Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(22)
Autor
Dziawgo Leszek
(2)
Rudawska Iga
(2)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Harasim Janina
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kuzińska Hanna
(1)
Lepczyński Błażej
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Pyka Irena
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Solarz Małgorzata
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(22)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Banki
(11)
Bankowe usługi detaliczne
(6)
Rynek finansowy
(6)
Usługi
(5)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Obsługa klienta
(3)
Polska
(3)
Unia Europejska
(3)
Kredyt
(2)
Marketing
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Administracja
(1)
Akcyza
(1)
Bancassurance
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Karty płatnicze
(1)
Konkurencja
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Opinia publiczna
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Podatek
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przedsiębuiorstwo
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Reklama
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Samorząd gminny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Oferta usług, segmentacja rynku i kanały dystrybucji w bankowości detalicznej w Polsce do 2006 roku.; 2.Prognoza zapotrzebowania miejskich gospodarstw domowych na detaliczne produkty bankowe w latach 2003-2006; 3. Średniookresowe perspektywy rozwoju rynku kart płatniczych w Polsce,; 4.Uwarunkowania i perspektywy rozwoju
rynku kredytów konsumpcujnych w Polsce do 2006 roku.;
5.Pozyskiwanie oszczędności finansowych gospodarstw d omowych w Niemczech przez banki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość detaliczna w Polsce / Janina Harasim. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 277 s. ; 23 cm.
1.Sektor bankowości detalicznej w Polsce, 2.Czynniki wpływające na rozwój bankowości detalicznej w Polsce, 3.Ocena zasobów materialnych i niematerialnych najważniejszych uczestników rynku detalicznych usług bankowych w Polsce, 4.Czynniki przewagi konkurencyjnej na krajowym rynku detalicznych usług bankowych, 5.Podstawowe obszary wyboru strategicznego w bankowości detalicznej w Polsce, 6.Strategie konkurencyjne na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 124 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Kluczowe zewnętrzne uwarunkowania rozwoju strategii biznesowych podmiotów działających na rynku consumer finance w Polsce w perspektywie średniookresowej (synteza raportu). 2. Wpływ integracji detalicznych rynków finansowych w Unii Europejskiej na rozwój rynku consumer finance w Polsce. 3. Wybrane modele biznesowe w zakresie consumer finance stosowane na rynkach zachodnioeuropejskich. 4. Rola poredników finansowych na tle średniookresowych perspektyw rozwoju rynku consumer finance w Polsce. 5. Perspektywy rozwoju sekurytyzacji wierzytelności bankowych w Polsce w najbliższych kilku latach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 3)
1.Najnowsze tendencje w zarządzaniu bankiem, 2.Innowacyjność produktowa na rynku ubezpieczeniowym, 3.Polski rynek kapitałowy w obliczu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Gmina jako podmiot funkcjonujący na rynku, R.II Wy znaczniki orientacji marketingowej gminy, produkt marketingowy i jego odbiorcy, R.III Podstawy informacyjne działań marketingowych gminy, R.IV Teoretyczno-metodyczne problemy formułowania strategii marketingowej gminy, R. V Działania marketingowe gmin-wyniki badań bezpośrednich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Zachowania konsuemtnów na rynku usług finansowych - ujęcie teoretyczne, 2. Modele rynkowych zachowań konsumentów, 3. Rynek usług finansowych - pojęcie, charakterystyka, 4. Metodyczne aspekty badania zachowań konsumentów i budowy modeli na rynku usług finansowych, 5. Zachowania konsuemntów na rynku usług finansowych - ujęcie modelowe, 6. Trójczynnikowy model zachowań konsuemtnów na rynku usług finansowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 581)
1. Koncepcje marketingu i orientacji rynkowej- zastosowanie w sektorze publicznym; 2. Samorządowe usługi publiczne- charakterystyka, zakres przedmiotowy i formy organizacyjno-prawne; 3. Operacjonalizacja koncepcji marketingu i orientacji rynkowej w administracji terytorialnej. Wyniki wywiadów indywidualnych; 4. Poziom i uwarunkowania orientacji rynkowej polskiej administracji terytorialnej; 5. Wpływ orientacji rynkowej na wybrane wyniki działalności jednostek samorządu lokalnego; 6. Perspektywy wdrażania orientacji rynkowej w polskim samorządzie terytorialnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Charakterystyka rynku pieniężnego, System bankowy w Polsce, Tradycyjne rozliczenia pieniężne, Elektroniczne usługi bankowe, Zagraniczne operacje rozliczeniowe, Kredyty bankowe, Zasady rozrachunków międzybankowych, Podstawowe rodzaje ryzyka w działalności banku, Podstawowe zasady oceny sytuacji finansowej banku, marketing w działalności banku, Przykłady liczbowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i koncepcja private banking. 2. Private banking jako działalność bankowa. 3. Klient private banking. 4. Oferta produktów i uług private banking. 5. Obsługa klienta w private banking. 6. Private banking na rynku międzynarodowym. 7. Private banking w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Private banking jako działalność bankowa, 2.Klient private banking, 3.Oferta produktów i usług private banking, 4.Obsługa klienta w private banking, 5.Private banking na rynku międzynarodowym, 6.Private banking w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Polityka monetarna NBP w warunkach integracji z Unią Europejską, 2.Działalność bankowego funduszu gwarancyjnego w porównaniu z wymogami Unii Europejskiej, 3.Warunki konkurencyjności produktów depozytowych wobec nowych tendencji rozwoju bankowości detalicznej, 4.Rozmiary, jakość i struktura portfela kredytowego polskiego sektora bankowego wobec konkurencji zagranicznej, 5.Ocena efektywności działalności polskich banków na tle procesów integracyjnych z Unią Europejską, 6.Determinanty wzrostu produktywności polskiego sektora bankowego w warunkach integracji z Unią Europejską
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Produkty bankowe : rozwój i sprzedaż / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 2001. - 117, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Produkt bankowy, Polityka produktu i jej elementy, Cykl życia produktu bankowego, Dystrybucja produktów bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w gospodarce opartej na usługach: Rozwój i tendencje zmian na rynku usług; Innowacje w usługach; Działalność przedsiębiorstw usługowych; Usługi sektora non profit; 2. Klient w gospodarce opartej na usługach: Klient na rynku usług; Kształtowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi; Jakość usług; Zachowania klienta na rynku usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia z zakresu działań marketingowych niezbędne przy klasyfikacji podatkowej wydatków: Uwagi ogólne; Kluczowe pojęcia wspólne na gruncie updop i updof; Inne pojęcia z zakresu pdof; Inne kluczowe pojęcia na gruncie uvat. R.2 Podstawowe przepisy podatkowe regulujące działania z zakresu reprezentacji, reklamy i promocji sprzedaży: Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych; Ustawa o podatku od towarów i usług; Podatek dochodowy od osób fizycznych. R.3 Dokumentacja: Uwagi ogólne; Obowiązki dokumentacyjne wynikające z przepisów podatkowych; Dokumentacja dodatkowa (tzw. "dowodowa"). R.4 Ch-ka wybranych działań marketingowych i ich skutki podatkowe: Reklama w mediach - telewizja, prasa radio, Internet; Inne rodzaje reklamy publicznej - billboardy, reklama na środkach transportu; Ulotki i katalogi reklamowe przekazywane do punktów sprzedaży; Direct mailing; Materiały reklamowe wspierające sprzedaż przekazywane do punktów sprzedaży; Materiały wspierające sprzedaż o charakterze użytkowym; Sprzedaż premiowa; Konkursy; Loterie promocyjne; Inne akcje promocyjne - przykłady; Płatności na rzecz dystrybutorów; Targi i wystawy; Konferencje prasowe; Szkolenia dla pracowników kontrahentów; Imprezy integracyjno- rozrywkowe, bankiety; Upominki reprezentacyjne; Sponsoring; Darowizny. R.5 Przykład praktyczny - wpływ przepisów na "kosztowność" działania marketingowego (wykorzystanie budżetu marketingowego): Uwagi ogólne; Założenia przyjęte do analizy; Wpływ przepisów podatkowych na budżet; Wyliczanie budżetu akcji; Ocena poszczególnych wariantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Specyfika podatków pośrednich. Kryteria klasyfikacji, 2.Funkcje podatków pośrednich, 3.Podatki pośrednie głównym źródłem dochodów budżetowych w Polsce, 4.Społeczne funkcja podatków pośrednich w Polsce, 5.Funkcja gospodarcza pośrednich podatków w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i istota bankowości elektronicznej. 2. Rozwój bankowości terminalowej. 3. Rozwój bankowości komputerowej. 4. Rozwój bankowości telefonicznej i telewizyjnej. 5. Perspektywy rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 548)
1. Usługa jako kategoria ekonomiczna i przedmiot badań, 2. -usługi jako efekt informatyzacji usług, 3. Charakterystyka rynku usług przed i po 1990 r., 4. Funkcjonowanie przedsiębiorstw usługowych w warunkach tworzącej się gospodarki rynkowej, 5. Rola i znaczenie usług dla współczesnego konsumenta i jego gospodarstwa domowego, 6. Rynek usług związanych z kapitałem ludzkim, 7. Rynek usług związanych z czasem wolnym, 8. Rynek usług związanych z finansami gospodarstwa domowego, 9. Rynek usług związanych z komunikowaniem się i przemieszczaniem, 10. Szanse rozwoju rynku usług w dobie integracji i globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Funkcjonowanie euro: Polityka i strategia wejścia Polski do strefy euro; Kursowo-monetarne uwarunkowania przystąpienia Polski do Unii Gospodarczej i Walutowej; Efekty i perspektywy funkcjonowania wspólnej waluty - euro; Wpływ waluty euro na polskie pdmioty gospodarcze. Cz.II Usługi bankowe: Znaczenie programów software w rozwoju bankowych usług elektronicznych w Polsce; Narodowy Bank Polski a perspektywy członkostwa Polski w Unii Gospodarczej i Walutowej; Bankowość spółdzielcza w drodze do UE; Bankowośc inwestycyjna XXI wieku; Handel elektroniczny a ochrona konsumenta; Instytucje pośrednictwa kreytowego w Polsce i w Niemczech. Cz.III Rynek kapitałowy i inwestycje finansowe w UE: Zadłużenie polskich przedsiębiorstw w bankach zagranicznych a proces rozszerzania UE; Głowne tendencja rozwoju rynków fiannsowych w krajach wysokorozwiniętych; Udział UE w zagranicznych inwestycjach bezpośrednich w Polsce; Rozwój polskiego rynku funduszy inwestycyjnych na polskim rynku kapitałowym; Transfer technologii do Polski przez kapitał zagraniczny; Profil inwestora indywidualnego w Polsce i w krajach UE. Cz.IV Wykorzystanie metod ilościowych w pomiarach efektów integracji: Modele kursu złoty - euro. Wyniki estymmacji, testowania i prognozowania; Zastosowanie syntetycznego wskaźnika integracji do pomiaru stopnia zbieżności gospodarczej krajów UE. Cz.V Rynek usług ubezpieczeniowych: Dostosowania w zakresie sektora ubezpieczeniowego do wymogów członkostwa w UE; Perspektywy wzrostu udziału inwestycji krajów UE w polskim rynku ubezpieczeń; Dziesięć lat rozwoju jednolitegorynku ubezpieczeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie finansami gminy, 2. Przesłanki i obszary współdziałania gmin z bankami, 3. Gmina jako kredytobiorca, 4. Gmina jako depozytariusz, 5. Bank w systemie rozliczeń pieniężnych gminy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351.72 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej