Stasiak Andrzej
(1)
Turkowski Marek
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Łazarek Maria
(1)
Łazarek Roman
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(27)
Czechy
(1)
Język
polski
(28)
Temat
Turystyka
(22)
Usługi
(16)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(14)
Usługi turystyczne
(11)
Marketing
(8)
Produkt turystyczny
(6)
Hotelarstwo
(4)
Badania marketingowe
(3)
Turystyka a gospodarka narodowa
(3)
Gastronomia
(2)
Jakość produktu
(2)
Popyt
(2)
Umowa
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Gospodarka
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Jakość usług
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Podróżnictwo
(1)
Polityka turystyczna
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo rzeczowe
(1)
Prawo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Spadek
(1)
Spółki
(1)
Transport powietrzny
(1)
Turystka
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Zarządzanie i marketing
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. MARKETING V CESTOVNOM RUCHU: 1.1. Marketingový mix cestovného ruchu; 1.2. Marketingová komunikácia. 1. GASTRONÓMIA - NADČASOVÝ TREND: 1.1. Kulinářská turistika; 1.2. Pôvod slova gastronómia; 1.3. Agroturistika; 1.4. Zážitkové reštaurácie; 1.5. Pivovarníctvo je v Čechách - podnikanie s tradíciou; 1.6. Rozvoj kulinárstva v cestovnom ruchu; 2. SLOW FOOD FILOZOFIA: 2.1. Krajiny s osvojenou slow food filozofiou. 3. PRÍKLAD RODENNEJ FORMY OPIEARAJÚCEJ SA INTUITÍVNE O SLOW FOOD FILOZOFIU: 3.1. Podnikanie s rodinnou tradíciou; 3.2. Motivácia k pohostinnosti; 3.3. Vizuálna identita rodinnej firmy; 3.4. Produktové portfolio rodinnej firmy - jedálny lístok; 3.5. Založenie Cechu husacinárov; 3.6. Európska databáza; 3.7. Externá komunikácia rodinnej firmy; 4. ADAPTÁCIA SLOW FOOD FILOZOFIE V UBYTOVACÍCH ZARIADENIACH.
Zawiera: 1. WPROWADZANIE DO OBROTU W TURYSTYKĘ: 1.1. Marketing mix turystyki; 1.2. Komunikacja marketingowa. 1. GASTRONOMIA - DODATKOWA TREND: 1.1. Turystyka kulinarna; 1.2. Pochodzenie słowa gastronomia; 1.3. Agroturystyka; 1.4. Ekspert restauracje; 1.5. Browar jest w Czechach - biznes z tradycją; 1.6. Rozwijanie tradycji kulinarnych w turystyce; 2. ZWOLNIONA FILOZOFIA ŻYWNOŚCIOWA: 2.1. Kraje z filozofią slow food. 3. PRZYKŁAD FORMY RODENOWEJ TWORZĄCEJ ZINTEGROWANEJ ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ: 3.1. Biznes z tradycją rodzinną; 3.2. Motywacja dla gościnności; 3.3. Identyfikacja wizualna firmy rodzinnej; 3.4. Portfolio produktów firmy rodzinnej - menu; 3.5. Ustanowienie Gildii Gildii; 3.6. Europejska baza danych; 3.7. Komunikacja zewnętrzna firmy rodzinnej; 4. PRZYSTOSOWANIE ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ W URZĄDZENIACH ZAKWATEROWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Podstawowe pojęcia i zakres gospodarki turystycznej; R. 2 Gospodarka turystyczna a rynek turystyczny; R. 3 Gospodarka turystyczna w miejscowościach turystycznych i regionach; R. 4 Turystyka i gospodarka turystyczna w procesach międzynarodowego współdziałania i integracji; R. 5 Baza noclegowa turystyki; R. 6 Uzdrowiska; R. 7 Turystyka wiejska - agroturystyka; R. 8 Turystyka socjalna; R. 9 Organizacja konferencji i kongresów; R. 10 Biura podróży; R. 11 Koncentracja w gospodarce turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Andrzej Panasiuk. - [1 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 215 s. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 202, [1] s. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingo- we.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Perspektywy marketingu, Planowanie mar ketingowe, Badania marketingowe i ich zastosowanie w turystyce, Rynek usług turystycznych, strategia produktu, Kształtowanie cen produktu, Komunikacja marketingowa, Dystrybucja, Reklama, Broszura reklamowa, Promocja sprzedaży, Marketing bezpośredni, Public relations Kontrola działalności marketingowej; Cz.II: Studia przypadków: Promocja znanej atrakcji turystycznej- wyspa Mainau, Marketing bezpośredni-Bakers Dolphin, Nowe podejście do detalicznej sprzedaży usług turystycznych-Marco Polo Travel Advisory Service.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne w dążeniu do sukcesu i zrównoważonego rozwoju, Biznes turystyczny, Przedsiębiorstwo turystyczne w warunkach gospodarki rynkowej, Finanse przedsiębiorstwa turystycznego, Zarządzanie ryzykiem i znaczenie ubezpieczeń w turystyce, Strategie rozwoju przedsiębiorstw turystycznych oparte na inwestycjach, Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych w turystyce, Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego; Polski biznes turystyczny w drodze do nowoczesności, Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie turystycznym, Empiryczna weryfikacja rynkowej i środowiskowej orientacji przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Formułowanie ekostrategii przez przedsiębiorstwo turystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne w dążeniu do sukcesu i zrównoważonego rozwoju, Biznes turystyczny, Przedsiębiorstwo turystyczne w warunkach gospodarki rynkowej, Finanse przedsiębiorstwa turystycznego, Zarządzanie ryzykiem i znaczenie ubezpieczeń w turystyce, Strategie rozwoju przedsiębiorstw turystycznych oparte na inwestycjach, Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych w turystyce, Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego; Polski biznes turystyczny w drodze do nowoczesności, Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie turystycznym, Empiryczna weryfikacja rynkowej i środowiskowej orientacji przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Formułowanie ekostrategii przez przedsiębiorstwo turystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo konsumenckie / Marek Janczyk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. - Stan prawny na 1.05.2007 r. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2008. - 186 s. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do prawa konsumenckiego, 2. Instytucje i organy ochrony konsumenta, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. zagadnienia ogólne umów konsumenckich, 5. Umowa sprzedaży, 6. Umowy o świadczenie usług, 7. Usługi turystyczne, 8. umowy o świadczenie usług finansowych, 9. Ochrona prywatności konsumenta, 10. Nieuczciwe praktyki handlowe, 11. Dochodzenie roszczeń konsumenckich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Uwagi ogólne o prawie II. Wybrane zagadnienia prawa cywilnego i postępowania cywilnego A. Część ogólna B. Własność i inne prawa rzeczowe C. Zobowiązania D. Prawo spadkowe E. Sądowe postępowanie cywilne III. Wybrane zagadnienia prawa handlowego A. Uwagi ogólne B. Spółki C. Inne podmioty gospodarcze D. Likwidacja i upadłość przedsiębiorców IV. Usługi turystyczne - zagadnienia ogólne V. Usługi turystyczne i pośrednicy turystyczni VI. Ochrona klienta VII. Przewodnicy turystyczni i piloci wycieczek VIII. Usługi hotelarskie IX. Umowy zawierane z gośćmi hotelowymi przez zakłady hotelarskie X. Odpowiedzialność hotelu, podobnego zakładu i gościa hotelowego XI. Wybrane zagadnienia prawne turystyki; Aneks - regulacje prawne w turystyce - prawo polskie, prawo międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo w turystyce / Jerzy Gospodarek. - Warszawa : Difin, 2006. - 535 s. ; 24 cm.
1. Terminologia w turystyce, 2. Źródła prawa w turystyce, 3. Organy administracji publicznej w dziedzinie turystyki i dziedzinach z nią związanych, 4. Działalność gospodarcza organizatorów turystyki i pośredników turystycznych jako działalność regulowana, 5. Wymagania administracyjnoprawne w działalności hotelarskiej, 6. Administracyjnoprawne ograniczenia turystyki, 7. Umowy w turystyce, 8. Odpowiedzialność cywilna w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1."Nie tylko marzenia" albo kilka słów na temat podróżowania, 2."Bilans otwarcia" albo od potencjału do produktu turystycznego, 3."Całość z wielu częsci" albo elementy produktu turystycznego, 4."Każdy widzi inaczej" albo wymiary produktu turystycznego, 5."Produkty mają własne życie" albo cykle produktów turystycznych, 6."Nie tylko pieniądze" albo za co płacimy, 7."Nie sprzedawaj kota w worku" albo promocja produktu turystycznego, 8."Na siódmym piętrze bez windy" albo gdzie sprzedawać produkty, 9."Fachowiec to podstawa" albo kilka słów o personelu, 10."Informacja cenniejsza niż złoto" albo badania markteingowe, 11."Złota kura czy trudne dziecko" albo strategia produktu turystycznego, 12."Co dalej panie Rockefeller" albo świetlana przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Podmiot i przedmiot ekonomiki przedsiębiorstw Produkt turystyczny; Przedsiębiorstwo turystyczne-za- sady różnicowania przedsiębiorstw; zastosowanie zasad analizy mikroekonomicznej wobec przedsiębiorstw tury- stycznych; Organizacja i finanse przedsiębiorstw tury- stycznych; Oddziaływanie na przedsiębiorstwa turysty- czne w gospodarce rynkowej; Podstwy marketingu w prze- dsiębiorstwie turystycznym-wybrane zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej