Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(3)
Autor
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Detyna Beata
(1)
Francik Kamila
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krzyżanowska-Celmer Magdalena
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Multan Ewa
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Raźniewski Karol
(1)
Rogizińska-Pawełczyk Anna
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Stachurski Tomasz
(1)
Staszkiewicz Marzena
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Striker Małgorzata
(1)
Sulich Adam
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Walczak Krzysztof
(1)
Warwas Izabela
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wolińska-Skkuza Agnieszka
(1)
Wyszkowska-Kuna Joanna
(1)
Zaręba Iwona
(1)
Zielińska Małgorzata
(1)
Ćwik Bogdan
(1)
Łabędzki Rafał
(1)
Żukowska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Usługi
(2)
Analiza PEST
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Blockchain
(1)
Branża TSL
(1)
COVID-19
(1)
Decyzje
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Epidemie
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Jakość usług
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Niepewność
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Organizacje wirtualne
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Poczta
(1)
Poradnie psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Praca zdalna
(1)
Proaktywność
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Płaca
(1)
Płaca minimalna
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Sieć handlowa
(1)
Start-up
(1)
Strefa czasowa
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba celna
(1)
Służba wojskowa
(1)
Usługi biznesowe
(1)
Usługi płatnicze
(1)
Wojsko
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Polska
(4)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Transport i logistyka
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu , 2019. - 165 s. : il. ; 24 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Znaczenie i istota marketingu usług: 1.1. Znaczenie usług; 1.2. Pojęcie i cechy specyficzne usług; 1.3. Rodzaje usług; 1.4. Specyfika marketingu usług; Pytania i zadania. Rozdział 2. Promocja na rynku usług: 2.1. Specyfika promocji na rynku usług; 2.2. Instrumenty promocji wykorzystywane na rynku usług; 2.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 3. Ambient marketing i jego wykorzystanie w usługach: 3.1. Istota ambient marketingu; 3.2. Marketing Partyzancki (Guerilla Marketing); 3.3. Marketing Wirusowy (Viral Marketing); 3.4. Marketing Szeptany (Buzz Marketing); 3.5. Trendsetting; 3.6. Marketing Kontrowersyjny; 3.7. E-mail Marketing; 3.8. Przykłady realizacji kampanii ambientowych; 3.9. Inne płaszczyzny wykorzystania ambient marketingu na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 4. Tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych na rynku usług: 4.1. Pojęcie, zadania, główne cechy kampanii promocyjnej; 4.2. Etapy budowy kampanii promocyjnej; Pytania i zadania. Rozdział 5. Promocja wybranych rodzajów usług: 5.1. Usługi bankowe; 5.2. Usługi gastronomiczne; 5.3. Usługi hotelarskie; 5.4. Usługi pośrednictwa; 5.5. Usługi transportowe; 5.6. Usługi ubezpieczeniowe; Pytania i zadania. Rozdział 6. Analiza sektorowych rozwiązań w zakresie promocji usług w Polsce i krajach UE na przykładzie usług turystycznych: 6.1. Cele i zadania głównych podmiotów odpowiedzialnych za promocję polskiej turystyki; 6.1.1. Polska Organizacja Turystyczna (POT); 6.1.2. Regionalne Organizacje Turystyczne (ROT); 6.1.3. Lokalne Organizacje Turystyczne (LOT); 6.2. Przykłady turystycznych kampanii promocyjnych realizowanych w Polsce; 6.3. Analiza systemu promocji turystyki w wybranych krajach europejskich; Pytania i zadania. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój i charakterystyka nowego modelu „gospodarki usług” na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 2. Usługi biznesowe oparte na wiedzy w wybranych krajach Unii Europejskiej; 3. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na innowacyjność gospodarki - przegląd badań i analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 4. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - stan badań i opis metody badawczej zastosowanej w pracy; 5. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 6. Intensywność wykorzystania w gospodarce krajowych usług biznesowych opartych na wiedzy a ich konkurencyjność międzynarodowa na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi pocztowe : rynek i marketing / Aleksander Panasiuk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 206, [1] s. : tab., wykresy ; 24 cm.
R.I Poczta w gospodarce rynkowej, R.II Rynek usług poc ztowych, R.III Marketing usług pocztowych, R.IV Marke tingowa dywersyfikacja działalności pocztowej, R.5 Str ategiczne aspekty rozwoju rynku usług pocztowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie. 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej